The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
Gulbis is zo'n lul dat ie nog wel verliest en mij een kaartje VVV-Excelsior schenkt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hij zal wel nog een paar keer 40-0 in zijn eigen service achterstaan... jou hoop geven en vervolgens de game winnen. Undecided
Reply
Jij kent Stille langer dan vandaag Michael? :lol:
Reply
3-0 Petz. Ook Davy zit er beter in. Goede berichten.

Ik zie trouwens nu pas dat het voor mij misschien wel beter is dat Gulbis wint. Buurs heeft hem niet en gasten als Tamp en Andre hebben ze beide niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekker Petje, hup Gulbis!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Petzscnher!
Nu jullie nog Tomas en Ernests!
Reply
Wat een geklaag allemaal hier. cry

Gulbis gaat 'm uiteraard nog verliezen. Anti-Haggieweek!

Kohlschreiber maakt er trouwens ook een potje van :roll: :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:
buurs Wrote:ongelofelijke stille week wordt dit, als gulbis hier breakt...

De zoveelste...

](*,)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
stakhy breakt eindelijk.

maar goed, hij stond in de 2e ook een break voor....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille Wrote:
mindlight Wrote:
buurs Wrote:ongelofelijke stille week wordt dit, als gulbis hier breakt...

De zoveelste...

](*,)

?
Reply
Break Stakkie he dus wat nou Stille -week :-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
buurs Wrote:stakhy breakt eindelijk.

maar goed, hij stond in de 2e ook een break voor....

Stakkie zal choken op *5-4 :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kom op Kohli doe het voor Unibet! ](*,)
Blue White Army!
Reply
Stille Wrote:Break Stakkie he dus wat nou Stille -week :-({|=

Ahh jij kijkt per break. Ik probeer een overall plaatje te schetsen en concludeer dan dat het niet tegenzit, op vele fronten.
Reply
The Player Wrote:Kom op Kohli doe het voor Unibet! ](*,)

vast niet! Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:
Stille Wrote:Break Stakkie he dus wat nou Stille -week :-({|=

Ahh jij kijkt per break. Ik probeer een overall plaatje te schetsen en concludeer dan dat het niet tegenzit, op vele fronten.

Ja man het zit zo mee dit jaar, echt geweldig
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Gulbis ontzettende drol...Doe dan niet eens je best in de tweede set...
Petzschner zie ik het ook nog weggeven...
Reply
Die Gulbis ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Davy is de belangrijkste!

Davai!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stakhy =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Berdych moet dit winnen, anders is het sowieso weer einde week.
Reply
Haha, Davy gewoon 20x gekozen. Hup Berdych dan maar.

Verkeerde wissel geweest waarsch, maar dat is niet anders. Hup Almagro. Gulbis zal het nooit worden.

En afmaken Petje!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:Gulbis ontzettende drol...Doe dan niet eens je best in de tweede set...
Petzschner zie ik het ook nog weggeven...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Haha, Davy gewoon 20x gekozen. Hup Berdych dan maar.

Verkeerde wissel geweest waarsch, maar dat is niet anders. Hup Almagro. Gulbis zal het nooit worden.

En afmaken Petje!

Ik mis het verband in deze post. Eerste zin is duidelijk, maar op welke wissel doel je, en wat heeft Almagro met Gulbis te maken? Big Grin
Reply
Ik heb Almagro erin gezet voor Stak, Karlo en Nishikori.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Haha, Davy gewoon 20x gekozen. Hup Berdych dan maar.

Verkeerde wissel geweest waarsch, maar dat is niet anders. Hup Almagro. Gulbis zal het nooit worden.

En afmaken Petje!

Jij vindt Davy een rare keuze? :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb Almagro erin gezet voor Stak, Karlo en Nishikori.

Ahh zo, nou hopelijk is dat een goede keuze die met 500 punten wordt beloond.
Reply
Trouwens Stille, dit soort kleine dingen bedoel ik natuurlijk ook. Gisteren baalde je enorm dat je Kohl eruit had gegooid voor Troicki. Goed die pot valt dan verkeerd, maar doordat het nu heel erg meezit met Petzschner blijft de schade hartstikke beperkt. Maar daar hoor ik je dan niet over.
Reply
berdych gaat deze set nog weggeven...DAn wordt het heel lastig in de derde
Reply
davy mist 2 sp ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: