The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitie/toernooien 2009
Ad is dé pipo van het forum :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Leuk joh dit, waf, ga nu maar lekker terug naar het voetbalforum, daar van je af spugen en schreeuwen.

Wel grappig trouwens, dat je de laatste tijd sympathiseert met zowel Peter als Buurs, ik zie dat je mensen van je niveau gevonden hebt. De drie grootste onzinverkondigers die het internet ooit gekend heeft!

ik weet dat jij eieren voor je geld hebt gekozen omdat je weggepest werd op het voetbalforum (en eerlijk is eerlijk, daar heb je niet echt veel verstand van), maar ik wilde gewoon even weten of die zelfingenomenheid van je al een beetje afzwakte, vooral nadat je weer heel hautain kwam vertellen dat jouw mening over programma's op de nederlandse televisie de enige juiste was.

maar ook hier heb je nog altijd een grote smoel die werkelijk nergens op is gebaseerd. wel leuk dat je suggereert dat ik met wie dan ook sympathiseer. zoals gezegd, ik ken die buurs niet en heb er geen mening over. kennelijk is het je nog altijd te doen om medestanders te verkrijgen. doe het eens zelf af, kneusje, probeer nou niet eens anderen er bij te halen of met ridicule stellingnames te komen (de grootste die internet ooit gekend heeft, echt waar veel duidelijker kun je niet maken dat je een knor bent), maar gewoon een grote jongen zijn. gooi anders nog wat tikfouten in de strijd?
Deze post, en alle eerdere vandaag, geven er wederom blijk van dat je nog steeds voor geen ene meter leest, totaal niet ingaat op andermans argumenten, regelmatig op persoonlijk futiliteiten ingaat in plaats van inhoudelijk te converseren en het dus niet eens discussiëren is wat je doet. Je braakt gewoon je eigen argumenten uit, en dat is het. Leuk joh.

En in dat opzicht vertoon je ook nog eens gelijkenissen met Peter en Buurs, er valt totaal niet mee te discussiëren. Bij die andere twee is het omdat ze te achterlijk zijn om zelf te begrijpen welk een onzin ze uitkramen, bij jou is het ongetwijfeld iets anders, ik ben er echter alleen nog niet uit wat.

En je kunt wel leuk blijven herhalen dat ik de rest erbij probeer te halen, maar ten eerste is dat gedurende deze conversatie geen enkele keer zo geweest, en doe ik dat normaliter ook nooit. Dus blijf dat maar zeggen, dat bevestigt alleen maar bovenstaande.

En knor? Hoe oud ben je nou, man? Undecided

Ik vind het wel weer mooi geweest, blijf maar lekker je kortzichtige meninkjes doordrammen op het voetbalforum, dag waf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Deze post, en alle eerdere vandaag, geven er wederom blijk van dat je nog steeds voor geen ene meter leest, totaal niet ingaat op andermans argumenten, regelmatig op persoonlijk futiliteiten ingaat in plaats van inhoudelijk te converseren en het dus niet eens discussiëren is wat je doet. Je braakt gewoon je eigen argumenten uit, en dat is het. Leuk joh.

aha, dat is het. je opmerking over schrijffouten is een argument? of bedoel je dat dat een inhoudelijke reactie was? of was dat toevallig een persoonlijke futiliteit? Undecided

ik heb nog geen enkele inhoudelijk reactie gehad van je adje, helemaal nada. je beperkt je tot pinnig bedoelde (maar helaas voor je volstrekt niet rake) opmerkingen over het voetbalforum, of over mij persoonlijk (kennelijk ben je mij aan het analyseren, en ja je weet, als adje iets vindt, dan zal het wel zo zijn Undecided ). telkens verleg je de discussie. dat sterkt mij in mijn overtuiging dat je niks meer in te brengen hebt. maar geef dat dan ook gewoon toe?

buurs ken ik niet, maar peter schat ik qua intelligentie een stuk hoger in dan jij. tel uit je winst. ik denk trouwens niet dat jij dom bent, maar slim is echt anders.
Reply
waf Wrote:
kuiper Wrote:
waf Wrote:
kuiper Wrote:Sorry kool, het was meer bedoeld voor die sukkel van een waf. Ik heb zelden zo'n kinderachtig figuur meegemaakt.

vind je het gek. je woont in zo'n afgelegen kutprovincie. daar maak je ook helemaal niks mee.

Jij zult dat wel niet meekrijgen, maar van de vuelta heb je waarschijnlijk nog nooit gehoord. Alleen als de tour volgend jaar in die stinkstad vertrekt zul je wel veel bombarie maken.

de tour, zoals je weet de belangrijkste koers van een seizoen, komt idd langs mijn huis. de giro overigens ook. dat zal veel mensen op de been brengen, iig meer dan die 3boeren en een assenaar die op het circuit (hoe bedoel je kutlocatie) stonden.

dat is nu het verschil kuiper, bij mij de tour en de grio, bij jou de ronde van drenthe, de vuelta of een andersoortige onbeduidende provinciale kutkoers.

Zo kun je maar weer zien dat je het totaal niet volgt, domme arrogante westerling. Het was een groot succes en met 50.000 bezoekers op het circuit behoorlijk vol. Hoezo kutlocatie, de renners spraken allemaal over een fantastische ambiance. Cancellara (ik weet niet of jij die kent) had nog nooit zo´n mooie proloog gereden. En zonder incidenten, dat moeten we in Rotterdam nog maar weer afwachten.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ad Wim Wrote:En knor? Hoe oud ben je nou, man? Undecided

dat heeft weinig met leeftijd te maken adje, je moet het ook niet te letterlijk nemen, het is gewoon een typering van je sociale intelligentie. doe er mee wat je wilt. gezien de plaat voor je kop vermoed ik dat dat niet veel zal zijn, maar toch.
Reply
kuiper Wrote:Zo kun je maar weer zien dat je het totaal niet volgt, domme arrogante westerling. Het was een groot succes en met 50.000 bezoekers op het circuit behoorlijk vol. Hoezo kutlocatie, de renners spraken allemaal over een fantastische ambiance. Cancellara (ik weet niet of jij die kent) had nog nooit zo´n mooie proloog gereden. En zonder incidenten, dat moeten we in Rotterdam nog maar weer afwachten.

het feit dat je er serieus op ingaat vind ik werkelijk hilarisch. je kunt je minderwaardigheidscomplex niet beter etaleren.

gaaf man die vuelta, maar baas boven baas he! en 50.000 man behoorlijk vol? bij de tt is het drukker man. moet jij eens opletten volgend jaar. 20x zoveel. \Big Grin/
Reply
waf Wrote:
kuiper Wrote:Zo kun je maar weer zien dat je het totaal niet volgt, domme arrogante westerling. Het was een groot succes en met 50.000 bezoekers op het circuit behoorlijk vol. Hoezo kutlocatie, de renners spraken allemaal over een fantastische ambiance. Cancellara (ik weet niet of jij die kent) had nog nooit zo´n mooie proloog gereden. En zonder incidenten, dat moeten we in Rotterdam nog maar weer afwachten.

het feit dat je er serieus op ingaat vind ik werkelijk hilarisch. je kunt je minderwaardigheidscomplex niet beter etaleren.

gaaf man die vuelta, maar baas boven baas he! en 50.000 man behoorlijk vol? bij de tt is het drukker man. moet jij eens opletten volgend jaar. 20x zoveel. \Big Grin/

Dat is bij jou nu zo lastig, je weet nooit of je iets meent of dat je het weer eens grappig of cynisch bedoeld.
En inderdaad met de TT is het nog voller. En natuurlijk kom ik volgend jaar ook wel naar jullie om de tour te bekijken. Dat zul je wel weer niet waarderen, maar ik kom toch. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Deze post, en alle eerdere vandaag, geven er wederom blijk van dat je nog steeds voor geen ene meter leest, totaal niet ingaat op andermans argumenten, regelmatig op persoonlijk futiliteiten ingaat in plaats van inhoudelijk te converseren en het dus niet eens discussiëren is wat je doet. Je braakt gewoon je eigen argumenten uit, en dat is het. Leuk joh.

aha, dat is het. je opmerking over schrijffouten is een argument? of bedoel je dat dat een inhoudelijke reactie was? of was dat toevallig een persoonlijke futiliteit? Undecided

ik heb nog geen enkele inhoudelijk reactie gehad van je adje, helemaal nada. je beperkt je tot pinnig bedoelde (maar helaas voor je volstrekt niet rake) opmerkingen over het voetbalforum, of over mij persoonlijk (kennelijk ben je mij aan het analyseren, en ja je weet, als adje iets vindt, dan zal het wel zo zijn Undecided ). telkens verleg je de discussie. dat sterkt mij in mijn overtuiging dat je niks meer in te brengen hebt. maar geef dat dan ook gewoon toe?

buurs ken ik niet, maar peter schat ik qua intelligentie een stuk hoger in dan jij. tel uit je winst. ik denk trouwens niet dat jij dom bent, maar slim is echt anders.
Nou, nog eentje dan, omdat het bijna weekend is.

Ten eerste reageer ik gewoon op de weinig serieuze punten die je noemt, en daar ga jij dan vervolgens niet meer op in.
Ten tweede geef je me weinig tekst om serieus en inhoudelijk te reageren, het is voornamelijk afgeven en zeiken.

Ik ben zeker niet beroerd wat toe te geven, maar zie daar hier totaal geen aanleiding toe, zeker niet in een dergelijk moddergooien. Een serieuze discussie daarentegen, maar daar zijn jij en ik blijkbaar niet toe in staat.

Voorts noem je mij constant zelfingenomen, maar ben je een paar posts hierboven verdomme gewoon op een docerende, laatdunkende toon tegen mij aan het praten, het moet niet gekker worden!

En iemand die dit in alle ernst zegt hoger inschatten dan ik, vind ik een grove belediging:

Quote:Romero pakt punten, Stekelenburg kost punten. Die vrije trappen van Dzsudzsak waren er bij Romero nooit ingegaan, dan was t dus 2-3 geworden en was PSV geknakt (7 punten achter ipv 1), nu heeft PSV-Ajax ze juist doen inzien dat PSV serieus mee kan doen bovenin. Cruciale zaken!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kuiper Wrote:
waf Wrote:
kuiper Wrote:Zo kun je maar weer zien dat je het totaal niet volgt, domme arrogante westerling. Het was een groot succes en met 50.000 bezoekers op het circuit behoorlijk vol. Hoezo kutlocatie, de renners spraken allemaal over een fantastische ambiance. Cancellara (ik weet niet of jij die kent) had nog nooit zo´n mooie proloog gereden. En zonder incidenten, dat moeten we in Rotterdam nog maar weer afwachten.

het feit dat je er serieus op ingaat vind ik werkelijk hilarisch. je kunt je minderwaardigheidscomplex niet beter etaleren.

gaaf man die vuelta, maar baas boven baas he! en 50.000 man behoorlijk vol? bij de tt is het drukker man. moet jij eens opletten volgend jaar. 20x zoveel. \Big Grin/

Dat is bij jou nu zo lastig, je weet nooit of je iets meent of dat je het weer eens grappig of cynisch bedoeld.
En inderdaad met de TT is het nog voller. En natuurlijk kom ik volgend jaar ook wel naar jullie om de tour te bekijken. Dat zul je wel weer niet waarderen, maar ik kom toch. :wink:

nee hoor,van harte welkom, je zou wel gek zijn als je dat liet schieten. ik zie er enorm naar uit iig. eerst de grio, dan de proloog en dan ook nog de eerste etappe waar we zelf wat gaan organiseren met veel drank, een scherm een goed doel etc. wordt leuk! \Big Grin/
Reply
Ad Wim Wrote:Nou, nog eentje dan, omdat het bijna weekend is.

dacht ik het niet, slapperd. Undecided

Quote:Ten eerste reageer ik gewoon op de weinig serieuze punten die je noemt, en daar ga jij dan vervolgens niet meer op in.

het is ook de bedoeling dat je op serieuze punten reageert.

Quote:Ten tweede geef je me weinig tekst om serieus en inhoudelijk te reageren, het is voornamelijk afgeven en zeiken.

als het weinig is kun je er nog steed op reageren.

Quote:Voorts noem je mij constant zelfingenomen, maar ben je een paar posts hierboven verdomme gewoon op een docerende, laatdunkende toon tegen mij aan het praten, het moet niet gekker worden!

dacht je dat de definitie van zelfingenomenheid was: praten op een docerende laatdunkende toon? even los van wat ik ben, ik vind je ontzettend zelfingenomen, je verdraagt andere meningen niet of nauwelijk, jouw wil is wet. vb: als jij een programma slecht vindt dan is het slecht en het zegt iets over iemands ander niveau als hij het wel goed of leuk vindt. dat is slechts 1 voorbeeld. maar het erge is dat je het anderen vervolgens kwalijk neemt als ze zelfingenomen zijn.

ik zeg het toch anders: ik geef een mening en vind het prima dat je er anders over denkt. en ik zeik je af omdat je stampvoetend blijft suggereren dat jouw waarheid de waarheid is. dat ervaar je als laatdunkend en als docerend, maar dat roep je echt over jezelf af.

het belangrijkste is echter dat ik slechts constateer dat jij iemand veroordeelt omdat hij zelfingenomen zou zijn, terwijl je dat zelf in mijn ogen ook bent. alleen daar ging ik op in.

Quote:En iemand die dit in alle ernst zegt hoger inschatten dan ik, vind ik een grove belediging:

Quote:Romero pakt punten, Stekelenburg kost punten. Die vrije trappen van Dzsudzsak waren er bij Romero nooit ingegaan, dan was t dus 2-3 geworden en was PSV geknakt (7 punten achter ipv 1), nu heeft PSV-Ajax ze juist doen inzien dat PSV serieus mee kan doen bovenin. Cruciale zaken!

de argumentatie is gebakken lucht, maar de stelling dat romero een puntenpakker is wil ik beamen. stekelvarken kostte in de wedstrijd tegen psvee in ieder geval punten, dus de conclusie van petertje is niet gek.
Reply
waf Wrote:
kuiper Wrote:
waf Wrote:
kuiper Wrote:Zo kun je maar weer zien dat je het totaal niet volgt, domme arrogante westerling. Het was een groot succes en met 50.000 bezoekers op het circuit behoorlijk vol. Hoezo kutlocatie, de renners spraken allemaal over een fantastische ambiance. Cancellara (ik weet niet of jij die kent) had nog nooit zo´n mooie proloog gereden. En zonder incidenten, dat moeten we in Rotterdam nog maar weer afwachten.

het feit dat je er serieus op ingaat vind ik werkelijk hilarisch. je kunt je minderwaardigheidscomplex niet beter etaleren.

gaaf man die vuelta, maar baas boven baas he! en 50.000 man behoorlijk vol? bij de tt is het drukker man. moet jij eens opletten volgend jaar. 20x zoveel. \Big Grin/

Dat is bij jou nu zo lastig, je weet nooit of je iets meent of dat je het weer eens grappig of cynisch bedoeld.
En inderdaad met de TT is het nog voller. En natuurlijk kom ik volgend jaar ook wel naar jullie om de tour te bekijken. Dat zul je wel weer niet waarderen, maar ik kom toch. :wink:

nee hoor,van harte welkom, je zou wel gek zijn als je dat liet schieten. ik zie er enorm naar uit iig. eerst de grio, dan de proloog en dan ook nog de eerste etappe waar we zelf wat gaan organiseren met veel drank, een scherm een goed doel etc. wordt leuk! \Big Grin/

Kunnen we elkaar daar mooi een keer ontmoeten. Je kunt me herkennen aan de gele klompen, blauwe pet en de rode zakdoek om de hals.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Gebakken lucht?! Het is gewoon ongelooflijke, lachwekkende onzin, waardoor ik de rest eigenlijk al niet meer lees. Het ging me dan ook niet om of Steek wel of geen punten kost, het ging me om de tenenkrommende, infantiele als-dan vergelijking.

En ik ben inderdaad stellig in mijn uitspraken en meningen. Of dat zelfingenomen over komt, laat ik aan jou (en de rest) over. Het is ook een forum, dus je kunt er verder weinig interpretatie aan meegeven. Louter een paar smileys, maar in serieuze conversaties hou ik daar niet van, dus dan wordt het al snel puur tekst en dan kan soms iets anders overkomen dan je bedoelt.

Verder vind ik de toon van onderstaand stukje ontzettend stuitend en neerbuigend, ik kan er weinig anders van maken. Zo paternaliserend praat je maar tegen Shinji, niet tegen mij...

Quote:dat heeft weinig met leeftijd te maken adje, je moet het ook niet te letterlijk nemen, het is gewoon een typering van je sociale intelligentie. doe er mee wat je wilt. gezien de plaat voor je kop vermoed ik dat dat niet veel zal zijn, maar toch.

En je grijpt telkens terug naar mijn uitspraken over Toren C, maar het enige dat ik heb gezegd is dat ik dat een vreselijk programma vind met goedkope, seksistische humor dat het kwalitatief lang niet haalt bij Draadstaal. Daar kun je het niet mee eens zijn, prima, maar ga dan niet zeggen dat ik mezelf overschat of van jou verwacht dat jij het ook slecht vindt. Van mij mag je het ermee oneens zijn en het bij vlagen erg grappig vinden, prima, maar daar ben ik het niet mee eens en dat zeg ik dan ook. Toegegeven, die opmerking dat dat iets over jou zegt, had ik in retrospectief niet moeten maken, maar wel vind ik dat jij regelmatig goedkoop probeert te scoren, daarom maakte ik die opmerking.
En ik typeerde hier vpprnamelijk de huidige Nederlandse televisiekijker mee, en dat het niveau van humor in mijn ogen drastisch gedaald is. De impliciete, subtiele humor is er helemaal uit, het moet mensen letterlijk voor de neus gehouden worden, inclusief lachband, anders vinden ze het niet leuk. Jiskefet, Monty Python, Keek op de Week, het heeft allemaal plaats moeten maken voor programma's als Toren C (en CQC enz), dat het dus, typerend, wint van Draadstaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wie speelt er nog competitie OSmile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Goh, zit ik vanmiddag uitgebreid na te denken over een mooie post hier, komt ene Waf even roet in het eten gooien. Wie ben jij eigenlijk, dat je hier ons mooie topic komt vervuilen?
Reply
Kom maar op met die post, ML, dan pakken we de draad gewoon weer op!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Neuj, ben het na deze flauwekul al wel redelijk kwijt, en daarbij gaf Buurs me niet de munitie waar ik eigenlijk op rekende Wink
Reply
Ja, buurs had daar een mooie escape. Anyhow, ik ben weg, hup Gonzo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Gebakken lucht?! Het is gewoon ongelooflijke, lachwekkende onzin, waardoor ik de rest eigenlijk al niet meer lees. Het ging me dan ook niet om of Steek wel of geen punten kost, het ging me om de tenenkrommende, infantiele als-dan vergelijking.

zo'n gekke vergelijking vond ik het niet. het typeert dedeplorabele staat van het nederlandse keepersgilde.

Quote:En ik ben inderdaad stellig in mijn uitspraken en meningen. Of dat zelfingenomen over komt, laat ik aan jou (en de rest) over. Het is ook een forum, dus je kunt er verder weinig interpretatie aan meegeven. Louter een paar smileys, maar in serieuze conversaties hou ik daar niet van, dus dan wordt het al snel puur tekst en dan kan soms iets anders overkomen dan je bedoelt.

doordat je stelselmatig schrijft dat het zo is ipv dat je dat vindt werk je dat zelf in de hand. en ik kan daar nog een beetje inkomen totdat je schrijft dat het wat zegt over mij dat ik dat wel leuk vindt. dat veronderstelt namelijk dat het een feit is dat jouw mening de waarheid is en dat is nu precies wat ik vermoedde en de reden dat ik er wat van zei.

Quote:Verder vind ik de toon van onderstaand stukje ontzettend stuitend en neerbuigend, ik kan er weinig anders van maken. Zo paternaliserend praat je maar tegen Shinji, niet tegen mij...

dat was ook zo bedoeld, goed dat je dat zo hebt opgevat dan.

Quote:En je grijpt telkens terug naar mijn uitspraken over Toren C, maar het enige dat ik heb gezegd is dat ik dat een vreselijk programma vind met goedkope, seksistische humor dat het kwalitatief lang niet haalt bij Draadstaal.


lees maar terug, er staat nergens 'ik vind'. dat is precies waarom het hautain overkomt.

Quote:Daar kun je het niet mee eens zijn, prima, maar ga dan niet zeggen dat ik mezelf overschat of van jou verwacht dat jij het ook slecht vindt.

de beschuldiging dat je jezelf overschat komt doordat je je mening presenteert als een feit.

Quote:Van mij mag je het ermee oneens zijn en het bij vlagen erg grappig vinden, prima,
maar daar ben ik het niet mee eens en dat zeg ik dan ook.

als je het zo opgeschreven had, had ik nooit zo gereageerd.

Quote:Toegegeven, die opmerking dat dat iets over jou zegt, had ik in retrospectief niet moeten maken, maar wel vind ik dat jij regelmatig goedkoop probeert te scoren, daarom maakte ik die opmerking.

peter noem je infantiel, maar jij doet het dus ik doe ik ook vind ik ook infantiel.

Quote:En ik typeerde hier vpprnamelijk de huidige Nederlandse televisiekijker mee, en dat het niveau van humor in mijn ogen drastisch gedaald is. De impliciete, subtiele humor is er helemaal uit, het moet mensen letterlijk voor de neus gehouden worden, inclusief lachband, anders vinden ze het niet leuk. Jiskefet, Monty Python, Keek op de Week, het heeft allemaal plaats moeten maken voor programma's als Toren C (en CQC enz), dat het dus, typerend, wint van Draadstaal.

ik kan me werkelijk niet druk maken of iemand iets wint of niet. dat is toch een kwestie van smaak. ik vind die wijven vernieuwend en dat vind ik op zich knap. ik kijk er overigens zelden naar. de andere progamma's die je noemt zijn hors categorie, 3 programma's over de laatste 40 jaar. dat komt blijkbaar niet zo vaak voor.
Reply
mindlight Wrote:Goh, zit ik vanmiddag uitgebreid na te denken over een mooie post hier, komt ene Waf even roet in het eten gooien. Wie ben jij eigenlijk, dat je hier ons mooie topic komt vervuilen?

het doet me deugd dat ik roet in je vreten hebt gegooid. het was niet de bedoeling, maar als je spreekt over 'ons topic' heb ik er met terugwerkende kracht veel vrede mee.
Reply
Het zou je hebben gesierd als je had gevraagd wie ik met ons bedoelde voordat je voorbarige conclusies trok, maar gezien jouw eerdere posts had ik dat ook niet van je mogen verwachten. Voor mij zit er trouwens wel een behoorlijk verschil tussen ergens vrede mee hebben, en deugd doen, dus wat bedoelde je hier nu te zeggen?
Reply
mindlight Wrote:Het zou je hebben gesierd als je had gevraagd wie ik met ons bedoelde voordat je voorbarige conclusies trok, maar gezien jouw eerdere posts had ik dat ook niet van je mogen verwachten. Voor mij zit er trouwens wel een behoorlijk verschil tussen ergens vrede mee hebben, en deugd doen, dus wat bedoelde je hier nu te zeggen?

dat had ik willen vragen, maar ik bedacht me dat elke bedoeling van het woordje 'ons' de treurigheid zelve is. het antwoord interesseert me dus niet en miojn conclusie is geenszins voorbarig.

voor mij zit er ook wel verschil tussen deugd doen en ergens vrede mee hebben. daarom schreef ik ook dat ik er veel vrede mee had. het spijt me dat het gebruik van verschillende termen omwille van de leesbaarheid je verwart. vind je het erg dat ik er geen hol van geloof dat je niet begrijpt wat ik wilde zeggen? en dat ik ervan uitga dat je gewoon een beetje zit te taalneuken om de aandacht af te leiden?
Reply
Over taalneuken gesproken, 'heeft verwart'?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En waarvan zou ik in deze de aandacht af moeten leiden dan? Vraag twee is waarom het woord ons de treurigheid zelve zou "zijn"? Tenslotte ben ik nog benieuwd hoe het verwarrende gebruik van twee termen de leesbaarheid zou moeten vergroten, ik zie dat niet zo.

Ook hier nog even opmerken dat ik helaas moet concluderen dat het voltooid deelwoord ook bij jou tot problemen leidt. Jammer.
Reply
Ad Wim Wrote:Over taalneuken gesproken, 'heeft verwart'?

het woordje heeft is bij de correctie abusievelijk niet door mij weggehaald.
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Over taalneuken gesproken, 'heeft verwart'?

het woordje heeft is bij de correctie abusievelijk niet door mij weggehaald.

In dat geval zou ik je willen adviseren maar niet meer te "corrigeren".
Reply
mindlight Wrote:En waarvan zou ik in deze de aandacht af moeten leiden dan?


van de de beschuldiging van het gebruik van het woordje ons.

Quote:Vraag twee is waarom het woord ons de treurigheid zelve zou "zijn"?

er zit hier niks van jou/jullie bij. zoals je weet kan en mag iedereen posten, dat is het leuke van een forum.

Quote:Tenslotte ben ik nog benieuwd hoe het verwarrende gebruik van twee termen de leesbaarheid zou moeten vergroten, ik zie dat niet zo.

ten eerste heb je twee termen met elkaar vergeleken waarvan ik er een niet gebruikt had. of iets leesbaar is of niet is natuurlijk een kwestie van smaak, maar als je daarover wilt twisten, ga gerust je gang.

Quote:Ook hier nog even opmerken dat ik helaas moet concluderen dat het voltooid deelwoord ook bij jou tot problemen leidt. Jammer.

zie hierboven. en waarom is dat helaas? mag je geen fouten maken in 'jouw' topic? of denk je dat je eerder gelijk hebt doordat je zo verschrikkelijk goed bent in de nederlandse taal? die gerben zonderland-achtige discussie's heb ik al zo vaak gevoerd, ook hij vind zichzelf erg goed in taal, zo goed dat hij vergeet dat het misschien ook wel eens om de inhoud gaat. nu hebben we er weer zo een blijkbaar. nou, gefeliciteerd ermee.
Reply
'discussie's', het wordt steeds erger...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Over taalneuken gesproken, 'heeft verwart'?

het woordje heeft is bij de correctie abusievelijk niet door mij weggehaald.

In dat geval zou ik je willen adviseren maar niet meer te "corrigeren".

en waarom is dat? kun je er niet tegen dat er fouten gemaakt worden? het lijkt er wel op. wederom treurig.
Reply
Je verwart nu 'ons' met 'mijn' (in de jouw vorm in deze). En ik ben helemaal niet zo goed in de Nederlandse taal, maar elementaire kennis heb ik wel ja.

En inhoudelijk is deze discussie al niet meer sinds jij jouw eerste post hier plaatste, het mooie van een forum is dat topics een topictitel heeft, en dat daarover gepraat wordt. Hoewel ik begrip tracht op te brengen dat dat voor jou wellicht was lastig is, zou het toch fijn zijn als je wederom elementaire ongeschreven forumregels zou respecteren.

Laatste twee zaken, je weet volgens mij nog steeds niet wat ik nu exact met het woord ons bedoelde aan je posts te zien, en ik weet niet hoe het met je leesvaardigheid en korte-termijn herinnering zit, maar die twee termen heb je allebei letterlijk gebruikt, zoals je zelf later ook al aangaf.
Reply
waf Wrote:
mindlight Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Over taalneuken gesproken, 'heeft verwart'?

het woordje heeft is bij de correctie abusievelijk niet door mij weggehaald.

In dat geval zou ik je willen adviseren maar niet meer te "corrigeren".

en waarom is dat? kun je er niet tegen dat er fouten gemaakt worden? het lijkt er wel op. wederom treurig.

Ohh fouten zijn menselijk, maar als er fouten ontstaan door een poging tot correctie, kan je dat maar beter achterwege laten.
Reply


Forum Jump: