The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2015
Tja, hele dure 1e game van Monfils, van 40-0 naar break tegen. Kost hem de wedstrijd waarschijnlijk. Ferrer gaat gelukkig wel goed.
Reply
Federer gladjes nu en Beest is ook aan het walsen. Prima!
Reply
Wat een kwartfinales gaan we krijgen zeg. Dat wordt smullen.
Reply
Nadal - Gasquet
Ferrer - Chardy
Nishi - Tsonga
Waw - Fed

Hopelijk winnen de eerstgenoemden.
Reply
Goeie pot van Federer wel. Winnen van Waw zou ook moeten lukken lijkt me.
Reply
(01-06-2015, 02:14 PM)_Tampie Wrote: Nadal - Gasquet
Ferrer - Chardy
Nishi - Tsonga
Waw - Fed

Hopelijk winnen de eerstgenoemden.

Ik zou er voor tekenen, al heb ik die laatste liever omgekeerd  Wink
Reply
Het kan dus nog erger. Ook Monfils weg en dus alleen nog Rafa en Ferrer over. Dit gaat kan wel een 2000 punten of meer verlies worden. Kan ik er net zo goed mee nokken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(01-06-2015, 01:55 PM)_Tampie Wrote:
(01-06-2015, 01:30 PM)Ad Wim Wrote:
(01-06-2015, 01:07 PM)_Tampie Wrote: Als het Djoko def. Nishi wordt, dan gaat het maar om kruimels. Als het Djoko def Fed wordt, dan winnen de Djoko managers zo'n 300-600 punten. Als Djoko van Nadal verliest dan gaat het om duizenden punten. In die optiek is het onverantwoord om Djoko te hebben. Bij Nadal def. Nishi kun je 3K verliezen en de top 10 uitvliegen.

Tenzij de kans dus zo groot is dat Djoko het toernooi wint (zie bookies). Dan ga ik akkoord met deze odds en neem ik graag die 500 punten in ontvangst. 

Ik heb ook erg getwijfeld, maar stond niet achter mijn team met alternatieven. En dan had ik bijv op zeker Berdych gehad. 
Maar ik kan wel heel veel verliezen idd. Laten we maar hopen dat het gewoon volgens verwachting gaat. En laten we niet vergeten dat er eigenlijk nog niks veranderd is tov vorige week en Djokovic nog steeds torenhoog favoriet is en wat mij betreft gewoon 80-20 is tegen Nadal. 

27-73 schat ik het in. Ik heb vooraf mijn rekenmodel niet ingevuld, heb puur op gevoel gespeeld. Ik denk dat Djoko mathematisch niet rendabel genoeg geweest was. Mogelijk zelfs niet als je hem 80% geeft tegen Nadal (hoeveel geef je hem dan in SF en F?).

90 en 88. 

Maar hij kwam ook niet superrendabel uit, maar dat is zelden voor die prijs. 
Nadal uiteraard veel rendabeler, maar je moet kiezen. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Montils dus ook exit. 180 punten kan nog net. Nu dan maar Federer richting finale. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heerlijk dit. Nu nog Fed def Waw en ik ben zeer tevreden. 

Rafa kan dan de klap uitdelen. De klap die de Djokovic managers meteen kansloos maakt voor de rest van het seizoen. 

Zelfs Djokovic als winnaar kan me amper nog pijn doen. Of mijn mannen moeten vanaf nu collectief falen. Maar Grand Slams zijn standaard cc weken dus ik heb vertrouwen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Euh, het kan met mij gewoon nog 900 punten verschil in mijn voordeel worden. Maar reken jij je maar vast rijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan moeten mijn spelers idd allemaal hun eerstvolgende wedstrijd verliezen en Djokovic het toernooi winnen. Die kans is een stuk kleiner dan Nadal def Djoko. Over rijk rekenen gesproken. Die zou lekker zijn. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gaat niet verkeerd tot nu toe. Alle 4 mn spelers er nog in. Als Federer en Tsonga nou hun volgende ronde even winnen dan heb ik sowieso een topweek, dan mag Djoko zelfs het toernooi winnen.
Reply
(01-06-2015, 03:58 PM)centre court Wrote: Dan moeten mijn spelers idd allemaal hun eerstvolgende wedstrijd verliezen en Djokovic het toernooi winnen. Die kans is een stuk kleiner dan Nadal def Djoko. Over rijk rekenen gesproken. Die zou lekker zijn. 

Nee hoor, Nadal laat ik logischerwijs winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor het eerst dit toernooi dat ik ze beide echt even zie spelen. Ik zie niet in hoe deze Nadal deze Djoko moet gaan verslaan.
Reply
Nadal speelt toch helemaal niet slecht? Sock speelt een kwartier lang alles of niets en raakt toevallig even alles. Daarvoor en daarna volstrekt kansloos. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zo de clash der clashes is een feit! Ik ben erg benieuwd!
Reply
Nishikori het dikst favoriet van alle favorieten in de QF. Ferrer is de underdog met de meeste kans volgens unibet. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De voorspelbare namen in de kwartfinales alleen geen Berdych.
Nu gaat het toernooi pas echt beginnen Cool
Reply
1.32-3.50 dus, is dat 70-30? Kan ik mee leven. Vind de rest wel echt te dikke favorieten hebben. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wilander ziet nadal als lichte favoriet wanneer de temperatuur 25+ zal zijn

Anders djoko
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Regen en 22 graden woensdag in Parijs

Ad jaar
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Met een percentage van 70% in de QF is Djoko niet rendabel te krijgen. Maar daar waren we al achter. De managers die hem hebben nemen een groot risico. Als Djokovic toch wint dan feliciteer ik hen met de paar honderd punten winst die ze dan zullen pakken. Dan is hun keuze beloond, zoals eerder mijn keuze voor Djoko in miami en IW werd beloond. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat is wat de bookies geven, ik gaf hem dus meer. We zullen het zien of je (misplaatste) vertrouwen in Nadal bewaarheid wordt. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vind de quotes van de bookies opvallend richting de favorieten gaan. Met name Ferrer geef ik toch een behoorlijk kans tegen Murray, misschien wel 50%.
Reply
Djoko in 3.
Murray in 4.
Nishi in 3.
Waw in 4.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(02-06-2015, 12:09 AM)Ad Wim Wrote: Dat is wat de bookies geven, ik gaf hem dus meer. We zullen het zien of je (misplaatste) vertrouwen in Nadal bewaarheid wordt. 

Ik denk niet dat Nadal wint hoor. Djoko is favoriet. Maar iemand met een staat van dienst als Nadal op RG is altijd een factor. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Djoko in 4
Murray in 5
Nishi in 4
Federer in 4


De favorieten dus. Eens met Andre dat de bookies Murray teveel als favoriet zien. Beest 4-0 voor in de h2h op gravel. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Redelijk cruciaal dat Waw Fed eraf slaat om het verlies van Berdych te compenseren. En Djoko moet natuurlijk ook even winnen. Smile
Reply
(02-06-2015, 07:39 AM)centre court Wrote: Djoko in 4
Murray in 5
Nishi in 4
Federer in 4


De favorieten dus. Eens met Andre dat de bookies Murray teveel als favoriet zien. Beest 4-0 voor in de h2h op gravel. 

Dit denk ik ook. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: