The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

natte alie is met haar hol away
Ben het hier met Waf eens, hij is verdachte! Alles zorgt ervoor dat Jorna natuurlijk de schijn tegen heeft maar laten we niet over het hoofd zien dat het ook enorm makkelijk is om Joran op deze manier alsnog wat in de schoenen te schuiven. Als iemand bewust dit voor ogen heeft is deze dag en deze omstandigheid de ideale gelegenheid.
Blijkt het toch echt joran te zijn dan pleit ik voor een kunstmatige coma... Hakkuh
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Het was 30 mei jl. 5 jaar geleden, dus Joran vond dat een mooi moment om opnieuw een jong mokkel om zeep te helpen. :crazy:
hij is verdachte he!

als joran het gedaan had, had hij dat meisje wel doen verdwijnen. dit is gewoon geen typische joranmoord!

Het verhaal vanochtend was dat hij heel rap een taxi heeft gepakt naar de grens met Sjielie en de taxichauffeur (hoe geloofwaardig zijn Peruaanse taxichauffeurs?) wist te melden dat hij errug nerveus was en alleen maar peukies zat te roken.
Daaruit zou je kunnen concluderen dat hij geen tijd meer heeft gehad om het lijk weg te werken, hoe voorbarig ook.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Het was 30 mei jl. 5 jaar geleden, dus Joran vond dat een mooi moment om opnieuw een jong mokkel om zeep te helpen. :crazy:
hij is verdachte he!

als joran het gedaan had, had hij dat meisje wel doen verdwijnen. dit is gewoon geen typische joranmoord!

Het verhaal vanochtend was dat hij heel rap een taxi heeft gepakt naar de grens met Sjielie en de taxichauffeur (hoe geloofwaardig zijn Peruaanse taxichauffeurs?) wist te melden dat hij errug nerveus was en alleen maar peukies zat te roken.
Daaruit zou je kunnen concluderen dat hij geen tijd meer heeft gehad om het lijk weg te werken, hoe voorbarig ook.

hij werd achterna gezeten door de gokmaffia. die hadden zijn vriendin gekidnapt. vervelend voor hen was dat joran geen flikker om dat meisje gaf en de benen nam. hij heeft die taxichauffeurs 165.000 euris betaald, een gedeelte van het geld dat hij had gestolen. omdat hij heeft weten te ontsnappen heeft de gok maffia het meisje lekgeprikt en in de kamer van joran gelegd zodat hij wel terug moet komen.

Hakkuh
Reply
Die 165.000 bleken toch slechts ongeveer 500 euro te zijn, voor de rest sta ik 100% achter je verhaal.
Reply
Ik denk eerder dat Peter RdV de laatste jaren niet lekker meer kon slapen, een alibi heeft bedacht, naar Peru is gereisd, Joran heeft gefilmd met dat meiske, door het raam is geklommen toen Joran moest sassen, dat meiske onder de ketchup heeft gesmeerd, voor de deur is gaan staan toen Joran naar de gang wilde rennen om 911 te bellen en tegen hem heeft gezegd: ik heb je op video en ik heb een alibi... :nono:
Dat meiske is helemaal niet dood, gewoon een complot van Petertje
Reply
Schijnt de dochter van een bekende peruaanse zakenman en ex-autocoureur te zijn.

Na een potje pokeren moest Joran gewoon ff stoom afblazen. Dat mensen zich dan weer druk maken om zo'n dood breezersletje had ie niet voorzien. Ws kreeg Joran hem weer niet omhoog en wilde ze net als Natalie geen sex met die prutserd. Of ze stelde hem wat vervelende vragen over Peter de Vries en Charlie "Mabel ken je me nog" da Silva. Joran is nu in Chili op zoek naar Charlie, daar was nogal haast bij, Charlie moet namelijk als lijfwacht met de selectie mee naar Afrika en die vertrekt dus spoedig, vandaar de taxirit.

Wel een leventje die gast. Paar jaar Aruba, ff tijdje Thailand en nu op rondreis door Zuid Amerika. Of hij heeft bingingsangs, of de bevolking kotst hem vrij snel weer uit.
Reply
Die kerel kan gewoon nergens meer terecht; in Nederland zal 'ie uitgekotst worden, op Aruba evenzo. Hij kan niks anders dan reizen. Geld heeft ie zat van pa en zijn eigen handeltjes.
Overigens gaat het gerucht dat JvdS nu zelfmoord gepleegd heeft maar dat lijkt me wat eigenaardig voor een persoonlijkheidje als Joran. Straatvechtertje tot in den treure, die zal zich toch echt niet door de kop bloas'n.
Reply
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:
hij is verdachte he!

hij werd achterna gezeten door de gokmaffia. die hadden zijn vriendin gekidnapt. vervelend voor hen was dat joran geen flikker om dat meisje gaf en de benen nam. hij heeft die taxichauffeurs 165.000 euris betaald, een gedeelte van het geld dat hij had gestolen. omdat hij heeft weten te ontsnappen heeft de gok maffia het meisje lekgeprikt en in de kamer van joran gelegd zodat hij wel terug moet komen.

Hakkuh

Maar dat is een aanname?
Reply
Marshall Wrote:Die kerel kan gewoon nergens meer terecht; in Nederland zal 'ie uitgekotst worden, op Aruba evenzo. Hij kan niks anders dan reizen. Geld heeft ie zat van pa en zijn eigen handeltjes.
Overigens gaat het gerucht dat JvdS nu zelfmoord gepleegd heeft maar dat lijkt me wat eigenaardig voor een persoonlijkheidje als Joran. Straatvechtertje tot in den treure, die zal zich toch echt niet door de kop bloas'n.

wens-vader-gedachte
Reply
En hij is gepakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:En hij is gepakt.

Hij zal de komende jaren nog wel eens vaker gepakt worden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Volgens enkele bronnen heeft hij ook reeds bekend middels een telefonisch contact met een pokervriend. Waarschijnijk is dat weer niet bruikbaar in het proces en heeft het meisje volgens vd Sloot hem ineens met een sneaker bedreigd en was het zelfverdediging ofzo... OSmile
Die gast is echt verknipt. Hoe raak je in godesnaam zo ver van het padje af, doet alleen coke dat met je?
Reply
psychopaat volgens de geleerden

Quote:De checklist bestaat uit twintig kenmerken die bij een persoon in meerdere of mindere mate aanwezig kunnen zijn.

Psychopaten hebben grote problemen met hun gevoelens ten opzichte van andere mensen en met relaties. Acht van de twintig kenmerken in de checklijst hebben hiermee te maken.

Gladde prater/oppervlakkige charme.
Het prototype psychopaat is oppervlakkig in het contact met anderen. Psychopaten vertellen vaak sterke verhalen, en proberen zich beter voor te doen dan ze zijn, waarbij ze vaak wel charmant overkomen.

Sterk opgeblazen gevoel van eigenwaarde.
Het zijn opscheppers die een veel te positieve inschatting hebben van hun talenten en vaardigheden.

Pathologisch liegen.
Psychopaten zijn notoire leugenaars die er meestal geen enkele moeite mee hebben als ze worden betrapt op een leugen. Ze hebben overal een excuus of reden voor en willen nog wel eens iets op 'erewoord beloven', ook al blijkt dat erewoord haast nooit wat waard te zijn.

Gebrek aan berouw of schuldgevoel.
Psychopaten kennen geen schuldgevoelens of spijt over de dingen die ze anderen aandoen. Ze kunnen zeggen dat het slachtoffer het verdiende of dat het slachtoffer eigenlijk niets bijzonders is aangedaan.

Geen verantwoordelijkheid nemen voor het eigen gedrag.
Ze zijn niet in staat of niet bereid om de verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen gedragingen. Het zijn altjjd anderen die de schuld krijgen en anders is er wel een alternatief excuus te vinden.

List en bedrog/manipulerend gedrag.
Het prototype psychopaat manipuleert en bedriegt anderen en besteedt daarbij geen aandacht aan wat dat voor hen betekent.
Ze vertonen daarbij nogal eens crimineel gedrag in de vorm van bijvoorbeeld fraude en verduistering en niet-crimineel gedrag in de vorm van overspel en het aftroggelen van geld van familieleden.

Ontbreken aan emotionele diepgang.
Psychopaten komen op anderen over als koud en ongevoelig. Hun 'emoties' doen vaak als dramatisch, kortstondig en onecht.

Kil/gebrek aan empathie.
In al hun gedragingen tonen psychopaten weinig respect voor de rechten, gevoelens en hetwel zijn van anderen. Ze beschouwen andere mensen als potentiele slachtoffers die te manipuleren zijn en beschouwen zichzelf als de belangrijkste persoon die er is.

Naast problemen met hun gevoelens ten opzichte van andere mensen en met relaties, vertonen psychopaten zeer problematisch gedrag in hun levensstijl.

Prikkelhongerig/neiging tot verveling.
Psychopatsn hebben een zeer sterke behoefte aan stimulatie en een ongebruikelijk sterke afkeer van verveling. Ze leiden doorgaans een snel leven met veel risicogedrag en experimenten met drugs, en vinden dat school, werk en langdurende relaties saais en vervelend zijn.

Parasitaire levensstijl.
Een psychopaat kiest er vaak voor om te teren op de zak van de familie, partner of vrienden, en vermijdt het hebben van een vaste baan.

Gebrekkige beheersing van gedrag.
Kenmerkend is dat ze vaak opvliegend zijn en zich slecht kunnen beheersen. Op mislukkingen, kritiek en frustraties reageert een psychopaat vaak met geweld, scheldpartijen of bedreigingen. Dit kan even snel ophouden als het is begonnen.

Impulsiviteit.
Psychopaten gedragen zich vaak uitermate impulsief zonder echt stil te staan bij de voors en tegens van hun gedrag: Relaties worden nogal eens beëindigd, banen worden opgezegd en ze verhuizen zonder anderen daarover te informeren en zonder dat de beslissing goed is overdacht.

Onverantwoordelijk gedrag.
Psychopaten tonen geen verantwoordelijkheidsgevoel of loyaliteit ten opzichte van familie, vrienden, werkgevers, huisbazen of anderen. De omgang met geld is vaak bedroevend. Ze hebben schulden, gaan beroerd om met zakenrelaties, en zijn hun familie vaak enorm tot last.

Ontbreken van realistische doelen op de lange termijn.
Psychopaten hebben geen plannen of doelen voor de lange termijn. Ze leven van dag tot dag en veranderen hun plannen continu, en storen zich er niet aan dat hun leven vrij inhoudsloos is.

Gedragsproblemen op jonge leeftijd.
De kinderjaren kenmerken zich door tal van problemen zoals liegen, vechtpartijen, diefstalletjes, beroving, brandstichting en uitingen van geweld tegen mens en dier. De psychopaat staat daardoor vaak al vroeg bekend als het zwarte schaap van de familie.

Jeugdcriminaliteit.
In hun tienertijd gedragen ze zich zeer antisociaal en krijgen ze te maken met arrestaties en veroordelingen.

Schending van voorwaardelijke invrijheidsstelling.
Als volwassene onderneemt de gedetineerde psychopaat ontsnappingspogingen, keert niet terug van weekendverloven, begaat delicten tijdens de voorwaardelijke invrijheidsstelling, en houdt zich niet aan de voorwaarden van de voorwaardelijke gevangenisstraf.

Een stuk of 17 kan ik bij Joran al zo aankruisen
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Ik kan er bij mezelf ook zo een stuk of 10 aankruizen! :eten:
Reply
Iemand die sjappo gezien die regelmatig Nederlandse gevangenen bezoekt in Lima? Die gevangenis daar schijnt echt de hel op aarde te zijn: 4000 man in een complex wat voor 800 bedoeld is, 1 bewaker op de 100 gevangenen die ook nog eens corrupt is en je echt alles kan geven voor de juiste sommetjes geld (rouleren zelfs gewoon lijstjes wat wat kost). Er wordt (uiteraard zoals het hoort) geen gaatje onbenut gelaten en het aantal messen van 30cm+ is niet op een hand te tellen... Ik denk niet dat Joranneke het daar lang uithoudt. Niet zo slim om dat in een land als Peru te gaan doen.
Wellicht dat de aanklacht vanuit Amerika zorgt voor een uitlevering van Peru aan de USA maar dat geluk zal JvdS waarschijnlijk niet krijgen.
Reply
Hij bekend gewoon de dood op Natte Alie, wordt vervolgens uitgeleverd aan de VS en mag daar zijn straf uitzitten. Ook geen pretje, maar beter dan in Peru.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Moet je in zo'n geval je straf uitzitten in het land waar je je eerste delict hebt gepleegd?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lamme Lennie Wrote:Hij bekend gewoon de dood op Natte Alie, wordt vervolgens uitgeleverd aan de VS en mag daar zijn straf uitzitten. Ook geen pretje, maar beter dan in Peru.

Ik ben geen jurist, maar het lijkt me niet dat het zo werkt.
Reply
als het verdrag snel geregeld wordt mag hij in nederland zijn straf uit zitten. als dat niet geregeld wordt (ligt aan peru) moet hij lekker daarblijven. misschien moet hij daarna nog in de vs zitten vanwege vermeende afpersing.

ik geloof nog steeds niet dat hij zo dom en obvious een moord pleegt. maar dat zal hem daar niet helpen.
Reply
waf Wrote:als het verdrag snel geregeld wordt mag hij in nederland zijn straf uit zitten. als dat niet geregeld wordt (ligt aan peru) moet hij lekker daarblijven. misschien moet hij daarna nog in de vs zitten vanwege vermeende afpersing.

ik geloof nog steeds niet dat hij zo dom en obvious een moord pleegt. maar dat zal hem daar niet helpen.

IK geloof het wel want het past bij de kenmerken van een psychopaat:
Quote:Kenmerkend is dat ze vaak opvliegend zijn en zich slecht kunnen beheersen. Op mislukkingen, kritiek en frustraties reageert een psychopaat vaak met geweld, scheldpartijen of bedreigingen.

Psychopaten gedragen zich vaak uitermate impulsief zonder echt stil te staan bij de voors en tegens van hun gedrag

Mogelijk wilde zijn slachtoffer niet aan zijn sexuele wensen voldoen op zijn hotelkamer. En dat kan ook bij Holloway het geval geweest zijn. Misschien heeft hij nog wel meer slachtoffers gemaakt gedurende zijn verblijf in Azie. Maar ik zinspeel maar wat natuurlijk. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij door een ander dit aangenaaid wordt. Dat is allemaal veel te ingewikkeld.
Vooruit PSV !!!!
Reply
Ik dacht meteen dat ik het hoorde dat ie genaaid is door iemand.
Hij lijkt mij iets te slim om een vrouw/meisje kapot te slaan in een hotelkamer die op zijn naam staat.( waar waf volgens mij eerder ook o.a. op doelde)

Btw, wat een ongelofelijk, lelijk hok was die meid trouwens. Vond het net een kerel.
En die pa van d'r ziet er ook niet echt uit als Joris Goedbloed.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Lamme Lennie Wrote:Hij bekend........
Kunnen we hier niet ook straffen voor gaan uitdelen ? Hitself
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Das wel een hele lelijke jah #-o
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Adder Wrote:Ik dacht meteen dat ik het hoorde dat ie genaaid is door iemand.
Hij lijkt mij iets te slim om een vrouw/meisje kapot te slaan in een hotelkamer die op zijn naam staat.( waar waf volgens mij eerder ook o.a. op doelde)

Btw, wat een ongelofelijk, lelijk hok was die meid trouwens. Vond het net een kerel.
En die pa van d'r ziet er ook niet echt uit als Joris Goedbloed.....

en dan een albanees die net 5000 verloren heeft.... een albanees in peru, die 5000 verloren heeft terwijl die griet van joran 5000 gewonnen heeft? Confused

en die bewakingscamera? beelden gezien? die camera hangt stomtoevallig bij de ingang van de deur van de kamer van joran.

als je nou al 35 moorden gepleegd zou hebben waarvan we het niet weten, let je dan niet op een bewakingscamera bij moord 36?

joran kwam terug in het hotel om die 5000 te jatten (daar zie ik hem voor aan, hij deed alles voor geld, vooral omdat hij de familie van natalie holoway 250k vroeg waarna hij zou vertellen waar het lijk was Undecided), zag dat meisje nog slapen en hij dacht: ik peer em met het geld! en dan is er een albanees die zijn geld kwam halen, maar dat zag hij niet meer, dus toen heeft hij maar even haar nek omgedraaid.

waf heeft heel veel vragen, maar die zullen daar niet gesteld worden. Undecided
Reply
je hebt teveel naar James Bond gekeken denk ik :wink:
Vooruit PSV !!!!
Reply
Het zou wel de ultieme Joran ontknoping zijn, of opknoping cry

Wegkomen met moord ondanks dat je hebt "bekend" en iedereen weet dat je het gedaan hebt, om vervolgens precies 5 jaar na die moord gepakt te worden voor een moord die je niet gepleegd hebt, in een land dat 5x zwaarder straft en waar de gevangenis de hel op aarde is [gay] , of in ieder geval een van de hellen op aarde :eten:

Schoolvoorbeeld van een typische boontje komt om zijn loontje Hakkuh
Reply
Op een of andere wijze vond ik het verhaal ook vanaf het begin af aan vreemd en ben het eigenlijk met Waf eens hier. Er klopt ergens in dit verhaal geen zak van alle feitekes.
Dit soort berichten vind ik alleen maar onderbouwen dat er geen snars van klopt:

Quote:'Mede-pokeraar Joran tipte politie'
AMSTERDAM - Het lichaam van Stephany Flores werd gevonden nadat een pokerspeler had gevraagd in de hotelkamer van Joran van der Sloot te kijken.

De 35-jarige pokerspeler, Elton Garcia, zou de afgelopen dagen al een paar keer zijn verhoord. Hij is geen verdachte, maar mag Peru niet verlaten.
Hij verbleef in hetzelfde hotel als Van der Sloot en zou de avond voor de moord met hem en Flores aan een pokertafel hebben gespeeld waar iedereen kan aanschuiven. Flores heeft die avond volgens de krant vijfduizend dollar gewonnen.

Zorgen
Omdat Van der Sloot dinsdagavond niet kwam opdagen bij een afspraak, zou de pokerspeler zich zorgen hebben gemaakt. Hij had al gehoord van de vermissing van Flores en zou bang zijn dat de twee waren ontvoerd. Daarom vroeg hij het hoofd van casino Atlantic City te bellen naar de kamer van Van der Sloot. Zo werd die nacht uiteindelijk het lichaam van Flores gevonden.
Garcia stelt volgens de krant in de verhoren dat hij Van der Sloot nauwelijks kende en nooit op zijn kamer is geweest. Wel stond het mobiele telefoonnummer van Van der Sloot in zijn telefoon, maar dat zou hij niet bewust hebben opgeslagen. Hij zegt de verdachte alleen te kennen van gezicht omdat ze toevallig aan dezelfde tafel speelden.

Een pokerspeler die de ander alleen van gezicht kent heeft een mobiel nummer in zijn GSM staan wat hij niet bewust opgeslagen heeft? Ook maakt hij zich zorgen als iemand die hij totaal niet kent niet op een afspraak komt opdagen?
FU
Reply
joran heeft dat meisje slapend achtergelaten. uiteraard heeft hij wel haar geld meegenomen.

toen heeft de door de ouders van holloway (jaja, pcies op 30 mei, pcies 5 jaar na dato) ingehuurde moordenaar uit albanie via het raam de hotelkamer van het slapende meiske betreden en heeft hij haar nek omgedraaid.

nu nog even bedenken hoe die bloedsporen op de kleding van joran komen, maar daar weet ik het fijne nog niet van. ik weet alleen dat joran met andere kleren uit de kamer kwam. wat heeft hij met zijn vieze kleding gedaan? meegenomen en niet op tijd weggegooid? ook ongeloofwaardig. :eten:
Reply
waf Wrote:joran heeft dat meisje slapend achtergelaten. uiteraard heeft hij wel haar geld meegenomen.

toen heeft de door de ouders van holloway (jaja, pcies op 30 mei, pcies 5 jaar na dato) ingehuurde moordenaar uit albanie via het raam de hotelkamer van het slapende meiske betreden en heeft hij haar nek omgedraaid.

nu nog even bedenken hoe die bloedsporen op de kleding van joran komen, maar daar weet ik het fijne nog niet van. ik weet alleen dat joran met andere kleren uit de kamer kwam. wat heeft hij met zijn vieze kleding gedaan? meegenomen en niet op tijd weggegooid? ook ongeloofwaardig. :eten:

Geef ik er ook nog een draai aan.....
Hij is bij de moordpartij aanwezig geweest, zij werd door des of gene afgeranseld en hij moest toekijken. Hebben ze ff wat bloed afgesmeerd op hem, moest ie dat knuppeltje vast houden en kreeg hij wel de kans om te vluchten....
Welgeteld een paar seconden( of is het seconde(n)s?), toen zijn de autoriteiten gebeld.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Het hele verhaal is met smileys samen te vatten:

Flower
:beerbros:
Hakkuh
:/\
Confusedig:
:letitallout:
Dead
:-s