Threads: 84
3-0 stein (ass: de Griek)
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Threads: 312
Excelsior 1 kans 1 goal. :lol: Timmer heeft vandaag geen redding verricht.
Threads: 18
Peter Wrote:Excelsior 1 kans 1 goal. :lol: Timmer heeft vandaag geen redding verricht.
Dus niet de 0 zoals ik al zei...
Threads: 2
Wat een waardeloos potje zeg. Feyenoord beseft geloof ik niet hoe weinig Excelsior deed. Als je niet wist dat die twee clubs samenwerkten dan had je dat vanavond moeiteloos kunnen aflezen uit deze wedstrijd. Excelsior zet even aan als die Voskamp erin komt en hup goal. Maar goed ik heb een scheithekel aan Feyenoord, dus waarschijnlijk ben ik niet objectief :wink:
Threads: 74
Wat een kutploeg dat Excelsior. Zelfs bij 0-3 nog met z'n tienen achter de bal terugzakken. Hebben vrijuit kunnen voetballen in de eerste seizoenshelft en hebben mede door Slory nog wat punten gepakt. Gaan in de 2e seizoenshelft een vrije val maken. En terecht want een stadion waar max. 3.500 man in kunnen hoort lekker in de Jupilerliek thuis.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Threads: 76
Tukker_Rulez Wrote:Wat een waardeloos potje zeg. Feyenoord beseft geloof ik niet hoe weinig Excelsior deed. Als je niet wist dat die twee clubs samenwerkten dan had je dat vanavond moeiteloos kunnen aflezen uit deze wedstrijd. Excelsior zet even aan als die Voskamp erin komt en hup goal. Maar goed ik heb een scheithekel aan Feyenoord, dus waarschijnlijk ben ik niet objectief :wink:
houd je smoel joh, stinkende tiefesboer.
EJR Wrote:Wat een kutploeg dat Excelsior. Zelfs bij 0-3 nog met z'n tienen achter de bal terugzakken. Hebben vrijuit kunnen voetballen in de eerste seizoenshelft en hebben mede door Slory nog wat punten gepakt. Gaan in de 2e seizoenshelft een vrije val maken. En terecht want een stadion waar max. 3.500 man in kunnen hoort lekker in de Jupilerliek thuis.
nee jij! met je den haag! en je tribune zonder stoeltjes!
Threads: 74
waf Wrote:EJR Wrote:Wat een kutploeg dat Excelsior. Zelfs bij 0-3 nog met z'n tienen achter de bal terugzakken. Hebben vrijuit kunnen voetballen in de eerste seizoenshelft en hebben mede door Slory nog wat punten gepakt. Gaan in de 2e seizoenshelft een vrije val maken. En terecht want een stadion waar max. 3.500 man in kunnen hoort lekker in de Jupilerliek thuis.
Ga dat zooitje nog ff zitten verdedigen ook, joh! :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
EJR Wrote:waf Wrote:EJR Wrote:Wat een kutploeg dat Excelsior. Zelfs bij 0-3 nog met z'n tienen achter de bal terugzakken. Hebben vrijuit kunnen voetballen in de eerste seizoenshelft en hebben mede door Slory nog wat punten gepakt. Gaan in de 2e seizoenshelft een vrije val maken. En terecht want een stadion waar max. 3.500 man in kunnen hoort lekker in de Jupilerliek thuis.
Ga dat zooitje nog ff zitten verdedigen ook, joh! :razz:
ik zit toevallig heel graag op woudestein. 5 minuten fietsen voor eredivisievoetbal wil ik graag behouden.
en er zaten er 3700 vanavond (en waf was te laat), dus dat maakt in totaal in rotterdam 63.700 eredivisiestoeltjes. :razz:
Threads: 18
Deze wedstrijd had in Italie niet misstaan, een uitslag die ze vantevoren al bedacht hadden.
Bangkok resident.
Threads: 2
Ricochan Wrote:Deze wedstrijd had in Italie niet misstaan, een uitslag die ze vantevoren al bedacht hadden.
Pas op! straks wordt kleine Waf nog boos.
Threads: 15
Weer kunnen die kneuzen de nul niet houden. :lol:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->