The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
Bij Hewitt spelen ze gewoon door. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hoe kunnen ze nou bij Hewitt gewoon doorspelen dan?

Radek heeft de tank open gezet. Prima, maar dan wel er gewoon weer in de 4e staan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En weer 0-30 door goed spel van Hewitt!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bij Ivo weten ze niet wat te doen, het net is al naar beneden en die gasten weten niet of ze nou wel of niet de covers erop moeten doen. Ze staan op de baan te wachten op een teken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat een passing van Hewitt! 30-40! Hij zit er nu helemaal in hoor!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
4-0 Vechtbeest!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
COME ON !!!!! dit gaat hewitt nog winnen in 5, net als tegen Ivo op RG
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nu stoppen ze wel! Hewitt met goed gevoel de pauze in! Ook nog tijd om blessure te behandelen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ook niet verkeerd voor Ivo dit denk ik, ook geen super fitte speler.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Volgens de commentator is het maar een klein buitje, maar ik kan beter niets zeggen over het weer :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
prima dit. Kan die lelijke pukkel van een stepanek na de pauze afgeslacht worden!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zometeen krijgen de 2 lelijkste tennissters de primeur om voor 't eerst onder 't dak te spelen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
WTF, kom ik thuis en staat Hewitt met 2-0 in sets achter... :roll:

Door mijn aanmoedigen straks, verwacht ik dat Lleyton dit nog in 5 wint van die lelijke aap! Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
18.10uur gaan ze op het cc weer verder!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:Blessure Hewitt, maar itt stepanek heeft hij waarschijnlijk echt wat. Steppie raakt geblesseerd en wint vervolgens in 5 sets van Ferrer. Undecided

Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nou, gooi die tank maar open Radek. Pauze nu is voor beiden gunstig. Hewitt raakt nu even uit z'n flow, maar kan ook weer behandeld worden.

Als Hewitt hier nog wint, word ik echt niet goed...
Gelukkig weer thuis dus mooi Murray kijken!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
murray kijken is niet zo mooi.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hmm, die vrouwen zijn dus ook nog helemaal niet afgelopen.

Maar goed, het is wel droog dus de rest kan wel weer bijna beginnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zou wel heel kut zijn als Karlo-Verdasco hier nog 2 uur duurt, want dan gaat Roddick zijn partij niet afkrijgen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hewitt en Radek laten nog op zich wachten...
Kom op Radek...twee games warm spelen en dan knallend de kwartfinale in!
Reply
Die Verdasco, 3 UEs Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3Bp's ivo!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En met nummer 4 de break, hoe triest Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jaaaaaaaaaaaaa lekker hoor
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hoe kun je nou 4 UEs slaan in een game tegen Karlo?! Hup, weg set. Je mag van Verdasco toch wel iets meer intelligentie verwachten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heerlijk Ivootje! Verdasco weer geen enkele kans in de 3e set!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hup Hewitt! Goed beginnen jongen. Probeer direct weer in die flow te komen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
2e set ook niet, maar die wint ie wel. En dat had nu ook net zo goed gekund als hij niet zo'n dramatische game had gespeeld...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kut scorebord!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nou Stepa, deze set maakt niets meer uit, volgende set beter...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: