The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




"Het grote FC Twente topic"
Alles is gewoon kut zal mij benieuwen hoevol het stadion is tegen RBS!!

Ik ben er wa lekker in de gracht beenhammetje eten :razz:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Kennedy Wrote:Alles is gewoon kut zal mij benieuwen hoevol het stadion is tegen RBS!!

Ik ben er wa lekker in de gracht beenhammetje eten :razz:

Keer wat anders dan de wc he :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Aan de vooravond van het jubileumjaar van FC Twente verbaasde Twente-voorzitter
Joop Munsterman vriend en vijand door zijn uitspraken tijdens een
supportersavond bij SVZW (uitgezonden door TV Oost Sport): FC Twente en Heracles
zouden maar het beste kunnen fuseren. In Almelo zijn de woorden van Munsterman
uiteraard niet goed gevallen en ook wij maken ons ernstig zorgen over deze
uitspraken. Het is nu aan de supporters om te laten horen hoe ZIJ over de
voornemens van Munsterman denken. Lees onze petitie en laat de beleidsmakers
weten dat jij, nu en in de toekomst, TEGEN een fusie met Heracles bent:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fctwente.net/petitie">http://www.fctwente.net/petitie</a><!-- m -->
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Naam: Bjorn
Woonplaats: Oldenzaal
Toelichting: Het is al erg genoeg dat er alleen al aan gedacht word

:lol: :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
:lol:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Kennedy Wrote:Alles is gewoon kut zal mij benieuwen hoevol het stadion is tegen RBS!!

Ik ben er wa lekker in de gracht beenhammetje eten :razz:

rechter buiten spiegel Icon_question
<º))))><carptackle a way of life><((((º>
roken is dodelijk maar je mening uiten is nog veel dodelijker

[url=http://www.komterug.nl/docroot/img/fotos/hendrikman_teamweek3.jpg]Team Week 37[/url]
Reply
boeskoolcity Wrote:
Kennedy Wrote:Alles is gewoon kut zal mij benieuwen hoevol het stadion is tegen RBS!!

Ik ben er wa lekker in de gracht beenhammetje eten :razz:

rechter buiten spiegel Icon_question
Ga hout sprokkelen bloemkool!!
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
boeskoolcity Wrote:
Kennedy Wrote:Alles is gewoon kut zal mij benieuwen hoevol het stadion is tegen RBS!!

Ik ben er wa lekker in de gracht beenhammetje eten :razz:

rechter buiten spiegel Icon_question

Die heeft hij niet meer, evenmin de linker en de binnen!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Kennedy Wrote:RBS!!
Nadat die anderen vroegen wat poxakschoft betekent, wil ik nu graag weten waar die S voor staat (ipv de C).
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
FC Wageningen Wrote:
Kennedy Wrote:RBS!!
Nadat die anderen vroegen wat poxakschoft betekent, wil ik nu graag weten waar die S voor staat (ipv de C).

Ja, en wat was poxakschoft ook alweer?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Soosendaal :wink: waar je mee omgaat word je mee besmet!!
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Kennedy Wrote:RBS!!
Nadat die anderen vroegen wat poxakschoft betekent, wil ik nu graag weten waar die S voor staat (ipv de C).

Ja, en wat was poxakschoft ook alweer?
Ja vertel
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Het heeft iig iets te maken met schepen en fokken geloof ik :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Het heeft iig iets te maken met schepen en fokken geloof ik :wink:

Icon_question
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
SChapen en Fucken dan
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Met Mukkus dus :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bocaloca Wrote:SChapen en Fucken dan
in de buurt :razz:

Ex-Fokschaap
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Heimwee naar De Hel
De hel van Enschede... dat was eens een plek waar het sidderde, waar de tegenstanders met knikkende knieën en angstige ogen uit de spelerstunnel kwamen. De hel van Enschede... dat was eens een gepassioneerd FC Twente, dat de opponent direct bij de keel greep en pas na negentig minuten weer losliet.

De hel van Enschede... dat was eens Vak P, dat de thuisploeg inspireerde en de gasten intimideerde. De hel van Enschede... daar donderde en bliksemde het. Als het niet op het veld was, dan wel op de tribunes. Díe hel, dat was eens...

Een mooie periode uit vervlogen tijden.
Tegenwoordig zijn de tegenstanders zo brutaal geworden dat ze naar Enschede komen om een wedstrijd te winnen. Je zou ze toch... Het wil maar niet vlammen in De Hel en eigenlijk is dat al jaren zo.
En dus is er heimwee. Heimwee naar die speciale, Engels aandoende sfeer waar heel Nederland het altijd over had. Je had FC Utrecht, NAC en je had FC Twente. Daar speelde de thuisploeg altijd met een twaalfde man, wat er ook gebeurde. Wie Twente nog een saaie club durfde te noemen, was nog nooit in De Hel geweest. Maar die lava van passie is opgedroogd. Dat de supporters murw gebeukt zijn door het teleurstellende spel is te begrijpen, maar eens zal toch iemand weer leven in De Hel moeten blazen? En zolang de club, de trainer en spelers dat nog niet voor elkaar hebben gekregen, moeten de supporters maar het initiatief nemen om nog iets van de oude gevoel weer op te wekken. Want straks zien de mensen van buitenaf niet meer het verschil tussen een thuiswedstrijd van Willem II en Twente. En dat kan toch niet de bedoeling zijn?
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Das war einmal!
Maar we komen wel terug, en hard.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Niemand zal ooit weten waar RBS vandaan komt... Icon_twisted
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Kennedy Wrote:RBS!!
Nadat die anderen vroegen wat poxakschoft betekent, wil ik nu graag weten waar die S voor staat (ipv de C).

Ja, en wat was poxakschoft ook alweer?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Kennedy Wrote:RBS!!
Nadat die anderen vroegen wat poxakschoft betekent, wil ik nu graag weten waar die S voor staat (ipv de C).

Ja, en wat was poxakschoft ook alweer?


FC Wageningen Wrote:
Bocaloca Wrote:SChapen en Fucken dan
in de buurt :razz:

Ex-Fokschaap

:!:
Reply
Voyou Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Kennedy Wrote:RBS!!
Nadat die anderen vroegen wat poxakschoft betekent, wil ik nu graag weten waar die S voor staat (ipv de C).

Ja, en wat was poxakschoft ook alweer?


FC Wageningen Wrote:
Bocaloca Wrote:SChapen en Fucken dan
in de buurt :razz:

Ex-Fokschaap

:!:

Hmm overheen gelezen, thanks.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Kennedy Wrote:Heimwee naar De Hel
De hel van Enschede... dat was eens een plek waar het sidderde, waar de tegenstanders met knikkende knieën en angstige ogen uit de spelerstunnel kwamen. De hel van Enschede... dat was eens een gepassioneerd FC Twente, dat de opponent direct bij de keel greep en pas na negentig minuten weer losliet.

De hel van Enschede... dat was eens Vak P, dat de thuisploeg inspireerde en de gasten intimideerde. De hel van Enschede... daar donderde en bliksemde het. Als het niet op het veld was, dan wel op de tribunes. Díe hel, dat was eens...

Een mooie periode uit vervlogen tijden.
Tegenwoordig zijn de tegenstanders zo brutaal geworden dat ze naar Enschede komen om een wedstrijd te winnen. Je zou ze toch... Het wil maar niet vlammen in De Hel en eigenlijk is dat al jaren zo.
En dus is er heimwee. Heimwee naar die speciale, Engels aandoende sfeer waar heel Nederland het altijd over had. Je had FC Utrecht, NAC en je had FC Twente. Daar speelde de thuisploeg altijd met een twaalfde man, wat er ook gebeurde. Wie Twente nog een saaie club durfde te noemen, was nog nooit in De Hel geweest. Maar die lava van passie is opgedroogd. Dat de supporters murw gebeukt zijn door het teleurstellende spel is te begrijpen, maar eens zal toch iemand weer leven in De Hel moeten blazen? En zolang de club, de trainer en spelers dat nog niet voor elkaar hebben gekregen, moeten de supporters maar het initiatief nemen om nog iets van de oude gevoel weer op te wekken. Want straks zien de mensen van buitenaf niet meer het verschil tussen een thuiswedstrijd van Willem II en Twente. En dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Heimwee naar een objectieve krant

De Twentsche Courant Tubantia…….die was ooit eens een krant met een soort van kritische, objectieve berichtgeving. Een krant die destijds door trainers van FC Twente met knikkende knieën uit de bus werd gehaald. Met zweet in de handen opengeslagen werd. Met angstige ogen gelezen werd.

De Twentsche Courant Tubantia......die was eens een krant met een sportredactie en columnisten als Peter Bonder die spelers, trainers en beleidsmakers van FC Twente irriteerde en supporters inspireerde. Dan donderde en bliksemde het in de sportkaternen.
Die krant die was eens…….

Een leuke periode uit vervolgen tijden.
Tegenwoordig zijn de journalisten zo brutaal geworden dat ze hun katerntje vullen met onbeduidende artikeltjes waarin gepoogd wordt Vak-P in een kwaad daglicht te stellen. Je zou ze toch… Het wil maar niet vlotten met de verkoopcijfers van de TCT en eigenlijk is dat al jaren zo. Vroeger hanteerde de krant een redactieformule. Tegenwoordig wordt die formule voor de sportredactie geloof ik opgesteld door de persoonlijke persvoorlichter van Rini Coolen zelf. Het sportgedeelte van de TCT is een soort Wie-Kent-Leon krant geworden.
Pro vriendjes, vooral Erik ten Hag, Fred Rutten en momenteel dus Rini Coolen. Stel hun vooral geen kritische vragen, want dat willen de lezers, de supporters van FC Twente vast niet lezen denkt Leon. De supporters willen volgens hem ‘goede’, meningloze supporters zijn (lees klapvee). En hoe kun je ze beter dat gevoel geven dan door Vak-P (die wel over een mening beschikt en wel kritiek uit!) slecht te noemen. Als je Vak-P maar eens flink aanpakt is de angel er zeker uit en verstomt bij de overige supporters ook de kritiek op Rini wel, niet Leon?

Ik weet ook wel dat objectieve journalisten, net als objectieve supporters overigens, niet bestaan. Maar als je ons in een bepaald daglicht probeert te stellen kom dan wel met feiten en argumenten en niet met loze kreten. Een echte journalist zou een onderzoekje in hebben gesteld, er op zijn minst een paar telefoontjes aan gewaagd hebben. Dat doet de TCT toch ook als ze -nog geen 2 maanden terug- de supporters van Vak-P neerzetten als de beste supporters van Nederland?
Nee dat wordt nu gemakshalve toch maar overgeslagen en je neemt het klakkeloos op voor vriend Rini. Oké het voetbal is teleurstellend, erken je. Dat ligt niet aan de trainer…..euh ligt niet aan vriend Rini bedoel ik. Als de trainer nu bijvoorbeeld Vandereijcken had geheten in plaats van Coolen was hij uiteraard tot op de grond afgebrand. De oorzaak van het slechte spel kun uiteraard ook niet bij de spelers zoeken. Stel dat je té kritisch wordt en ze willen niet meer met je praten…. Het is natuurlijk ook helemaal niet de taak van de trainer om de boel weer uit het slop te trekken. Nee dat moeten volgens jou de supporters maar doen, Vak-P. Die je op een heel foute manier probeert te prikkelen. Vak-P vergelijken met het publiek van WillemII vind ik wel heel gevaarlijk. En dat kan toch niet de bedoeling zijn? Straks heb je, onbedoeld, echt het oude Vak-P gevoel opgewekt…....maar dan het oergevoel uit de Diekman periode!

Onze lava van passie droogt nooit op!
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Het slaat de spijker op z'n kop. Leon ten Voorde en zijn "prutstkukjes". Vol feitelijke onjuistheden en bagger inzicht.
Reply
Tukker_Rulez Wrote:Het slaat de spijker op z'n kop. Leon ten Voorde en zijn "prutstkukjes". Vol feitelijke onjuistheden en bagger inzicht.

Beaam!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Belachelijk, hij heeft goed gekeept bij Twente;

Er lijkt geen toekomst te zijn voor Remco Pasveer bij FC Twente. In een gesprek met FC Twente is er besloten dat of Pasveer zijn contract verlengt en verhuurt wordt aan een andere club, of dat hij per direct op zoek gaat naar een nieuwe club. De reservegoalie kwam dit seizoen slechts 6 keer in actie door de blessure van eerste doelman Sander Boschker.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ik snap het wel. Pasveer is te goed voor de bank, maar Boschker is gewoon net iets beter en straalt meer rust uit. Twente wilde hem graag behouden, maar Pasveer wil spelen. Dat is begrijpelijk. Jammer, maar wel een logische uitkomst.
Reply
Gabriel Ozcan keert weer terug bij FC Twente. De talentvolle linkshalf tekende afgelopen zomer een contract bij RKC Waalwijk, omdat hij de kans op speeltijd te klein achtte in tegenstelling tot Wout Brama. 'Het is de bedoeling dat Gabriel zich richt op het beloftenteam. Het laatste half jaar heeft hij bij Jong RKC gespeeld en hebben hem niet aan het werk gezien. Hopelijk heeft hij zich goed ontwikkeld en kan hij in de toekomst doorgroeien naar de 1e selectie', aldus technisch directeur Johan Plageman op de officiële website van FC Twente. Eigenlijk is de situatie dus nog steeds hetzelfde, maar toch keert Ozcan met hangende pootjes terug op het oude nest.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nsebh.tk/">http://www.nsebh.tk/</a><!-- m -->

Tukkers Hooligans Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided

Lees vooral het Wie zijn Wij gedeelte =D> !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: