The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB Beker 2009-2010
Fabian Wrote:Woef, uiteraard wel de buitenspel-goal vermelden en dan niet de 2 momenten in de eerste helft waar Ajax 2x werd teruggefloten ( suarez alleen op de keeper ), die geen buitenspel waren.

die vermeld ik niet omdat ik dat niet in de herhaling gezien heb, ontzettende kwezel, anders ben ik de eerste die dat gewoon toegeeft. en bovendien erken ik dat dat geen fouten waren van luinge.

maar als je nou de bekerfinale helemaal verziekt met een beslissing om er 2 wedstrijden van te maken, en je maakt de supporters helemaal monddood en je doet net alsof godver de grens van palestina en israel moet worden nagebouwd, en het staat 2-0 en 0-1 voor ajakkes, en el amadi staat op 1 lijn met de verdediger, dus, als het al buitenspel was, dan was het een ongelooflijk twijfel geval, maar dan ga je toch niet vlaggen? wat ben je dan voor randdebiel?

sneuarez had al geel moeten hebben door zijn doorlopende opzichtige protest tegens scheidsrechterlijke beslissingen. helemaal doodmoe word je van die armgebaartjes. in de reglemenet staat dat het niet mag, en nooit wordt hij er voor bestraft. ik ben ook benieuwd wat hij deed bij schenkeveld (toen hij al geel had, maar ook dat heb ik niet in de herhaling gezien).

ik vond luinge gewoon kut fluiten, maar ik vind luinge altijd kut fluiten. pedante teringlul is het. maar dat laat onverlet dat feyenoord zelf en terecht verloren heeft en dat dat verder niets met de scheids te maken had en dat bovenal landzaad (ongelooflijk, tegen heerenveen ook al ongelooflijk slecht en dan gewoon doodleuk weer opgesteld worden) en wijnaldum (leuke techniek, maar het tactisch inzich van een verschrompelde doperwt) en been (wat een ongelooflijk dramaopstelling heeft hij uit de hoed weten te toveren, nog los van zijn opmerking: als je makaay opstelt, stel je doelpunten op, nou, mario, had dat dan wat vaker gedaan dit seizoen).

ik vond makaay een van de betere aan feyenoord kant. die deed tenminste iets goed met de bal. dat is toch een verademing tov het gepingel en geloop en gedraai met de bal van bv el amadi.
Reply
Mulder zal trouwens best wel wat talent hebben, maar heb al (te) vaak betrapt op fouten cq blunders.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Mulder zal trouwens best wel wat talent hebben, maar heb al (te) vaak betrapt op fouten cq blunders.

hij heeft tegen twente prima gekeept en tegen de neuzen 2 fouten gemaakt. nogal desastreus. maar de fout gisteren die dooslaggeven was, was gewoon landzaat.

ik wil trouwens wel eens weten wat er met die bal gebeurt met zo'n schot. het schijnt dat die bal enorm zwabbert en dat keepers daar moeite mee hebben. slim van sneuarez dus om zo te schieten, maar aan de andere kant begrijp ik niet dat feyenoorders nooit met de wreef/punt op doel schieten, maar altijd een veel te hoge bal met de binnenkant. als je profvoetballer bent moet je toch ongelooflijk hard op doel kunnen peuten, of ben ik nou gek?
Reply
Dat ben je zeker, daar is geen twijfel over mogelijk :crazy:
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=t2clcZiMTjQ">http://www.youtube.com/watch?v=t2clcZiMTjQ</a><!-- m -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Als clubsupporter schaam je trouwens toch de ogen uit je kop als je van die mutsen in het shirt van jouw club ziet die het belangrijker vinden om van een andere club te winnen dat kampioen te worden. Zo zullen er trouwens ook wel gasten bij zijn met zo'n plaat vor hun kop, maar echt te triest voor woorden. Optiften!

In dit geval betreft het Ajax, maar zulke mutsen zullen er overal wel zijn. Vrouwen in een voetbalshirt zijn btw op voorhand al te kansloos voor woorden :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:
Fabian Wrote:Woef, uiteraard wel de buitenspel-goal vermelden en dan niet de 2 momenten in de eerste helft waar Ajax 2x werd teruggefloten ( suarez alleen op de keeper ), die geen buitenspel waren.

die vermeld ik niet omdat ik dat niet in de herhaling gezien heb, ontzettende kwezel, anders ben ik de eerste die dat gewoon toegeeft. en bovendien erken ik dat dat geen fouten waren van luinge.

Echt heel verrassend dat je net weer die momenten gemist hebt. Geloofwaardig ook. Undecided
Reply
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:Woef, uiteraard wel de buitenspel-goal vermelden en dan niet de 2 momenten in de eerste helft waar Ajax 2x werd teruggefloten ( suarez alleen op de keeper ), die geen buitenspel waren.

die vermeld ik niet omdat ik dat niet in de herhaling gezien heb, ontzettende kwezel, anders ben ik de eerste die dat gewoon toegeeft. en bovendien erken ik dat dat geen fouten waren van luinge.

Echt heel verrassend dat je net weer die momenten gemist hebt. Geloofwaardig ook. Undecided

oh, dat is voor jou natuurlijk heel lastig te begrijpen. dan zal ik het maar even uitleggen.

die momenten worden in het stadion niet herhaald, moet je weten. de afgekeurde goal van amadi is wel in de samenvatting van de wedstrijd terechtgekomen, die momenten van sneuarez niet. ik had de wedstrijd in zijn geheel nog een keer kunnen zien op eredivisie live, maar daar had ik geen zin in. vind je zeker ook geloofwaardig?

ik sta regelmatig versteld van jouw domheid.
Reply
Heb ik het gewoon even gemist of is er hier nog geen woord vuil gemaakt aan de 'actie' van vertonghen bij de huldiging? Daar mag wel een intern gesprekje over gevoerd worden denk ik?! :nono:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Je gelooft toch niet dat er hier massa's mensen zijn die naar de huldiging van Ajax die een KNVB beker pakt gaan kijken?

What happend?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Marshall Wrote:Heb ik het gewoon even gemist of is er hier nog geen woord vuil gemaakt aan de 'actie' van vertonghen bij de huldiging? Daar mag wel een intern gesprekje over gevoerd worden denk ik?! :nono:

joh, neuzen komen daar toch altijd mee weg. het is gewoon ontzettend dom of misschien juist wel heel doortrapt van hem om olie op het vuur te gooien. dat deden de zeeuw en sneuarez ook al bij de vorige pot in de kuip. niemand die er wat van zegt. dat ze het intern zullen bespreken heeft geen enkel effect.

verder zal het me niet veel boeien. het typeert gewoon de immense triestheid van die gasten uit amsterdom.
Reply
Calimero :notfunny:
Reply
Marshall Wrote:Heb ik het gewoon even gemist of is er hier nog geen woord vuil gemaakt aan de 'actie' van vertonghen bij de huldiging? Daar mag wel een intern gesprekje over gevoerd worden denk ik?! :nono:

Waarom ? Vertonghen is een held...! =D>
Reply
Marshall Wrote:Heb ik het gewoon even gemist of is er hier nog geen woord vuil gemaakt aan de 'actie' van vertonghen bij de huldiging? Daar mag wel een intern gesprekje over gevoerd worden denk ik?! :nono:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=t2clcZiMTjQ">http://www.youtube.com/watch?v=t2clcZiMTjQ</a><!-- m -->


Die kop van Martin Jol op het eind en het lachen van Louis de held en Anita zegt wel genoeg, dit was niet vooraf besproken in ieder geval.

:cheers:
Reply
Dat ballenmeisje is nu op de radio, wat een toppertje zeg!

3FM.

"er mocht wat er ook zou gebeuren geen 2 ballen in het spel zijn is ons van te voren verteld, dus ik dacht nou, dan haal ik hem er maar weer snel uit" toen ik een stap in het veld had gezezet dacht ik al dat het niet helemaal goed was, maar dacht laat ik maar doorlopen....

:/\ de schat


Ze studeert btw rechten en zit in de master, maar ze wist het niet want ze houdt gewoon niet zo van voetbal.
Reply
Fabian Wrote:
Marshall Wrote:Heb ik het gewoon even gemist of is er hier nog geen woord vuil gemaakt aan de 'actie' van vertonghen bij de huldiging? Daar mag wel een intern gesprekje over gevoerd worden denk ik?! :nono:

Waarom ? Vertonghen is een held...! =D>

Niet hierom mag ik aannemen. Idd beetje dom, maar dat zul je zelf ook wel beamen denk ik. We zullen het maar op houden dat het een Belg is :cheers:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Marshall Wrote:Heb ik het gewoon even gemist of is er hier nog geen woord vuil gemaakt aan de 'actie' van vertonghen bij de huldiging? Daar mag wel een intern gesprekje over gevoerd worden denk ik?! :nono:

Nou wat vind je ervan?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Aan deze wedstrijd heb ik dus niks gemist.

Gefeliciteerd Ajax supporters!
Reply
de forumkneus Wrote:"er mocht wat er ook zou gebeuren geen 2 ballen in het spel zijn is ons van te voren verteld, dus ik dacht nou, dan haal ik hem er maar weer snel uit" toen ik een stap in het veld had gezezet dacht ik al dat het niet helemaal goed was, maar dacht laat ik maar doorlopen....

ze heeft de verkeerde bal gepakt!

en strikt genomen had luinge moeten affluiten, maar ja, hij wordt niet voor niets vriendelijk verzocht zijn fluit in zijn broek te stoppen.
Reply
Ekslem Wrote:
Fabian Wrote:
Marshall Wrote:Heb ik het gewoon even gemist of is er hier nog geen woord vuil gemaakt aan de 'actie' van vertonghen bij de huldiging? Daar mag wel een intern gesprekje over gevoerd worden denk ik?! :nono:

Waarom ? Vertonghen is een held...! =D>

Niet hierom mag ik aannemen. Idd beetje dom, maar dat zul je zelf ook wel beamen denk ik. We zullen het maar op houden dat het een Belg is :cheers:

Ik heb niks speciaals met Feyenoord en vind het prima dat supporters dat naar elkaar roepen, it's part of the game, maar als speler zijnde moet je hier bovenstaan. Als je dit gaat roepen ben je echt een ontzettende kneus. Zelfde als spelers die middelvingers gaan opsteken naar supporters of naar supporters gana roepen "je moeder is een hoer". Misschien is dat wel zo, maar de speler behoort dat niet te weten Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Quote:Bekerfinale? Voetbalfeest? Voor iedereen?

Hmm.. Op het moment dat er word besloten dat een finale tussen Feijenoord en ajax over 2 wedstrijden gespeeld moet worden kan je al niet zeggen dat het een voetbalfeest voor iedereen gaat worden. Daarnaast kan je jezelf afvragen of een bekerfinale een voetbalfeest voor iedereen moet zijn.

Op het moment dat de KNVB de sanctie (geen ajaxsupporters mee naar Rotterdam) had aangehouden was er ook geen probleem geweest. Op het moment dat het met 10.000 ajaxsupporters in De Kuip was geweest waren er waarschijnlijk ook nog geen problemen geweest. Die problemen zijn gekomen door de KNVB zelf. Zij wilden persé de neutrale kaarten in de verkoop gooien, waardoor deze bij de “verkeerde mensen” in handen zouden kunnen komen (ongeveer het Nancy scenario). Zou de eerste te nemen stap door de KNVB niet moeten zijn dat ze de neutrale kaarten niet zouden verkopen? Het is tenslotte een bekerfinale. Moet daar dan Floris-Jan met z’n zoontje Jan-Frederik-Willem uit Wassenaar bij zijn om te laten zien hoe het plebs een dagje uit beleeft? Nee. Bekerfinales zijn er voor de vaste supporters, degene die er iedere thuiswedstrijd zijn. Die mensen die uitwedstrijden bezoeken. Die ieder jaar klauwen vol met geld aan hun cluppie uitgeven, iedere week een dag kwijt zijn voor een wedstrijd van 90 minuten. Daar is de bekerfinale voor. En als je die mensen alleen toelaat weet je ook precies wie er binnenkomt. Bij neutrale kaarten is dat maar de vraag.

Gudde, had die dit ook niet gewoon moeten tegenhouden? Naar mijn mening wel. 2 Finales? Sterf dan maar met je beker! Maar Gudde heeft het drukker met z’n eigen supporters te schofferen en monddood te maken. Als er op 25 april schandalig word ingegrepen door de Rotterdamse politie, is Gudde er snel bij om te zeggen dat het “wel hun eigen schuld zal zijn”. Nee, lekker zo’n voorzitter.

1 Bekerfinale zou ook te duur zijn voor de maatschappij. Nu vind ik het onverteerbaar dat er word gezegd dat in deze tijd hier niet zoveel overheidsgeld heen zou moeten gaan. Dat mag iedereen vinden, misschien geef ik ze ook nog wel gelijk. Maar dan vind ik het, als Feijenoordsupporter, onverteerbaar dat er na , bijvoorbeeld, een aardbeving in Haiti een inzamelingsactie word gehouden waar de Nederlandse burger iets van €40.000.000 ophaalt. Dat is mooi en leuk, maar waarom besluit de overheid dan nog eens €40.000.000 aan belastinggeld uit te geven door dat bedrag te verdubbelen? Kan dat wel maar zomaar? €40.000.000, dat was een mooi begin van de bezuinigingen.

Daarnaast maakte het schijnbaar voor de kosten vrij weinig uit. De gehele Kuip was afgezet, je zou erdoor gaan denken dat de moffen terug zouden komen. De normale ME was aangevuld door de Koninklijke Marechaussee, maakt dat de Feijenoordsupporters tot vijand Nr. 1 van Nederland? Het leger inzetten tegen voetbalsupporters. Het zal wel kostenbesparend zijn. Dat ik de daadwerkelijke uitschakeling van Feijenoord (de 0-1) heb gemist omdat ik nog buiten stond te wachten om binnen te mogen en Rotterdam nutteloos is drooggelegd zullen we dan maar even vergeten (6 mei, het zal je trouwdag maar zijn).

Ben je eindelijk binnen, blijkt je eigen vak vol te zitten. Dan maar naar Vak X, waar je geen kloot van de wedstrijd ziet. Niet dat dit echt uitmaakte, want het doek was toch al gevallen. Helemaal nadat het doelpunt van El Ahmadi onterecht werd afgekeurd. Hoe dit kan vraag ik mij nog af, aan de kant van de grensrechter loopt hij uit de rug van een ajaxspeler. Dan nog buitenspel geven. Schele homo.

Binnen aangekomen blijkt er ook niet bespaard te zijn om cameramannen. Volgens mij hebben ze wel een mooi 360 graden plaatje van mij kunnen schieten. Het leukste was nog toen ze vanuit Vak X, mannetje achter mij, met een buisje en papier (beide in De Kuip verkregen: Vlaggenstok en rollen papier werden van boven gegooid) propjes en pijltjes naar het Amstel-ballen-snolletje ging schieten. Gelukkig voor hem was’ie iets voor tijd via een andere uitgang naar buiten gegaan want de Politie stond alweer te wachten om de vlerk in de kraag te vatten.

Nu krijgen we complimenten voor hoe we ons hebben gedragen. We zijn monddood gemaakt, sfeer zat er niet in. Dit was een aanfluiting, een belediging voor een bekerfinale. Buiten bij De Kuip liepen supporters lachend voorbij. 1-4 verliezen en lachend uit De Kuip kunnen lopen. Ik snap het niet. Maar schijnbaar is dit het publiek wat Gudde en Kessler willen, nou.. Wat een feest. Een voetbalfeest.

Het seizoen is mooi geweest, bekerfinale gehaald en 4de plaats in de competitie. De bekerfinale, de weg er naar toe: AZ, PSV, FC Twente. Die was zwaar en dus verdiend, de finale hoort dan een klimax te zijn.. En dan zo eindigen, dat is zuur. En waarom? Naar mijn mening omdat er op een site een plaatje van Rotterdam stond.. Daarboven wat bommenwerpers en wat tekst in de zin van; “70 jaar later gaat die kankerstad alsnog plat”. Bommen op Rotterdam, werd dat ook niet gezongen in de eerste finale? Hebben we daar iets over gehoord? Nee. Moet dat? Nee. Maar ga dan ook niet zielig over en tegen de Feijenoordsupporters doen. Zijn er, maatschappelijk gezien, geen grotere problemen waar we onze tijd en moeite (geld) in moeten steken? Ik denk het wel.

behalve de woorden over haiti, dat vind ik een beetje simpel, vind ik dit een keurig uiting van het gevoel dat leefde bij de supporters. maar het is de roep in een neuzenwoestijn. het zal aboublaatklep en de knjb werkelijk jeuken.
Reply
de forumkneus Wrote:
dugarry Wrote:"er mocht wat er ook zou gebeuren geen 2 ballen in het spel zijn is ons van te voren verteld, dus ik dacht nou, dan haal ik hem er maar weer snel uit" toen ik een stap in het veld had gezezet dacht ik al dat het niet helemaal goed was, maar dacht laat ik maar doorlopen....

ze heeft de verkeerde bal gepakt!

en strikt genomen had luinge moeten affluiten, maar ja, hij wordt niet voor niets vriendelijk verzocht zijn fluit in zijn broek te stoppen.


Wat een dijenkletser :notfunny: :notfunny: :notfunny:


Calimero cry
Reply
waf Wrote:
Quote:Veel geblaat, weinig wol

behalve de woorden over haiti, dat vind ik een beetje simpel, vind ik dit een keurig uiting van het gevoel dat leefde bij de supporters. maar het is de roep in een neuzenwoestijn. het zal aboublaatklep en de knjb werkelijk jeuken.


Pfff, wat zijt gij hardleers Calimero

:cheers: :yeah: :excited: Notworthy :-({|= =D> Undecided :nanana: FU
Reply
Ach dat van Verthongen, is dat alles? Zulke dingen vind ik wel mooi. Het is natuurlijk wel goedkoop scoren bij je supporters maar dat hoort er gewoon bij bij zulke wedstrijden. Zoals ik van de week ook al aangaf, dat provoceren mag ook wel een keer van een speler komen.

Maar goed, je weet nu al wat er gaan gebeuren... Verthongen wordt nu niet geschorst oid (hoeft van mij ook helemaal niet) maar volgend jaar komend ie in de Kuip en wordt ie tig keer de kanker gewenst en z'n moeder een keer uitgescholden en dan is het meteen weer 100 keer in de media hoe schandalig het wel niet is en krijgen ze waarschijnlijk ook maar meteen een wedstrijdje zonder publiek er bij. Zo standaard...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
KNVB gaat uitlatingen van Vertonghen onderzoeken

07/05/2010 17:07

De KNVB heeft de aanklager betaald voetbal verzocht de uitlatingen van Jan Vertonghen tijdens de huldiging van Ajax na de gewonnen bekerfinale tegen Feyenoord te onderzoeken. De 23-jarige Belgische verdediger liet zich donderdagavond tijdens de festiviteiten in de Arena negatief uit over Feyenoord. Vertonghen heeft inmiddels zijn excuses aangeboden.

'Ik heb me laten meeslepen door mijn emoties', aldus Vertonghen op de website van de Amsterdammers. 'Dat had ik niet moeten doen. Zeker niet in de positie die ik als speler van Ajax heb. Daarom wil ik mijn excuses aanbieden aan de fans en spelers van Feyenoord en ook aan andere mensen die ik met mijn uitspraken beschadigd heb.'
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ja en goh wat zou daar nou uitkomen? Ik gok, en daar zie ik nog echt voor aan ook, dat ie wordt vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs :-" !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Harry, waarom zou een speler wel geschorst kunnen worden voor uitlatingen tegen of over het scheidsrechterlijk trio en niet voor dit soort uitlatingen? Dit is gewoon oproer veroorzaken. Ik ben het met je eens dat het soms ook wel leuk is (eerlijk is eerlijk, de actie van Bjorn richting onze supporters was funny) maar dit zou gewoon niet gedoogd moeten worden. Gewoon met de zweep erover. Een speler verdedigt niet alleen de clubkleuren maar ook de eer van een club. En ik kan me niet voorstellen dat een club zich achter dit soort uitlatingen schaart.
Ik ga als medewerker van mijn organisatie ook niet richting mijn klanten roepen dat de concurrent een kutbedrijf is. Dat zou meer over mij of mijn werkgever zeggen dan over de concurrent.

Zweep d'r over, schorsing van een wedstrijdje en niet meer doen! :yellow:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Maar kunnen ze die schorsing ook oplopen als ze dat bijvoorbeeld in een interview met VI zeggen? Of als ze het tijdens dat programma van Derksen of van Gelder roepen?

Hij stond daar wel als vertegenwoordiger van zijn werkgever, vanuit de club zou ik een sanctie ook wel snappen.
Gewoon een boete opleggen en storten op rekening van een goed doel naar keuze.
Misschien zijn er nog wat noodlijdende ongediertebestrijders die wel een extra centje kunnen gebruiken.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
You got a point there! Waar trek je de grens? Simpel: eigenlijk nergens. Een speler moet dit soort uitlatingen enkel doen tijdens een wekelijks pokeravondje thuis met vrienden, niet in het openbaar.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
[Image: ajax.jpg]

[Image: homoswitch.gif]

@Mac: Kunnen we deze toevoegen aan de smiley's?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: