The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Shanghai 2009
Hup Nadal, haal die halve finale nu maar!

Ik ga trouwens flink in- of uitlopen op een aantal directe concurrenten. Tegen Kooltje en Stille nu 3 directe confrontaties op 't programma: Soderling-Tsonga, Gonzalez-Davy en Fognini-Djoko. Ik ben daarin geen favoriet maar zeker Soderling zie ik wel winnen. [-o<
Tegen ML had ik 't zelfde kunnen hebben met Verdasco-Monfils maar daar staan nu dus 2 jongens van ML tegen elkaar. ](*,)
Gonzo-Davy van cruciaal belang daar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:
centre court Wrote:Ik vind 't mooi voor ML maar dat Ljubo nog steeds wedstrijden wint op dit niveau mogen die tegenstanders van hem zich echt heel erg aantrekken. Waarom Nando? Paar weken terug tegen GGL en nu dit. Heel heel slecht.

Hehe en ik blijf het mooi vinden dat iedereen hier de koning nog steeds onderschat. Zeker bij masters is hij uiterst rendabel geweest dit jaar, dus voor de volgende keer als tip, ongeacht loting is Ivan altijd een mustpick Wink

Zeker 3 of 4x een kwartfinale in een Master dit jaar. Ik neem aan dat jij 'm even zoveel keer had. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Uiteraard, ik geloof niet dat ik hem veel weken niet gehad heb, als ik hem in de draw zie staan is het altijd mijn eerste pick.

En idd CC, er komen nu wat mooie potten aan. Overigens zie ik Gonzo niet van Davy winnen, dat heeft ie nooit gedaan, en zal ie ook nooit gaan doen.
Reply
Dit had de dubbele break moeten zijn, maar op zich maakt het niet zoveel uit, als het maar geen 3-setter wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Poeh, Nadal speelt goed zeg, wat een verschil met vorige week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi!

Hij moet meer dan ooit het toernooi winnen!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mag eraf tegen Jo!
Reply
Jo moet kapot zijn joh, die geef ik al weinig kans tegen Soderling.

Het wordt nu toch wat wisselvalliger van Nadal, hup!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal aan het net Undecided

Maar wel de break, vamos!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de break terug ook nog... :lol:
Kom op Jo...Nog even doorzetten!
Reply
En het is nu opeens weer heel matig van Nadal. 2e servicereturn in het net, veel mishits. Hij kan nog steeds niet 2 sets lang knallen lijkt het. Geen gezeik nou, gewoon pakken die set!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op Rafa, geen gelul nu meer, op blijven letten en niet weer die set onnodig verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tweede love servicegame op rij, prima. Nu maar eens breaken dan, een TB vind ik te link, al zijn zijn returnggames echt slecht vandaag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weer een relatief makkelijke servicegame, terwijl Blake telkens meer problemen heeft.

Pak die TB dan maar, vamos!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
uitstekend Jo =D>
Reply
Wat een kans op 2-2 zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nog een UE, kom op nou eens joh, ontzettende lul!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
KAK NADAL! :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En 5-2 Blake.. met 2x service op komst..
Reply
Kopie van vorige week, onbegrijpelijk als je de eerste 1,5 set bekijkt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja idd.. Maar moet wel zeggen dat Blake wel aardig staat te meppen hoor.. Hij staat ook gewoon echt te tennissen alsof hij niets te verliezen heeft en daardoor maakt hij echt mooie punten..
Reply
En weer breakt Nadal en weer wordt ie meteen terug gebroken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hahaha, die bal aan het net op 15-15, Nadal aan het net cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu alles op Djoko, hup!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Kom op Rafa, geen gelul nu meer, op blijven letten en niet weer die set onnodig verliezen.
Heb je jouw lot in de handen van Nadal gelegd?
Reply
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Kom op Rafa, geen gelul nu meer, op blijven letten en niet weer die set onnodig verliezen.
Heb je jouw lot in de handen van Nadal gelegd?
Niet moedwillig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Matig begin, maar prima laatste games om eenvoudig de 1e set te pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop, 6-3 6-1! Waar iedereen anders faalt of het zwaar heeft, spaart Djoko energie =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Safin over Berdych:

Quote:“Just come on; just grow up a little bit; 26 years old; just deal with that. If you’re losing, just be a man; be a man and lose as a man.
“Don’t pretend that you are injured and then you start running around and start to hit winners and then all of a sudden you pull the hands up in the air after winning the match?
“So then of course the guy will say: ‘No, I’ve been injured but then I felt a little bit better’.
“Of course he will find 10,000 excuses. Still, it’s not enough. You’re playing or you’re not playing. If you’re playing, so just shut…up and play.”
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hehe, het blijft jammer dat hij gaat stoppen, dit soort dingen zijn wel leuk, en Berdych is ook gewoon een vervelend mannetje natuurlijk.
Reply


Forum Jump: