The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Forum TENNIS dag
Als je zoveel dfs slaat, is het natuurlijk sowieso een formaliteit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klopt niks van. Die eerste game was op love. Derde game mis je 2 breakkansen. Die 10 x deuce was ook niet zo.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
dan 8x deuce... het was iig een erg lange game.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hoe was de relatie tussen Ad en Buurs?
Reply
hartverwarmend :wink:
Nee ze konden het wel, maar soms lagen we in een deuk! Was een super dag!!!

Mooi om te zien hoe een forum mensen kan binden zo een paar keer per jaar! :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat een schitterende verhalen, na een prachtige dag, ik heb er weinig aan toe te voegen eigenlijk, en zelfs als ik zou willen zal dat moeizaam gaan omdat ik toch wel enigszins brak ben!

Allen hartelijk dank, en een speciaal bedankje aan de Baakse mannen! Top organisatie.

Overigens, en dat mag denk ik ook wel gezegd worden, de sfeer onderling was gewoon prima, chapeau daarvoor!
Reply
Wat moet ik hier nog aan toevoegen...

Het was gewoon een super weekend. Erg gezellig en een perfecte organisatie van heel Baak.
Het was in het tennistoernooi voor mij uiteraard een eer om tegen dit soort spelers te mogen spelen. Je moet het ongeveer vergelijken met een NAc die tegen Villarreal mag spelen of NEC tegen Barcelona.
Wanneer krijg je als matige 7-speler nou de kans om tegen viertjes te mogen spelen.
En zelfs tegen Scholten (2 games) en Tripple (1 game) kon ik een game pakken.

In de tennisquiz was het niveau erg hoog en mocht ik blij zijn met een 5e plaats.
Met pokeren kon ik heel lang in het toernooi blijven, ondanks slechte kaarten, werkten mijn blufs wel aardig. En CC ook die pot tegen jou was een echte bluf...
Helaas vloog ik er met TT tegen een geflopte A van ML uit en konden we verder met het kijken van Nadal en Djoko.

Jongens het was fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar. Ik vrees dat de accomodaties ergens anders moelijk te evenaren zal zijn. En zeker ook nog een pluim voor de moeder van Scholten. Vanmorgen stond er een geweldig ontbijt klaar, waar menig 5 sterren hotel jaloers op zal zijn.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Leuke verhalen, ik neem aan dat Ad en buurs hand in hand sliepen :wink: ?
Kunnen de tennisquiz vragen (zonder antwoord) op het forum worden gezet? Ben wel benieuwd.
Reply
Op welke plaats op de wereldranglijst stond Ivanisevic toen hij met een WC Wimbledon won?

Hier gingen volgens mij de meesten de mist in.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
126 zeg ik uit het hoofd.
Reply
Het was 128 en ik zei 129.

De rest zat er gemiddeld 30 plekken naast.

Reply
Ik zit het net na te kijken op stevegtennis, daar vind ik 125?
Reply
Zal zometeen wel even een aantal vragen hier op het forum zetten
Reply
buurs Wrote:Het was 128 en ik zei 129.

Die Buurs, toch nog even proberen te gloryhunten ondanks dat ie de quiz keihard verloor :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
1. Wie won de gouden medaille op de Olympische Spelen van 2000?

2. Leeftijd 26 jaar, Rechtshandig, Petje, Amerikaan, 70e op de wereld ranglijst, over wie heb ik het?

3. Met welke 3 toernooien werd vorig jaar het seizoen geopend en hoeveel winnaars kunnen jullie mij noemen?

4. Wat is het snelheidsrecord service bij de mannen en wie heeft deze geslagen?

5. Op welke positie in de wereldranglijst stond Ivanisevic toen hij in 2001 Wimbledon won?

6. In welke jaar was Martin Verkerk verliezend finalist op Roland Garros?

7. Welke tennisser heeft de bijnaam; ‘ Bombardero de La Reina?

8. Vorige week won Murray in Montreal. Hij deed dit in de finale tegen Del Potro. Wat was de uitslag van deze wedstrijd?

9. Hoeveel Duitse tennissers kun je mij geven in de top 150 in 30 seconden?

10. Noem mij de spelers van laag naar hoog op de plaatsen 11 t/m 20 in de atplijst op dit moment

11. Wie is na Melzer de best geklasseerdeOostenrijker op de ATP-ranglijst?

12. Hoeveel GS titels heeft Federer behaald en hoeveel op elk toernooi?

13. In welk jaar won Roddick de US open?

14. Hij eindigde dat jaar als nummer 1 van de wereld. Wie waren de nummer 2 en 3?
Reply
23. Hoeveel aces heeft karlovic tot zover geslagen in zijn 36 partijen die hij gespeeld heeft?
24. Noem mij de top 5 van spelers met Aces dit jaar?
25. Noem de 3 challenger toernooi die deze week gespeeld worde?
26. Wie won dit jaar Costa do Sauipe?
27. Wie won dit jaar Buenos Aries?
28. Van wie won Tsonga in Marseille in de finale dit jaar?
30. Staat hewitt of monaco hoger in de atp stand?
Reply
Goed dat ik er niet was... :| :wink:
Reply
Ad Wim Wrote:

Die Buurs, toch nog even proberen te gloryhunten ondanks dat ie de quiz keihard verloor :lol:

keihard verloor?

Op alle vragen kon je gemiddeld 2 of 4 punten scoren.

Op de vraag noem de spelers van 11e t/m 20e van de wereld heb jij 17 punten gehaald en ik 8...

In de totaalstand had jij 9 pnt. meer, maar ik heb je geholpen bij de foto van Odesnik.

Jij hebt dus door die ene gokvraag gewonnen....

Reply
wat een makkelijke vragen.. :Big Grin jammer dat ik er niet bij kon zijn, heb wel stille beloofd dat er nog een tennisles gegeven gaat worden door mij :wink: en inderdaad, omdat ik ook geblesseerd ben speel k geen enschede, was niet vanwege de forumdag, hoe spijtig ook. Was dus een geslaagd dagje? rond de tijd van de masters cup nog een keer doen?
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:

keihard verloor?

Op de vraag noem de spelers van 11e t/m 20e van de wereld heb jij 17 punten gehaald en ik 8...

In de totaalstand had jij 9 pnt. meer, maar ik heb je geholpen bij de foto van Odesnik.

Undecided
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:

keihard verloor?

Undecided

Wat klopt hier niet aan?

Reply
Je meent het nog ook?! Wat een grap cry
Reply
Jappiesevic Wrote:wat een makkelijke vragen.. :Big Grin jammer dat ik er niet bij kon zijn, heb wel stille beloofd dat er nog een tennisles gegeven gaat worden door mij :wink: en inderdaad, omdat ik ook geblesseerd ben speel k geen enschede, was niet vanwege de forumdag, hoe spijtig ook. Was dus een geslaagd dagje? rond de tijd van de masters cup nog een keer doen?

Jij had ze allemaal geweten? :wink:
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:

keihard verloor?

Undecided

Wat klopt hier niet aan?

Dat je iemand helpt heb je aan jezelf te danken. Jullie waren aan elkaar gewaagd.
Dat de nummers 11 t/m 20 voorspellen een gokvraag was vind ik onzin. Als je zoals Ad alle spelers goed hebt en alleen Berdych, Waw en Ferrer verwisseld op plaatsen 18,19,20 ben je gewoon hartstikke goed bezig!
Reply
Dat was ook netjes, maar ook hij klaagde bij die vraag.
In 1e instantie zou de vraag geschrapt worden.
Tripple vulde niet eens iets in.

Ad is in de pauze nog 20 minuten met die vraag bezig geweest.

Aangezien die vraag teveel punten opleverde, werd hiermee het verschil gemaakt.

En hij is nog even bij de computer binnen geweest en was aan het kijken op de ATP-site.... :wink:

Maar om nou te zeggen dat ik keihard verloor :roll:
En als de 2e plek al keihard verliezen is....

Leuk compliment voor de rest.

Reply
Maar sinds wanneer zie jij tweede plekken niet meer als verlies dan?
Reply
mindlight Wrote:Maar sinds wanneer zie jij tweede plekken niet meer als verlies dan?

Voor mij is de 2e plek het hoogst haalbare :wink:

Reply
buurs Wrote:Dat was ook netjes, maar ook hij klaagde bij die vraag.
In 1e instantie zou de vraag geschrapt worden.
Tripple vulde niet eens iets in.

Ad is in de pauze nog 20 minuten met die vraag bezig geweest.

Aangezien die vraag teveel punten opleverde, werd hiermee het verschil gemaakt.

En hij is nog even bij de computer binnen geweest en was aan het kijken op de ATP-site.... :wink:

Maar om nou te zeggen dat ik keihard verloor :roll:
En als de 2e plek al keihard verliezen is....

Leuk compliment voor de rest.
Hahaha, dat uit jouw mond Undecided

En in welke pauze ben ik nog met die vraag bezig geweest dan? Ik heb alleen tijdens de quiz constant nog over die vraag nagedacht en getwijfeld. Het was ook gewoon een ontzettend lastige vraag, maar wel een die je na veel nadenken aardig kon inschatten. De tip om naar de seedings van bijvoorbeeld Montreal te kijken was een hele nuttige.

En wat ben je toch ook een goede verliezer. Eerst me al niet felicteren met mijn polloverwinning en nu dit. Me ook nog eens slinks van valsspelen betichten =D>
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Maar sinds wanneer zie jij tweede plekken niet meer als verlies dan?

Voor mij is de 2e plek het hoogst haalbare :wink:
Toch wel jammer dat je dan 3e wordt met tennis :lol:
Reply
Volgens mij was ik zaterdag een hele goede verliezer....

Ik hoor jou trouwens laatste tijd weinig over de ranking van de tennispoll...
Hoe kan dat? :lol:

Reply

Forum Jump: