The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
3-0, oke! Dit is een begin...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoe kun je die volley nou missen na zo'n rally?! :x
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En waarom nou die dropshot op 15-40?! :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat een kansen voor 4-0...nu toch maar 3-1 :x
Reply
Godver, hier lag de beslissing. Pak deze game dan maar!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
goede game...maar heb nog me bedenkingen
Reply
Nog twee games, kom op Marcos.
Reply
Was het nou maar vast een half uur later...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die service op de T werkt wel goed zeg!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, en meteen een ace er achteraan :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mooi..5-2...nog 1x goed serveren
Reply
Nog 2 puntjes! =P~
Reply
2 mp's
Reply
lekker marcos!!!
Op naar Hewitt....die heb je al eens verslagen op wimbledon dan kan het ook in australie!
Reply
Juit Marcoooooooooos! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb wel te doen met Safin, moet ik eerlijk zeggen, maar Marcos verdient het echt wel en het is gunstig! Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Even gloryhunten a la Buurs :8:

Ad Wim Wrote:Ik denk Marcos in 5. Ik hoop iig op spektakel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:Niet gunstig voor TM maar toch erg blij met de winst van Haase...tegen grosjean zeker niet kansloos maar verwacht dat hij het in 5 sets verliest.

dan doe ik het ook maar
Reply
:razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Die knakkers van jou liggen er al uit Ad (Lacko en Guccione)
Nu hopen dat Safin zijn vorm pakt.
Hij heeft zijn vorm gepakt, maar dat is nog niet goed genoeg om een top 20-speler in redelijke vorm te verslaan, zoals het afgelopen jaar wel is gebleken.
Helaas falen Guccione en Lacko, dus je haalt wel meer punten deze AO, 2 maar liefst =D>
Vanaf nu hoop ik dat al jou spelers veel punten gaan halen, op naar goud en zilver!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Misschien dat Nadal wel iedereen verrast...dan zit iedereen met zn dure spelers Smile.
Vannacht wordt erg belangrijk! Veel belangrijke wedstrijden:
- PHM moet kunnen winnen van koubek maar is zeker niet in vorm
- Nieminen treft Fish die goed staat te spelen, maar ook dat moet kunnen
- Davy wint gewoon in straight van Gicquel
- Youzhny tegen Karlo, verwacht ook hier dat mijn speler wint. Karlo niet in topvorm
- Kohlschreiber moet tegen Roddick..een stunt zou erg mooi zijn maar niet erg realistisch

4 van de 5 door zou prima zijn. Allemaal wedstrijden zonder uitgesproken winnaar...gaat leuk worden...of misschien niet leuk maar in ieder geval spannend
Reply
Wordt voor iedereen een mooie nacht. Voor mij ook, niet alleen omdat ik met m'n vriendin slaap, maar ook omdat Youzhny en Andreev spelen. Allebei zeer belangrijk, de dood of de gladiolen.
Reply
Vannacht met Roddick en Youzhny 2 zeer belangrijke wedstrijden. hebben beide een gevaarlijke tegenstander. Verder mogen jongens als gasquet en tsonga er wel uit. fish en nieminen zijn beide vaak gekozen. roddick moet de winnaar maar pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als Youzhny een goede dag heeft, pakt ie Karlo wel. Maar met Youzhny weet je het niet, dat zagen we al op de US Open. Als hij een mindere dag heeft, heeft hij een hele zware aan Karlo. Youzhny exit en mijn AO is vrijwel geslaagd.

Roddick staat in H2H 2-0 voor en heeft nog nooit een set verloren van Kohl. Kohl heeft ook een lekker spelletje voor Andy. Maar Kohl is wel in vorm natuurlijk. Verwacht Andy in 4.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor de rest eigenlijk geen echt belangrijke partijen. Allemaal mensen weinig gekozen of geen duidelijke favoriet. Saai nachtje eigenelijk.
Wel mooi dat ROddick de avondpartij is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom zojuist thuis van een lange dag werken en cursus.
Heb niks kunnen zien.
Weet dus ook niet of Baghdatis het verdiend heeft, maar het lijkt een close wedstrijd te zijn geweest.
Jammer, maar Federer lijkt in bloedvorm dus ik maak me niet druk.

Ik hoop eigenlijk op een finale tussen Federer - Nadal =P~
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
verdiende overwinning van marcos. Safin had een knappe opleving toen Marcos ver terug zakte maar was daarna weer kansloos.
Federer-Nadal mag...met Nadal als winnaar
Reply
Hmm Karlovic afgesmeerd door Youzhny. Pijnlijk.
Mijn hoop daar ligt nu bij Davydenko die zijn landgenoot maar even een pootje moet lichten.

Tjonga speelt heerlijk. GGL was ook geen partij, makkelijke 3-0 in sets.
Op dit moment staat Simon 5-2* voor tegen Nadal, benieuwd waar dit tot gaat leiden!

En voor de rest... Nieminen moet visje pakken.. come on!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Op dit moment staat Simon 5-2* voor tegen Nadal, benieuwd waar dit tot gaat leiden!
Daarna heeft Nadal dus gas gegeven, inmiddels 7-5 4-1 voor Nadal.
Reply
Shitzooi, PHM breakt op 6-6 in de 5e set, daar gaat mn tennispoll. Icon_evil
Reply


Forum Jump: