The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick Manager van de week
#8
[Image: JULI_028.jpg]

Naam
Martijn van Doesselaar


Leeftijd

20


Woonplaats
Duivendrecht


Teamnaam in Hattrick
SkandalouZ Scoring


Hattricker sinds
Pfff… sinds april 2003 geloof ik...even checken. Ja, 7 april 2003.


Wat vind je het interessantste onderdeel in Hattrick?

Nou, het klinkt misschien een beetje raar, maar juist de simpelheid ervan. En toch steeds de uitdaging vinden om dingen te ontdekken, en elke dag weer nieuwe dingen te leren. Na bijna twee jaar denk je alles toch wel te weten, maar toch lees ik regelmatig nog dingen waarvan ik denk; Oh, dat wist ik nog niet.


Hoeveel uur per week besteed je aan Hattrick?

Pfff, ja dat verschilt per week natuurlijk. Afgelopen twee weken echt abnormaal veel omdat ik al die transfers moest doen. Ik log elke dag wel in om even alles te bekijken en om wat dingen op de fora te lezen, maar soms is dat maar een half uurtje per dag. Zondag is natuurlijk de topdag met eerst de YP, daarna de opstelling nog even controleren, het invullen van de HT Toto en daarna de wedstrijd. Bijna de hele dag wel bezig met Hattrick dus.


Hoe kwam je ooit met Hattrick in aanraking?

Via het SD-forum! Er waren er al een paar aan begonnen (onder anderen Fabian, Djab en Jazz uit m’n hoofd) en het leek me wel een grappig spel. Eigenlijk wilde ik een beetje minderen met de online managerspellen, maar binnen twee weken was ik helemaal verkocht. Helemaal toen bleek dat er ook nog een gast bij mij op de opleiding zat die het speelde, en wij het dus snel al bijna de hele tijd over Hattrick hadden.




Na twee seizoenen divisie VI, vervolgens twee seizoenen divisie V en daarna weer twee seizoenen VI ben je weer terug in divisie V. Hoe zie jij het komende seizoen tegemoet?

Spannend vooral. Ik ben erg benieuwd hoe m'n nieuwe training gaat uitwerken. Voorlopig ziet het er allemaal goed uit en ben ik er alleen maar op vooruit gegaan, maar vooral in het begin zal het aanpoten zijn. Wel enige angst dus om gelijk weer terug te degraderen, maar die VI ben ik zo onderhand wel zat. Ik zal dus alles op alles zetten om dat niet te laten gebeuren. Gelukkig is mijn poule niet al te sterk, dus het moet te doen zijn.





Een plek in de middenmoot is dus het doel voor komend seizoen?

Yup, de top zal ik niet halen omdat ik in het eerste deel van het seizoen te veel punten zal verspelen. Het is zaak om te gaan oogsten in het tweede deel, wanneer de trainees formidabel worden en mijn aanval dus enige vorm begint aan te nemen. Hopen op een vierde plaats, maar op zich moet ik een p/d duel ook wel redden. Maar dat risico neem ik liever niet.



Je hebt dit seizoen een hele nieuwe start gemaakt, met de verkoop van al je verdedigers. Waarom heb je de omschakeling naar het trainen van aanvallers gemaakt?

Ik zag geen toekomst meer in het trainen van verdedigers. De opbrengsten waren op zich wel redelijk, maar je team presteert nooit optimaal. Je middenveld is nooit echt goed omdat je met vier middenvelders speelt, en dat kun je niet compenseren met een goede aanval. Het kan best werken als je verdediging goddelijk is omdat je dan bijna altijd de nul zal houden, maar dat duurde mij te lang. Wil niet zeggen dat verdedigen een slechte training is hoor. Ik denk dat voor de beginner het een zeer goeie training is omdat je veel spelers kunt trainen en zo vrij veel geld kunt verdienen. Na een seizoen of drie, vier overstappen naar een andere training en je houdt er net als ik geld aan over omdat je naar minder trainees kunt gaan.



Waarom ga je niet, net als het gros van de SD'ers, voor de positiespel training?

Omdat ik een echte Nederlander ben, gierigheid! Teveel mensen trainen positiespel waardoor de trainees duurder zijn, en de prijs van degene die je verkoopt lager is. Bovendien denk ik niet dat je de top kunt bereiken met iets, wat de grote massa al doet. Je moet iets anders, iets extra's hebben. Dat is ook een van de redenen waarom ik voor 6 17-jarigen ben gegaan en niet voor enkele 18 jarigen die iets hoger in hun skill zaten.



Positiespeltrainers zullen het dus niet redden in de Hattrick wereld?

Ik denk dat je er tegenwoordig niet meer de Eredivisie mee kunt bereiken, nee. Je kunt er ver mee komen (zie Djabs) maar dat kwam bijna alleen omdat hij z'n trainees gigantisch ver doortrainde en ongelofelijk veel geduld had. Grote voordeel van positiespel trainen is natuurlijk dat je middenveld heel goed wordt maar op hogere niveaus wordt het verschil kleiner, en de invloed van het middenveld kleiner.Uiteindelijk zullen de andere linies dus ook de doorslag geven,



Je ziet jezelf dus geen positiespel trainen in de toekomst?

Nee, nooit.



Stimuleren zaken als het runnen van een vrij groot Hattrick forum je in het spelen van Hattrick?

Zeker weten! Als het forum er niet was geweest had ik het zeker nog wel gespeeld maar misschien niet zo intensief als nu. Het helpen van newbies houdt je ook scherp omdat je soms nog gecorrigeerd wordt door anderen. Je ziet ook dat de newbies bij ons vrij snel omhoog gaan, omdat ze minder fouten maken, en dat had ik ook. Zonder de mensen op het forum had het veel langer geduurd voor ik op dit niveau was gekomen.




Op welke resultaten die je binnen Hattrick behaald hebt, ben je het meest trots?

Hehe nou, zo veel heb ik nog niet bereikt natuurlijk, maar dat ik in divisie V zit vind ik toch niet bepaald slecht. De V vond ik namelijk altijd een beetje de grens tussen beginner en geen-beginner (al ligt die grens nu natuurlijk stuk verder), maar het is ook de eerste divisie die geen 1024 leagues meer heeft, dus ja daar ben ik wel trots op.



Zie jij jezelf binnen enkele seizoenen net als Djabs in divisie III spelen, omdat je nu een andere/betere trainingsmethode hebt?

Pfff, dat ligt eraan wat je met enkele seizoenen bedoelt. Volgend seizoen heb ik misschien wel een kansje op het kampioenschap in divisie V, maar ik verwacht het seizoen erop pas kans te maken. IV wordt heel lastig, ook die wordt steeds sterker natuurlijk. Maar met een beetje geluk en een zwakke IV, tja, who knows...Tegenwoordig is het sowieso al een hele prestatie om de III te bereiken.



Waarom heb je gekozen voor de teamnaam SkandalouZ Scoring, waarom niet een naam als, pakweg, Mac’s Mannen?

Hehe, omdat die wack is. Nee even serieus, vroeger was m'n nickname Skandalouz, en ik vormde toen met alle spelletjes iets met Skandalouz. Koffieboer kwam destijds met een paar gare spelletjes van ESPN ofzo, zoals Fish Manager, en daar had ik altijd Skandalouz Fishing, Skandalouz Driving enzo, dus toen werd dit SkandalouZ Scoring.



Wisselen Jazz en jij behalve foruminformatie ook Hattrick-informatie uit?

Hehe, uiteraard! We spreken elkaar elke dag, en dan kunnen we het niet altijd over het forum hebben. Zo interessant zijn jullie nou ook weer niet Maar het is niet zo dat we geheime tactieken uitwisselen ofzo hoor...gewoon toekomstplannen, en af en toe wat tactische dingetjes voor wedstrijden



Welke SD-Hattrick-manager geef jij de grootste kans op een zeer gunstige toekomst in Hattrick? Welk team zie jij met vertrouwen de komende seizoenen ingaan?

Vanaf het begin zeg ik al dat Johan_de_Kuip een grote gaat worden. Hij is gewoon fantastisch begonnen met Hattrick, zonder grote fouten en met een bijna perfect trainingsschema. Hij zal het wat moeilijker krijgen de komende seizoenen, omdat hij verdedigen traint, maar hij heeft al aangegeven uiteindelijk wat anders te gaan trainen.

Maar anderen doen het ook erg goed hoor...zo verrast Forever me steeds. Begin vorig seizoen had ik niet eens door dat hij al in divisie V zat en nu zit hij alweer in de IV! Hij had natuurlijk wel geluk met een zeer zwakke V, maar het is toch een hele prestatie.

Welke tips of welke inspiratie wil je beginnende Hattrick-managers meegegeven?

Tja, het belangrijkste in het begin is lezen, lezen, lezen! Begin met de regels en ga dan naar hulpsites zoals Hattrick Beginner Pagina, de Hattrix Files, en niet te vergeten de vernieuwde SD-HT-files! Daarnaast is een trainingsschema het belangrijkste, zonder een trainingsschema ben je nergens. En vragen mag altijd natuurlijk, daarvoor zijn wij er!





En dan tot slot deze nieuwe feature; de vraag van de laatste HTMvdW, in dit geval Fabian. De laatste HTMvdW mag de nieuwe vanaf nu een vraag stellen. Fabian’s vraag aan jou is: Wie vind je, naast Jazz, de sympathiekste/leukste/aardigste hattricker en waarom ?

Pfffft, wat een kutvraag zeg. Uhm nou, in de chat kan ik altijd erg lachen met Dre. Het gaat meestal totaal nergens over maar af en toe lig ik echt in een deuk hier achter de computer!
Reply


Messages In This Thread
Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:33 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:34 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:43 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:44 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:44 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:45 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:45 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:46 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:46 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Ad Wim - 28-08-2008, 11:51 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Fabian - 29-08-2008, 11:53 AM

Forum Jump: