The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Australian Open 2013
Klasse prestatie van Haase/Sijsling. Hebben de KF bereikt door Anderson/Ehrlich te verslaan!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(21-01-2013, 10:46 AM)kooltje Wrote:
(21-01-2013, 10:29 AM)buurs Wrote: Geen spanning vwb FTM deze AO. Ik kijk ook wel veel, maar vind het niet nodig om te posten.

Verlies Djoko had de mensen met hem toch op een aardige achterstand gezet...

Klopt.
Maar alle gerenomeerde managers hebben hem, neem ik aan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haase/Sijsling spelen in de KF tegen Verdasco/Marrero (11)
Reply
Hup Federer. Jij mag de heren Raonic en Tsonga er eruit meppen en daarna verliezen van Murray.

Raonic slaat net een 2e serve op BP tegen van 122MPH Wink
Reply
Federer tot nu toe erg overtuigend op eigen service. Raonic zal toch zo moeten blijven serveren om enige kans te maken
Reply
ongelofelijk wat is federer goed zeg. 4 UE's en ook pas 4 punten verloren op eigen service! Het is dat raonic in de 2e set als een beest stond te serveren want verder is ie vrij kansloos
Reply
Raonic kan ook vrij weinig met zijn backhand, waardoor Federer zijn kans kan afwachten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
klopt Raonic is heel erg zwak in de rallies
Reply
eind vorig jaar speelde hij veel agressiever vanuit zijn backhand en in madrid tegen federe hetzelfde.

alleen dan heeft hij kans.

Reply
Tsja, als bijna alle actieve managers ongeveer dezelfde teams hebben is het niet nodig hier veel te posten...
Reply
Daar mee geef je min of meer aan dat de managers hier alleen komen mbt het spel en niet het algemene tennis an sich?

Raonic zie ik niet zo heel snel richting de top 10 stormen. Hij moet nog zo veel leren. Zijn returns en backhand zijn gewoon niet goed genoeg om daar aanspraak op te maken
Reply
klopt stille.
in hoofdlijnen wel.

En wil jij zeggen dat jij dat niet doet?

Als jij aan geen spel zou meedoen, zou jij wel veel blijven posten?

Reply
Ja hoor teveel tennisgek voor. Zit ook op andere fora zoals TE. Heeft niets met het spel te maken
Reply
grapjas

Reply
Snap niet wat er grappig aan is. Heb je de futures van vorige week ook nog gevolgd Buurs?
Reply
jij volgt ze voor ctm.

en ook die volg ik wel redelijk, maar voornamelijk voor de nederlandse talenten.

Reply
Maar Stille, waarom zeg je dan als je een paar man kwijt bent "tot volgende week" en zien we je niet meer?

Bij mij is het ook erg spelgebonden het forum, al gooi ik er wel eens onzin tussendoor dat niet met een hier gespeeld spel te maken heeft.
Reply
Ouwe koeien

Iemand die denkt dat de hf geen Djokovic-Ferrer wordt?
Reply
(21-01-2013, 04:46 PM)Stille Wrote: Ouwe koeien

Iemand die denkt dat de hf geen Djokovic-Ferrer wordt?

Ik acht dat zeker niet zeker. Berdych goed in vorm en begint uitgerust aan de wedstrijd in tegenstelling tot Djokovic.

Almagro verloor natuurlijk al 12x van Ferrer. Toch maakt hij nu meer kans dan ooit is mijn mening. Staat gewoon erg goed te spelen, mede ondersteund door een sterk verbeterde service.
Reply
Djoko en Ferrer beiden in 4

Reply
Tja almagro stond vorig jaar een periode ook fenomenaal te spelen maar werd elke keer weer relatief simpel opzij gezet door Ferrer. Dit was wel op gravel maar toch verwacht ik gewoon een overwinning voor Ferrer.

Djokovic vind ik een stuk lastiger. Djokovic is wel ongelofelijk fit en daarom denk ik dat hij toch wint. Mocht Berdych het echter redden tot een 5e set maakt hij een goede kans.
Reply
Almagro speelt al tijden zo goed, maar heeft nu geluk met de loting.
Simpel verliest ie lang niet altijd van Ferrer, en hij heeft het spel om er doorheen te rammen, maar hij mist de kwaliteit om dat 3-5 sets vol te houden.
Ik denk dan ook Ferrer in 4 lange sets.

Djokovic is de fitste van allemaal. Kon op de US Open 2 partijen van 5 uur in 2 dagen spelen, dus fitness lijkt me niet zijn probleem.
Berdych kan echter wel nog beter het spel spelen dat Wawrinka deed gisteren, dus het Djoko nog lastiger maken als ie weer matig speelt.
Maar ik verwacht het niet, Djokovic is veel te degelijk voor Berdych. Ik denk Djoko in 3 sets, waarvan 2 lastig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat denk ik ook. Wawrinka maakte weinig domme/wilde fouten en dat is juistde bottelneck voor Berdych.
Ferrer-Almagro denk ik beest in 4
Reply
Ook eens, heb Wawrinka lang niet zo vast gezien en de backhand was bij vlagen weer die ouderwetse hamer. Nu weet ik wel dat Berdych dat met zijn forehand ook kan, maar die is zelden zo vast als Wawrinka zondag was. Ik ga voor Djoko en Ferrer beiden in 3.
Reply
Ferrer speelt een dramatische eerste set...slaat ballen totaal met de verkeerde lengtes. Simpele setwinst voor almagro, heeft hij niet geweldig voor hoeven te spelen
Reply
Ook de break in de tweede...Ferrer fout na fout
Reply
Almagro serveert voor de wedstrijd bij 5-4 vierde set.

0-30 nu.

deuce
Reply
Ferrer pakt het 3e breakpoint. Geen matchpoints geweest.
Reply
Ferrer al 2x voor de match geserveerd...

Bij 5-4 in de 3e en 5-4 in de 4e. Kan het biet afmaken. Op 5-5 in 4e mist ie ook 2 bp
Reply
Almagro mag het weer proberen bij *6-5.
Reply

Forum Jump: