The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2013
Ondertussen verliest Djoko de 1e set van Kohl. Ook niet overtuigend. De subtoppers (Ferrer en Tsonga) overtuigen wel. Hebben zij een kans?
Reply
Op de finale wel, niet op winst imo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Allez Richard!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Richard 0 uit 0....
Stan 0 uit 7....FU
Reply
Wat een geweldig tennis van Waw en Gasquet!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Geweldige set idd !!!Eusa_clapEusa_clap
Vooral die game op 4-3.....de ene winnaar na de andere..wat een game was dat zeg !!Notworthy
En we plakken er nog een set aan vast...allez Stan !
Gasquet vermoeid nu....
Reply
Dit wordt 6-0 voor Stan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pfff ziet er niet goed uit bij Gasquet... Sad Zooo zonde als hij het niet vol zou kunnen houden. Sad
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Heerlijk gevecht tussen die 2 mentale drollen. Lijkt me leuk als Gasquet een keer breekt, dan weet je toch zeker dat Wawrinka gaat terugbreken? Waw heeft het voordeel dat hij het niet meer kan verkloten na een break, en gaat dus winnen.
Reply
Pfff wat een FAN TAS TI SCHE pot. Mooiste pot die ik tot nu toe gezien heb. Met afstand!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
En Stan the Man pakt hem !Hakkuh
Eindelijk een 5 setter die goed voor hem valt Eusa_clap
En die game op 4-3 in de vierde set wil ik echt nog wel een paar keer terug zien !!
Reply
(03-06-2013, 06:55 PM)Kraai Wrote: Vooral die game op 4-3.....de ene winnaar na de andere..wat een game was dat zeg !!Notworthy

Ja, precies. En jammer genoeg duurde die game maar 13 minuten of zo. Onvoorstelbaar.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(04-06-2013, 12:57 PM)Jansoe Wrote:
(03-06-2013, 06:55 PM)Kraai Wrote: Vooral die game op 4-3.....de ene winnaar na de andere..wat een game was dat zeg !!Notworthy

Ja, precies. En jammer genoeg duurde die game maar 13 minuten of zo. Onvoorstelbaar.

Met ook 13 winners achter elkaar of zo Tongue
Reply
Voor zometeen:
Allez Joooooooooooo...cruciale wedstrijd mbt FTM.
Hoop uiteraard op de upsetCool
Reply
Klasse Roger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan zo makkelijk die game weggeven na 40-15.
Wisselvalligheid troef. Wisselt geweldige games af met zeer matige.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan zo de set weggeven. Man man, teleurstellend dit zeg, na die 4-2 voorsprong.
Roger heeft veel last van de wind.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Jo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haha, dit gaat echt nergens over hoe Tsonga speelt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup choky choke
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haha, in straight sets ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dag Roger zoals verwacht
Reply
Jajaaaaaaaaaaa.........Tsonga !!HakkuhHakkuhHakkuhHakkuhHakkuhHakkuhHakkuh
Op naar de finale nu !
Reply
Redelijk nid dit. Meer dan een klasse beter. Federer subtop op gravel.

En Beest ook top, finalevorm.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima, hoef ik ook niet meer zoveel tijd in dit spel te steken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(04-06-2013, 07:41 PM)Ad Wim Wrote: Prima, hoef ik ook niet meer zoveel tijd in dit spel te steken.

cry

Mensen zonder Federer feli! Goede keuze, mensen met ook nog eens Tsonga en Ferrer: Eusa_clap
Reply
Kun je treurig om lachen, maar het is wel zo.
En wat je daarna schreef, het serieuze gedeelte zeg maar, wilde ik net ook zeggen. Chapeau.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ha ha, Ad waar maak je je druk om Idontgetit

Die paar punten die je verliest...lekker belangrijk

Federer heeft andermaal bewezen dat hij niet de GOAT is.

Die laatste backhand was pure onzekerheid.
Gewoon in de rally worden verslagen door Tsonga Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jullie noemen Fed GOAT, terwijl hij tegen de hele top 4 een negatieve hth heeft Eusa_think

Hij heeft de meeste slams gewonnen in de tijd van Roddick en Hewitt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(04-06-2013, 09:06 PM)buurs Wrote: Jullie noemen Fed GOAT, terwijl hij tegen de hele top 4 een negatieve hth heeft Eusa_think

Hij heeft de meeste slams gewonnen in de tijd van Roddick en Hewitt.

Verkeerde topic.
Reply


Forum Jump: