The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Nederlanders op de tour
Federer retourneert wel echt heel matig vandaag, dat zal tegen Potro stukken beter moeten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
verkeerde topic :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Federer heeft misschien een Nederlands paspoort aangevraagd? :p
Reply
De Bakker nu 122e.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja, we kunnen hem zowaar gaan kiezen zodra hij ATP gaat spelen, wel zo leuk.
Reply
_Tampie Wrote:Ben het eens met Buurs in de 'De Bakker-discussie' en verwacht ook niet dat hij in 1 van de maximaal twee singles die hij speelt meer dan één set (per wedstrijd dus) zal pakken. Top 20 is gewoon een ander verhaal en de Davis Cup betekent voldoende voor de Fransen om zich niet te laten verrassen.
Daar staan jullie dan, ontzettende kenners!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tja, als Monfils zijn niveau had gehaald, was het natuurlijk heel anders gegaan...

Maar ik ben hier blij mee! :razz:

Jammer dat hij hier geen punten voor krijgt Icon_evil

Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Ben het eens met Buurs in de 'De Bakker-discussie' en verwacht ook niet dat hij in 1 van de maximaal twee singles die hij speelt meer dan één set (per wedstrijd dus) zal pakken. Top 20 is gewoon een ander verhaal en de Davis Cup betekent voldoende voor de Fransen om zich niet te laten verrassen.
Daar staan jullie dan, ontzettende kenners!

Zie poll en FTM :wink:

Reply
Hij krijgt er wel punten voor toch?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Nee, alleen wereldgroep krijgt punten.
Reply
Singles Win Loss Team Performance Wins
Per Match Per Match Bonus Bonus Cumulative
Playoff Round 5
Playoff Round 10

Playoff Round ook .. en ik neem aan dat ze daarmee de qualifying round bedoelen. Dus hij krijgt er 5 punten voor. Om een of andere stomme reden krijg je op zondag meer punten als het geen dead rubber is. (en de eerste partij zal dat zeker niet zijn)
Reply
Ad Wim Wrote:Nee, alleen wereldgroep krijgt punten.

Elikian Wrote:Singles Win Loss Team Performance Wins
Per Match Per Match Bonus Bonus Cumulative
Playoff Round 5
Playoff Round 10

Playoff Round ook .. en ik neem aan dat ze daarmee de qualifying round bedoelen. Dus hij krijgt er 5 punten voor. Om een of andere stomme reden krijg je op zondag meer punten als het geen dead rubber is. (en de eerste partij zal dat zeker niet zijn)

Daar sta je dan, ontzettende kenner!
Reply
:lol:

Reply
Buurs en Tampie hebben elkaar gevonden, hulde!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Buurs en Tampie hebben elkaar gevonden, hulde!

Ja in de kont van Ad was geen plek meer daar zat jij al :wink:

Maar ehhhh, waarom hebben buurs en ik elkaar gevonden? Doe nou ook niet zo droevig.... buurs heeft een verwachting (De Bakker haalt max 1 set), die deel ik, we zitten ernaast, en dan komt Ad met een treurige opmerking. Ik geef hem die terug als hij ernaast zit (hoef je bij Ad niet zo lang op te wachten) en dan staat buurs op dat moment uiteraard aan mijn kant.
Reply
Hahaha, je bent wel echt heel erg diep gezonken, Tampie, hier kan ik alleen maar om lachen. Wat probeer je hier vreselijk geforceerd en kinderachtig mij terug te pakken zeg, klein kind. In dat opzicht vertoon je ook wel gelijkenissen met Buurs.

Waar je eerder nog wel eens een serieuze en leuke discussiepartner was, bestaat je huidige forumactiviteit louter uit op mij reageren en mij uitdagen. Leuk joh. Ik voel me zeer vereerd. En dan ook nog eens andere mensen van droevig gedrag betichten, triest figuur.
Reply
Antal vd Duim kwalificeert zich voor Palermo en wint de 1e ronde van Aldi =D>
Reply
Tennisser Thiemo de Bakker heeft dinsdag de tweede ronde van het challengertoernooi in het Deense Kolding bereikt. De als vierde geplaatste Hagenaar had opvallend veel moeite met de Duitse qualifier Lars Pörschke. Het werd 1-6 7-5 7-6 (3) in het voordeel van de Nederlander
Reply
Thiemo de Bakker, als 3e geplaatst, heeft de halve finale van het grote challengertoernooi in Seoul (ZKo)($125.000+H) weten te bereiken.
In de kwartfinale was de nummer 1 van Nederland op eenvoudige wijze de baas over Marinko Matosevic (Aus, 174), het werd 6-3, 6-2. Morgen staat de Bakker voor een plaats in de finale tegenover de als 5e geplaatste Lukas Lacko (Slw, 126).

De 21-jarige Nederlander krijgt dankzij het bereiken van de halve finale 40 ATP punten voor de wereldranglijst. Dit betekent dat hij aanstaande maandag voor het eerst in zijn carrière de top 100 zal bereiken.

=D> =D> =D>

Het houdt niet op dit (na)seizoen voor hem.
Reply
Dat was al een tijdje vermeld, maar toch bedankt.

Vermeld ook nog even dat ie direct toegelaten wordt tot de AO...
Reply
Notworthy

Reply
En nu binnenslepen dat toernooi!
Reply
Hierdoor wordt de Bakker direct toegelaten op de AO.
Reply
\Big Grin/
Reply
Laten we de sfeer goed houden, Ad :8:

Reply
Kijk naar die smiley hoe vrolijk ik ben!
Reply
De Bakker speelt volgende week weer een Challenger in Zuid-Korea, ditmaal in Chuncheon. Ook deze heeft een flinke prijzenpot, namelijk 100,000 dollar. De beste Nederlander van dit moment is als eerste geplaatst en treft een qualifier. Igor Sijsling is ook van de partij in Chuncheon en speelt in de eerste ronde tegen Pavel Snobel.

Overige Nederlanders:

In Charlottesville doet Philippe Oudshoorn een poging het hoofdschema van de Challenger (50,000 dollar) te bereiken. Daarvoor dient de twintigjarige Nederlander (1398ste van de wereld) in de eerste kwalificatieronde af te rekenen met de Amerikaan Eric Nunez (507e).

Drie Nederlanders treden aan in het kwalificatietoernooi op het Duitse tapijt in Eckental (30,000 euro). Thomas Schoorel en Romano Frantzen treffen een geplaatste speler, respectievelijk Timo Nieminen en Nikola Mektic. Antal van der Duim neemt het op tegen Dennis Bloemke.

Ille van Engelen en Evthimios Karaliolios spelen de kwalificaties voor de Future in het Turkse Antalya (10,000 dollar). Van Engelen treft Gleb Alekseenko en Karaliolios neemt het op tegen Daniil Proskura.

Op een Spaanse Future in Vilafranca strijden Stephan Fransen en Michel Sanderse voor een plek in het hoofdschema. Fransen speelt in de tweede ronde, na een bye in de eerste, tegen Kevin Garcia-de Reuse. Sanderse verloor van Oliver Webb met 6-1, 0-6, 1-6.

Reply
omg, kan het nog onbekender allemaal..
Reply
Precies genoeg punten, Thiemo staat nu 99e :razz:
Reply
De Bakker klaar voor het grote werk

CHUNCHEON - Thiemo de Bakker bereikte maandag een belangrijke mijlpaal in zijn tenniscarrière. De 21-jarige speler trad voor het eerst in zijn loopbaan toe tot de top honderd van de wereldranglijst.
© ANPDe 's-Gravenzander staat na zijn halvefinaleplaats van afgelopen week in het challengertoernooi van Seoul op plaats 99 van de mondiale rangschikking.

Na zijn juniorentitel bij Wimbledon in 2006 liet een doorbraak van De Bakker lang op zich wachten, maar nu lijkt hij de belofte eindelijk te gaan inlossen.

''Het zat er altijd al in, maar ik heb veel tijd nodig gehad om constant te worden'', aldus De Bakker. De in Amsterdam woonachtige tennisser had het moeilijk om na zijn juniorentijd echt voor de sport te leven.

Motiveren

''Het was altijd meer een hobby en het werd mijn werk. Dan moet je ook dingen gaan doen die je niet leuk vindt en dat vond ik toen zwaar'', aldus De Bakker, die dit jaar vier challengers won. ''De resultaten van dit seizoen motiveren me nu juist om extra te gaan trainen.''

Na het succes bij de challengertoernooien zal De Bakker nu op het hoogste tennisniveau moeten laten zien wat hij kan.

''Ik ben er klaar voor. Ik moet me weer opnieuw bewijzen, dus daar zitten ook weer voordelen aan. Als ik niet goed genoeg ben, dan zien we het wel'', zegt het nuchtere talent. De beste tennisser van Nederland ziet in zijn spel nog wel wat verbeterpunten: ''Vooral in fysiek opzicht. Ik moet aan mijn fitheid werken.''

Australian Open

De Bakker hoopt met zijn plaats op de ranglijst rechtstreeks toegelaten te worden tot het hoofdtoernooi van de Australian Open in januari. ''Ik ben wel trots als ik begin december naar de ranglijst kijk en zie dat ik in het hoofdschema voor Australië zit. Tot die tijd ben ik nog bang dat ik er buiten val.''

Precieze doelstellingen voor het komende seizoen heeft De Bakker niet: ''Ik ga eerst lekker op vakantie en dan ga ik met de coaches om de tafel zitten om nieuwe doelen te stellen.''

Haase

Sinds begin oktober wordt hij gecoacht door Dennis Schenk die ook Robin Haase begeleidt. Momenteel wordt hij in Zuid-Korea bijgestaan door Rohan Goetzke. Hij speelt daar deze week in Chuncheon zijn laatste challenger van dit seizoen.

De Bakker kijkt niet alleen vanwege het hoge niveau uit naar het spelen van ATP-toernooien: ''Daar is alles goed geregeld en zijn de hotels tenminste ook een stuk beter.''
Reply

Forum Jump: