The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




München/Belgrado/Estoril
Gaan ze opeens 11 uur beginnen. Zie nu pas dat mijn enige overgbleven troef de 1e set in de TB van PP verliest. PP maar 7 punten op zijn serve verloren. Starace daarentegen 16 punten. Dat wordt dus de volgende teleurstelling Sad
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hup Albert en Phillip!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Daar ging mijn troef. Nog 2 troefjes over die nota bene tegen elkaar spelen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Simon, Kohl en Cilic eruit graag vandaag, dus hup Raonic, Steppie en Davy.

Verder belangrijk dat Verdasco wint, die kans is groot. Dimitrov en Bellucci zou leuk zijn als die winnen, maar dat acht ik onwaarschijnlijk (Dimitrov helemaal, Bellucci maakt nog wel een aardige kans).
Reply
Wie is er hier kenner van Polen / Oekraine? Mindlight toch?
Wil wel een tripje plannen tijdens de EK 2012, maar vraag me af welke stad het meest de moeite waard is.
Reply
Het gaat weer lekker vandaag. Als 2 man weg en nu ook Volandri een break voor
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dimi en Bellucci gaan niet goed, jammer. Simon en Cilic moeten er dan echt uit, en die zie ik tegen Raonic en Davydenko helaas wel als lichte favoriet (pak 'm beet 60-65% kans dicht ik beide toe).
Reply
_Tampie Wrote:Wie is er hier kenner van Polen / Oekraine? Mindlight toch?
Wil wel een tripje plannen tijdens de EK 2012, maar vraag me af welke stad het meest de moeite waard is.

Vergeet Chiel niet, wellicht nog een grotere expert! Maar het hangt er sterk vanaf wat je wil. Als je echt die-hard Oost-Europese taferelen mee wilt maken is Kiev erg gaaf. Wil je iets meer Westerse omgeving is Polen natuurlijk prima (en Krakau wel een hele mooie stad).
Reply
Geen idee wat die-hard Oost-Europese taferelen zijn.
Waar is de bevolking het leukst?

Enneh... hoe kom ik er het makkelijkst? Wizzair? Of zijn er betere?
Reply
Urenlang aan de grens staan, waarbij men veinst geen Engels te spreken, en je er na lange tijd achter komt dat je het land niet naar binnen mag omdat je een formuliertje met rode pen hebt ingevuld terwijl dit blauw of zwart had moeten zijn. Anderzijds vind ik de bevolking Oekraïne veel vriendelijker en leuker dan in Polen en weet je niet wat je meemaakt als je een discotheek binnen stapt....

Wizzair is uiteraard de makkelijkste en vaak goedkoopste optie. Hoewel wij ook een keer een zeer goedkoop tripje met Malev hebben gemaakt.
Reply
Heb jij dat 1e echt meegemaakt? :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Yep, dat was toen we naar Oekraïne gingen vorig jaar. Uiteindelijk maar een willekeurig kantoor ingestapt (waar men gelukkig geen rectale controle aan het uitvoeren was op dat moment) en daar om een pen gevraagd. Nadat wij de passagiers van nog een vlucht of 8 voor hebben moeten laten mochten we eindelijk naar binnen.
Reply
Haha leuk he dat wachten. Dacht dat Basel-Feyenoord lang wachten was. Uren aan de grens gestaan omdat de politiehonden alle auto's moesten doorzoeken. We kwamen rond 09.00 aan bij de grens en hebben daar tot 12.30 gestaan Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
mindlight Wrote:Urenlang aan de grens staan, waarbij men veinst geen Engels te spreken, en je er na lange tijd achter komt dat je het land niet naar binnen mag omdat je een formuliertje met rode pen hebt ingevuld terwijl dit blauw of zwart had moeten zijn. Anderzijds vind ik de bevolking Oekraïne veel vriendelijker en leuker dan in Polen en weet je niet wat je meemaakt als je een discotheek binnen stapt....

Wizzair is uiteraard de makkelijkste en vaak goedkoopste optie. Hoewel wij ook een keer een zeer goedkoop tripje met Malev hebben gemaakt.

Wie gaat er nou ook een formulier invullen met rode pen? :Big Grin

Op zich spreekt Oekraine me wel aan, denk ook dat het in Polen weleens erg druk kan worden met kansloze Duitsers / Engelsen / Skandinaviers / Hollanders. Ik heb een collega uit Charkov en die raadde met die plaats wel aan. Maar hij is uiteraard bevooroordeeld.
Reply
Maar wat maak je dan mee in een discotheek daar. Ben benieuwd! Ik ga uit van half-naakte dames die tegen je aan staan te rijen OSmile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prima van Volandri, Mayer en Cuevas. Jammer van Starace, maar als Devvarman nu stunt, is het prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je weet ook niet wat je meemaakt als je in Baak een discotheek ingaat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Je weet ook niet wat je meemaakt als je in Baak een discotheek ingaat...

Vieze stinkende boerinnen die keihard pils staan te tanken?
Reply
Kijk, Kohl eruit maakt de week iig geen drama. Alle veelgekozen jongens die ik niet heb zijn er iig eens op vrijdag uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bellucci, Kohl en Dimitrov moesten er uit vandaag, prima.
Reply
En Davy knikkert Cilic eruit, prima. Munchen klaar, in Belgrado feitelijk ook.

Estoril daar regent het, staan nog 2 hele belangrijke op de rol met Verdasco-Anderson en Raonic-Simon.
Reply
Alle 3 de KF in Estoril zijn nu bezig!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Potro def Soderling, mooi!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Verdasco begint slecht. Raonic ook.
Reply
Raonic repareert de break. Held! Verdasco werkt wat bp's weg, nu deuce bij *3-4, kom op Nando!
Reply
Duisternis. Andrson-Verdasco 7-6, Raonic-Simon *5-6
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
GO RADEK!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Verdasco maakt het karwei netjes af, en Raonic pakt Simon, mijn week is gered! Nu nog Verdasco het toernooi winnen en het is gewoon nog een prima week.
Reply
Wel mooi dat die confrontatie op gravel tussen Raonic en Verdasco er zo snel komt. Ik ben benieuwd, de toon is wel gezet. Als Verdasco deze verliest staat hij wel een beetje voor lul natuurlijk.
Reply
Prima Potro en Davy. Wederom een topdag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: