The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Copy-Paste Bredanaar, hiervoor moet je bij 'Pieter' zijn Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Copy-Paste Bredanaar, hiervoor moet je bij 'Pieter' zijn Wink

Dat wist ik wel hoor; mijn :roll: was ook niet voor jou bedoeld
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
AZ wil Medunjanin verhuren

AZ wil Kemy Agustien en Haris Medunjanin komend seizoen verhuren aan een andere Eredivisieclub. De Alkmaarders willen het duo ervaring op laten doen.

Agustien werd onlangs overgenomen van Willem II. Medunjanin komt uit de jeugd en speelt komende week met Jong Oranje het EK. AZ verhuurde afgelopen jaar Tom Zoontjes (Telstar), Arjan Wisse (Haarlem

Nou Vitesse, als jullie 'm halen bestel ik alsnog die seizoenskaart!
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
PSV’er Alex misschien toch naar Engeland

Van onze Telesportredactie


AMSTERDAM, zondag
Chelsea heeft juristen aan het werk gezet om te onderzoeken of PSV-verdediger Alex mogelijk toch in de Premier League uit kan komen. De Engelse landskampioen heeft met ingang van komend seizoen de eigendomsrechten over de Braziliaan, die volgens de standaardregels echter niet in aanmerking komt voor een werkvergunning in Engeland. Als niet-EU-speler had hij daarvoor de afgelopen twee jaar een substantieel aantal interlands moeten spelen.
Bij exceptionele talenten uit grote voetballanden als Brazilië maakt de Engelse voetbalbond echter wel eens een uitzondering, zoals dit seizoen is gebeurd bij de Braziliaan Fabio Rochemback van Middlesbrough. Als Chelsea er niet in slaagt Alex via een omweg binnen te loodsen, wil PSV de verdediger graag nog een jaar huren.



Alex zelf heeft aangegeven toe te zijn aan een stap hogerop en wil naar een grotere competitie.
Wie dit leest is gek
Reply
[naieve PSV-supporters-modus]Maar hij eigendom van PSV![/naieve PSV-spporters-modus]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
FC Petr Wrote:AZ wil Medunjanin verhuren

AZ wil Kemy Agustien en Haris Medunjanin komend seizoen verhuren aan een andere Eredivisieclub. De Alkmaarders willen het duo ervaring op laten doen.

Agustien werd onlangs overgenomen van Willem II. Medunjanin komt uit de jeugd en speelt komende week met Jong Oranje het EK. AZ verhuurde afgelopen jaar Tom Zoontjes (Telstar), Arjan Wisse (Haarlem
Hij is welkom hoor, in Amsterdam. Laten we 'm dan maar meteen overnemen, om 'm over 3 jaar voor 23 miljoen euro te verkopen aan Chelsea.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Kleine Jan Wrote:PSV’er Alex misschien toch naar Engeland

Van onze Telesportredactie


AMSTERDAM, zondag
Chelsea heeft juristen aan het werk gezet om te onderzoeken of PSV-verdediger Alex mogelijk toch in de Premier League uit kan komen. De Engelse landskampioen heeft met ingang van komend seizoen de eigendomsrechten over de Braziliaan, die volgens de standaardregels echter niet in aanmerking komt voor een werkvergunning in Engeland. Als niet-EU-speler had hij daarvoor de afgelopen twee jaar een substantieel aantal interlands moeten spelen.
Bij exceptionele talenten uit grote voetballanden als Brazilië maakt de Engelse voetbalbond echter wel eens een uitzondering, zoals dit seizoen is gebeurd bij de Braziliaan Fabio Rochemback van Middlesbrough. Als Chelsea er niet in slaagt Alex via een omweg binnen te loodsen, wil PSV de verdediger graag nog een jaar huren.



Alex zelf heeft aangegeven toe te zijn aan een stap hogerop en wil naar een grotere competitie.

als het de topper rochembakkes lukt, wil dat natuurlijk nog niet zeggen over alex. :roll:
Reply
RVN gaat misschien ook naar Chelsea, dat zal die Ferguson leren ! Icon_twisted
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:RVN gaat misschien ook naar Chelsea, dat zal die Ferguson leren ! Icon_twisted

Als ie dat maar uit zijn kop laat! Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ten Cate wil dus Gabri meenemen en de rechtsback van Steaua halen.

Waar blijven PSV en Feyenoord met nieuwe aanwinsten en geruchten? Ik hoor bijzonder weinig uit Eindhoven en Rotterdam.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ekslem Wrote:
Ricochan Wrote:RVN gaat misschien ook naar Chelsea, dat zal die Ferguson leren ! Icon_twisted

Als ie dat maar uit zijn kop laat! Icon_evil


Het is nog maar een gerucht, maar hij zou 7 miljoen per jaar kunnen verdienen...
Bangkok resident.
Reply
Niemeyer gaat denk ik voor 2 miljoen naar Leverkusen.
Laten we hem maar verkopen, want hij wil toch niet bijtekenen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Niemeyer gaat denk ik voor 2 miljoen naar Leverkusen.
Laten we hem maar verkopen, want hij wil toch niet bijtekenen.

Dan zou ik hem ook verkopen, bovendien is 2 miljoen toch een heel aardig bedrag.
Reply
FC Wageningen Wrote:
FC Petr Wrote:AZ wil Medunjanin verhuren

AZ wil Kemy Agustien en Haris Medunjanin komend seizoen verhuren aan een andere Eredivisieclub. De Alkmaarders willen het duo ervaring op laten doen.

Agustien werd onlangs overgenomen van Willem II. Medunjanin komt uit de jeugd en speelt komende week met Jong Oranje het EK. AZ verhuurde afgelopen jaar Tom Zoontjes (Telstar), Arjan Wisse (Haarlem
Hij is welkom hoor, in Amsterdam. Laten we 'm dan maar meteen overnemen, om 'm over 3 jaar voor 23 miljoen euro te verkopen aan Chelsea.

Als 3e nummer 10 achter Perez en Sneijder? Wanneer gaat ie spelen en 23 miljoen waard worden dan? Hij gaat gewoon bij een subtopper ballen en wordt na een sensationeel seizoen de vaste nr. 10 van AZ.

Ad Wim Wrote:Ten Cate wil dus Gabri meenemen en de rechtsback van Steaua halen.

Waar blijven PSV en Feyenoord met nieuwe aanwinsten en geruchten? Ik hoor bijzonder weinig uit Eindhoven en Rotterdam.

Zolang er niemand gaat hoef je ook niks nieuws te kopen. Deze week komt wrs duidelijkheid over Farfan, Alex en Cocu.. als die allemaal gaan zul je snel wat horen lijkt me.. als die blijven hoor je de hele zomer niks.
Reply
PSV en Feijenoord kiezen bewust de 'stille' route. Bij Ajax lekt er per ongeluk wel eens wat uit. Feijenoord is op zeker wel aan het zoeken, maak je daar maar geen zorgen over, met de dreiging van het vertrek van Kalou/Castelen en het vertrek van Kuyt...
Waar ik me meer zorgen over maak is de stilte bij Vitas! Als we nu al amper NEC van ons af kunnen houden is de selectie echt te slecht! Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Harry,

zo'n opmerking kan echt niet, waar ben je....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Quote:'Portugezen in beeld bij PSV'
PSV begeeft zich mogelijk op de Portugese spelersmarkt. Volgens O Jogo gaat het om de talenten Miguel Besugo en Manuel da Costa, die worden aangedragen door de nieuwe trainer Ronald Koeman

ow jee.. ik hou mijn hart vast... :roll:
Wie dit leest is gek
Reply
Geruchten: Heerenveen schijnt dichtbij een akkoord te zijn met zowel Zuiverloon als Alfonso Alves (Malmo FF).
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Aan Alfonso gaan ze zeker een goede hebben. Was ook nog een tijd sprake van dat hij naar Twente zou komen, maar hij is nogal duur geloof ik.
Reply
Zweedse bronnen melden een vraagprijs van 4,5 miljoen euro, maar daar wordt sterk aan getwijfeld.

Ligt ergens rond de twee en een half, denk ik.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
En toen zei Ten Cate in VI dat Kromkamp zeker niet naar Ajax komt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ad Wim Wrote:Ten Cate wil dus Gabri meenemen en de rechtsback van Steaua halen.

Waar blijven PSV en Feyenoord met nieuwe aanwinsten en geruchten? Ik hoor bijzonder weinig uit Eindhoven en Rotterdam.

heeft ajakkes al aanwinsten dan? of vallen jaap stom, alias de blessuregevoelige opa en de overschatte kenneth krijg de klerez daaronder. he gut, nu vergeet ik krohn dehli. :razz:

oh ja, wij zijn in stilte op zoek naar een linksback en een verdedigende middenvelder. derijck is alvast teruggehaald als stand in voor schreuder en greene. het schijnt dat fainoid ook interesse had in luirink, maar 3 mio was te veel voor iemand die zich nog moet bewijzen. en hij zit kennelijk liever achter mathijsen op de bank, dan achter bahia.

nog wat geruchten: kolka heeft nog altijd niet getekend en haisselbaink ook niet, kalou is kennelijk nog niet rond met chelsea en valencia biedt te weinig voor castelen. fainoid schijnt bezig te zijn met spelers, maar niemand weet wie, bij de transfer van vlaar is al door woerts aangekondigd dat dit voortaan zo zou gebeuren. ook de mededeling dat fainoid geen cent te makken heeft is uiteraard onwaar, maar beter dan zeggen hoeveel je te besteden hebt.

is je nieuwsgierigheid een beetje bevredigd zo?
Reply
Quote:Fabio Rochemback een talent?

Undecided
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Quote:Nee, we hoeven er niet bevreesd voor te zijn dat Salomon Kalou straks tegenover Nederland zal staan op het WK. Maar na dat toernooi zal de Feyenoord-aanvaller wel voor zijn geboorteland Ivoorkust gaan uitkomen, zo meldt Sportweek. Kalou probeerde anderhalf jaar om een Nederlands paspoort te verkrijgen, maar stuitte telkens op minister van Integratie Rita Verdonk.

Kalou: "Het boek is dicht. Na het WK ga ik doen wat ik mijn broer Bonaventure heb beloofd: voor Ivoorkust spelen. Iedereen weet dat ik graag voor het Nederlands elftal was uitgekomen op het WK in Duitsland. Daar heb ik alles aan gedaan, daar hebben bondscoach Marco van Basten en meneer Cruijff alles aan gedaan. Alleen wilde mevrouw Verdonk dat niet. Er zit voor mij niets anders op, daar ik niet verwacht nog lang in Nederland te voetballen. Ik moet verder metmijn carriere, wil niet stilstaan in mijn ontwikkeling."

Binnenkort zal Salomon Kalou samen met zijn oudere broer en zaakwaarnemers gaan bepalen waar zijn toekomst ligt. Engeland of Spanje genieten daarbij zijn zware voorkeur. Kalou moet eerst wachten totdat Feyenoord met een club tot een akkoord komt. Valencia en Chelsea lijken het meest geinteresseerd. Bij de Londense club woedt een interne machtsstrijd, Jose Mourinho is een voorstander van de komst van Kalou, maar een definitief ja-woord heeft de onder vuur liggende Portugese manager nog niet. Daarbij heeft Chelsea nog het probleem dat het Kalou speelgerechtigd moet zien te krijgen voor het Premiership. Het minder kapitaalkrachtige Valencia zit op het vinkentouw.

"Valencia speelt in mijn favoriete systeem, met een diepe spits en een soort schaduwspits daarachter en met mensen op de flanken. Ze spelen Champions League en Valencia lijkt me bovendien een heerlijke stad," lepelt Kalou moeiteloos op. Een jaar geleden lag er al een mogelijkheid om naar Valencia te verkassen, maar toen wilde Kalou liever naar PSV. De Eindhovense club is nu geen optie meer voor de Ivoriaan. Overigens staat ook Romeo Castelen in de belangstelling van Valencia. Als mogelijke vervangers zou Feyenoord nadrukkelijk de Heerenveen-spelers Yildirim en Pranjic volgen.

pranjic gaat nog wel, yildirim heeft wel een heeeeel groot dipje gehad. ik zou er niet te veel voor betalen, misschien kan wat gedaan worden met een verkoopp van zuiverloon aan heerenveen. die denken namelijk dat dat een goeie rechtsback is.
Reply
Quote:"Er zit voor mij niets anders op, daar ik niet verwacht nog lang in Nederland te voetballen. Ik moet verder metmijn carriere, wil niet stilstaan in mijn ontwikkeling."
En hiermee geeft Kalou zelf nog eens overduidelijk aan waarom Rita 100% gelijk heeft gehad! Hulde Rita! =D>
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Lijkt me nu ook wel duidelijk dat hij zijn Nederlanderschap had willen gebruiken (lees misbruiken) om naar Chelsea (of een andere club) te verkassen.

Ik voel me Hollander, mijn hol :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Kalou beleefd een heerlijke kutzomer. Hij had zich inderdaad met het Nederlands elftal in de kijker willen spelen op het WK om een club in Engeland of Spanje te laten zien wat ie kan. Immers de keuze om voor Ivoorkust of Nederland te spelen is, geheel objectief bezien, vrij eenvoudig. Dus 'opgeven' van iets deed ie eigenlijk niet. Vorig jaar wilde hij naar PSV maar ging de deal niet door, nu heeft PSV hem niet meer nodig en kan hij niet naar het WK. Kalou heeft zich in een zeer lastige situ gemanouvreerd. =D>
Zonde van zijn kwaliteiten voor Feyenoord maar ik denk dat ie uberhaupt nu beter kan vertrekken, echt gedreven zal ie niet meer zijn voor de Nederlandse clubjes...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:PSV en Feijenoord kiezen bewust de 'stille' route. Bij Ajax lekt er per ongeluk wel eens wat uit. Feijenoord is op zeker wel aan het zoeken, maak je daar maar geen zorgen over, met de dreiging van het vertrek van Kalou/Castelen en het vertrek van Kuyt...
Waar ik me meer zorgen over maak is de stilte bij Vitas! Als we nu al amper NEC van ons af kunnen houden is de selectie echt te slecht! Wink
Uitlekken? Ten Cate zegt het openlijk in elk programma waarin hij zit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Marshall Wrote:PSV en Feijenoord kiezen bewust de 'stille' route. Bij Ajax lekt er per ongeluk wel eens wat uit. Feijenoord is op zeker wel aan het zoeken, maak je daar maar geen zorgen over, met de dreiging van het vertrek van Kalou/Castelen en het vertrek van Kuyt...
Waar ik me meer zorgen over maak is de stilte bij Vitas! Als we nu al amper NEC van ons af kunnen houden is de selectie echt te slecht! Wink
Uitlekken? Ten Cate zegt het openlijk in elk programma waarin hij zit.
Koppel het bij PSV en Feijenoord gebruikte 'bewust' eens aan het per ongeluk bij Ajax en je ziet misschien ook een serieuse sarcastische ondertoon :roll:
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Ten Cate wil dus Gabri meenemen en de rechtsback van Steaua halen.

Waar blijven PSV en Feyenoord met nieuwe aanwinsten en geruchten? Ik hoor bijzonder weinig uit Eindhoven en Rotterdam.

heeft ajakkes al aanwinsten dan? of vallen jaap stom, alias de blessuregevoelige opa en de overschatte kenneth krijg de klerez daaronder. he gut, nu vergeet ik krohn dehli. :razz:

oh ja, wij zijn in stilte op zoek naar een linksback en een verdedigende middenvelder. derijck is alvast teruggehaald als stand in voor schreuder en greene. het schijnt dat fainoid ook interesse had in luirink, maar 3 mio was te veel voor iemand die zich nog moet bewijzen. en hij zit kennelijk liever achter mathijsen op de bank, dan achter bahia.
Jaap Stam komt van AC Milan en Perez was een van de uitblinkers van AZ, dat tweede werd in de competitie. Verder komt Davids heel dichtbij en wellicht ook nog eens Gabri en/of Landzaat.
Kom jij met je Derijck Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: