06-09-2012, 02:14 AM
Tuurlijk Andy!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
US Open 2012
|
06-09-2012, 02:14 AM
Tuurlijk Andy!
06-09-2012, 05:08 AM
Berdych 2-0 in sets.
![]()
Federer eruit! Tegenvallertje voor Ad.
06-09-2012, 05:29 AM
Hup, en Fed eraf voor 360 puntjes.
![]()
06-09-2012, 06:46 AM
Zal de gok toch nog worden beloond?
Djoko zal nu het toernooi wel gaan winnen, maar ja je weet het nooit. Come on Andy............ (en Tipsy natuurlijk ![]()
Alle wijzen komen uit het Oosten!
06-09-2012, 07:09 AM
Tipsa
![]() Als Djoko het iemand gunt is Tipsa het wel. ![]()
06-09-2012, 07:12 AM
Zo ga je dus slapen na het afscheid van Roddick, exact 12 uur gisteravond, murray stond toen 6-3 5-1 achter. Ik zag mezelf al op het podium staan bij ftm. Kon toch niet veel meer mis gaan dacht ik.7 uur later word je wakker en is murray door in 4 en fedex eruit. Au.
Niets is sterker dan dat ene woord...
06-09-2012, 07:59 AM
Tja, ik vermoedde dus al zoiets na de walk-over van Fish. Dat vindt Roger helemaal niet relaxed. Zul je net zien, Berdych de afgelopen maanden geen drol gepresteerd en nu dit.
En dan ook nog die come-back van Murray er overheen. Ik zie Berdych nu ook wel met 3x 6-3 eraf gaan tegen hem. Wel zuur dat ik zo heb getwijfeld over een team met Federer en een team met Murray plus alternatieven. Dat scheelt nu dus waarschijnlijk zo'n 1500 punten, dat is niet niks. Maar ja, het moet ook een keer tegenzitten in zulke keuzes. Op Wimbledon pakte het goed uit, hier niet. Helaas ging het daar om veel minder punten. Ik sta echter nog wel steeds achter m'n keuze voor dit team. Liever op m'n eigen manier ten onder dan op een andere manier winnen. Ik ben waarschijnlijk m'n eerste plek kwijt en moet weer helemaal opnieuw beginnen, dat is wel vervelend. Positief eraan is dat ik nu achteraf iig niet hoef te horen dat alles meezat dit jaar en dat ik laf gemanaged heb. Al komt dat toch alleen maar van dezelfde figuren, waar ik gelukkig nu niets meer van hoef te lezen. Een hele verademing.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
06-09-2012, 08:53 AM
06-09-2012, 09:26 AM
Goh, daar heb je lang voor moeten wachten, om die eindelijk eens voor mijn voeten te gooien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
06-09-2012, 09:32 AM
Voelt wel lekker hoor
![]()
06-09-2012, 09:52 AM
Heerlijk dit!!! Mijn mega arrogante naamgenoot staat geen 1e meer. Krijg je ervan als je mijn naam wilt gebruiken. Hup SuperKuuper, Atlanta en Buurs. Grijp hem!
06-09-2012, 10:43 AM
(06-09-2012, 07:12 AM)centre court Wrote: Zo ga je dus slapen na het afscheid van Roddick, exact 12 uur gisteravond, murray stond toen 6-3 5-1 achter. Ik zag mezelf al op het podium staan bij ftm. Kon toch niet veel meer mis gaan dacht ik.7 uur later word je wakker en is murray door in 4 en fedex eruit. Au. Geen wekkertje gezet of stiekem 's nachts op je tel gekeken? Vandaag alle FTM belangen opzij. Ferrer moet er nu echt uit!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
(06-09-2012, 07:59 AM)Ad Wim Wrote: Tja, ik vermoedde dus al zoiets na de walk-over van Fish. Dat vindt Roger helemaal niet relaxed. Zul je net zien, Berdych de afgelopen maanden geen drol gepresteerd en nu dit. Dit heeft niks met tegenzitten te maken. Berdych stond zelfs 3-1 voor in de 3e set. Je kunt er nu vanuit gaan dat Berdych ook van Murray wint. (27-08-2012, 04:17 PM)buurs Wrote: In jouw positie had je mijn team moeten heb, ad. Ad blijft een amateur.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
06-09-2012, 09:57 PM
Wat doet die Ferrer nou? Maak het gewoon af.
Zou wel in de kuiper-week passen...
06-09-2012, 10:23 PM
Die Tipsa is me daar een potje aan het knallen
![]()
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
06-09-2012, 10:23 PM
Wat een heerlijke partij zeg, en wat een punt zojuist.
06-09-2012, 10:34 PM
tipsa stond in de 1e ronde nog 0-2 in sets achter... die kuipert....
fysio voor ferrer
06-09-2012, 10:50 PM
Tenzij ie serieus geblesseerd is, wint beest dit nog wel.
06-09-2012, 10:51 PM
tipsa is op alle fronten beter.
06-09-2012, 11:28 PM
Verliest wel de vierde set. Hoe speelt hij nu? Hup Janko!
07-09-2012, 12:15 AM
Van bp tegen naar 3-0 naar 3-3.
![]()
GVD wat een klotezooi.
![]() 4-1 voorsprong weggegeven in de vijfde set. ![]()
07-09-2012, 07:58 AM
Beest NID, en Djoko natuurlijk ook. Gelukkig gaat dat nog wel normaal.
07-09-2012, 09:51 AM
Ad-week!
07-09-2012, 10:27 AM
Hoezo pech.
Dit had mij natuurlijk wel heel erg geholpen in een serieuze poging naar de 1e plaats. Dat gaat nu niet meer lukken. Kutzooi!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
07-09-2012, 10:32 AM
Daarom is het ook Ad jaar. Je kan er gif op innemen dat Berdych nu van Murray wint (gaat ook gebeuren gezien beide vorm)
Finale wordt djokovic def berdych
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
08-09-2012, 06:59 PM
Ongekend wat een wind. Zo'n lelijk tennis.
Niets is sterker dan dat ene woord...
08-09-2012, 07:02 PM
inderdaad.
en murray wordt gebroken, doordat zijn pet afwaait...hij had het punt al gewonnen...
08-09-2012, 08:12 PM
Onbegrijpelijk dat ze niet beginnen met Ferrer-Djoko op Armstrong...
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|