The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Atlanta/Gstaad/Hamburg
dit heeft toch niks meer met managen te maken...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(18-07-2012, 04:59 PM)centre court Wrote: Haas op *4-3 van 40-0 rechtstreeks naar break tegen. Het past allemaal prima in deze dag, week en jaar.

Maar waarom deze teksten voordat ie verloren heeft?
Je ziet toch wel dat dit buurs/stille-teksten zijn en niks voor jou?

Als ie nu alsnog wint, sta je toch voor lul? Wat die twee constant staan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
er staat hier maar 1 voor lul...

haasje naar 5*-4

ik zeg breakie breakie
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dit bedoel ik dus, break Haas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En haas breakt meteen weer terug!

Niet te geloven. Toch niet tegen te managen!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Klasse Tommy, NID uiteindelijk en ook dikverdiend. Ik schrijf vast 300/500 punten voor 'm op, net zoals de 20 voor Simon.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dit bedoel ik dus, treurmuizen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(17-07-2012, 04:50 PM)Jansoe Wrote:
(17-07-2012, 04:29 PM)centre court Wrote: Hup Hup Der Tommy. Dé man om Simon in de 2e ronde te elimineren.

Voor het eerst sinds een poosje heb ik Haas niet volgens mij. Dus die zal inderdaad wel de halve finale of zo gaan halen...

(18-07-2012, 03:39 PM)Jansoe Wrote: Goed zo Simon. Nu zal allicht Haas wel winnen in 3, maar je hebt de eerste set in ieder geval te pakken!

Ik had het al voorspeld.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(18-07-2012, 05:07 PM)centre court Wrote: Klasse Tommy, NID uiteindelijk en ook dikverdiend. Ik schrijf vast 300/500 punten voor 'm op, net zoals de 20 voor Simon.

Ik zou er 45 voor Simon voor maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(18-07-2012, 05:07 PM)centre court Wrote: Klasse Tommy, NID uiteindelijk en ook dikverdiend. Ik schrijf vast 300/500 punten voor 'm op, net zoals de 20 voor Simon.

45 toch?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(18-07-2012, 05:07 PM)Ad Wim Wrote:
(18-07-2012, 05:07 PM)centre court Wrote: Klasse Tommy, NID uiteindelijk en ook dikverdiend. Ik schrijf vast 300/500 punten voor 'm op, net zoals de 20 voor Simon.

Ik zou er 45 voor Simon voor maken.

Dat wisselgeld mag je hebben.

Klasse ook Giraldo trouwens. 45 punten met de ogen dicht. Daarna tegen een vermoeide Tipsa ook alle kans.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(18-07-2012, 05:07 PM)Ad Wim Wrote: Dit bedoel ik dus, treurmuizen.

Winst Haas was natuurlijk NID.

Maar de manier waarop hij die 40-0 weggeeft, is om flink te klagen.

Nu Mayer nog even!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(18-07-2012, 05:07 PM)Ad Wim Wrote: Dit bedoel ik dus, treurmuizen.

Je doet er zelf ook net zo hard aan mee hoor. Maar zoals ik al zei: Jullie (buurs, stille, jij, cc etc) blijven elkaar maar de schuld geven ipv eerst eens naar jezelf te kijken...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(18-07-2012, 05:09 PM)centre court Wrote:
(18-07-2012, 05:07 PM)Ad Wim Wrote:
(18-07-2012, 05:07 PM)centre court Wrote: Klasse Tommy, NID uiteindelijk en ook dikverdiend. Ik schrijf vast 300/500 punten voor 'm op, net zoals de 20 voor Simon.

Ik zou er 45 voor Simon voor maken.

Dat wisselgeld mag je hebben.

Klasse ook Giraldo trouwens. 45 punten met de ogen dicht. Daarna tegen een vermoeide Tipsa ook alle kans.

Ik denk dat Giraldo vermoeider is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kloteweek dus weer, een aantal belangrijke potten valt verkeerd. Zeker als het nu Mayer-Haas wordt.
Vooral tegenover Atlanta wordt het weer flink verliezen waarschijnlijk. Die jongen is flink in vorm.
De schade tov Kuiper lijkt nog mee te vallen gelukkig, de rest staat nog op flinke achterstand.

Alles op Anderson en Bellucci dan maar deze week.
En hup Haase voor zo, laat maar weer eens zien wat je kan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als die Haase nou ook Mayer eens even verslaat ziet het er prima uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(18-07-2012, 05:13 PM)centre court Wrote: Als die Haase nou ook Mayer eens even verslaat ziet het er prima uit.

Ten opzichte van wie? Volgens mij staan we er beiden matig voor momenteel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(18-07-2012, 05:10 PM)Jansoe Wrote:
(18-07-2012, 05:07 PM)Ad Wim Wrote: Dit bedoel ik dus, treurmuizen.

Je doet er zelf ook net zo hard aan mee hoor. Maar zoals ik al zei: Jullie (buurs, stille, jij, cc etc) blijven elkaar maar de schuld geven ipv eerst eens naar jezelf te kijken...

Ik zal wel voor het leven getekend zijn, maar als je het verschil niet ziet tussen wat ik post vandaag en wat anderen posten, schiet mij dan maar lek.
Maar blijkbaar ligt het aan mij, en ben ik de enige die het verschil ziet tussen schelden als een speler gebroken wordt, of net doen of ie al verloren heeft en het alleen maar pech is bij jou of geluk bij de ander.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Leuk dat je er zo duidelijk vandaag bij zet. Ik zit hier een half jaar zo onderhand en baseer het dus ook op dat halve jaar.

Voor jullie is dit spel zoooo fucking belangrijk dat jullie (stille, jij, buurs etc) niet eens meer normaal naar een pot tennis kunnen (of willen) kijken. (tenminste zo komt het over) Want alles moet zo vallen als dat jullie vooraf dachten dat het zou vallen, want anders sta je niet eerste of tweede. (net of dat boeiend is)

En dat geldt voor LTM, FTM, CTM etc etc etc

Op basis daarvan zijn jullie dus eigenlijk allemaal treurmuizen.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(18-07-2012, 05:21 PM)Ad Wim Wrote:
(18-07-2012, 05:10 PM)Jansoe Wrote:
(18-07-2012, 05:07 PM)Ad Wim Wrote: Dit bedoel ik dus, treurmuizen.

Je doet er zelf ook net zo hard aan mee hoor. Maar zoals ik al zei: Jullie (buurs, stille, jij, cc etc) blijven elkaar maar de schuld geven ipv eerst eens naar jezelf te kijken...

Ik zal wel voor het leven getekend zijn, maar als je het verschil niet ziet tussen wat ik post vandaag en wat anderen posten, schiet mij dan maar lek.
Maar blijkbaar ligt het aan mij, en ben ik de enige die het verschil ziet tussen schelden als een speler gebroken wordt, of net doen of ie al verloren heeft en het alleen maar pech is bij jou of geluk bij de ander.

Ad, even serieus. Jij bent op z'n minst even erg als de andere lieden die Jansoe noemt.

(18-07-2012, 05:15 PM)Ad Wim Wrote:
(18-07-2012, 05:13 PM)centre court Wrote: Als die Haase nou ook Mayer eens even verslaat ziet het er prima uit.

Ten opzichte van wie? Volgens mij staan we er beiden matig voor momenteel.

Oh ik weet niet ten opzichte van wie. Maar als Haas hier wint ziet het er in Hamburg wel aardig uit denk ik. Afhankelijk van de fysieke toestand van Almagro. In de andere 2 toernooien heb ik troeven genoeg die het weg laten van Simon en Almagro compenseren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wanneer staat die klote Haase er eens als je 'm in je team hebt. Dat blijft toch ook een structurele faler ook.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(18-07-2012, 05:26 PM)Jansoe Wrote: Leuk dat je er zo duidelijk vandaag bij zet. Ik zit hier een half jaar zo onderhand en baseer het dus ook op dat halve jaar.

Voor jullie is dit spel zoooo fucking belangrijk dat jullie (stille, jij, buurs etc) niet eens meer normaal naar een pot tennis kunnen (of willen) kijken. (tenminste zo komt het over) Want alles moet zo vallen als dat jullie vooraf dachten dat het zou vallen, want anders sta je niet eerste of tweede. (net of dat boeiend is)

En dat geldt voor LTM, FTM, CTM etc etc etc

Op basis daarvan zijn jullie dus eigenlijk allemaal treurmuizen.


Inderdaad. Ik begin de dag met het forum en ik eindige ermee. In de tussentijd staat van 's morgens 0900 uur tot een uur of elf het scoreboard op allerlei verschillende manieren aan. Het is dus zoooooo fucking belangrijk. En dan volg ik ook nog alle challengers op de voet Bduh (dit in tegenstelling tot de anderen)

(18-07-2012, 05:49 PM)centre court Wrote: Wanneer staat die klote Haase er eens als je 'm in je team hebt. Dat blijft toch ook een structurele faler ook.

laffe keuze
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(18-07-2012, 05:32 PM)centre court Wrote:
(18-07-2012, 05:21 PM)Ad Wim Wrote:
(18-07-2012, 05:10 PM)Jansoe Wrote:
(18-07-2012, 05:07 PM)Ad Wim Wrote: Dit bedoel ik dus, treurmuizen.

Je doet er zelf ook net zo hard aan mee hoor. Maar zoals ik al zei: Jullie (buurs, stille, jij, cc etc) blijven elkaar maar de schuld geven ipv eerst eens naar jezelf te kijken...

Ik zal wel voor het leven getekend zijn, maar als je het verschil niet ziet tussen wat ik post vandaag en wat anderen posten, schiet mij dan maar lek.
Maar blijkbaar ligt het aan mij, en ben ik de enige die het verschil ziet tussen schelden als een speler gebroken wordt, of net doen of ie al verloren heeft en het alleen maar pech is bij jou of geluk bij de ander.

Ad, even serieus. Jij bent op z'n minst even erg als de andere lieden die Jansoe noemt.

Ik ben uiteraard serieus. Ik snap dan ook niet dat je mijn gedrag hier de laatste maanden over één kam scheert met dat van buurs en stille.

En hij noemt jou ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(18-07-2012, 05:51 PM)Stille Wrote: Inderdaad. Ik begin de dag met het forum en ik eindige ermee. In de tussentijd staat van 's morgens 0900 uur tot een uur of elf het scoreboard op allerlei verschillende manieren aan. Het is dus zoooooo fucking belangrijk. En dan volg ik ook nog alle challengers op de voet Bduh (dit in tegenstelling tot de anderen)

Op de manier zoals jullie hier posten en hier elkaar elke keer betichten van klagen terwijl het nergens over gaat, komt het op mij wel zo over. Waarom dan elke keer maar steen en been klagen? Gewoon voor de fun? Dat maak je mij niet wijs.
Het enige wat je doet is mensen hier wegjagen die het spel wel leuk vinden op zich, maar gewoon geen zin hebben om elke keer als ze op het forum kijken dat gezeur en geklaag van jullie te lezen.

Ik vind het een machtig mooi spel waarbij ik zelf ook weer veel serieuzer en frequenter het tennis ben gaan volgen vanaf de AO dit jaar. Ook mede dankzij dit spel heb ik zelf het racket weer zo nu en dan in handen. Niet dat ik het kan, maar ik vind het leuk!

Ook durf ik wel van mij zelf te zeggen dat ik een redelijke figurant ben. Zowel met FTM als LTM maar dat ik maar wat graag een paar euro geef puur om het meedoen.

Dan kom ik hier op het forum en hier heb ik over het spel toch in een paar maanden tijd redelijk wat geleerd en ik lees veel om nog meer te leren, maar 99% van de posts is geklaag. De schik gaat er dan al snel af, zeker als dat geklaag voor zowat 100% afkomt van de nummer 1,4 en 6 van de ranglijst, die natuurlijk ook alledrie meer ervaring hebben met het spel en meer van de sport afweten dan ondergetekende, maar dat terzijde.

Wat dat betreft een voorstel: maak per week een klaagtopic waarin je je gal kan spuwen en maak in ook elke week een normaal topic, waarin leken zoals ik, die graag iets bij willen leren, kunnen lezen over het hoe en waarom welke keuze. Maar vaak (en zeker niet altijd!!!) zie ik door al dat geklaag de antwoorden op vragen niet meer.

En dat vind ik oprecht jammer!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(18-07-2012, 05:26 PM)Jansoe Wrote: Leuk dat je er zo duidelijk vandaag bij zet. Ik zit hier een half jaar zo onderhand en baseer het dus ook op dat halve jaar.

Voor jullie is dit spel zoooo fucking belangrijk dat jullie (stille, jij, buurs etc) niet eens meer normaal naar een pot tennis kunnen (of willen) kijken. (tenminste zo komt het over) Want alles moet zo vallen als dat jullie vooraf dachten dat het zou vallen, want anders sta je niet eerste of tweede. (net of dat boeiend is)

En dat geldt voor LTM, FTM, CTM etc etc etc

Op basis daarvan zijn jullie dus eigenlijk allemaal treurmuizen.

Misschien is het dan wennen aan het forum hier, al vind ik het hier een stuk sympathieker dan op het voetbalforum bijvoorbeeld.
En dit spel is inderdaad belangrijk voor ons. We spelen dit al een jaar of 10 en het is behoorlijk competitief, altijd geweest.

Dat klagen is iets van het laatste jaar en in het leven geroepen voor Stille. Dat was altijd Mister Klaag totdat ik opeens ging presteren en de focus op mij kwam en ik opeens alleen maar klaagde (en alleen maar geluk heb, maar dat is een andere discussie). Het schijnt dat je niet mag klagen of schelden als je bovenaan staat, wat natuurlijk onzin is.
Laten we niet vergeten dat dit een forum is waar we wedstrijden volgen. Dus als het goed gaat, hoor je positieve berichten van mensen, en als het slecht gaat zullen ze schelden of klagen, hoe je het ook wilt noemen. Dat is inherent aan zo'n forum, en ik snap ook niet waarom daar zo de nadruk op gelegd wordt de laatste tijd. Ik stoor me er dan ook totaal niet aan als iemand hier alles bij elkaar scheldt, omdat ie een kutweek heeft. Zolang het maar geen rare teksten zijn als 'ik heb het hele jaar al pech'.

Waar ik me aan stoor, is dat mensen te pas en te onpas net doen alsof hun speler er al uit ligt, ver voordat de wedstrijd is afgelopen. Of zich indekken tegen eventuele tegenslag. Of doen alsof ze alleen maar pech hebben en de ander geluk/ Kijk nog maar eens terug naar de pot Simon-Haas, toen Simon terugbrak eind 3e set. Buurs, stille, cc; ze deden allemaal alsof Simon al gewonnen had, terwijl een game later Haas gewoon won. Dat vind ik treurig. Dat is wat we Stille altijd verweten, dat ie altijd alleen maar pech had en alles en iedereen tegen hem was. Tja, dat kun je een week zeggen, maar niet twee jaar, denk ik zo.

En over buurs en zijn rare berichten hoef ik het volgens mij niet eens te hebben, dat spreekt volgens mij voor zich. Je volgt het hier lang genoeg.

Verder vind ik het jammer dat als je een keer goed presteert, je alleen maar geluk hebt. Kijk nog maar eens even wat posts terug van eerder vandaag. Alles zat mij mee, ik had zo'n vreselijke mazzel, terwijl Paire en Simon vrij close verliezen, dus zo mee zit het me helemaal niet.
Zo ontstaat er een sfeer dat je nooit waardering krijgt voor goed managen. Gelukkig zijn er nog wel genoeg mensen die wel complimenteus kunnen zijn, maar die zijn helaas zo weinig op het forum dat het wegvalt bij de negatieve tendens van de veelposters.
Niet dat ik naar bevestiging of complimenten zoek, integendeel, maar ik vind het zo onsportief overkomen als ik zulke berichten zie, die ook nog eens niet kloppen. De nijd en frustratie spat er vanaf, en waar ik dat vroeger nog wel leuk vond, zorgt het nu voor minder plezier in het spel als ik constant alles maar moet rechtlullen (wat ik eigenlijk ook helemaal niet moet doen en al minder energie aan probeer te verspillen).

Dus vind ik het jammer dat je mij over één kam scheert met stille en buurs (CC is normaliter niet zo als die twee), terwijl volgens mij mijn toon en inhoud heel anders is. Ja, ik klaag als het slecht gaat met mijn spelers, maar volgens mij kun je mij er de laatste maanden niet op betrappen dat ik al doe of mijn speler eruit ligt midden in een partij. Dat probeer ik namelijk ook bewust niet te doen. 1 pot tijdens Wimbledon was stom, maar die heb ik ook meteen ingetrokken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een schande van Wawrinka: verliest hij de 1e set van een laag geklasseerde Fransoos in eigen land.
Reply
Kom op EB. Niet altijd maar klagen. Wees sportief en moedig PHM aan. Veel blessureleed gehad, schitterend voor die jongen toch dit. Dat de beste mogen winnen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad : ik was helemaal niet op het forum bij Haas-Simon dus kan ik er ook niets over gezegd hebben
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Quote:Misschien is het dan wennen aan het forum hier, al vind ik het hier een stuk sympathieker dan op het voetbalforum bijvoorbeeld.
En dit spel is inderdaad belangrijk voor ons. We spelen dit al een jaar of 10 en het is behoorlijk competitief, altijd geweest.

Oo dat absoluut. Maar op het voetbalforum zat of zaten er ook maar 1 of 2 dwazen die altijd en eeuwig dachten gelijk te hebben. Op het moment dat ze dat niet hadden of kregen, vielen ze je aan op hele kleine dingetjes en op de altijd terugkomende jij bak!
Dat het spel competitief is voor jullie, daar is niets mis mee, maar het kan (mijns inziens) ook op een andere manier hier op het forum.

Quote:Dat klagen is iets van het laatste jaar en in het leven geroepen voor Stille. Dat was altijd Mister Klaag totdat ik opeens ging presteren en de focus op mij kwam en ik opeens alleen maar klaagde (en alleen maar geluk heb, maar dat is een andere discussie). Het schijnt dat je niet mag klagen of schelden als je bovenaan staat, wat natuurlijk onzin is.

Quote:Dat klagen is iets van het laatste jaar en in het leven geroepen voor Stille. Dat was altijd Mister Klaag totdat ik opeens ging presteren en de focus op mij kwam en ik opeens alleen maar klaagde (en alleen maar geluk heb, maar dat is een andere discussie). Het schijnt dat je niet mag klagen of schelden als je bovenaan staat, wat natuurlijk onzin is.

Wie er schuldig aan is, interesseert me niet. Daarbij is het ook gewoon onzin dat ik zou zeggen dat jij alleen maar klaagt. Echter doe jij wel net alsof jij (itt Stille en Buurs) niet klaagt of niet halverwege de partij of net zelfde wat. Dat is natuurlijk ook onzin.
Dat iemand die bovenaan staat niet mag klagen, is natuurlijk ook onzin.

Quote:Laten we niet vergeten dat dit een forum is waar we wedstrijden volgen. Dus als het goed gaat, hoor je positieve berichten van mensen, en als het slecht gaat zullen ze schelden of klagen, hoe je het ook wilt noemen. Dat is inherent aan zo'n forum, en ik snap ook niet waarom daar zo de nadruk op gelegd wordt de laatste tijd. Ik stoor me er dan ook totaal niet aan als iemand hier alles bij elkaar scheldt, omdat ie een kutweek heeft. Zolang het maar geen rare teksten zijn als 'ik heb het hele jaar al pech'.

Tsja, daar kun je van mening verschillen. Ik persoonlijk stoor mij daar wel aan, maar wellicht heb ik dat volgend jaar (als ik dan nog meedoe!) niet meer of een stuk minder...

Quote:Dus vind ik het jammer dat je mij over één kam scheert met stille en buurs

Tsja Ad, maar ik ben dan wellicht niet de enige. Je hebt het zelf wellicht niet door dat je dus over een grotere periode niet overdreven veel anders bent dan zij.
Dat je dat zelf niet in de gaten hebt, moeten we wellicht nog maar blij om zijn.

Wellicht heb je mijn vorige post gemist, maar goed, ik probeer hier op het forum voornamelijk om het spel zo goed mogelijk onder de knie te krijgen. En als er dan hier zowat alleen maar geklaagd wordt, lijkt mij dat niet goed voor de nieuwelingen op het forum(gedeelte).
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
En wat Ad continue vergeet, is dat hij nog 10x erger was de afgelopen jaren, toen hij tussen plek 15 en 25 bungelde.

Iedere week had ik alle geluk van de wereld.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: