The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tokyo / Metz
Radek =D>

Belangrijk om even vertrouwen te tanken na lang niet gespeeld te hebben.
Reply
2 sp Minar
Reply
roddick naar een 3e set ](*,)

hier heeft hij het enorm weggegeven zeg #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ivoooooooooo =D> :-({|=
Reply
Roddick: cry

Gonzo: cry
Reply
Wat is het ace record in een 3-setter?
Reply
38 uit mijn hoofd
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat zou dus kunnen sneuvelen als Roddick het vol zou houden.
Reply
roddick en gonzo. Wat slecht. Allebei eruit zou heeeel erg mooi zijn, wat zeg ik SUPERRRRR
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Wat is het ace record in een 3-setter?

Philippoussis in '95 tegen Black, hij sloeg er 44. Nog een eindje te gaan dus. :wink: In een challenger heeft Gregory Carraz er eens 50 geslagen tegen Zib. :o
Reply
Ahh ok, nee 44 lijkt me niet haalbaar. Wel ongelofelijk trouwens, 44 :eeeek:
Reply
Correctie, Guccione heeft er ooit 50 geslagen in een Wimbledon kwalificatie wedstrijd, dat was ook een best-of-3, maar die derde set was 23-21. Hij sloeg 32 aces alleen al in die set. :o
Reply
Whehe, bizar! Ik geef de hoop voor deze wedstrijd daarmee direct op.
Reply
Overdune Wrote:Radek =D>

Belangrijk om even vertrouwen te tanken na lang niet gespeeld te hebben.
Ik baal ook echt dat ik hem niet heb...

Voor nu: forza Seppi!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Clement 7x gekozen zie ik :eeeek:

En ook nog eens door de top :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik vrees nu echt voor roddick....

wat een kans had hij in de 2e set #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Clement 7x gekozen zie ik :eeeek:

En ook nog eens door de top :roll:

dat is toch ook een logische keuze
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Whehe, bizar! Ik geef de hoop voor deze wedstrijd daarmee direct op.

Nog een Wimbledon best-of-3 kwalificatie wedstrijd uit 1993: Gary Muller - Peter Lundgren 4-6 7-6 20-18 met 54 aces van Muller! Undecided =D>
Reply
buurs Wrote:ik vrees nu echt voor roddick....

wat een kans had hij in de 2e set #-o
Hij stond toch 5-2 achter :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Clement 7x gekozen zie ik :eeeek:

En ook nog eens door de top :roll:

dat is toch ook een logische keuze
Hoezo in godsnaam?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Thnx OD, je hebt een tennisstatistiekenboek bij de hand? :lol:
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:ik vrees nu echt voor roddick....

wat een kans had hij in de 2e set #-o
Hij stond toch 5-2 achter :roll:

tja, maar hij brak op 15

daarna mp op eigen service
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Thnx OD, je hebt een tennisstatistiekenboek bij de hand? :lol:

Smile Nee, maar dit soort dingen vind ik altijd leuk om te weten, dus ben ff gaan googelen.
Reply
Ahh ok, ja ik heb ze nu ook even genoteerd. Ik hoop zo dat Minar deze binnen gaat halen =D>
Reply
Ik hoop vurig met je mee, ML. Maar deze zal, net als zoveel close partijen de laatste weken, wel weer verkeerd vallen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Ahh ok, ja ik heb ze nu ook even genoteerd. Ik hoop zo dat Minar deze binnen gaat halen =D>

Hier vind je een mooi overzichtje: http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=88915

Opvallend trouwens dat het merendeel in de top van dat rijtje gewoon z'n wedstrijd verliest.
Reply
Bp #2 Lu voor *4-3, kom op!
Reply
0-15, uitkijken nu Minar.

Thnx OD
Reply
Van 40-15 naar deuce :-k
Reply
MP Roddick :eeeek:
Reply


Forum Jump: