Threads: 21
Uiteraard ging jackie bij gebrek aan betere onderwerpen tot 2 of 3 maal toe in op de jeugdopleiding van ajaks en wat er volgens zijn holmaat cruijff allemaal beter moest. lekker belangrijk. laat die ventjes gewoon voetballen joh en trek die ajakspyama eens uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 97
Wel leuk statistiekje van PSV en James Bond. Ik ben niet zo bijgelovig, maar ik hoop echt dat het uitkomt. Het is wel heel toevallig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 89
Ik, als psveejer, vond het inderdaad ook niet echt boeiend.. maar niet iedere voetballer kan goed babbelen.... dat hoeft ook niet... als hij maar kan voetballen... Affelay is een goeie jongen en een zeer groot talent maar ik vind het zelf eigenlijk belachelijk dat hij nu al voor het Nederlads elftal gevraagd word....
Dat interview met Aissati erbij was trouwens wel grappig =D>
Wie dit leest is gek
Threads: 21
Ad Wim Wrote:Wel leuk statistiekje van PSV en James Bond. Ik ben niet zo bijgelovig, maar ik hoop echt dat het uitkomt. Het is wel heel toevallig.
zo was er 2 jaar terug ook iets met Liverpool. het stond ''statistisch'' vast dat ze toen de CL zouden winnen. Weet niet meer precies hoe 't zat, maar 't kwam wel uit. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 208
Ik wilde het graag zien, maar lag om 21.15 in mijn mandje
Heb blijkbaar weinig gemist!? Eens kijken wat Seedorf vanavond te vertellen heeft.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 18
centre court Wrote:Ad Wim Wrote:Wel leuk statistiekje van PSV en James Bond. Ik ben niet zo bijgelovig, maar ik hoop echt dat het uitkomt. Het is wel heel toevallig.
zo was er 2 jaar terug ook iets met Liverpool. het stond ''statistisch'' vast dat ze toen de CL zouden winnen. Weet niet meer precies hoe 't zat, maar 't kwam wel uit. :8:
Ik ga denk ik voor de zekerheid toch maar even geld op psv als CL winnaar zetten
Threads: 31
Seedorf heeft mij positief verbaasd vanavond, hij kwam een stuk rustiger en 'normaler' over dan 'vroeger', gaf toe fouten te hebben gemaakt enz.
Benieuwd of Van Basten gekeken heeft..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Ik vond hem nog steeds dezelfde arrogante kwast, hij probeerde het alleen te verbergen, ik wee niet of je af en toe die blik zag als hij werd onderbroken...
Bangkok resident.
Threads: 5
Voyou Wrote:Seedorf heeft mij positief verbaasd vanavond, hij kwam een stuk rustiger en 'normaler' over dan 'vroeger', gaf toe fouten te hebben gemaakt enz.
Benieuwd of Van Basten gekeken heeft..
Logisch dat hij rustiger en normaler overkwam, hij is ouder, wijzer, maar heeft ook de tijd gekregen om zich voor te bereiden. Het is niet een interview na de wedstrijd.
Seedorf blijft een geweldige voetballer, maar zowel Ancelotti als Maldini en Kaka gaven duidelijk aan dat Seedorf niet de makkelijkste is om mee te werken. Je moet hem eerst leren kennen...
seedorf en RVN naar de olympische spelen !
Threads: 132
Het optreden van Seedorf is natuulijk lachwekkend. Hij is misschien wat ouder en wijzer, maar hij is met zijn directheid natuurlijk wel risicofactor nummer 1 voor de sfeer in een spelersgroep. Zijn aanwezigheid in Voetbal Insite was een genante sollicitatie en ik hoop van harte dat Marco hier niet gevoelig voor is.
Wat Kezmania zegt klopt natuurlijk, hij heeft tijd zat gehad om zich voor te bereiden. Los daarvan vond ik hem nog steeds teveel aan het woord en na een kwartiertje slap geouwehoer begint hij me alweer te irriteren. Hij heeft ook een stopwoordje.....nogmaals....ben bij 20 de tel kwijtgeraakt. :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Ricochan Wrote:seedorf en RVN naar de olympische spelen ! Dat vind ik dus wel belachelijk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 23
Ad Wim Wrote:Ricochan Wrote:seedorf en RVN naar de olympische spelen ! Dat vind ik dus wel belachelijk!
Schrijf maar op het tannes-forum over je diepe gevoelens
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Ad Wim Wrote:Ricochan Wrote:seedorf en RVN naar de olympische spelen ! Dat vind ik dus wel belachelijk!
wat je vind moet je naar de politie brengen.
Ik zie Seedorf, Van Bommel en Van Nistelrooy graag naar De Spelen gaan met Foppe. Als Van Basten nog lang mag blijven zitten krijgt Foppe het in elk geval nog druk..
Kezmania Wrote:Ad Wim Wrote:Ricochan Wrote:seedorf en RVN naar de olympische spelen ! Dat vind ik dus wel belachelijk!
Ik zie Seedorf, Van Bommel en Van Nistelrooy graag naar De Spelen gaan met Foppe. Als Van Basten nog lang mag blijven zitten krijgt Foppe het in elk geval nog druk.. Als je graag een grappige opmerking wilt maken, doe het dan goed...
Ze staan straks in de rij bij foppe voor die 3 plekken :
Bangkok resident.
Threads: 27
Ad Wim Wrote:Kezmania Wrote:Ad Wim Wrote:Ricochan Wrote:seedorf en RVN naar de olympische spelen ! Dat vind ik dus wel belachelijk!
Ik zie Seedorf, Van Bommel en Van Nistelrooy graag naar De Spelen gaan met Foppe. Als Van Basten nog lang mag blijven zitten krijgt Foppe het in elk geval nog druk.. Als je graag een grappige opmerking wilt maken, doe het dan goed...
Hij praat gewoon Foppe na, die dit gisteravond al zei.... :wink:
Threads: 273
Ben ik het niet mee eens, ik denk dat hoe Seedorf zich vanavond presenteerde hij ook werkelijk is. Ik vond het ronduit belachelijk dat de altijd zo mondige en kritische Derksen zich in het begin totaal geen houding kon geven en zelfs angstig overkwam wat enige hakkeling tot gevolg had.
Ik heb een droom.
Ik vond seedorf er ok wel beangstigend uitzien.
Bangkok resident.
Threads: 89
Hoe langer ik naar zijn neus keek.. hoe groter die werd... het leek pinokio wel.... :^o
Wie dit leest is gek
Sjaak Wrote:Ad Wim Wrote:Ricochan Wrote:seedorf en RVN naar de olympische spelen ! Dat vind ik dus wel belachelijk!
Ben ik het niet mee eens, ik denk dat hoe Seedorf zich vanavond presenteerde hij ook werkelijk is. Ik vond het ronduit belachelijk dat de altijd zo mondige en kritische Derksen zich in het begin totaal geen houding kon geven en zelfs angstig overkwam wat enige hakkeling tot gevolg had. Ik bedoelde meer dat ik het belachelijk zou vinden als RVN en Seedorf straks in het Olympisch elftal gaan spelen.
Threads: 114
Hoezo? Je mag 3 dispensatie spelers meenemen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Mukkus Wrote:Hoezo? Je mag 3 dispensatie spelers meenemen.
En dat is al lang zo, dat is geen nieuws...
Dat weet ik wel, maar dan wordt het Nederlands Elftal toch helemaal niet meer serieus genomen, als twee van de beste voetballers van Europa in Jong Oranje gaan spelen?
Threads: 114
Daarvoor moet je bij van Basten zijn.
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 35
OLYMPISCH elftal, niet jong oranje heeeee
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Mukkus Wrote:Daarvoor moet je bij van Basten zijn. En zijn selectiebeleid vind ik dus belachelijk.
Ad Wim Wrote:Mukkus Wrote:Daarvoor moet je bij van Basten zijn. En zijn selectiebeleid vind ik dus belachelijk.
Goh je bent niet de enige.
Maar wat moeten Van Nistelrooy en Seedorf dan?
Als ik Foppe was en ze willen graag mee doen zou ik ook geen nee zeggen.
Zich te goed voelen voor het Olympisch Elftal, lekker zo door blijven voetballen en hopen dat er na het EK een nieuwe bondscoach komt en hopen dat ze dan nog goed genoeg zijn.
Ad Wim Wrote:Zich te goed voelen voor het Olympisch Elftal, lekker zo door blijven voetballen en hopen dat er na het EK een nieuwe bondscoach komt en hopen dat ze dan nog goed genoeg zijn.
Natuurlijk elke sporter zou tenslotte de kans laten lopen om aan de OS mee te mogen doen :roll:
|