The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick Manager van de week
#5
[Image: HMvdW.jpg]

Naam

Erwin Bakkenes


Leeftijd

30 jaar


Woonplaats

Barneveld


Teamnaam in Hattrick

FC Blue Boys


Hattricker sinds

2001 was het begonnen, weet het exacte datum niet echt.


Hoe kwam je ooit met Hattrick in aanraking?

Via het forum van Itsagoal. Er was team in de hoogste divisie die werd beschuldigd van cheaten en had hij/zij toen op het forum Hattrick aanbevolen. Ik werd nieuwsgierig en begon daar met een team.


Wat vindt je het interessante onderdeel in Hattrick?

De wedstrijden zelf.


Hoeveel uur per week besteed je aan Hattrick?

Tegenwoordig hooguit 1 uur per dag.


Voor de forummers die het verhaal nog niet kennen; hoe kwam het dat je aan een tweede en zelfs derde Hattrick-team moest beginnen?

De ene keer kwam het door het failissement, de andere omdat niet kon wennen aan de nieuwe versie (6.6) van Hattrick. Ik verloor een boel wedstrijden, maar was wel steeds overtuigd dat mijn team sterker was dan de andere.



Is, en zo ja, waarom is Hattrick beter dan Managerzone (MZ)?
Hattrick vind ik net zo goed als MZ, hiervoor zet ik de 3 voordelen van Hattrick en MZ op een rij:. Bij Hattrick kun je elke week jeudgspelers laten promoveren naar je team vanuit de jeugdopleiding, bij MZ kun je pas in week 1 en 8 jeugdspelers ontvangen. Bovendien hoef je niet te hoog gaan bieden om een goede speler te kopen, bij MZ betaal je tonnen voor een goede speler. Verder kun je bij Hattrick beschikken over een eigen cluppagina, bij MZ niet. Bij MZ kun je live wedstrijden bekijken, zelfs in 3D (daarvoor moet je wel betalen, maar vind het wel de moeite waard), bij Hattrick is het alleen mogelijk om naar een aantal teksten te bekijken. Bovendien kun je bij MZ de spelers op plaatsen neerzetten waar je hun precies wil hebben, bij Hattrick kun je de spelers alleen als keeper/verdediger/middenvelder/aanvaller instellen en of ze verdedigend/normaal/aanvallend spelen. Nog een voordeel van MZ is dat je iedere dag wedstrijden kan spelen (vriendschappelijk en vooral cups), bij Hattrick speel je maar 2 keer in de week.



Je bent overduidelijk een fervent MZ-speler. Om niet teveel van het onderwerp (Hattrick) af te wijken nog een laatste vraag met betrekking tot MZ. Als je een van de twee spellen aan zou moeten wijzen als de beste van de twee, welke zou je dan kiezen?

Ijshockey. Daar presteer ik momenteel beter dan met voetbal



Waar komt de teamnaam FC Blue Boys vandaan?

FC Blue Boys komt niet speciaal ergens vandaan, maar aangezien blauw mijn lievelingskleur is zal dit de meer voor de hand liggende keuze zijn.



Als doel in je eerste persbericht dit seizoen stel je dat je ‘je jeugdopleiding wilt verbeteren om er betere spelers uit te halen’. Is dit niet, zoals je uit ervaring weet, een zaak van de lange(re) termijn?

Voor een jeugdopleiding met de status uitstekend heb je gelijk, maar kan met redelijk of goed misschien wat leuks krijgen, aangezien mijn jeugdopleiding aan het eind van dit seizoen op goed staat.





Hoe zie je de toekomst nu voor je team? Met je tweede team was je een redelijk goede manager in divisie VI, en nu begin je weer opnieuw. Gaat FC Blue Boys straks als een speer omhoog naar VI of misschien wel hoger, of probeer je je team rustig sterker te maken?

Mijn voornaamste plan is om aan mijn financiën te denken, maar wil natuurlijk zo snel mogelijk naar divisie VI of hoger.



In alle eerlijkheid; blijft dit definitief je Hattrick team of komt er nog een vierde, als je wederom door de Match Engine genaaid wordt?

Mijn team blijft definitief, heb niet voor niets weer supporter aangeschaft.



In hoeverre denk je de hulp van een forum als het SD Forum nog nodig te hebben bij het blijven ontwikkelen van je team? Heb je in de loop der Hattrick-tijd genoeg kennis en ervaring opgedaan om het ‘op eigen kracht af te maken?’

Als ik in de hogere divisies terecht kom wil ik nog wel naar het forum kijken voor hulp. Heb wel ervaring, maar jullie hebben waarschijnlijk wat meer ervaring met HT 6.6.



Waar schuilt de kracht van jou als online voetbal manager? Wat maakt jou een betere manager dan anderen?

Ervaring en het kopen van betere spelers dan mijn divisiegenoten.



Op welke resultaten die je binnen Hattrick behaald hebt, ben je het meest trots?

De finaleplaats in de allereerste SD Cup.



Zul je dit seizoen weer van de partij zijn in de befaamde SD Cup?

Ik zal er zeker zijn, mede omdat ik tijdens die cup niet steeds naar andere teams hoef te zoeken om vriendschappelijke wedstrijden te regelen.



Gebruik jij de oude of de nieuwe wedstrijdratings, en waarom?

De nieuwe, dat is ook aanbevolen door HT.



Hoe ver denk je dit seizoen te komen in de SD Cup?

Zal hoogstwaarschijnlijk in de eerste ronde blijven steken, mijn B-team is momenteel niet zo sterk.



Welke aanpassingen zou je zelf graag willen zien in Hattrick?

3D-wedstrijden live bekijken in Hattrick.



Welke tips of welke inspiratie zou je beginnende HT-managers mee willen geven?

Lees aandachtig de spelregels door en bezoek ook het HT-forum voor tips.



Welke SD-Hattrick-manager geef jij de grootste kans op een zeer gunstige toekomst in Hattrick? Welk team zie jij met vertrouwen de komende seizoenen ingaan?

Djabsmasta's Diehards (Djabs) zie ik wel als eerste forummer in de eredivisie komen.



De Kijkersvraag is dit keer van Adder, eveneens een MZ- en HT-speler. Zijn vraag jou is: Heb je nog andere hobbies dan voetbalteams managen en ouwehoeren op het forum?

Jeu de boules en puzzelen (kruiswoordpuzzels, speurpuzzels, enz.)


Wanneer bereikt Hattrick volgens jou zijn miljoenste deelnemer?

Volgens mij groeit het de laatste tijd wel heel erg hard en denk dat we in het volgende seizoen al de miljoenste deelnemer kunnen verwelkomen in Hattrick. Een gokje: 28 juni 2005, mijn verjaardag.


Zie je jezelf ooit stoppen met het spelen van Hattrick?

Als het aan mij ligt niet.
Reply


Messages In This Thread
Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:33 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:34 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:43 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:44 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:44 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:45 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:45 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:46 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:46 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Ad Wim - 28-08-2008, 11:51 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Fabian - 29-08-2008, 11:53 AM

Forum Jump: