The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Madrid 2008
8-8 Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
3e sp
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En dan slaat Djoko een bal van 1 meter vanaf het net uit ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lekker hoor!!!! =D> \Big Grin/
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik weet dat jij dat vindt Kolemans, maar ik hoop dat je begrijpt dat als ik dat team maak, dat ik het leuk vind als het goed gaat.
niet zo een hele grote prestatie als je drie verschillende teams maakt dat er 1 goed is.
O ja, is dat zo? Dat lijkt me toch niet. Het beste team van de week lijkt me wel degelijk een prestatie, zeker als je je onderscheidt tussen de laffe teams, waarin al die laffe teams dezelfde gasten kiezen. En ik ben in twee van de drie teams voor alles of niets gegaan.
Hier verschillen we van mening.
Dat kan natuurlijk, maar dat is wel heel snel over.
Denk jij dat als je een zekerheid-team had gemaakt, dat je dat tot het team van Andre zou komen? Volgens mij zijn er nog heel wat opties mogelijk, nadat je 'zekerheidjes' Nalbi, Murray, Simon, Cilic en Lopez hebt genomen...

Het is een goed team...Ik zou nooit Murray, Bolelli, Cilic, Monfils kiezen. Goede week van Roddick en je hebt minimale punten. Al lijkt Monfils in erg goede doen. Zou Bolelli in deze weg laten.
Soderling en Hanescu had ik weggelaten voor een wat grotere speler, Wawrinka/Kohl.
Daarentegen moet ik eerlijk zeggen dat ik Simon nooit gekozen had, veel geld voor zo een wisselvallige speler.
Pakt goed uit voor Andre. Ik Zou daar echter weinig voldoening van hebben als ik hem was. Ik ben derde/vierde geworden maar.....
Reply
ai, hanescu mist direct bp Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
WTF, Djoko, wat ben je aan het doen?! Als hij hier verliest is het einde seizoen wat betreft FTM. :|

Hij pakt iig de eerste game van de tweede set na bp's tegen.
Reply
zou t dan nu al een buurs week worden?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:zou t dan nu al een buurs week worden?
:roll:

granollers serveert voor de partij, maar verliest van jouw tsonga

karlo wint heel close van mijn speler
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:heb je geen honger meer, adje?

Ad bijt ongetwijfeld op z'n tong nu, maar hij houdt zich tenminste in. Als jij nou eens kapt met dit soort trieste reacties, dan komen we ergens.
Reply
Ik snap die Djoko niet hoor. Lekker uitgerust, beetje interessant met Spaanse modelletjes op de foto en dan zo lopen te kloten tegen een rukker als Hanescu. Daar word je toch gek van?!
Reply
Hanescu speelt erg goed Overdune...
Reply
kooltje Wrote:Hanescu speelt erg goed Overdune...

Dat geloof ik best, maar Djoko staat 3 van de wereld, Hanescu 73 en is bovendien vooral gravelaar.
Reply
Ik ben het met jullie beiden eens :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:zou t dan nu al een buurs week worden?
:roll:

granollers serveert voor de partij, maar verliest van jouw tsonga

karlo wint heel close van mijn speler

Je snapt dat ik granolles flink heb uitgescholden toen hij het mocht uitserverenWink

Wat betreft karlovic, die wint altijd close...

Kan een mooi weekje worden.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hanescu verloor vorige week nog van Sela en daarvoor van fucking Schwank op hardcourt! cry
Reply
Haggie Wrote:zou t dan nu al een buurs week worden?
Als Hanescu hier van Djoko wint, is hij er weer ja, anders is het nog even afwachten, al begint het er wel op te lijken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:Hanescu verloor vorige week nog van Sela en daarvoor van fucking Schwank op hardcourt! cry
Ja, dat snap ik dus ook niet. Die twee passings in de TB sloegen ook helemaal nergens op.

Maar goed, Djoko vaak lastig in 1e rondes, dat komt vast nog wel goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben er nog niet gerust op, ik ben al eens eerder met Djoko de boot in gegaan, ook einde vorig seizoen. :| Als hij er geen zin in heeft tankt hij zo'n eerste ronde partij gewoon genadeloos weg, geen enkel probleem.
Reply
Maar dat was na een eerdere TMS-overwinning toch? Dat is ook bekend bij hem...

Het is ook nog niet geweldig wat ie laat zien. Eind 1e set was ie wel vrij goed en hij had ook alle kans die TB te pakken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Maar dat was na een eerdere TMS-overwinning toch? Dat is ook bekend bij hem...

Het is ook nog niet geweldig wat ie laat zien. Eind 1e set was ie wel vrij goed en hij had ook alle kans die TB te pakken...

Dit jaar idd, bij Miami of zo, maar dat was m'n eigen fout. Vorig jaar in Parijs had ik hem ook toen hij anderhalve week rust had gehad, maar toen was hij gewoon op.
Reply
Djoko is juist altijd mijn held geweest, maar ik zie het nu somber in...
Hij gaat ook nog te veel op zeker, volleys niet weg, niet vol voor z'n groundstrokes.

En Hanescu blijft goed spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
JMDP begint met een lovegame, vamos!
Reply
hanescu mag djoko wel pakken. Karlovic ruimt hanescu dan wel op. Cilic nog even stunten tegen Murray en ik sta op de banken
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als Djoko eraf vliegt mag je sowieso wel op de banken, want dan ben je iig van Omyaca af.

Djoko inmiddels op 5-4*, nu moet het gebeuren.
Reply
Nieminen van 40-0 naar bp tegen. :razz:
Reply
Overdune Wrote:Als Djoko eraf vliegt mag je sowieso wel op de banken, want dan ben je iig van Omyaca af.

Djoko inmiddels op 5-4*, nu moet het gebeuren.

Ga natuurlijk niet voor een tweede plaats zoals buurs :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hanescu en Djoko allebei makkelijk naar gamewinst, 6-5*. Nu mag het ook!
Reply
0-15, nu dan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan zo'n kutballetje Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: