The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Queens/Halle.
Dat denk ik ook, dit is duidelijk geen top-10 materiaal.
Reply
En ook ik kan toetreden tot de club van 10.000 =P~
Reply
Won Simon vorig jaar niet 2x achter elkaar van Federer?

Feli ML :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
6-1 2-6 6-2, en dat op gras...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat is Youzhny he Wink
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:in geen enkel kwart is de winnaar duidelijk. Als alles allemaal zo duidelijk was, is dit spelletje ook niet zo leuk. Ik weet wel zeker dat jij niet alle kwartfinalisten kunt opnoemen die hier donderdag staan....
Federer, Tsonga en Djokovic lijken me de zeer duidelijke halve finalisten, dat durf ik wel te voorspellen.


mindlight Wrote:Ik had juist Federer, Verdasco en Djokovic als duidelijke halve finalisten. Tsonga zal nog een zware dobber aan Berdych krijgen.


Het is dat Djokovic gister nog won, maar jullie inschattingsvermogen is ook weer ouderwets hoog :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wij schatten tenminste in :8:
Reply
Fijn politiek antwoord ML :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
je kunt ook zeggen: we zaten er flink naast zoals jij voorspelde... Hehe
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En dat is natuurlijk ook zo, maar om ernaast te kunnen zitten is een voorspelling wel noodzakelijk. Daarbij valt het wel mee toch? Aan een zich terugtrekkende Federer doe je weinig, Tsonga had ik al niet als SF, Djoko doet gewoon wat er verwacht wordt, en Verdasco zat ik idd totaal mis.
Reply
het blijkt maar weer dat het huidige tennis ontzettend moeilijk is in te schatten. Wie had nu ooit gedacht dat Youzhny Queens ging winnen?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Djoko gister gewoon 5 mps tegen gehad waaronder 3 op 5-7 2-5. Dat had ik hier gisteren nog niet zien staan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
wordt een voorspelbare wimbledon als djoko zich niet snel verbetert....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat zeiden we ook over RG...
Ik zit nu al gigantisch te twijfelen over Federer, hoewel hij natuurlijk de gedoodverfde winnaar is, moet ik het nog maar zien. Vorig jaar had ik een leuke Wimbledon met een team van 15 man ofzo, dat maakt het wel leuk om te volgen.
Reply
Haggie Wrote:wordt een voorspelbare wimbledon als djoko zich niet snel verbetert....

Dan maakt Fedex mss een goede kans om te winnen(zonder grasritme overigens) maar dan zijn er natuurlijk voor de outsiders wel andere (halve) finaleplekken te verdelen. En je weet wat er dan gebeurt op een GS! :-({|=
Federer geen ritme, Djoko niet goed genoeg, Nadal niet fit, Murray teveel druk. Alle 4 er voor de kwartfinale uit. :-"
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs neemt nadal. Op hem zal iedereen weer flink uitlopen.. Ik moet mijn podiumplaats verdedigen, wordt lastig zat...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nou, met een goede Wimbledon kan je een goede stap zetten natuurlijk,

Ik zal uiteindelijk toch ook wel gewoon voor Fed gaan, aangezien die 2000 punten toch wel lastig te compenseren zijn.
Reply
Haggie Wrote:buurs neemt nadal. Op hem zal iedereen weer flink uitlopen.. Ik moet mijn podiumplaats verdedigen, wordt lastig zat...

als nadal fit is, ga ik hem overwegen.

maar haggerman, er kan er maar eentje op mij uitlopen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Wij schatten tenminste in :8:
Inderdaad ja. Lekker makkelijk, afgeven op mensen die voorspellingen doen, maar zelf niks zeggen. En wat ML zegt, Federer trekt zich terug, Djokovic staat er waarschijnlijk gewoon en Tsonga zat ik naast ja. Nou nou nou, wat zaten we er naast...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dit zijn natuurlijk geen bijzondere voorspellingen...

iedereen kan voorspellen dat federer daar door gaat of dat murray de halve finale haalt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Wij schatten tenminste in :8:
Inderdaad ja. Lekker makkelijk, afgeven op mensen die voorspellingen doen, maar zelf niks zeggen. En wat ML zegt, Federer trekt zich terug, Djokovic staat er waarschijnlijk gewoon en Tsonga zat ik naast ja. Nou nou nou, wat zaten we er naast...

Ik gaf aan dat het weer niet te voorspellen was en toen kwamen jullie toch met vier namen? Kiezen op de vier hoogst geplaatsten kan ik ook natuurlijk. Ik had zelf fedex en djoko ook gezegd maar sowieso geen verdasco en tsonga. Maar goed, niet gepikeerd. Ik gaf het alleen maar even aan. Ik zal van Wimbledon vlak voor de start de halve finalisten aangeven.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:wordt een voorspelbare wimbledon als djoko zich niet snel verbetert....
En hier doe je zelf ook een voorspelling, terwijl je zegt dat het onwijs lastig is...

Ik vind het prima hoor, maar vooral met voorspellingen mbt Djokovic moet je uitkijken. Velen dachten hier ook dat hij de SF ging halen op RG en het zelfs Nadal lastig zou maken. En velen dachten voor het gravel dat hij niet veel zou presteren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:wordt een voorspelbare wimbledon als djoko zich niet snel verbetert....
En hier doe je zelf ook een voorspelling, terwijl je zegt dat het onwijs lastig is...

Ik vind het prima hoor, maar vooral met voorspellingen mbt Djokovic moet je uitkijken. Velen dachten hier ook dat hij de SF ging halen op RG en het zelfs Nadal lastig zou maken. En velen dachten voor het gravel dat hij niet veel zou presteren...

Me...........
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Nou kom op Kohlschreiber. Laat de dag eens goed beginnen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Kom op Beck...Anders loopt Monsterachtig nog verder weg :|
Reply
HUp Beck
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Kom op Bekkie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Set Beck. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat lekker Beck =D> 6-3
Reply
Tuurlijk Kohl, druk me maar verder de put in. Straks nog 3 man over - topper hoor die stille deze week
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: