The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2010
Zeg het anders nog een keer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waar Mist mijn angstgegner is (toch geen 2e ronde tegen hem?), is Buurs toch wel mijn favoriete tegenstander.
Reply
andre Wrote:Waar Mist mijn angstgegner is (toch geen 2e ronde tegen hem?), is Buurs toch wel mijn favoriete tegenstander.

volgens mij heb jij ooit 1 of 2 keer van mij gewonnen :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Centre Court(4) - Mitch (6) - Ad Wim - Kraai: 5-7-6-6
1-1-1-2 Clement - Luczak
1-1-1-2 Stakhovsky - Odesnik
BV1: 22-24-17-20
BV2: 20-23-21-19

Dus Stak of Clement moet winnen om door te gaan. CC is uitgeschakeld met zijn 4 favorieten.

Ga jij anders even beweren dat Mello favoriet was tegen Zeballos. Maar ik zal verder niet happen op je uitlokkende post. Als ik ook maar een kleine toespeling maak naar jouw fantastische positie op de FTM-ranglijst(houd je er van de 30 nog wel 1 onder je?) dan is de wereld te klein. Later ik maar groter zijn. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waar zeg ik dan dat Mello favoriet was tegen Zeballos? Het ging natuurlijk om Sela-Levine. Zo moeilijk is dat toch niet?

En idd ja, sorry, ik kijk onwijs tegen je op omdat je 5e staat met FTM, wat een prestatie! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Waar zeg ik dan dat Mello favoriet was tegen Zeballos? Het ging natuurlijk om Sela-Levine. Zo moeilijk is dat toch niet?

En idd ja, sorry, ik kijk onwijs tegen je op omdat je 5e staat met FTM, wat een prestatie! =D>

Ik ben net uit bed maar wordt nu al weer moe van je. Als Zeballos gewonnen had was ik door geweest, dan gaat 't voor mij toch om die partij? Die Sela partij deed er voor mij helemaal niet toe.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Oke, als je net uit bed bent, snap ik dat je het niet begrijpt. Het gaat mij er natuurlijk om dat je gisteren zei dat jouw 4 picks favoriet waren. Wat natuurlijk onzin was, wat ik toen ook meteen zei, omdat Sela dik favoriet was tegen Levine. En daarop was mijn vermeende uitlokpost natuurlijk op gericht.

Ik snap dat het vermoeiend is, als je telkens uitgeluld wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mello was uiteraard favoriet tegen Zeballos.
Reply
Misschien heb ik het favoriet zijn teveel als feit gebracht. Ik vond Levine favoriet, anders had ik ook niet voor hem gepolld. Dat 2 vd 3 concurrenten dat met me eens sterkte me in die gedachte. Ik ga natuurlijk niet bij elke partij waar ik hier wat over post de bookies bekijken.
En over feiten gesproken, wie gaat Monaco vervangen Ad?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mocht ie niet spelen, Brands.

Ik ben blij dat je iig inziet dat het erop leek alsof je het wel als feit bedoelde dat Levine favoriet was. En kijk naar het tijdstip van mijn post, het was laat en ik was dronken, dus het was ook niet al te serieus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zijn we nu dus weer vriendjes? Flower

[gay]
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad is dronken, maar zet nog wel even de computer aan om een tussenstand van de tennispoll te plaatsen Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Andre - Mist (2)
Melzer - Nalbandian
Montanes - Mello
Lopez - Mathieu
Benneteau - Ancic
BV1: 14-32
BV2: 10-9

Kooltje - Ad Wim
Nalbandian - Melzer
Blake - Ferrer
Mathieu - Lopez
BV1: 28-32
BV2: 13-10

Mitch (6) - The Player
Robredo - Stakhovksy
Nalbandian - Melzer
Russell - Andreev
Kohlschreiber - Petzschner
BV1: 27-27
BV2: 13-6

Scholten (8) - Kuiper (7)
Russell - Andreev
Blake - Ferrer
BV1: 31-28
BV2: 10-8

SUCCES HEREN !!!
Reply
Ik wijk nogal af met de BV.
Succes Mist!
Reply
andre Wrote:Ik wijk nogal af met de BV.
Succes Mist!
Je wijkt af, maar zit voorlopig wel goed met de BV. Na 2 van de 4 staat de teller pas op 5 aces.
Reply
Degenen die normaliter de meeste aces slaan, moeten wel nog komen. Niet dat het veel uit maakt, maar ik had er trouwens 22 ipv 32. Het is een trage baan dus ik verwachtte er weinig. Ik verwachtte er echter wel 5 van Djokovic...

Wel grappig trouwens, ik heb volgens mij voor het eerst 12121212 etc. ingevuld. Hopelijk zijn de verrassingen vannacht al geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Andre - Mist (2): 11-12
Melzer - Nalbandian
Montanes - Mello
Lopez - Mathieu
BV1: 14-32
BV2: 10-9

Kooltje - Ad Wim: 11-11
Nalbandian - Melzer
Blake - Ferrer
Mathieu - Lopez
BV1: 28-22
BV2: 13-10

Mitch (6) - The Player: 11-10
Robredo - Stakhovksy
Nalbandian - Melzer
Russell - Andreev
BV1: 27-27
BV2: 13-6

Scholten (8) - Kuiper (7): 11-11
Russell - Andreev
Blake - Ferrer
BV1: 31-28
BV2: 10-8
Reply
Ad Wim Wrote:Degenen die normaliter de meeste aces slaan, moeten wel nog komen. Niet dat het veel uit maakt, maar ik had er trouwens 22 ipv 32. Het is een trage baan dus ik verwachtte er weinig. Ik verwachtte er echter wel 5 van Djokovic...

Wel grappig trouwens, ik heb volgens mij voor het eerst 12121212 etc. ingevuld. Hopelijk zijn de verrassingen vannacht al geweest.
Ik ook.
Voor de aces had ik Nadal op 1 geteld, Djokovic op 3, Federer op 4 en Murray op 6.
Ik twijfelde nog over De Bakker, maar goed dat ik hem niet op winst gezet hard.
Reply
Ik had Nadal 3, Djoko 5, Federer 5 en Murray 9. Nadal klopt en Djoko had ik wel een 3-setter gedacht dus hoopte ondanks dat zijn service niet loopt toch nog wel op wat aces.
Murray slaat de laatste tijd wel heel veel aces, dus zelfs bij een simpele overwinning verwacht ik er nog wel wat van hem.

Mijn grootste twijfels waren Nalbandian-Melzer, Almagro-Karlovic en Mathieu-Lopez.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En door, lekker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Andre - Mist (2): 21-19
Andre door naar de halve finale.

Kooltje - Ad Wim: 20-21
Ad Wim door naar de halve finale.

Mitch (6) - The Player: 21-19
Mitch (6) door naar de halve finale.

Scholten (8) - Kuiper (7): 22-20
Scholten (8) door naar de halve finale.
Reply
Feli Andre, ruim verschil uiteindelijk.
Reply
Andre - Ad Wim: 16-14
3e ronde:
Robredo - Sela

4e ronde:
2in2 - 2in3 Troicki - Berdych
1in2 - 2in3 Garcia-Lopez - Monaco
2in2 - 2in3 Ljubicic - Djokovic

BV1: 17-19

Mitch (6) - Scholten (8): 20-12
3e ronde:
Isner - Querrey
Berdych - Verdasco
Ljubicic - Dabul
Djokovic - Kohlschreiber (Scholten was te laat met insturen, had daar dus een 0)

4e ronde:
1in2 - 2in2 Baghdatis - Robredo
2in3 - 2in2 Tsonga - Soderling
2in3 - 2in2 Troicki - Berdych
2in2 - 2in3 Isner - Nadal
2in3 - 1in3 Garcia-Lopez - Monaco
2in3 - 1in2 Ljubicic - Djokovic

BV1: 17-19

Antwoord BV1 = 20.
Reply
Ai, dat wordt wel heel lastig. Ik vermoedde al dat Andre voor Robredo was gegaan, maar ik wist niet waar ik het verschil kon gaan maken deze ronde, behalve in sets. En ik had de BV nog wel zo goed...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ai, dat wordt wel heel lastig. Ik vermoedde al dat Andre voor Robredo was gegaan, maar ik wist niet waar ik het verschil kon gaan maken deze ronde, behalve in sets. En ik had de BV nog wel zo goed...
Foutje in de verschillen. Nadal hebben jullie gewoon hetzelfde. Monaco zal het voor jou moeten gaan doen !!
Reply
O, dat verbetert de zaak aanzienlijk! Succes trouwens andré.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jij ook, GGL-Monaco is vrij bepalend.
Reply
Feli Ad Wim. Met de setwinst van Ljubicic ben je reeds binnen.
Zal wel een mooie lose-lose situatie zijn als Djokovic nog wint.
Reply
Dank je dre, ik lijk wel een soort Federer; alleen goed op de grote toernooien.

Wel mooi dat het uiteindelijk op de BV beslist gaat worden, die draag ik op aan buurs!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Andre - Ad Wim: 28-28
3e ronde:
Robredo - Sela

4e ronde:
2in2 - 2in3 Troicki - Berdych
1in2 - 2in3 Garcia-Lopez - Monaco
2in2 - 2in3 Ljubicic - Djokovic

BV1: 17-19

Mitch (6) - Scholten (8): 33-30
3e ronde:
Isner - Querrey
Berdych - Verdasco
Ljubicic - Dabul
Djokovic - Kohlschreiber (Scholten was te laat met insturen, had daar dus een 0)

4e ronde:
1in2 - 2in2 Baghdatis - Robredo
2in3 - 2in2 Tsonga - Soderling
2in3 - 2in2 Troicki - Berdych
2in2 - 2in3 Isner - Nadal
2in3 - 1in3 Garcia-Lopez - Monaco
2in3 - 1in2 Ljubicic - Djokovic

BV1: 17-19

Antwoord BV1 = 20.
Reply


Forum Jump: