The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Madrid 2008
Dat is ook zo, maar ik ben dus niet de enige die op Buurs reageert, dus het zal ook niet alleen dat zijn. Vooral met dat geluk kijkt hij echt maar vanaf één kant, en daar heeft de afgelopen weken vrijwel iedereen op gereageerd. En daar had ik het vandaag voornamelijk over. En dat Buurs het doet om mij te laten happen, laat me niet lachen :lol:
Maar goed, ik heb geen zin om als boeman gezien te worden puur en alleen omdat ik de achterlijke uitspraken van Buurs wil benadrukken. Zoals ik al zei, zal ik er dus wel mee ophouden, maar dan wel onder de voorwaarde dat de rest ook af en toe blijft reageren, want anders kan ik het echt niet over m'n kant laten gaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:
kooltje Wrote:Mijn mening: Het is een forum dus discussie geweldig. Mochten Ad en Buurs iets meer toegeven dan was het nog leuk ook. Maar het is nu reactie op reactie op reactie.
Lees er zelf ook overheen Overdune (al gaat dat moeilijk Wink) het blijft een forum met tegenstrijdige belangen.

Kom op, dit heeft niets meer met discussiëren te maken, maar met een persoonlijke vete. En als het al een discussie is gaat het altijd over hetzelfde: wel of geen geluk.

wat denk jij?

heeft iedereen over een heel tennisjaar genomen evenveel geluk?

of ben ik al 4 jaar een geluksvogel en heeft de rest alleen maar pech?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Dat is ook zo, maar ik ben dus niet de enige die op Buurs reageert, dus het zal ook niet alleen dat zijn. Vooral met dat geluk kijkt hij echt maar vanaf één kant, en daar heeft de afgelopen weken vrijwel iedereen op gereageerd. En daar had ik het vandaag voornamelijk over.
Maar goed, ik heb geen zin om als boeman gezien te worden puur en alleen omdat ik de achterlijke uitspraken van Buurs wil benadrukken. Zoals ik al zei, zal ik er dus wel mee ophouden, maar dan wel onder de voorwaarde dat de rest ook af en toe blijft reageren, want anders kan ik het echt niet over m'n kant laten gaan...
Ik heb inderdaad vorige week gereageerd en daar sta ik nog steeds volledig achter. Dus jij zeker niet de boeman
Reply
Ad Wim Wrote:Dat is ook zo, maar ik ben dus niet de enige die op Buurs reageert, dus het zal ook niet alleen dat zijn. Vooral met dat geluk kijkt hij echt maar vanaf één kant, en daar heeft de afgelopen weken vrijwel iedereen op gereageerd. En daar had ik het vandaag voornamelijk over. En dat Buurs het doet om mij te laten happen, laat me niet lachen :lol:
Maar goed, ik heb geen zin om als boeman gezien te worden puur en alleen omdat ik de achterlijke uitspraken van Buurs wil benadrukken. Zoals ik al zei, zal ik er dus wel mee ophouden, maar dan wel onder de voorwaarde dat de rest ook af en toe blijft reageren, want anders kan ik het echt niet over m'n kant laten gaan...

:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Overdune Wrote:
kooltje Wrote:Mijn mening: Het is een forum dus discussie geweldig. Mochten Ad en Buurs iets meer toegeven dan was het nog leuk ook. Maar het is nu reactie op reactie op reactie.
Lees er zelf ook overheen Overdune (al gaat dat moeilijk Wink) het blijft een forum met tegenstrijdige belangen.

Kom op, dit heeft niets meer met discussiëren te maken, maar met een persoonlijke vete. En als het al een discussie is gaat het altijd over hetzelfde: wel of geen geluk.
Van mijn kant is het echt geen persoonlijke vete hoor. Maar aangezien hij keer op keer weer met belachelijke uitspraken komt, blijf ik daar keer op keer weer op reageren. Maar dat zou ik bij iedereen doen. Dat heb ik nl laatst ook bij Kooltje gedaan, en vroeger ook bij CC. Het is dus geen persoonlijk vete in mijn ogen, Buurs is in mijn ogen gewoon te dom voor woorden. Dat is op zich niet erg, maar hij neemt ook helemaal niets aan van wat wij allemaal zeggen, en blijft maar die subjectieve, lachwekkende vergelijkingen maken. Tja, dan ga ik daar natuurlijk op reageren.

Maar goed, wie weet als ik het niet doe, dat iemand ander opstaat. Of dat Buurs er wel eens van gaat leren aangezien het bij hem vermoedelijk wel een persoonlijke vete is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:Nou Tomas...laat maar zien...Dan kan Nalbi gewoon even zijn rust pakken na zijn toernooiwinst.
Kan een mooie en close pot worden. Ben heel erg benieuwd, durf er geen uitspraken over te doen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat is ook zo, maar ik ben dus niet de enige die op Buurs reageert, dus het zal ook niet alleen dat zijn. Vooral met dat geluk kijkt hij echt maar vanaf één kant, en daar heeft de afgelopen weken vrijwel iedereen op gereageerd. En daar had ik het vandaag voornamelijk over. En dat Buurs het doet om mij te laten happen, laat me niet lachen :lol:
Maar goed, ik heb geen zin om als boeman gezien te worden puur en alleen omdat ik de achterlijke uitspraken van Buurs wil benadrukken. Zoals ik al zei, zal ik er dus wel mee ophouden, maar dan wel onder de voorwaarde dat de rest ook af en toe blijft reageren, want anders kan ik het echt niet over m'n kant laten gaan...

Ik zie jou absoluut niet alleen als de boeman, jullie hebben er natuurlijk beiden schuld aan. Ik doe alleen een beroep op jou om er niet meteen op in te hakken of om dingen eens een keer langs je heen te laten gaan.
Reply
Nalbandian begint erg goed...meestal laat hij het wat afweten in het begin
Reply
On topic maar weer: hup Tomas! [-o<
Reply
En dat doe je niet voor niets op mij. Dus ik zal dan ook mijn verantwoordelijkheid nemen, want ik wil iig niet de boeman wórden, of iig niet degene die mede-verantwoordelijk is voor het verzieken van dit forum.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3x netband van Berdych, 0-40.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nog een een UE en de break, makkelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de break. :x
Reply
wat een begin van Nalbi...geen houden aan voor Tomas...kutzooi
Reply
Maar nu weer een matige game van Nalbi, en een wat betere van Berdych: 15-40
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar goed weggeserveerd door Nalbi en toch de game.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En dat doe je niet voor niets op mij. Dus ik zal dan ook mijn verantwoordelijkheid nemen, want ik wil iig niet de boeman wórden, of iig niet degene die mede-verantwoordelijk is voor het verzieken van dit forum.

Laat het duidelijk zijn dat ik geen partij kies wat betreft gelijk of schuld en dat het feit dat ik een beroep doe op jou ook een positieve betekenis kan hebben.
Reply
Ai, jammer dat Berdych die bp's mist. Zo ongenaakbaar is Nalbi dus iig niet, goed om te weten.
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:En dat doe je niet voor niets op mij. Dus ik zal dan ook mijn verantwoordelijkheid nemen, want ik wil iig niet de boeman wórden, of iig niet degene die mede-verantwoordelijk is voor het verzieken van dit forum.

Laat het duidelijk zijn dat ik geen partij kies wat betreft gelijk of schuld en dat het feit dat ik een beroep doe op jou ook een positieve betekenis kan hebben.
Dat laatste heb ik zeker begrepen, vandaar ook mijn eerste zin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:Ai, jammer dat Berdych die bp's mist. Zo ongenaakbaar is Nalbi dus iig niet, goed om te weten.
Ongenaakbaar zeker niet. Ze serveren allebei vrij goed, muv van 1 game van beiden, en voor de rest zijn het korte punten, fouten of winners.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berdych laat het allemaal wel heel makkelijk gebeuren...vechten Tomas!
Reply
ik ben bang dat karlo dit in 2 tb gaat winnen.

hij serveert als vanouds Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een geweldige game dan weer van Nalbi om de set te pakken, 4 fantastische punten :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een domper...Nalbi speelt geweldig
Reply
Maar dit is ook weer typisch Nalbi, met 3 UEs naar de break tegen #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Niveau van Nalbi is flink gezakt, flink wisselvallig nu. En Berdych komt er ook beter in. Typisch een tennisser die beter gaat spelen als ie voor staat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4-3* soderling

nu 1 df van karlo aub [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Soderling slaat op beide servicepunten een bal achter op de lijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prachtige volley van Karlo op een hele goede return van Soderling, 6-6.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
AI, nu weer een hele grote kans voor Karlo om de set te pakken met een makkelijke passeerbal...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: