The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barcelona
Daar gaat Beest alweer, wat is het toch een genot om naar te kijken. Hij loopt op alles, voor of achter, links of rechts en rost gewoon alles terug.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wel mooi dat die Spaanse ballenjongens weten hoe ze Melzer met 2 a 3 calls volledig kunnen ontregelen.
Reply
Beest tennist ook gewoon top 3 tot nu toe dit jaar. En na RG staat ie toch ook wel vrij zeker terecht in de top 5.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het gezicht van Ferrer verraadt weinig goeds, dit lijkt een opgave te gaan worden.
Reply
Aan de andere kant, hij wordt nu helemaal ingepakt. Waarom zou je dat doen als je niet verder wilt.
Reply
Nou, een loeizware game, maar Ferrer houdt! Kom op jongen, doorzetten nu. Die Melzer is naar goed Oostenrijks gebruik weer een partij onsportief aan het spelen.
Reply
Als ie echt iets heeft, zou ik nu rust pakken. Er komen nog veel belangrijkere weken aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gebeurde het trouwens plotseling? Ik heb even een paar games gemist. In de eerste leek er niks aan de hand.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Beest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Gebeurde het trouwens plotseling? Ik heb even een paar games gemist. In de eerste leek er niks aan de hand.

Gebeurde bij een punt, hij verstapte zich (lastig te zien) maar had gelijk een rare grimas en wilde zijn racket al op de grond smijten. Zoals het nu lijkt valt het gelukkig mee.
Reply
Jesus, die Ferrero joh, kan het niveau en tempo aardig aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het begint maar raar in die partij. De eerste 10 punten gingen naar Almagro (waaronder iets van 8 winners), en nu JCF weer even de bovenhand. Toch zie ik JCF dit echt niet winnen.
Reply
Dammit Lopez Icon_evil
Reply
Vooralsnog is JCF-Almagro het kijken in ieder geval meer dan waard!
Reply
Hij wint dit niet nee, maar ik vind het al heel wat dat ie dit niveau nu al aan kan. Hopelijk blijft het niet bij een paar games.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dodig wint, dat kost me de weekwinst.
Reply
Almagro-Ferrer is echt een belangrijke pot. Veel managers die beide hebben. Ik sta nu 27e in de week en als Ferrer wint sowieso 11e... Dramatiche week kan toch nog redelijk goed gemaakt worden!

Almagro was soms wel slecht hoor. 40-0 voorsprong en dan nog 5 breakkansen verprutsen...tja

Nadal-Ferrer... Nadal echt makkelijk door het toernooi gewandeld
Reply
Beest staat weer te spelen zeg. Enige houvast voor mensen met Almagro is dat het tape dat om.de kuit van Beest zat, niet houdt en er dus nu af is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ah, sindsdien is Almagro wat geduldiger en valt er wat meer net in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zit je dan met een team met allemaal rukkers behalve Dodig die de halve finale haalt. cry
Reply
Eitje voor Ferrer uiteindelijk. Zegt genoeg, een niet-fitte Ferrer verslaat Almagro vrij duidelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
je weet het allemaal erg goed, maar je hebt ferrer niet :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klopt, die had ik vorige week, toen je dubbele punten kreeg voor hetzelfde geld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Baak - Op zondag 24 april zal op de Paasweide aan de Bontekoeweg in Baak voor de 32ste keer het jaarlijkse paasvuur worden aangestoken. Afgelopen zaterdag 2 april werd al veel snoeihout aangeboden. Wie nog snoeihout heeft, kan dit op de zaterdagen 9 en 16 april als wel op vrijdag 22 en zaterdag 23 april brengen.

Bij deze nodigt de stichting Open Jeugd- en Jongerenwerk Baak iedereen van harte uit om op zondag 24 april dit fascinerende schouwspel onder het genot van een drankje en hapje, bij te wonen. Vanaf 20.00 uur is iedereen van harte welkom aan de Bonte Koeweg in Baak. Het Paasvuur zal omstreeks 20.30 uur worden aangestoken. Aansluitend aan het bezoek aan het Paasvuur kunnen belangstellenden bij Zaal Herfkens genieten van Live muziek. Het Paasvuur in Baak is een initiatief van de Stichting Open Jeugd en Jongerenwerk Baak. Naast het Paasvuur organiseren ze gedurende het jaar verschillende activiteiten voor de Baakse Jeugd, bijvoorbeeld een playbackshow, een spooktocht, het jaarlijkse jeugdkamp en natuurlijk het gerenommeerde Baakse Paasvuur.
Het Paasvuur is vrij toegankelijk maar er wordt bij de ingang wel vriendelijk gevraagd om een vrijwillige bijdrage voor het Jeugd- en Jongerenwerk. Met de opbrengst van het Paasvuur moet de stichting een groot deel van de activiteiten financieren voor de Jeugd in Baak. Omdat er verder voor de jeugd in het dorp niet veel te doen is zijn deze activiteiten van groot belang voor Baak.

SNOEIHOUT BRENGEN
Afgelopen zaterdag 2 april werd al veel snoeihout aangeboden. Op 9, 16, 22 en 23 april van 10.00 tot 16.00 uur kunnen de inwoners van de regio eveneens hun snoeihout brengen naar de Paasweide. Evenals vorig jaar wordt om een bijdrage gevraagd van 5 euro voor een aanhangwagen snoeihout en bij een trekker met een platte wagen is dat 10 euro. Het gaat om snoeihout dat van groen is ontdaan. Het snoeihout mag verder geen takken bevatten dikker dan 10 centimeter, dus ook geen boomstronken.


CC, The Player, Haggie en Scholten : welke act hebben jullie voor dit jaar?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Overdune Wrote:Zit je dan met een team met allemaal rukkers behalve Dodig die de halve finale haalt. cry
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Klopt, die had ik vorige week, toen je dubbele punten kreeg voor hetzelfde geld.
Maar de rest krijgt ook gemiddeld de helft van de punten, dus in verhouding is het hetzelfde.
Reply
niet helemaal aangezien je nu maar de helft aan budget hebt. Je moet nu dus een groter deel van je budget besteden voor hetzelfde 'percentage' aan punten.
Reply
Vorige week had je ongeveer 10000 te besteden buiten Nadal, nu 11000. Dus als je vorige week Nadal had, lag het deze week minstens net zo voor de hand om Ferrer te nemen als vorige week. Als je tenminste net zoveel vertrouwen in hem had.
Dat laatste was voor mij logisch, omdat dit een kleiner toernooi is (minder tegenstand tot de finale) en omdat ik nog beter op de hoogte was van de goede vorm van Ferrer.
Reply
Heb het laatste stukje nog gezien. Ferrer mist een behoorlijke kans om naar 5-3 te breaken. Zonde maar er staat helaas (nog steeds) geen maat op Nadal
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
11 pagina's met post deze week. Volgens mij hebben we al tijden niet zo weinig gepost :cry:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: