The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
Haggie Wrote:Fedex - Djoko, ik verheug me nu al op die wedstrijd! Denk dat hij de enige is, die een set, zoniet 3, gaat pakken van Fedex.
Fantastisch affiche inderdaad en ik verheug me er ook op! Ik denk alleen wel dat Federer dat 'gewoon' wint. In een best-of-five op HC is hij schier onverslaanbaar (volgens mij Marat 3 jaar geleden voor het laatste), dan heeft hij veel meer speling om bijvoorbeeld een verloren TB in een derde set (zoals in Cincinnati vorig jaar) weer goed te maken.
Je moet wel heel erg in vorm zijn en van hele goede huizen komen wil je Federer op een HC-GS verslaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko kan er natuurlijk ook best uit tegen Nalbi, of Ferrer. Net als Roddick kan verliezen van Nadal. Maar ik zie in Roddick nog steeds de finalist onderin. Maar dat probleem heeft Federer dus niet, of hij moet een hele slechte dag hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
heerlijk...meteen de break
Reply
En hoe =D>

Je ziet duidelijk dat Baghdatis nu echt een maatje te groot is voor Safin, niet zo gek ook natuurlijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
safin kan beter andere uitdagingen zoeken inderdaad...mount everest
Reply
kooltje Wrote:safin kan beter andere uitdagingen zoeken inderdaad...mount everest

:lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Fedex - Djoko, ik verheug me nu al op die wedstrijd! Denk dat hij de enige is, die een set, zoniet 3, gaat pakken van Fedex.
Fantastisch affiche inderdaad en ik verheug me er ook op! Ik denk alleen wel dat Federer dat 'gewoon' wint. In een best-of-five op HC is hij schier onverslaanbaar (volgens mij Marat 3 jaar geleden voor het laatste), dan heeft hij veel meer speling om bijvoorbeeld een verloren TB in een derde set (zoals in Cincinnati vorig jaar) weer goed te maken.
Je moet wel heel erg in vorm zijn en van hele goede huizen komen wil je Federer op een HC-GS verslaan.

Fenomenale partij was dat, met een fantastische Safin. 9-7 vijfde set. Safin versloeg toen trouwens in de eerste ronde de opkomende Djokovic met 6-0 6-2 6-1.
Reply
Die Safin wordt helemaal gek, wat kan die Bagha toch heerlijk counteren..
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Fedex - Djoko, ik verheug me nu al op die wedstrijd! Denk dat hij de enige is, die een set, zoniet 3, gaat pakken van Fedex.
Fantastisch affiche inderdaad en ik verheug me er ook op! Ik denk alleen wel dat Federer dat 'gewoon' wint. In een best-of-five op HC is hij schier onverslaanbaar (volgens mij Marat 3 jaar geleden voor het laatste), dan heeft hij veel meer speling om bijvoorbeeld een verloren TB in een derde set (zoals in Cincinnati vorig jaar) weer goed te maken.
Je moet wel heel erg in vorm zijn en van hele goede huizen komen wil je Federer op een HC-GS verslaan.

Fenomenale partij was dat, met een fantastische Safin. 9-7 vijfde set. Safin versloeg toen trouwens in de eerste ronde de opkomende Djokovic met 6-0 6-2 6-1.
Absoluut de mooiste partij die ik ooit live gezien heb.
Met Ferrero-Kuerten op RG als goede tweede.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Come on! Marat breakt terug, vind het trouwens een alleraardigste partij
Reply
3-2 safin..verdorie
eindelijk wat goede punten van safin
Reply
Marcos, drol!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is nu wel leuker, omdat Safin echt meedoet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Safin wordt nu wel echt zorgwekkend beter :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Baghdatis is ook gewoon leuk om naar te kijken. Niet alleen zijn spel, maar je ziet ook dat hij plezier heeft in het spel, net als Santoro vannacht. Dat is toch leuk om te zien, dat ze af en toe lachen en grapjes maken.
Safin heeft dat ook wel, maar een stuk subtieler. En daar overheerst toch vaak de woede.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
inderdaad leuk dat het plezier te zien is.
Marcos mist nu de breakkans.
Safin gaat er weer in geloven...niet teveel hoop ik
Reply
Die rally op bp had hij dus niet mogen verliezen Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Die rally op bp had hij dus niet mogen verliezen Icon_evil
zwakke bal in het net inderdaad

safin gaat beter spelen..zoekt de hoeken wat meer op.
hup marcos
Reply
Hij moet nu breaken!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hij moet nu breaken!
weer mist ie bp...
Reply
geweldig punt marcos!
nu pakken dat bp!
Reply
Klasse rally van Bagh om op bp te komen! =D>

Hopen op 2e service, want 1e is vaak voor Marat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
JAAAAAAAAA, nu uitserveren!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en het racket vloog weer...
uiteraard na de break Smile
Reply
Kut Baghdatis, vieze counteraar! Maar wel knap :wink:
Reply
wat is jou ftm belang ad?
buurs?
Reply
Bij een 1e service is het counteren, bij een 2e service pakt ie zelf het initiatief.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:wat is jou ftm belang ad?
buurs?
Ook. Gewoon iedereen die Safin heeft: Woerdie, CC, etc.
Die Safin is me veel te link.

En ook dat mijn keuze om Guccione en Lacko te nemen niet al te slecht uitpakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
30-30

Die Safin moet veel meer de hoeken uitzoeken
Reply
Wat is dit Marcos?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: