The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2008
:Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nogmaals, als iedereen nou even voor zijn eigen poule de verschillen uitrekent en hier neerzet. Dat scheelt een hoop werk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lijkt me een goed plan, maar kan pas na 19 uur?
Reply
omyaca Wrote:Lijkt me een goed plan, maar kan pas na 19 uur?

Jij voor onze poule Omyaca? :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:Lijkt me een goed plan, maar kan pas na 19 uur?

Jij voor onze poule Omyaca? :Big Grin
Lijkt me, gezien de staat waarin jij verkeerd, misschien wel verstandig :wink:
Reply
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:Lijkt me een goed plan, maar kan pas na 19 uur?

Jij voor onze poule Omyaca? :Big Grin
Lijkt me, gezien de staat waarin jij verkeerd, misschien wel verstandig :wink:

OSmile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
CC- XL- Kooltje

Korolev-Mahut 2-1-2
Nishikori - Cilic 2-2-1
Melzer-Safin 2-1-1
de Voest-Berrer 1-2-1

Acasuso-Mirnyi 1-1-2
Clement-Rochus 2-1-2
Malisse-Serra 1-1-2
Young-Reynolds 2-2-1
Giraldo-Eschauer 1-2-1

bv 20-20-17
Reply
Juan Zueco – Scholten – Mindlight

Roitman – Garcia-Lopez 2-2-1
Korolev – Mahut 2-1-1
Melzer – Safin 1-2-1
De Voest – Berrer 2-1-2

Lee – Llodra 2-1-2
Volandri – Bjorkman 2-2-1

Starace – Gicquel 2-2-1
Sela – Kiefer 2-2-1
Reynolds – Young 2-1-2
Giraldo – Eschauer 1-1-2

bv 13-16-17
Reply
kooltje Wrote:CC- XL- Kooltje

Korolev-Mahut 2-1-2
Nishikori - Cilic 2-2-1
Melzer-Safin 2-1-1
de Voest-Berrer 1-2-1

Acasuso-Mirnyi 1-1-2
Clement-Rochus 2-1-2
Malisse-Serra 1-1-2
Young-Reynolds 2-2-1
Giraldo-Eschauer 1-2-1

bv 20-20-17

klasse kool!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Elikian-Haggie-omyaca 3-3-2

1-1-2 Korolev - Mahut
2-1-2 Nishikori(q) - Cilic
2-1-1 Hanescu - Montanes
1-2-1 Acasuso - Mirnyi(q)
2-2-1 Clement - O.Rochus
1-1-2 Malisse - Serra(q)
1-2-2 Starace - Gicquel
1-2-1 Giraldo(q) - Eschauer

11-11-12 Beslissingsvraag
Reply
Poule 7:

Andre - De Kabaggaan - Cruijff/Buurs
2-2-1-1 Korolev-Mahut
2-2-1-2 Melzer-Safin
2-2-2-1 de Voest-Berrer
1-2-2-1 Hanescu-Montanes
1-2-1-1 Johansson-Lu
2-1-2-2 Lee-Llodra
2-1-1-1 Malisse-Serra
2-2-1-2 Starace-Gicquel
1-1-1-2 Dancevic-Falla (vervalt)
1-2-1-1 Reynolds-Young
16-12-11-16 beslissingsvraag

4-5-4-4 Stand

Cruijff-Buurs hebben vandaag 1 verschil, dus de wedstrijd Starace-Gicquel bepaalt wie de kwalificatie overleeft.
Mocht deze niet doorgaan dan hebben we een discussiepunt: telt dan de beslissingsvraag of telt deze niet omdat deze morgen wordt gespeeld (de q gaat over de eerste dag van het toernooi), zodat in dat geval Cruijff als eerstgepollde doorgaat.
Reply
Megaveel verschillen door de 1-2-1-2 strategie van Mitch :8:

Poule 1:

Mitch - São Paulo - Chiel Montagne: 1-6-7

1-2-2 Roitman-Garcia Lopez
2-1-2 Korolev - Mahut
1-2-2 Nikishori - Cilic
2-1-1 Tipsarevic- Massu
1-2-1 Melzer - Safin
2-2-1 De Voest-Berrer
2-1-2 Haas-Benneteau
1-2-1 Bolleli - Isner
1-2-2 Horna-Querrey
2-1-1 Simon-Berlocq
2-1-2 Johansson- Lu
1-1-2 Acasuso-Mirnyi

Vraag: 12 - 20 - 14
Reply
Juan Zueco – Scholten – Mindlight 4 – 4 – 2

Roitman – Garcia-Lopez 2-2-1
Korolev – Mahut 2-1-1
Melzer – Safin 1-2-1
De Voest – Berrer 2-1-2

bv 13-16-17
Reply
CC- XL- Kooltje

Stand op verschillen: 3-2-3

Verschillen:
Korolev-Mahut 2-1-2
Nishikori - Cilic 2-2-1
Melzer-Safin 2-1-1
de Voest-Berrer 1-2-1
Acasuso-Mirnyi 1-1-2

Schifting: 20-20-17

In het overzicht van Kooltje speel ik tegen Young, in mijn voorspelling stond uiteraard voor Young. Dit heb ik dus aangepast in de score ten opzichte van de eerdere overzichtspost.
Old MacDonald had a pharmaceutic company.
Reply
prima xl!
Reply
Poule 7:

Andre - De Kabaggaan - Cruijff/Buurs
2-2-1-1 Korolev-Mahut
2-2-1-2 Melzer-Safin
2-2-2-1 de Voest-Berrer
1-2-2-1 Hanescu-Montanes
1-2-1-1 Johansson-Lu
2-1-2-2 Lee-Llodra
2-1-1-1 Malisse-Serra
2-2-1-2 Starace-Gicquel
1-1-1-2 Dancevic-Falla (vervalt)
1-2-1-1 Reynolds-Young
16-12-11-16 beslissingsvraag

9-12-9-10 Stand

Cruijff is dus in de kwalificaties uitgeschakeld.
De Kabaggaan is door naar de volgende ronde.
Reply
Onze poule:

Ad - Boca - Mailman

Tussenstand na onderste helft: 11 - 10 - 8

Verschillen bovenste helft:

1-2-2 De Voest - Berrer
1-2-1 Korolev - Mahut
1-1-2 Hanescu - Montanes
2-1-1 Acasuso - Mirnyi
2-2-1 Roitman - GGL

BV: 14-15-15
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vanaf aanstaande zaterdag kun je bij Unibet een hele week het tennis van Indian Wells LIVE bekijken met live streaming!
=D>
Reply
kooltje Wrote:Vanaf aanstaande zaterdag kun je bij Unibet een hele week het tennis van Indian Wells LIVE bekijken met live streaming!
=D>

even mijn inlogcodes weer opzoeken :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat meen je niet :eeeek:. Net 11,95 voor een tournament pass betaald via ATP :crazy:
Reply
mindlight Wrote:Dat meen je niet :eeeek:. Net 11,95 voor een tournament pass betaald via ATP :crazy:

:eeeek:

wordt dan een maand lid van sport 1, dan kun je ook nog miami kijken :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik ga het ook maar eens op sport 1 bekijken de komende weken. :razz:
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Dat meen je niet :eeeek:. Net 11,95 voor een tournament pass betaald via ATP :crazy:

:eeeek:

wordt dan een maand lid van sport 1, dan kun je ook nog miami kijken :wink:

Ik ben lid van Sport1 (in Oud-Beijerland), maar woon nu doordeweeks in Hilversum. Dat is eigenlijk puur een slaap/werk plaats en daar is het zonde van het geld om digitale tv te nemen + Sport 1. Maarja, ik heb nu al betaald voor IW, vanaf maandag maar gewoon waar mogelijk gebruik van maken.
Reply
Dat is mooi! Maar hoe zit dat met die maand Sport 1?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat is mooi! Maar hoe zit dat met die maand Sport 1?

ik denk dat je min. een aantal maanden lid moet zijn.
je kan het natuurlijk nakijken op de site.

wij krijgen binnenkort schotel en kunnen dan ook sport 1 etc. ontvangen.
ik hoop dat het voor het gravelseizoen is met al die geweldige masters-series =P~
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Heb je het nou over die maand Sport 1? Waarvan moet je dan min. een aantal maanden lid zijn?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Heb je het nou over die maand Sport 1? Waarvan moet je dan min. een aantal maanden lid zijn?

je moet volgens mij sowieso zo'n kastje voor digitale tv hebben.
dan heb je ook eurosport 2 etc.

mijn broertje wou zijn abonnement opzeggen en moest bij dat abonnement wachten tot er een jaar verstreken was.
staat vaak in de kleine lettertjes.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hoe kan ik Film1 en Sport1 ontvangen?
Film1 en Sport1 zijn te ontvangen via digitale televisie van UPC, Casema, TV Home, Multikabel, Delta, CaiW en Canaldigitaal. Doe de postcode check op deze site om te zien via welke kabel- of satellietaanbieder jou Film1 en Sport1 kunt ontvangen.

Hoe kan ik een Film1 en/of Sport1 abonnement afsluiten?
Je kunt een Film1 en/of Sport1abonnement afsluiten via diverse aanbieders van digitale televisie. Neem contact op met je huidige TV-aanbieder of doe de postcode check om te zien via welke satelliet- of kabelmaatschappij je Film1 en Sport1 kunt ontvangen. Via de postcode check kun je direct doorklikken naar de website van de betreffende aanbieder om online een abonnement af te sluiten.

Hoe beëindig ik mijn Film1 en/of Sport1 abonnement?
Je Film1 en/of Sport1 abonnement kun je beëindigen bij je kabel- of satellietaanbieder. Neem contact op met je lokale aanbieder of kijk op de betreffende website voor meer informatie.

Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?
De Algemene Voorwaarden verschillen per aanbieder. Neem contact op met je kabel- of satellietaanbieder of kijk op de betreffende website voor meer informatie.

Waarom heb ik een digitaal televisie abonnement nodig, kost mij dat extra geld?
Om Film1 en Sport1 te kunnen kijken is een digitale televisie aansluiting een vereiste (op den duur zal analoge televisie volledig verdwijnen). De overstap naar digitale televisie hoeft niet noodzakelijk veel meer te kosten. De meeste kabelaanbieders hebben scherpe aanbiedingen, voor meer informatie over de tarieven kun je terecht bij je provider.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
als jullie digitale tv hebben, moet het lukken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ah, ik heb dus geen digitale televisie...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: