01-11-2006, 08:43 PM
FC Twente is in de jacht op een linksback uitgekomen bij de Belg Kenneth 'Kenny' Thompson van AA Gent, zo meldt Radio Oost in het radioprogramma Binnenkant Paal. De 21-jarige Thompson zou op termijn de opvolger moeten worden van Jeroen Heubach, die inmiddels al aardig op leeftijd begint te raken. De Belg heeft nog een contract tot 2009 bij subtopper Gent. Eerder kwam hij uit voor het Antwerpse Germinal Beerschot, waarna hij in 2005 de overstap maakte naar AA Gent. Hoe concreet de interesse is en wat de eventuele afkoopsom zou moeten bedragen is nog niet duidelijk.
---------------------------------------------------------------------
Guus Hiddink was afgelopen zondag bij FC Twente - NEC aanwezig op de tribune. Niet geheel zonder reden blijkt nu. Trainers Fred Rutten en René Eijkelkamp gingen na de wedstrijd in overleg met hun oude baas. Volgens Radio Oost wil Hiddink Russische talenten die niet in de Russische competitie aan hun minuten komen, stallen bij FC Twente. De Russische talenten komen niet aan spelen toe, omdat de clubs overladen zijn met buitenlanders. Hiddink is sinds de zomer bondscoach van Rusland en heeft al eerder zijn beklag gedaan over het geringe aantal Russen in de vaderlandse competitie.
---------------------------------------------------------------------
Guus Hiddink was afgelopen zondag bij FC Twente - NEC aanwezig op de tribune. Niet geheel zonder reden blijkt nu. Trainers Fred Rutten en René Eijkelkamp gingen na de wedstrijd in overleg met hun oude baas. Volgens Radio Oost wil Hiddink Russische talenten die niet in de Russische competitie aan hun minuten komen, stallen bij FC Twente. De Russische talenten komen niet aan spelen toe, omdat de clubs overladen zijn met buitenlanders. Hiddink is sinds de zomer bondscoach van Rusland en heeft al eerder zijn beklag gedaan over het geringe aantal Russen in de vaderlandse competitie.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen