The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Roland Garros 2006
karlo twee sets voor...uiteraard...twee TB. simon naar 4-3...het zou nog kunnen. Hrbaty begint eigen games makkelijker te winnen
Reply
Scholten! Wrote:Feit blijft wel dat ie nu voorstaat tegen Simon, en dik! Ik snap er echt niks van. Simon, laatste weken minder actief op toernooien maar toch op gravel dit seizoen al leuk gepresteerd, gaat eraf tegen een Q. Gewoon kut!!
Inderdaad. Hij gaat er duidelijk af en dat had ik echt niet verwacht. Simon was voor mij een zekerheidje voor eigen publiek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Serieus? Fantastische voorspelling dan van CC :Big Grin
Reply
centre court Wrote:na 2.15 uur 1-1 in sets bij murray-monfils. kan me nu al verheugen op 't feit dat murray straks op zeker kramp krijgt. hopelijk is de 3e set zo geen walkover.

murray :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Simon komt er niet meer aan te pas, loopt achter de feiten aan. Wat een afgang voor eigen publiek!
Reply
KUTZOOOI
Reply
Simon gaat er keihard af in drie sets. Onverwacht en onwijs kut.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
centre court Wrote:na 2.15 uur 1-1 in sets bij murray-monfils. kan me nu al verheugen op 't feit dat murray straks op zeker kramp krijgt. hopelijk is de 3e set zo geen walkover.

murray :Big Grin
Je kan toch niet de nieuwe toekomst van het tennis genoemd worden als je niet eens 3 uur op de baan kan staan?!
Reply
en hrbaty breekt gvd...serveert nu voor set
Reply
murray kan amper lopen en monfils stapelt fout op fout. hou die bal toch in 't spel jongen.
Reply
en hrbaty wint, roitman had nog bp maar daar gaat eerste speler dus al. toch drie puntjes Wink
Reply
Vier.
Reply
berlocq krijgt er voor de zoveelste keer flink van langs.
Reply
Ad Wim Wrote:Vier.
wat een aangename verrassing
Reply
centre court Wrote:murray kan amper lopen en monfils stapelt fout op fout. hou die bal toch in 't spel jongen.
Tweede set was even leuk om naar te kijken, maar nu is het toch echt weer drama.
Reply
monfils krijgt het door en gaat er overheen met twee simpele sets
Reply
Wat een vreselijke pot. En dan ook op alle drie kanalen...
Reply
Je zou toch denken dat Murray na Queens en Wimbledon vorig jaar iets op kracht getraind heeft, maar hij is nog steeds een vaatdoek.
Reply
ongelofelijk ja. elke lange partij komt ie zwaar in de problemen. vergeet de US Open tegen Pavel niet.
Reply
karlovic in z'n 3e TB. alle andere partijen lijken makkelijk te gaan naar diegene die daar nu is voor staan. allemaal eenrichtingsverkeer zo lijkt 't. saaie periode derhalve.
Reply
zeg dat wel! volgend jaar weer op maandag beginnen
Reply
bye bye murray
Reply
centre court Wrote:bye bye murray
1-1
Reply
kooltje Wrote:
1-1

ben je wel aan 't kijken? dan zie je ook dat murray dit nooit en te nimmer meer kan winnen. ieder ander dan monfils zou gewoon de bal in 't spel houden en verlies je bijna geen punt meer.
Reply
centre court Wrote:
kooltje Wrote:
1-1

ben je wel aan 't kijken? dan zie je ook dat murray dit nooit en te nimmer meer kan winnen. ieder ander dan monfils zou gewoon de bal in 't spel houden en verlies je bijna geen punt meer.
ja ik kijk en het is gewoon een domme speler..geeft hoop voor norman
Reply
Enigste kans die Murray heeft is dat het of gaat regenen of dat monfils door bliksem getroffen word en naar beide ziet het niet uit.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
dag melle
Reply
Ferrer zo de baan op, dat wordt een belangrijke.
Reply
norman wint keurig...6-1 6-3 6-3
Reply
Ljubicic rost Berlocq van de baan. Ben benieuwd wat die gaat doen. Goede WTC en niet al te moeilijke loting.
Reply

Forum Jump: