The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick Manager van de week
#3
[Image: Marsh4.JPG]
[Image: Marsh3.JPG]
[Image: Marsh2.JPG]
[Image: Marsh.JPG]

Naam

Benno Aalders, Bueno voor vrienden



Leeftijd

Nog altijd 24 zomers jong



Woonplaats

Nijmegen



Teamnaam in Hattrick

CdF Marshall



Hattricker sinds

Ehrm, even nakijken... 22-4-2003



Wat vind je het interessantste onderdeel in Hattrick?

Wedstrijden, wedstrijden en wedstrijden.... en training (op een goede 4e plek)



Hoeveel uur per week besteed je aan Hattrick?

Ehrm, begint toch zo langzamerhand steeds drastischere vormen aan te nemen. Vaak log ik in ieder geval elke dag even in en verder in zijn geheel per week? Ik gok zo'n 7-9 uur (daarvan is dus al wel 3 uur de wedstrijd op zondag).



Hoe kwam je ooit met Hattrick in aanraking?

Toevallig via het forum waar de diehards van Hattrick (o.a. Fabian) het spel min of meer promoten. Ben het toen eens uit gaan proberen en van de ene op de andere dag verslaafd geraakt...



Waarom de teamnaam CdF Marshall?

Lang verhaal... Maar om het kort te houden: op het F1-forum was ik al bekend als Marshall (dat is het lange verhaal, Marshals, Villeneuve, etc...) en om enigszins een rode lijn te houden heb ik mijn voorliefde voor Spanje maar doorgezet in mijn teamnaam: Club du Futbol. Dus CdF Marshall. Erger me nog altijd bont en blauw aan het feit dat Barcelona haar clubnaam 'veranderd' heeft van het officiële CdF Barcelona naar FC Barcelona.



Na vier seizoenen VI.235 lijk je dit seizoen de goede weg te hebben ingeslagen, en sta je voorlopig nog bovenaan met een klein gaatje (4 punten) naar de nummer 2. Mogen we een kampioenschap verwachten?

Dat weet zelfs 'hij daarboven' niet. Ik hoop het! Directe promotie lijkt me vrijwel onmogelijk nog dus het zal dan in ieder geval bij een eventueel kampioenschap een p/d-wedstrijd worden. Maar na een tweede plaats in mijn eerste seizoen in VI ben ik nooit meer zo dichtbij de eindoverwinning geweest... Komende week de nummer 2 uit, dus dat kan het gat definitief maken.



Zou CdF Marshall bij een eventuele promotie klaar zijn voor divisie V?

Moeilijke vraag. Ik denk dat ik, door een aantal seizoenen achter elkaar in VI te blijven hangen, wel redelijk gegroeid ben, maar of ik er klaar voor ben? Lastig... Is met name ook afhankelijk van welke league je in komt. In een gemiddelde V zou ik in ieder geval wel buiten de gevarenzone kunnen blijven denk ik... In ieder geval denk ik dat het team momenteel VI ontgroeit.



Hoe komt het dat je door sommige forummers ‘de eeuwige newbie’ (met alle respect) wordt genoemd (net als onderstaande, overigens…) ?

Geen idee. Om eerlijk te zijn is het de eerste keer dat ik deze benaming hoor. Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ik eenmalig een promotie naar VI heb meegemaakt en sindsdien al 'vast' zit. Verder verdiep ik me weinig in zaken waar ik niks mee van doen heb. Bijvoorbeeld de tactieken. Tactieken die ik nooit speel weet ik ook niks vanaf, vind ik onzinnig. Waarom zou je je nu al verdiepen in iets dat je niet gebruikt? Ik kan me er beter in gaan verdiepen wanneer ik het uiteindelijk wel een keer nodig heb/ ga gebruiken. Tevens kan het zijn dat ik niet alles direct aanneem wat er gezegd wordt... Wink



Hoe ben je plotseling van actieve forummer geworden tot explosief gewilde logo-ontwikkelaar?

Heel simpel; ik ben altijd al bezig geweest met creatieve zaken. Toen ik mijn eigen baggerlogo zat was heb ik me verdiept in Photoshop en ben er mee aan de gang gegaan. Van het een komt het ander en aangezien ik het leuk vind…



Wat gaat er toch ieder seizoen weer mis in die verrekte SD Cup?

Tsja, bij mij gaat training op woensdag in ieder geval nog altijd voor op welke wedstrijd dan ook. Op zondag wil ik eventueel wel van de training afwijken als dat de competitie ten goede komt, maar op woensdag spelen dus standaard 5 verdedigers. En winnen met 5 verdedigers is lastig... Denk dat dat een groot deel wel verklaart.



Winnen met 5 verdedigers is moeilijk? Dat is nieuws voor mij, kun je je wat nader verklaren?

Uiteraard is het geen stelregel. Als de rest van je team sterk genoeg is moet het tegen bepaalde teams absoluut wel kunnen. Maar lastiger is het absoluut. Door met 5 verdedigers te spelen verzwak je de rest van de linies. En aangezien het middenveld, ondanks dat HT er laatst wel wat aan veranderd hebben, nog altijd het belangrijkst is, verlies je het veelal daarop. Als de linies allen even zwaar meetelden zou het niet veel uitmaken, maar ondanks dat je met 5 verdedigers speelt, krijg je toch vaak in ieder geval nog wel 1 of meer goals tegen. Het is geen garantie voor de nul. En om dat goed te maken met een minder middenveld is lastig, maar het kan wel (zie bijvoorbeeld Mac de afgelopen seizoenen).



Hoe zie je de toekomst voor CdF Marshall?

Is afhankelijk van hoe actief ik blijf met Hattrick in de toekomst. Divisie V zit er absoluut wel in, divisie IV mogelijk ook wel, maar verder heb ik op het moment geen echte aspiraties. Voor bijvoorbeeld divisie 3 en hoger heb ik het idee dat ik toch tactisch inzicht tekort kom. Plus het idee dat de tijd die je dan in Hattrick moet steken wel heel exorbitant hoog wordt...



Aangezien iessie geen kijkersvraag achterliet voor je heb ik ons aller Mac gevraagd die rol op zich te nemen (bedankt, Mac!). Zijn vraag; Marsh, wanneer ben je nu eindelijk eens van plan te gaan promoveren?

Als eerder besproken hoop ik komend seizoen. Ik heb in mijn carrière tot nog toe maar een promotie meegemaakt en ik wil er uiteraard meer meemaken. Dus de hoop is gevestigd op dit seizoen. Mocht dat niet lukken dan ga ik nog een seizoen door met de huidige training om dan de boel om te gooien naar een andere trainingstijl. Hopelijk geeft dit dan eindelijk de basis om hogerop te komen. Maar het blijft afwachten...



Welke SD-Hattrick-manager geef jij de grootste kans op een zeer gunstige toekomst in Hattrick? Welk team zie jij met vertrouwen de komende seizoenen ingaan?

Eigenlijk sluit ik me in eerste instantie aan bij Dre: Antidote. Hij zat in een twijfelfase afgelopen seizoen of hij wel of niet voor promotie moest gaan. Gelukkig heeft hij dat wel gedaan en hij doet het erg goed in VI momenteel... Qua training houdt hij er originele en mogelijk succesvolle ideeën erop na, dus daar verwacht ik veel van de komende seizoenen. Verder denk ik dat Mac goede kans maakt om naar IV door te stromen en van de nieuwelingen zie ik Vietjes toch ook wel redelijk snel doorstijgen.



Welke tips of welke inspiratie wil je beginnende Hattrick-managers meegegeven?

Aangezien ik in de beginfase veel fout heb gedaan is dat niet moeilijk en zijn het met name standaardtips: Trainen, trainen en trainen... Beginnen met een training en die vasthouden voor meerdere seizoenen. Verder de financiën goed in de gaten houden want als je in het begin flink in het rood raakt kom je er bijna niet meer uit... Maar de belangrijkste tip lijkt me toch wel om de tactieken goed te kunnen spelen. Bekijk welke tactieken voor jou succesvol kunnen zijn en probeer dat in 'veilige' wedstrijden uit. In de hogere divisies is tactiek onontbeerlijk.

Zie je jezelf ooit stoppen met het spelen van Hattrick?

Heb ik laatst over nagedacht. De komende jaren in ieder geval niet maar ik kan me voorstellen dat ik op een gegeven moment week in week uit met het spelletje bezig zijn zat wordt. Echter voorlopig, met name door het forum, nog niet....
Reply


Messages In This Thread
Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:33 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:34 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:43 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:44 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:44 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:45 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:45 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:46 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:46 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Ad Wim - 28-08-2008, 11:51 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Fabian - 29-08-2008, 11:53 AM

Forum Jump: