The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick Manager van de week
#6
[Image: Addertjes.jpg]

Naam

Andy de Ruiter

Leeftijd

35

Woonplaats

Amsterdam

Teamnaam in Hatrick

FC Adder Amsterdam. FC Adder kon niet meer, omdat ik de eerste keer had vals gespeeld met dat team. Ik probeerde het wel om FC Adder te krijgen, maar het lukte niet. Vandaar dat Amsterdam er achter staat, waar ik uiteindelijk toch wel blij mee ben.

Hattricker sinds

De eerste keer was ergens in mei 2003, de tweede keer kreeg ik mijn team op 31 augustus 2003.



Hoe kwam je ooit met Hattrick in aanraking?

Ik zat op het CM forum van de oude SD, om altijd te kijken wat Fred Naaigaren voor mooie dingen neerzette (schorsingen e.d). Na een aantal maanden kwam het nieuwe forum bij de oude SD, en was er ook een topic met andere spellen. Daardoor ben ik in aanraking gekomen met MZ (Managerzone) en Hattrick.


Wat vindt je het interessante onderdeel in Hattrick?

Ik vind het heel leuk om die vlaggetjes te verzamelen bij friendlies. Verder zal ik maar 1 vlaggetje houden bij de spelers, omdat ik geen buitenlanders (ik ben alleen in Hattrick een racist) in mijn team wil. Ik blijf me wel elke keer verbazen over het feit dat ik, zodra ik denk dat ik het spelletje onder controle heb, weer een enorme draai om mijn oren krijg, zoals vanavond tegen Moschino.



Hoeveel uur per week besteed je aan Hattrick?

Dat varieert. De laatste maanden niet veel (ongeveer 5 uur in de week), omdat mijn spelers moeten rijpen. Ik ben ze aan het trainen op passen, en hun ervaring is (bij de meesten) waardeloos.



Voor de forummers die het verhaal nog niet kennen; hoe kwam het dat je aan een tweede Hattrick-team moest beginnen?

Mijn eerste team ben ik (terecht) kwijtgeraakt, omdat ik een team had aangemaakt. Dit om FC Adder te redden van een aantal domme beslissingen die ik gemaakt had. Dus ging ik met de twee teams onderlinge transfers doen (zo doorzichtig als de pest), en liep ik tegen de lamp.



De echte die-hard SD-Hattrickers herinneren zich nog wel de speler Jalil Ibn-Jibril, ooit spelend voor FC Adder Amsterdam... kun je in het kort uitleggen wie ik hiermee bedoel?

Ja, dat is de eerste speler die ik echt getraind heb (met Rens Groen als goede tweede). Toen ik net begon met Hattrick wilde ik niet, zoals de meeste managers, positiespel, verdedigen, of scoren trainen. Ik besloot dus om keepers te trainen. Jalil was een 18 of 19- jarige speler die ik pullde, met als stat hoog redelijk.
Met mijn zwakke coach ging ik hem dus trainen, en ik pullde geen goede veldspelers, dus trainde ik maar verder en verder....Uiteindelijk heb ik 'm verkocht toen hij uitmuntend was voor iets meer dan 2 miljoen euro. Daar heb ik een half elftal voor terug gekocht; twee verdedigers, drie middenvelders, en een spits met allemaal uitstekend in hun hoofdstat.


Waarom heb je alleen maar Nederlanders in je team?

Ik wil die 20% extra salaris voor een buitenlandse speler niet betalen....
Ik had als doel om bij Managerzone en Hattrick alleen met Nederlanders te gaan werken, omdat ik geen spelers wil verbeteren van een concurrend land. Bij MZ heb ik dit doel inmiddels laten varen, maar bij Hattrick houd ik dit nog wel even vol, omdat ik daar nog niet zo hoog speel.









Is, en zo ja, waarom is Hattrick beter dan Managerzone (MZ)? (Deze vraag werd gesteld door Forever, de vorige HMvdW).

Dat vraag je aan iemand die in de Eredivisie van MZ speelt....
Nee, ik vind ze allebei leuk. Ik heb het spel Freekick ook nog even gedaan, maar dat vond ik te uitgebreid. Ik speel nog wel footiemanager, dat is namelijk heel simpel, en ik vind het altijd moeilijk om met iets te stoppen.
Maar goed, even een toelichting op je vraag: Managerzone vind ik beter, in verband met de trainingen en (betaalde) cupwedstrijden. Zo kun je toch zien hoe je er wereldwijd voorstaat. Zweden staat nog steeds op eenzame hoogte, maar dat gaat veranderen omdat spelers gaan "retiren".
Hattrick vind ik beter omdat de tegenstand daar vele malen groter is, en een fout onmiddellijk wordt afgestaft (afgelopen weekend verloor ik nog met 6-1), en het is wat realistischer dat je maar één oefen- of bekerwedstrijd per week hebt.


Van welke ploeg of manager wil je het liefst winnen? (Met dank aan Forever)

Drie maanden geleden ben ik genaaid door Milsbeek bij ManagerZone en dat zal ik NOOIT vergeten! Dus mijn doel is een hele moeilijke, maar niet onhaalbaar: ik ga net zolang door met dit spel (MZ) totdat ik bij Milsbeek kom (dat is dus de Eredivisie).

Daarnaast vind ik het leuk als ik van Rotterdammers win ( nog niet zo vaak gebeurd), maar dat is gewoon gezonde rivaliteit tussen Amsterdam en Rotterdam.


Hoe zie je de toekomst voor FC Adder Amsterdam in de komende 2 seizoenen?

Dit seizoen gaan we weer terug naar 6. Het seizoen daarop wil ik wel eens in 6 blijven.Van af het moment dat ik ben begonnen tot nu, is het dat ik te slecht ben voor 6 en te goed voor 7. FC Adder is inmiddels 3x 2e geworden in 7 en 2x gedegradeerd uit 6. Ik wil wel in de toekomst is een keer kampioen worden, want ik heb nog steeds geen schildje rechtsboven in het scherm.



Welke SD-Hattrick-manager geef jij de grootste kans op een zeer gunstige toekomst in Hattrick? Welk team zie jij met vertrouwen de komende seizoenen ingaan?

Ik denk dat alle managers een goede kans maken, omdat er zo veel goede tips staan bij ons forum. Er zijn wel een paar teams die af en toe rare beslissingen nemen, (ikzelf, Bakke) maar over het algemeen gaat het iedereen wel voor de wind.
Ik vind het wel leuk dat "het orakel uit Barneveld" weer een team heeft. Die zal ongetwijfeld weer de kolder krijgen, wat weer voor leuke taferelen gaat zorgen


Welke tips of welke inspiratie wil je beginnende Hattrick-managers meegegeven?

Begin er niet aan, want over tig seizoenen zal ik dit spel domineren....
Als beginnend manager zou ik eerst heel veel gaan lezen op ons forum. Veel geduld is belangrijk, dus lange termijn denken, je stadion niet te groot maken, paar jonkies aan trekken en 1 van de hoofdstats gaan trainen.


Zie je jezelf ooit stoppen met het spelen van Hattrick?

Nee, de opvolger heb ik ruim 2 jaar geleden gemaakt (zie foto). Zijn naam is André de Ruiter, dus daar is zelfs aan gedacht, hij kan dus gewoon de naam FC Adder houden.



Mag de kleine (dan grote) André dan zijn eigen beslissingen maken of blijft papa eindverantwoordelijk?

Daar heb ik inderdaad niet over na gedacht, dat hij wel eens eerder een team zou willen hebben, terwijl papa nog leeft......
Dat wordt dus meekijken, of hij start een eigen team, want papa blijft natuurlijk "de man" van FC Adder.
Misschien dat tegen die tijd mijn kleinzoon, of - dochter, als ik in een verzorgingstehuis zit, het team gaat leiden.
Reply


Messages In This Thread
Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:33 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:34 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:43 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:44 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:44 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:45 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:45 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:46 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:46 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Ad Wim - 28-08-2008, 11:51 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Fabian - 29-08-2008, 11:53 AM

Forum Jump: