The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Wat heb je gestemd?
You do not have permission to vote in this poll.
CDA
22.41%
13 22.41%
PvdA
17.24%
10 17.24%
VVD
24.14%
14 24.14%
SP
15.52%
9 15.52%
GroenLinks
3.45%
2 3.45%
ChristenUnie
8.62%
5 8.62%
PvdD
5.17%
3 5.17%
LvF
0%
0 0%
Klein rechts, namelijk...
3.45%
2 3.45%
Total 58 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

De uitgangspoll: wat heb je gestemd?
en de (voorlopig) definitieve uitslag van de forumverkiezingen.
Tussen haakjes staat de uitslag (volgens de recente prognoses van RTL) van de echte verkiezingen

PARTIJ : ZETELS (LANDELIJK)
CDA : 34 (41)
PvdA : 26 (32)
VVD : 36 (22)
SP : 23 (25)
GL : 5 (7)
CU : 13 (6)
PvdD : 8 (2)
Overig* : 5 (9)

Een aantal conslusies zijn hieruit mogelijk:
- tov het landelijk gemiddelde zijn een aantal CDA stemmers op dit forum VVD stemmers
- Stemmers op CU en PvdD op dit forum kiezen irl voor PvdA
en zo kunnen we nog even doorgaan :8:

Meest realistische conclusie lijkt te zijn dat dit forum de voorkeur geeft aan een coalitie CDA/VVD/CU en dat links hier in mindere mate aanwezig is
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:puur omdat de SP gewonnen heeft! :roll:

Dat mag je niet zomaar opzij schuiven. Nederland heeft een duidelijk signaal afgegeven. En dat signaal is links.

Dat schuif ik ook niet opzij, maar Woutertje probeerde daar heel sneaky op mee te liften, terwijl hijzelf, GL en D66 (ook pseudo-linkse liberalen) (dik) verloren hebben, dus dat lijkt me enigszins misplaatst.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:met wat poedersuiker erbij, met een garde flink moeten kloppen. Dan kan ie zo in de tiramisu. :8:

Poedersuiker in de tiramisu [-(

En wat wil je er dan precies in doen, Joop Braakhekke?

Hangt ervan af wat je bedoeling met de poedersuiker is maar mijn voorkeur gaat uit naar vanillesuiker of (heel eventueel, in noodgevallen) witte basterdsuiker....
Net als dat velen er Amaretto inpleuren... Pas met Tia Maria maak je echte goede Tiramisu Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:puur omdat de SP gewonnen heeft! :roll:

Dat mag je niet zomaar opzij schuiven. Nederland heeft een duidelijk signaal afgegeven. En dat signaal is links.

Dat schuif ik ook niet opzij, maar Woutertje probeerde daar heel sneaky op mee te liften, terwijl hijzelf, GL en D66 (ook pseudo-linkse liberalen) (dik) verloren hebben, dus dat lijkt me enigszins misplaatst.

Tsja, maar SP heeft toch heeeeeel duidelijk gewonnen en dat signaal kun je niet omzeilen (ondanks dat ik de beste positie voor de SP nog altijd in de oppositie inschat)...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:puur omdat de SP gewonnen heeft! :roll:

Dat mag je niet zomaar opzij schuiven. Nederland heeft een duidelijk signaal afgegeven. En dat signaal is links.

Dat schuif ik ook niet opzij, maar Woutertje probeerde daar heel sneaky op mee te liften, terwijl hijzelf, GL en D66 (ook pseudo-linkse liberalen) (dik) verloren hebben, dus dat lijkt me enigszins misplaatst.

Tsja, maar SP heeft toch heeeeeel duidelijk gewonnen en dat signaal kun je niet omzeilen (ondanks dat ik de beste positie voor de SP nog altijd in de oppositie inschat)...

Probeer ik dat te omzeilen dan? Ik zeg alleen dat het misselijkmakend is dat Wouter als een hondje in een roedel de grote leider naar de bek likt om wat op te schikken in de pikorde.

En wat je tiramisu betreft: vanillesuiker is natuurlijk een no-no. ik gebruik de zeer fijne tafelsuiker van CSM bij taarten e.d., maar poedersuiker is makkelijker te mixen/binden met eieren en is natuurlijk gewoon hetzelfde qua smaak en dan echte vanille gebruiken uit een stokje. Als je tegen een Italiaan zegt dat je Tia Maria in je Tiramisu doet dan kijkt hij je nooit meer aan. =; Origineel gebruiken ze daar Marsalawijn voor, maar aangezien dat hier minder makkelijk te krijgen is kan het ook met Amaretto omdat dat qua smaak enigszins in de buurt komt.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:puur omdat de SP gewonnen heeft! :roll:

Dat mag je niet zomaar opzij schuiven. Nederland heeft een duidelijk signaal afgegeven. En dat signaal is links.

Dat schuif ik ook niet opzij, maar Woutertje probeerde daar heel sneaky op mee te liften, terwijl hijzelf, GL en D66 (ook pseudo-linkse liberalen) (dik) verloren hebben, dus dat lijkt me enigszins misplaatst.

Tsja, maar SP heeft toch heeeeeel duidelijk gewonnen en dat signaal kun je niet omzeilen (ondanks dat ik de beste positie voor de SP nog altijd in de oppositie inschat)...

Probeer ik dat te omzeilen dan? Ik zeg alleen dat het misselijkmakend is dat Wouter als een hondje in een roedel de grote leider naar de bek likt om wat op te schikken in de pikorde.

En wat je tiramisu betreft: vanillesuiker is natuurlijk een no-no. ik gebruik de zeer fijne tafelsuiker van CSM bij taarten e.d., maar poedersuiker is makkelijker te mixen/binden met eieren en is natuurlijk gewoon hetzelfde qua smaak en dan echte vanille gebruiken uit een stokje. Als je tegen een Italiaan zegt dat je Tia Maria in je Tiramisu doet dan kijkt hij je nooit meer aan. =;

Punt 1. Geheel gelijk! Maar Bos is bekend als een draaikont, praat alles in zijn richting.

Punt 2. Gelijk as well... Alleen echte Italianen gebruiken ook geen Amaretto in hun tiramisu maar Marsala wijn
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Punt 2. Gelijk as well... Alleen echte Italianen gebruiken ook geen Amaretto in hun tiramisu maar Marsala wijn

Had ik al toegevoegd. Moest eerst even opzoeken hoe die wijn ook alweer heette... :8:
Reply
Een ding is zeker: het schrikkabinet VVD/CDA is keihard kaltgestellt! Al roept die schijnheil van een JP nog zo hard dat ze gewonnen hebben. Een Pyrrhusoverwinning, beste vriend! 3 kabinetten had je er voor nodig om het land in grote verwarring achter te laten. Het volk roept aan de ene kant luid en duidelijk om een socialer beleid, terwijl aan de dark side de geest van Pim Fortuin is gemuteerd in een potsierlijke Limburger met dooie ogen en Mozarthaar die nu met 8 trawanten in de kamer mag gaan zitten. En dan met droge ogen beweren dat je het goed hebt gedaan! Shame on you!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ben het helemaal met Gerben eens, Bos was echt walgelijk zojuist aan tafel. De hele campagne geen kant willen kiezen en nu ineens de nadruk er op leggen dat de linkse partijen samen gewonnen hebben :| trieste man zeg, valt me echt tegen van hem.

marijnissen kwam wel erg goed over, net als balkenende. ik hoop alsnog op een kabinet met cda en sp, hoe ver ze op bepaalde punten ook uit elkaar liggen. ik heb vooral cda gestemd uit economisch oogpunt, maar in het spanningsveld economie - milieu lijkt een samenwerking tussen die partijen mij helemaal zo slecht nog niet, al zullen de onderhandelingen niet makkelijk zijn. met de factor 'normen en waarden' moeten ze ook samen overweg kunnen. ik vond het mooi te zien hoe marijnissen, die in een niet zo ver verleden nog zo tegen alles was, het een kans wil geven. treesong en marshall hebben ook gelijk als ze zeggen dat je de sp niet direct kan ontzien in de onderhandelingen. helaas zal de pvda er dan bij moeten, krijgt huilebalk bos nog zijn zin ook.

overigens vind ik het ook onzin dat het afgelopen kabinet 'gestraft' wordt voor het gevoerde beleid. de meesten die ik ken die nu 'linkser' stemmen, doen dat niet uit onvrede over vvd/cda, maar omdat het nu weer eens tijd is om wat meer naar andere zaken dan modernisering te kijken.

laatste wat ik wil zeggen is dat ik me afvraag hoe groot de invloed van stemwijzer is geweest op de verkiezingen. ik kan de getallen nu niet meer vinden op de site, maar verrweg de meest gegeven stemadviezen waren cda en sp. wilders kreeg er ook veel, pvda al minder en vvd helemaal weinig. dat kan komen doordat de meeste mensen hun mening hebben ingevuld en daardoor logischerwijs bij de goed presterende partijen uitkwamen. maar het kan ook aan de vraagstelling hebben gelegen met als gevolg dat veel mensen het advies klakkeloos hebben overgenomen.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Aukinho Wrote:overigens vind ik het ook onzin dat het afgelopen kabinet 'gestraft' wordt voor het gevoerde beleid. De meesten die ik ken die nu 'linkser' stemmen, doen dat niet uit onvrede over vvd/cda, maar omdat het nu weer eens tijd is om wat meer naar andere zaken dan modernisering te kijken.

Dat riekt toch heel erg als een eufemisme voor onvrede met het huidige beleid
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
En waarom? Iedereen roept over onvrede, maar WAAR precies ben je dan ontevreden over?! Iedereen lijkt te vergeten dat dit kabinet eerst de puinhopen van paars moest opruimen en toen moest regeren met een partij die enkel uit onvrede over paars de stemmen gekregen had en binnen korte tijd alweer onderuit geveegd was...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:En waarom? Iedereen roept over onvrede, maar WAAR precies ben je dan ontevreden over?! Iedereen lijkt te vergeten dat dit kabinet eerst de puinhopen van paars moest opruimen en toen moest regeren met een partij die enkel uit onvrede over paars de stemmen gekregen had en binnen korte tijd alweer onderuit geveegd was...

Haha, welke puinhopen? Oh, je doelt op dat koddige boekje van de leider van die bewuste partij die je aanhaalt. In mijn herinnering ging het best aardig onder paars, waar de WWD trouwens ook deel van uitmaakte, maar dit terzijde...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Idea
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Treesong gefeliciteerd.
Zo dat gaat een jaartje lekker geld uitgeven opleveren, staatsleningen uitschrijven en ervoor zorgen dat het weinig uitmaakt of je werkt of niet, je geld krijg je toch. Wat zijn we dan toch geweldig sociaal.
Laat de staatsschuld maar oplopen, dat lossen de rechtse partijen maar op als die het weer voor het zeggen krijgen.
Het lijkt me dat er maar 1 coalitie te overwegen is, namelijk CDA, PVDA en CU. Ik zou niet weten in welke coalitie de SP betrokken kan worden. SP met CDA en PVDA samen? Dat zou het CDA nooit doen.
Het gaat wel een tijdje duren voordat er een kabinet is geformeerd, als het er uberhaupt ooit van komt na deze uitslag.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Daarom had ik ook geen probleem gemaakt van een doorregeerperiode van VVD.
CDA heeft flink wat gezeik geschrapt en een fundament gebouwd waarop verder gebouwd kon worden... Hopelijk dat PvdA en CU die weg verder willen bewandelen maar ik schat het somber in... Zoals vdMost al aangaf vanavond (en nee, vdMost is niet hoogbegaafd maar wel een vorbeeld van een echte ondernemer in NL): de kans is zeer degelijk aanwezig dat we weer enkele jaren van scratch af aan beginnen.... Leuk man, die 4jaar regeren, kun je daarna weer overnieuw beginnen... :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Icon_question
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
:!:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Jij stottert wel op een vrij unieke wijze Bredanaar
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Jij stottert wel op een vrij unieke wijze Bredanaar

:razz: ik kan ze niet verwijderen Icon_twisted
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Wow, bredanaar, 4x posten?!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Als ik op edit druk staat er niet de keuzemogelijkheid "verwijder dit bericht".
Sorry :oops:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Treesong gefeliciteerd.
Zo dat gaat een jaartje lekker geld uitgeven opleveren, staatsleningen uitschrijven en ervoor zorgen dat het weinig uitmaakt of je werkt of niet, je geld krijg je toch. Wat zijn we dan toch geweldig sociaal.
Laat de staatsschuld maar oplopen, dat lossen de rechtse partijen maar op als die het weer voor het zeggen krijgen.

Dank je wel. Maar stop nou es met die oubollige rechtse klisjees. Die zijn hier al 100x herhaald. Xtragaap4de

Bredanaar Wrote:Het gaat wel een tijdje duren voordat er een kabinet is geformeerd, als het er uberhaupt ooit van komt na deze uitslag.

Ga jij dan maar trillend zitten wachten op nieuwe verkiezingen in je bange burgermanswoning, loerend door de vitrages naar het opkomende linkse gevaar dat je zuurverdiende centen komt afpakken om ze te geven aan het werkschuw allochtonentuig :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Ga jij dan maar trillend zitten wachten op nieuwe verkiezingen in je bange burgermanswoning, loerend door de vitrages naar het opkomende linkse gevaar dat je zuurverdiende centen komt afpakken om ze te geven aan het werkschuw allochtonentuig :Big Grin

Waarna ondernemend Nederland het land uitvlucht en we compleet in een economische crisis geraken... Hopen op PvdA en CU dan maar...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Waarna ondernemend Nederland het land uitvlucht en we compleet in een economische crisis geraken...

Gut ja, dat cliche hadden we nog niet gehad :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Quote:Ga jij dan maar trillend zitten wachten op nieuwe verkiezingen in je bange burgermanswoning, loerend door de vitrages naar het opkomende linkse gevaar dat je zuurverdiende centen komt afpakken om ze te geven aan het werkschuw allochtonentuig
Ho, het woord allochtonentuig heb je me nooit zien schrijven. Daarvoor ken ik teveel goeie allochtonen. Maarre ik denk niet dat ik er zelf slechter op ga worden als anderhalfverdiener op mijn leeftijd. Ik leg me bij een meerderheidsbesluit neer, ondanks dat ik het er niet mee eens ben.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Ben zeer benieuwd wie ze als formateur gaan benoemen. Die heeft hoe dan ook een behoorlijke kluif te verwerken.

Kreeg een beetje de indruk bij het vvd kamp dat ze op een of andere manier koste wat kost door willen blijven regeren (ondanks het fikse verlies). Het startpunt zal wel vanuit cda getrokken worden en dan maar kijken waar het schip strand. Het zou mij overigens niet verbazen als het kabinet zal worden gevormd door CDA/VVD/CU/PvdV. Ik verwacht namelijk niet dat cda er met de pvda en/of sp uit gaat komen
Make tea, not war
Reply
Niemand wil met Wilders regeren [-X
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Riekki Wrote:Ben zeer benieuwd wie ze als formateur gaan benoemen. Die heeft hoe dan ook een behoorlijke kluif te verwerken.

Ze trekken gewoon Ruud weer uit een of andere Kralingse kroeg.

Riekki Wrote:Het zou mij overigens niet verbazen als het kabinet zal worden gevormd door CDA/VVD/CU/PvdV. Ik verwacht namelijk niet dat cda er met de pvda en/of sp uit gaat komen

Sorry, maar Rouvoet gaat never nooit met die Wilders in zee... when hell freezes over misschien
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Marshall Wrote:Waarna ondernemend Nederland het land uitvlucht en we compleet in een economische crisis geraken...

Gut ja, dat cliche hadden we nog niet gehad :lol:

[Image: minizoom.jpg]
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Bredanaar Wrote:Niemand wil met Wilders regeren [-X

Waarom zou Wilders niet via steun uit de kamer CDA/VVD/CU kunnen steunen? Ik denk dat hij dat liever heeft dan CDA/PvdA/CU
Reply


Forum Jump: