The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Nederlanders op de tour
Hij ligt er wel meteen uit in de 1e ronde deze week, dus het is idd nog hopen of ie direct Australië binnenkomt, aangezien er een hoop challengerweken zijn nog.

Op HC is ie gewoon nog niet zo heel goed, daar moet ie nog flink aan werken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik snap niet dat hij nu al een punt achter dit jaar zet, nu wordt het nog knap lastig.
Reply
Ik denk ook niet dat de AO een doel op zich moet zijn. Laat hem idd maar aan z'n fysiek werken en hard trainen. Dan kan ie ook prima challengers gaan spelen aan het begin van het jaar, dan werkt ie ook aan z'n ranking.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nja, als hij zelf vindt dat hij toe is aan die stap hoger, moet hij het zeker proberen. Maar er is nog een vracht aan punten te verdienen dit jaar, en met de vorm zit het nu wel snor. Nu speelt hij 2 maanden niet, ik weet niet of dat nou zo verstandig is.
Reply
Ad Wim Wrote:Hij ligt er wel meteen uit in de 1e ronde deze week, dus het is idd nog hopen of ie direct Australië binnenkomt, aangezien er een hoop challengerweken zijn nog.

Op HC is ie gewoon nog niet zo heel goed, daar moet ie nog flink aan werken.

Maar er vallen net zo veel challengers van de ranking af van vorig jaar. En de punten die daar verdiend konden worden zijn hoger dan nu. Het is dus eerder te verwachten dat De Bakker nog zal stijgen zonder te spelen. De eerste 104 zijn geplaatst, dus hij hoeft zich geen zorgen te maken.
Reply
Dat weet ik niet hoor Tampie, die gasten van vorig jaar zullen dit jaar wellicht wel spelen die laatste weken, en daarmee de schade beperken.
Reply
Tja, per saldo zullen er minder ranking punten op de totale ranking zijn. Dus waar er stijgers zijn, zijn er meer dalers. De Bakker heeft zelf niets te verdedigen, dus het komt goed, daar vertrouw ik op. Het zou kunnen dat mensen die op het randje staan nog extra challengers gaan spelen, maar ik geloof er niet in dat de Bakker met zijn puntenaantal door de 104 heen gaat zakken.
Reply
Dat is waar, maar waarom niet gewoon nog 1 of 2 challengers spelen, als je het zo graag wilt? Dan weet je het zeker...
Reply
De Bakker speelt volgende week toch nog gewoon in Jersey?
Reply
Precies, dat snap ik dus ook niet zo goed. En als je graag ATP wilt gaan spelen is een aantal plekken stijgen op de ranking ook alleen maar goed, aangezien je dan niet steeds quali's hoeft te spelen.
Reply
Elikian Wrote:De Bakker speelt volgende week toch nog gewoon in Jersey?

Volgens het artikel van Hag is dit zijn laatste challenger dit jaar.
Reply
Tja, media en feiten... als hij nu stopt met toernooien maar gaat trainen en specifiek op volgend jaar gaat richten zie ik daar toch ook wel de voordelen van. Met zijn ranking komt hij wel ATP toernooien binnen, en pas 22 maart is zijn eerst drop-date (48 punten). Hij kan die ranking dus rustig uitbouwen, met af en toe een challenger, en af en toe een ATP toernooi. Na de AO denk ik Zagreb-Rotterdam-Marseille en vervolgens naar Amerika voor Indian Wells / Miami of in Europa blijven en challengers spelen.
Reply
DIe ATP vraag ik me af hoor, in het begin van het jaar zijn die cuts van 250s best hoog nog, dus dat zal er om spannen. Daarom zeg ik dat ie nu beter nog iets kan spelen, zodat ie die toernooien net wel direct in komt.

En ik zou als ik hem was zsm naar gravel gaan, en dus niet naar Amerika voor de TMSs. Op gravel kan ie echt potten breken en daar zou ik op ATP-level iets gaan proberen.
Reply
Voor de voorbereidingstoernooien in Australie zijn de cuts meestal zo hoog dat hij ook met wat extra punten niet genoeg heeft. De indoor Europa swing is kantje boord, maar Rotterdam heeft hij binnen. Als hij op de AO wat presteert komt hij hoog genoeg voor direct entry in de TMSs in Amerika, en dan gaat hij wel denk ik. De gravelzomer is nog lang genoeg, en ik denk dat hij op termijn zich niet tot gravel hoeft te of moet beperken.
Reply
Antal verliest, na 1e ronde netjes van Veic gewonnen te hebben, 7-5 3e set van Brands, heel zuur.
Reply
Sijsling wint wel en staat in de SF van Chuncheon, en een prima kans op de finale. Die is ook flink aan de weg aan het timmeren, mooi.
Reply
En Sijsling haalt gewoon de finale! Dat betekent top 200 volgende week =D>
Reply
Mooi! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Helaas verliest Sijsling de finale, maar het goede nieuws is dat Haase zijn rentree maakt in Jersey komende week. Zit in de qualis.
Reply
Tennisser Robin Haase heeft zijn eerste wedstrijd na veertien maanden blessureleed gewonnen. De Hagenaar won zondag van de Fransman Jean-Noël Insausti in de kwalificaties van het challengertoernooi op het Britse eiland Jersey. Haase won in twee sets: 6-2 6-4.

De volgende tegenstander van de Nederlander is de Brit Marcus Willis. Wint Haase die partij, dan mag hij meedoen in het hoofdtoernooi.
Reply
Haase gewonnen, hoofdtoernooi dus. Het waren maar matige tegenstanders, maar toch lekker.
Reply
Tegen Bogdanovic, moet ook kunnen.
Reply
Bogdanovic is in eigen land natuurlijk de gedroomde winnaar, en dat zie ik hem ook wel doen. Rotloting helaas.
Reply
De gedroomde ja, maar zeker niet de verwachte. Ik ga er vanuit dat die winst in Kolding zijn enige uitschieter was. Zo'n uitschieter heeft ie elk jaar waardoor ie nog in de top 200 blijft, voor de rest is het 1e of 2e ronde exit. En daarom zie ik wel een goede kans voor Robin. Rond half twee live te volgen.
Reply
Qua tennis kan Robin van dit soort jongens winnen, ook in deze hoedangheid. Het is alleen afwachten hoe zijn knie het houdt. Ben heel benieuwd. Maar hij had inderdaad wel beter kunnen loten.
Reply
Haase op de baan nu en 4-2 voor tegen Boggo :o
Reply
Heb je iets van een live-ticker Ad? Lekker Haase!
Reply
SB van de ATP: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.protennislive.com/frameset.asp?year=2009&wkno=45C&lang=en&tabno=1&eventid=6057&ref=www.atpworldtour.com">http://www.protennislive.com/frameset.a ... ldtour.com</a><!-- m -->
Reply
Ad, zou je voor mij hier ook even de link van Parijs sb neer kunnen zetten?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lekker Haase!
Reply

Forum Jump: