The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




't Wereldje
Duits Voetbal: Jong geleerd is oud gedaan!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
• Erwin Koeman haalt Alfred Schreuder terug en geeft De Graaf weer een kans. Gullit: 'Ja, zo word ik ook kampioen.'
Ron van Golden
• Freddy Adu is nog geen Pelé. En Mateja Kezman nog geen Winston Bogarde.
Barry Oosting

• Babel: 'Ik ben geen typische Ajax-spits.' Charisteas, Anastasiou, Sonck, Gabrich, Machlas, Sibon: 'Wij ook niet.'
Bjorn Derksen

• Adriaanse: 'Laat Adu maar eerst eens een paar jaar bij mij eieren komen zoeken!'
John Hoenderop

• Charisteas: 'Ik ben geen typische Ajax-spits. Ik ben ook geen typische Ajax-speler. Verder ben ik ook geen typische spits. Eigenlijk ben ik niet eens een spits.'
Ivo Swart

• Adolfo Bautista stak vier vingers op en kreeg een kopstoot, een trap, een tik en een fluim voor de kiezen. Volgende keer toch maar gewoon de middelvinger omhoog?
Sander de Vaan

• Manchester United verandert bijnaam stadion definitief van Theatre Of Dreams in Park Of Dreams.
Max Luiten

• Much Adu about Nothing?
Karel Paul Stephan

• Met echte Nederlandse namen als Maduro, Owusu Obeyie, Tiendalli, Emanuelson, Afellay, Rajcomar en John kun je toch geen penalty's missen?
Mark Hammecher

• Zal Schreuder het verschil maken tussen Gullit en Koeman?
Geert Maessen

• Adu: 'Ik speelde als een krant'. Vandaar dat hij zo veel in het nieuws is.
Lucas Lemmens

• Gullit: 'Wat me het meest teleurgesteld heeft, is dat Babel tegen me zei dat ik het niet ging redden als trainer betaaldvoetbal.'
Jorrit Algra

• Riquelme Phantom?
Matthijs Greidanus

• Freddy Adu, Adoei, Adieu, Aju, Houdoe of Adios?
Max Galjaard

• De coach van Chili heeft de Nederlandse penalty's ook al ingevuld: X X X X X
Paul de Bruijn


zo'n slecht niveau heb ik nog niet vaak gezien!! mestal zit er wel een leuke bij maar nu
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
vind die van park of dreams nog et leukste
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Balthazar Wrote:• Babel: 'Ik ben geen typische Ajax-spits.' Charisteas, Anastasiou, Sonck, Gabrich, Machlas, Sibon: 'Wij ook niet.'
Bjorn Derksen

• Charisteas: 'Ik ben geen typische Ajax-spits. Ik ben ook geen typische Ajax-speler. Verder ben ik ook geen typische spits. Eigenlijk ben ik niet eens een spits.'
Ivo Swart


• Gullit: 'Wat me het meest teleurgesteld heeft, is dat Babel tegen me zei dat ik het niet ging redden als trainer betaaldvoetbal.'
Jorrit Algra

zo'n slecht niveau heb ik nog niet vaak gezien!! mestal zit er wel een leuke bij maar nu

doorgaans is het veeeeel slechter. ik vind deze 3, en dan vooral de middelste, erg leuk, althans goed te pruimen.

die park of dreams vind ik de slechtste.
Reply
De coach van Chili heeft de Nederlandse penalty's ook al ingevuld: X X X X X
Paul de Bruijn
:lol:
Reply
Fok...wa. Weer niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
Balthazar Wrote:• Babel: 'Ik ben geen typische Ajax-spits.' Charisteas, Anastasiou, Sonck, Gabrich, Machlas, Sibon: 'Wij ook niet.'
Bjorn Derksen

• Charisteas: 'Ik ben geen typische Ajax-spits. Ik ben ook geen typische Ajax-speler. Verder ben ik ook geen typische spits. Eigenlijk ben ik niet eens een spits.'
Ivo Swart


• Gullit: 'Wat me het meest teleurgesteld heeft, is dat Babel tegen me zei dat ik het niet ging redden als trainer betaaldvoetbal.'
Jorrit Algra

zo'n slecht niveau heb ik nog niet vaak gezien!! mestal zit er wel een leuke bij maar nu

doorgaans is het veeeeel slechter. ik vind deze 3, en dan vooral de middelste, erg leuk, althans goed te pruimen.

die park of dreams vind ik de slechtste.

maar jij bent lichtelijk bevoordeeld wegens anti ajax gevoelens :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Communisten zonder moeite al na 4 minuten door Duitse muur heen gebroken
Ask me no questions, And I'll tell you no lies
Reply
• Advocaat: De trainer, de wissel, de uitschakeling en het ontslag
Bert van Doesburg


waarom snap ik deze niet?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:• Advocaat: De trainer, de wissel, de uitschakeling en het ontslag
Bert van Doesburg


waarom snap ik deze niet?

Omat je uit Twente komt?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Leg het eens uit dan
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Dan snap je hem nog niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
aaaaaaaa toe dan!!
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Eerst zeggen dat FC Twente een gigantische klote-club is en dat Twente aan Duitsland gegeven moet worden....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Twente Goor is een gigantisch klote-club en moet aan Duitsland gegeven worden :8:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
en straks niet dit verwijderen of editen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Balthazar Wrote:Twente is een gigantisch klote-club en moet aan Duitsland gegeven worden :8: en VMG is een homo (maar dat mag ik niet vertellen.....)

Hier maak je vrienden mee. Overigens geen flauw idee waar die grap in het Wereldje over gaat, en geen zin om me erin te verdiepen....... :8:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ow oke toch bedankt
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:Twente Goor is een gigantisch klote-club en moet aan Duitsland gegeven worden :8:

:lol:
<º))))><carptackle a way of life><((((º>
roken is dodelijk maar je mening uiten is nog veel dodelijker

[url=http://www.komterug.nl/docroot/img/fotos/hendrikman_teamweek3.jpg]Team Week 37[/url]
Reply
Grap is een toespelling op het artikel dat op VI.nl staat met de titel: "De club, de trainer, de video en het ontslag" over het Trond Sollied en Club Brugge.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Speciaal voor Gerben :roll:


Sollied: 'Ik vond een videoband toch persoonlijker als een smsje!'
Michel Lopik
Wie dit leest is gek
Reply
Simon Czjammer

en ze plaatsen deze:

Simon Czjammer
Anton Michels
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Quote:Barça breekt met traditie: rode broek

28/6/2005 17:21

Barcelona treedt komend seizoen in een nieuw tenue aan. Op zich is het niet bijzonder dat de kledingsponsor een update met enkele nieuwe details introduceert. Maar dat de blaugranas voortaan in een rode broek spelen, is een complete noviteit.
Nooit eerder in de bijna 106-jarige geschiedenis van de club speelde Barça met een rode pantalon. Altijd droegen de Catalanen een blauwe broek onder het rood-blauw gestreepte shirt.

De reacties op de nieuwe look zijn niet al te vleiend. Een groot gedeelte van de aanhang spreekt van een afschuwelijke broek, een schandalige breuk met de traditie en roept op tot een boycot van de rode broek. 'Stel je Liverpool eens voor met een gele broek omdat Reebok dat wil?', vergeleek een socio treffend


nou daar valt toch wel wat mee te doen... Aangezien rood altijd wint
Reply
Bumme Wrote:Simon Czjammer

en ze plaatsen deze:

Simon Czjammer
Anton Michels

Czjammer.... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Bumme Wrote:Simon Czjammer

en ze plaatsen deze:

Simon Czjammer
Anton Michels

Czjammer.... :wink:

Een bummer in dat geval.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Feyenoord wil Pardo en Loovens ruilen met Cocu en Alex. :razz:
Reply
Feyenoord wil kampioen worden.
Reply
Lionel Messias

Omniworld haalt Anchorman

Farina down en under
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
D'r zijn weer een aantal 'VI-waardigen' opgestuurd.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:Feyenoord wil Pardo en Loovens ruilen met Cocu en Alex. :razz:

Als Feyenoord er € 20 miljoen bijdoet valt er altijd over te praten :Big Grin
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply


Forum Jump: