The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Madrid 2008
5-4**, niets aan de hand nog. Kom op Kohli!
Reply
5-5

nu zal de beslissing vallen bij het volgende punt denk ik
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
goed punt, 5-4**
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
5-5 nou wie krijgt het 1e MP...
Reply
mp waw [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mp Wawje.. :x
Reply
mp wawwie!! :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
zoals ik zei was dat de beslissing :o =D> Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
hahahahhaha
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
waw =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
KUT KOHL!! MAFKEES!! EIKEL!! LAM****
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
GVD!! Van 4-1 naar 5-7, tyfuszooi! :letitallout:
Reply
Hier mazzel je buursmans and you know it
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
prachtige laatste backhand =P~

nog steeds is je dag goed haggie met monfils en karlo als echte troeven
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:Hier mazzel je buursmans and you know it

i know it, maar jij had eerder vandaag niet te klagen.

granollers/karlo/hanescu
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
baal alleen van die laffe tsonga en ginepri. verder zitten alle 5 mijn spelers er nog in. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ik hoop iig dat karlo djoko morgen pakt [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zo lang Del Potro morgen Nalbandian pakt, is dit best een goede week :8:
Reply
ik verheug me nu al op nalbi - federer :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Mac Wrote:Als ik t goed begrepen heb probeerde hij idd op een andere computer dan normaal in te loggen en dat lukte niet (waarschijnlijk dus een internetcafe ofzo waar cookies geblockt waren). Toen heeft hij gevraagd of ad zn team wilde maken en volgens mij zelfs nog wat aanwijzingen gegeven over wie hij in zn team wilde (dus helemaal ad zn team is t niet Wink).

Maar goed de details weet ik ook niet maar dit is wat ik heb meegekregen

duidelijk mac.

klinkt allemaal heel logisch dus.

en Ad maar zeggen dat hij zo'n goed team heeft gemaakt :lol:
Kom je weer met je voorbarige conclusies ontzettende lamstraal. Nu dus al twee keer in de drie pagina's dat ik lees hier. Wat ben je toch ook een grap eigenlijk.

Ik heb Andre's team gemaakt op maandagmiddag. Hij heeft vervolgens proberen in te loggen, maar dit lukte niet. Toen heb ik gezegd wie ik voor hem genomen had en dat vond hij goed. Er waren alleen nog wat opties over en toen ik op aanraden van hem voor Hanescu, Ginepri en Bolelli gegaan, ipv wat andere opties (oa Roddick, en een combi met Gulbis).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als die pot er komt, ik ook, want als liefhebber is dat natuurlijk smullen. Maar del Potro is natuurlijk niet te onderschatten.
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Mac Wrote:Als ik t goed begrepen heb probeerde hij idd op een andere computer dan normaal in te loggen en dat lukte niet (waarschijnlijk dus een internetcafe ofzo waar cookies geblockt waren). Toen heeft hij gevraagd of ad zn team wilde maken en volgens mij zelfs nog wat aanwijzingen gegeven over wie hij in zn team wilde (dus helemaal ad zn team is t niet Wink).

Maar goed de details weet ik ook niet maar dit is wat ik heb meegekregen

duidelijk mac.

klinkt allemaal heel logisch dus.

en Ad maar zeggen dat hij zo'n goed team heeft gemaakt :lol:
Kom je weer met je voorbarige conclusies ontzettende lamstraal. Nu dus al twee keer in de drie pagina's dat ik lees hier. Wat ben je toch ook een grap eigenlijk.

Ik heb Andre's team gemaakt op maandagmiddag. Hij heeft vervolgens proberen in te loggen, maar dit lukte niet. Toen heb ik gezegd wie ik voor hem genomen had en dat vond hij goed. Er waren alleen nog wat opties over en toen ik op aanraden van hem voor Hanescu, Ginepri en Bolelli gegaan, ipv wat andere opties (oa Roddick, en een combi met Gulbis).

zonder hanescu en ginepri was je dus waarschijnlijk niet boven mij geeindigd

of roddick moet al de halve finale halen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat kan mij het schelen of ik boven jou eindig? Ik maak een team voor Andre en ik weet hoe hij speelt, dus dat probeer ik op zo'n goed mogelijke manier te doen, op de manier waarop ik denk dat hij het wil.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja precies, dat heb je bij mij ook gedaan. =D> Paar kleine/simpele instructies en daar rolt een prima team uit =D>
Reply
Wat is die Stepanek toch een onwijze nerd Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Wawrinka =D> =D> =D>
Djoko wint het toernooi tegen Federer in finale...dan heb ik nog een redelijke week!
Reply
kooltje Wrote:Prima Wawrinka =D> =D> =D>
Djoko wint het toernooi tegen Federer in finale...dan heb ik nog een redelijke week!

Dat Djoko het toernooi moet winnen ben ik met je eens, maar voor de rest hebben wij morgen alleen maar spelers tegen elkaar. Ben benieuwd, 1 van ons eindigt goed deze week, of allebei middelmatig (mits Djoko wint).
Reply
Inderdaad...Wawrinka Lopez gaat spannend worden. Als Lopez wint is mijn week klaar. Misschien dat 1 van beide Nadal kan verslaan, daar zie ik qua speelstijl Lopez meer toe in staat...
Cilic moet van Murray winnen...dat zie ik helaas niet gebeuren...
Djoko gaat nog een heel eind komen, al serveerde Ivo prima
Reply
Ja idd, maar ik ben bevreesd voor Wawrinka, die liet weer een mooi staaltje zien vandaag. In principe moet Lopez kunnen winnen, maar ik zou mijn geld op Wawrinka zetten.

Murray zie ik wel winnen, Djoko moet Ivo kunnen hebben, en Roddick-Monfils is denk ik ook. Zal met name van de vorm van de dag van Monfils afhangen..

En dan hebben we tenslotte Simon-Ginepri nog, waar ik toch een zwaarbevochten overwinning van Simon verwacht.
Reply
Bijltjesdag vandaag, wat een belangrijke dag:

Ginepri - Simon
Nalbi - Potro
Cilic - Murray
Lopez - Wawrinka
Monfils - Roddick
Tsjonga - Federer
Karlovic - Djokovic
...............Nadal - Gasquet............. geen belangen!

Poe, dit wordt nog wat.. Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: