The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poker op TV
#31
Tripplexxx Wrote:
kuiperinho Wrote:
Jansoe Wrote:
harry_bierdop Wrote:Frank Kramer, idioot eerste klas!

Zo heette die inderdaad ja. Man man, wat gaf die een deskundig commentaar zeg. NIet te filmen :lol:

Ach ik vond het wel grappig hoe Frank zich probeerde staande te houden in een "sport" waar ie echt de ballen verstand van had. Poker is hot, dus komt het op TV. En dan moet de eindredacteur iemand aanwijzen die het commentaar gaat doen. Helaas is er niemand die verstand van poker heeft. Komt nog wel

Dat laatste is onzin. Normaal gesproken geeft Rolf Slotboom commentaar en die doet dat zeker niet verkeerd....

Geeft Rolf commentaar bij Eurosport? Dat wist ik niet
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
#32
Nou, beroerder commentaar leveren dan Frank K. bij pokeren kan iig niet. :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#33
Tripplexxx Wrote:Iemand gisteravond nog poker gezien op Veronica?

Aantal voetballers speelden tegen elkaar waaronder Thomas Brolin. Wat is die gast nog afgetraind :^o

Werd door de commentatoren ook telkens belachelijk gemaakt :lol:

Hoop dat vanavond weer EPT is, vind de maandagavondpoker met die rukkers maar niets...
Reply
#34
vanavond waarop???

edit: Veronica is bijna altijd EPT volgens mij...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#35
Jansoe Wrote:vanavond waarop???

edit: Veronica is bijna altijd EPT volgens mij...

Veronica hehe, wat me wel opvalt is dat er meer pokershows komen, Eurosport al een tijdje, RTL (met nieuwe commentatoren zou fijn zijn) Veronica nu met 2 avonden...enige probleem, het blijft fucking laat. Als ze nou in plaats van die ruk MuziekMaand gewoon normale shows uitzenden en poker rond half 11 of elf uur doen in plaats van tattoo's en piercings (weet nu niet wie er debieler zijn de mensen in de show of de mensen die er naar kijken) dan denk ik dat er een stuk meer kijkers zullen zijn.....
Reply
#36
In amerika is het helemaal top :8:
Reply
#37
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtvpc.com">http://www.youtvpc.com</a><!-- m -->

Dit is wel geinig. Veel poker bij Live streams!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#38
a.s. maandag 22.50 begint het pokeren met bekende nederlanders op veronica...


met winston bogarde :lol:
Reply
#39
Negreanu geeft pokerles! =D>
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=njeXYBgcets&NR">http://www.youtube.com/watch?v=njeXYBgcets&NR</a><!-- m -->

Lucky rivers!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=_wkki9dnqQs&mode=related&search=">http://www.youtube.com/watch?v=_wkki9dn ... ed&search=</a><!-- m -->
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#40
Weet iemand of er dit weekend nog poker op tv komt??
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#41
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.live-online-tv.com/tv/poker.html">http://www.live-online-tv.com/tv/poker.html</a><!-- m -->

De hele dag door poker, er is ook nog een 2e kanaal die je daar wel ergens kan vinden.
Reply
#42
Matador! Wrote:http://www.live-online-tv.com/tv/poker.html

De hele dag door poker, er is ook nog een 2e kanaal die je daar wel ergens kan vinden.

thxs
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#43
Ricochan Wrote:a.s. maandag 22.50 begint het pokeren met bekende nederlanders op veronica...


met winston bogarde :lol:

Deze neger fold voor niemand! :Big Grin

Zo te zien gaat Liploze Sjonnie dit op z'n sloffies winnen... :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#44
Wat een drama programma!

Die lèlukke Mol is de enige die het snapt. Die ijsblokjesgooier is écht zo dom als ie eruit ziet. Van Bogarde had ik wel meer verwacht als notoire ex-gambler.

Waar is Glen "ik heb al mijn pounds vergokt" Helder trouwens? :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#45
EJR Wrote:Die ijsblokjesgooier is écht zo dom als ie eruit ziet.

Erg zielig ook voor Ellen 'Stoont als een garnaal' ten Damme dattie haar eruit blufte met poep :cry:

Die Joep Meloen snapt er overigens NOG minder van :o
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#46
De beginnende pokeraars moeten ook mee kunnen komen. Ik verwacht niet dat ze bij deze basisregeltjes blijven en dat het programma wel leuker wordt.

Leukste moment van de avond was wel dat Bogarde 88 in zijn handen had en Johnny had KK…. Op de flop viel 8K en nog iets…. Bogarde meteen all in
:8:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#47
Glen Helder die doet aan 1 van die andere poker programma's mee als ik me niet vergis...

Ik heb over dit programma al veel gelezen op pokerinfo.nl en het schijnt dat vooral die fajah or whats her name zich erg goed ontwikkeld heeft, vandaar dat ze haar ook voor die unibet site gevraagd hebben...
Bangkok resident.
Reply
#48
Ricochan Wrote:Glen Helder die doet aan 1 van die andere poker programma's mee als ik me niet vergis...

Ik heb over dit programma al veel gelezen op pokerinfo.nl en het schijnt dat vooral die fajah or whats her name zich erg goed ontwikkeld heeft, vandaar dat ze haar ook voor die unibet site gevraagd hebben...

Die doet mee aan het andere poker programma van Veronica…. Dat is bijna elke dag op tv volgens mij. (oud) Voetballers die met poker profs samen spelen. Glenn Helder vormt met 2 NL profs het Nederlands Elftal.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#49
Ik kan me nog een voetbalwedstrijd herinneren dat we tegen Glen Helder speelden. Pssst, eeej Glen, wedden dat je die bal niet binnen houdt! :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#50
Davydoff Wrote:
Ricochan Wrote:Glen Helder die doet aan 1 van die andere poker programma's mee als ik me niet vergis...

Ik heb over dit programma al veel gelezen op pokerinfo.nl en het schijnt dat vooral die fajah or whats her name zich erg goed ontwikkeld heeft, vandaar dat ze haar ook voor die unibet site gevraagd hebben...

Die doet mee aan het andere poker programma van Veronica…. Dat is bijna elke dag op tv volgens mij. (oud) Voetballers die met poker profs samen spelen. Glenn Helder vormt met 2 NL profs het Nederlands Elftal.

Daar heb ik gisteren nog een stuk van gezien, duitsland tegen zweden maar om een uur of 1 vond ik het wel mooi geweest Xtragaap4de
Reply
#51
Ricochan Wrote:Glen Helder die doet aan 1 van die andere poker programma's mee als ik me niet vergis...

Ik heb over dit programma al veel gelezen op pokerinfo.nl en het schijnt dat vooral die fajah or whats her name zich erg goed ontwikkeld heeft, vandaar dat ze haar ook voor die unibet site gevraagd hebben...

ik weet precies welk gedeelte van fajah zich goed ontwikkeld heeft (hehe)
Reply
#52
Ricochan Wrote:Glen Helder die doet aan 1 van die andere poker programma's mee als ik me niet vergis...

Ik heb over dit programma al veel gelezen op pokerinfo.nl en het schijnt dat vooral die fajah or whats her name zich erg goed ontwikkeld heeft, vandaar dat ze haar ook voor die unibet site gevraagd hebben...

Glen Helder, de bekendste gokverslaafde voetballer, die goed naar de kloten gegaan is, zit nu aan de pokertafel.

Als dat maar goed gaat :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#53
Tripplexxx Wrote:
Ricochan Wrote:Glen Helder die doet aan 1 van die andere poker programma's mee als ik me niet vergis...

Ik heb over dit programma al veel gelezen op pokerinfo.nl en het schijnt dat vooral die fajah or whats her name zich erg goed ontwikkeld heeft, vandaar dat ze haar ook voor die unibet site gevraagd hebben...

Glen Helder, de bekendste gokverslaafde voetballer, die goed naar de kloten gegaan is, zit nu aan de pokertafel.

Als dat maar goed gaat :roll:

Hij bakt er niets van...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#54
Davydoff Wrote:De beginnende pokeraars moeten ook mee kunnen komen. Ik verwacht niet dat ze bij deze basisregeltjes blijven en dat het programma wel leuker wordt.

Leukste moment van de avond was wel dat Bogarde 88 in zijn handen had en Johnny had KK…. Op de flop viel 8K en nog iets…. Bogarde meteen all in
:8:

Niet zo een hele gekke bet, beetje dom omdat je niet meer uit je tegenstander trekt, alleen jmmr dat die Sjonnie KK had...
Irriteerde me mateloos aan Lange Frans, "het is aan, het is fucking aan" hou toch je kop en leer pokeren flapdrol
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#55
Depor Wrote:
Davydoff Wrote:De beginnende pokeraars moeten ook mee kunnen komen. Ik verwacht niet dat ze bij deze basisregeltjes blijven en dat het programma wel leuker wordt.

Leukste moment van de avond was wel dat Bogarde 88 in zijn handen had en Johnny had KK…. Op de flop viel 8K en nog iets…. Bogarde meteen all in
:8:

Niet zo een hele gekke bet, beetje dom omdat je niet meer uit je tegenstander trekt, alleen jmmr dat die Sjonnie KK had...
Irriteerde me mateloos aan Lange Frans, "het is aan, het is fucking aan" hou toch je kop en leer pokeren flapdrol

Ik heb gehoord dat LF binnenkort naar Denemarken gaat om daar aan een toernooi mee te doen…. Veronica gaat hem daar filmen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#56
Davydoff Wrote:
Depor Wrote:
Davydoff Wrote:De beginnende pokeraars moeten ook mee kunnen komen. Ik verwacht niet dat ze bij deze basisregeltjes blijven en dat het programma wel leuker wordt.

Leukste moment van de avond was wel dat Bogarde 88 in zijn handen had en Johnny had KK…. Op de flop viel 8K en nog iets…. Bogarde meteen all in
:8:

Niet zo een hele gekke bet, beetje dom omdat je niet meer uit je tegenstander trekt, alleen jmmr dat die Sjonnie KK had...
Irriteerde me mateloos aan Lange Frans, "het is aan, het is fucking aan" hou toch je kop en leer pokeren flapdrol

Ik heb gehoord dat LF binnenkort naar Denemarken gaat om daar aan een toernooi mee te doen…. Veronica gaat hem daar filmen.

Dat is wel weer interessant, als hij maar serieus aan die tafel zit en niet loopt te blaten.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#57
EJR Wrote:Wat een drama programma!

Die lèlukke Mol is de enige die het snapt. Die ijsblokjesgooier is écht zo dom als ie eruit ziet. Van Bogarde had ik wel meer verwacht als notoire ex-gambler.

Waar is Glen "ik heb al mijn pounds vergokt" Helder trouwens? :razz:

Iemand dit gisteren toevallig nog gezien? :lol: :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#58
Jansoe Wrote:
EJR Wrote:Wat een drama programma!

Die lèlukke Mol is de enige die het snapt. Die ijsblokjesgooier is écht zo dom als ie eruit ziet. Van Bogarde had ik wel meer verwacht als notoire ex-gambler.

Waar is Glen "ik heb al mijn pounds vergokt" Helder trouwens? :razz:

Iemand dit gisteren toevallig nog gezien? :lol: :lol:

Ja was weer huilen met de pet op....
Die Lange Frans bakt er echt helemaal niets van ongelovelijk die gast speelt op alles...erger nog, Fajah wint terwijl ze niet weet wat een straat is, zijn die gasten nou echt zo dom dat ze een lijstje niet uit hun hoofd kunnen leren?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#59
Misschien doen ze wel alsof en is alles in scene gezet :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#60
Om een reis naar Vegas + verblijf +inleg (als het WPT is 10.000 dollar inleg) mis te lopen? Het zijn niet de armsten maar zelfs dan denk ik dat ze dat allemaal wel willen winnen.
Misschien dat die Fajah acteert dat ze het niet snapt, maar je ziet calls en bets die echt onbegrijpelijk zijn.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: