The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NEC onder curatele door miljoenenschuld
#31
Bredanaar Wrote:Ik vind het vrij normaal en ook redelijk dat clubs uit grotere plaatsen met een grotere bevolking meer financiele mogelijkheden hebben/krijgen. Dat is de keiharde realiteit. Des te knapper is het voor kleine clubs zoals RKC, Heracles, Excelsior en Sparta dat zij toch weten te overleven in het betaald voetbal. Respect!!! =D>

Dat ze meer mogelijkheden hebben is logisch, dat ze meer mogelijkheden zouden krijgen is volstrekt onlogisch. Keiharde realiteit kun je het inderdaad noemen, fct is door de gemeente Enschede in leven gehouden terwijl de gemeente Almelo Heracles amper te hulp wil schieten. Er zou eens een ranglijst moeten komen hoe clubs relatief per euro presteren. Dan gaan wij de CL in! Zelfs RKC en Sparta hebben een paar miljoen meer te besteden jaarlijks.

harry_bierdop Wrote:Haha dank je maar das ook wat overdreven.. zoals ik al zei: er is niks nieuws onder de zon. De schuld was vorig jaar zelfs groter en daarop is vorig jaar al ingelopen. Dat dit nu pas naat buiten komt doordat het puntensysteem aangepast is, is misschien lullig maar das ook alles.

Ik wist iig al wat er nu allemaal gepubliceerd wordt.

Hmm oke. Goed om te lezen dat NEC dan in ieder geval op de weg terug is. Voor volgende week wens ik je overigens ook veel sterkte, zul je nodig hebben :wink:

Mukkus Wrote:Categorie III is de categorie van financieel gezondste clubs? Zo ja, dan zit Heerenveen daarin.

Ook Heracles valt dan in die categorie, elk seizoen als één van de eerste clubs de licensie binnen.
Reply
#32
ALs almelo nie wil helpen heeft het dus niet met de club te maken maar met de gemeente.

In alle betogen komt alleen maar naar voren dat je eigenlijk graag wil horen hoe goed heracles het wel niet voor elkaar heeft getuige geen geld, geen opleiding bla bla

Bij deze: Jeuh heracles
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#33
Bocaloca Wrote:ALs almelo nie wil helpen heeft het dus niet met de club te maken maar met de gemeente.

Duh. En dat probeer ik nu juist uit te leggen, als er een verschil tussen gemeentes ontstaat is er in zo'n geval niet meer sprake van een 'eerlijke' competitie.

Bocaloca Wrote:In alle betogen komt alleen maar naar voren dat je eigenlijk graag wil horen hoe goed heracles het wel niet voor elkaar heeft getuige geen geld, geen opleiding bla bla

Bij deze: Jeuh heracles

Ik neem Heracles in sommige gevallen gewoon als voorbeeld omdat dit een makkelijk voorbeeld voor mij is. En what the hell, wat zou het mij intresseren hoe jullie over Heracles denken? Geen moer.
Reply
#34
D'r an met de lippe Wrote:
Bocaloca Wrote:ALs almelo nie wil helpen heeft het dus niet met de club te maken maar met de gemeente.

Duh. En dat probeer ik nu juist uit te leggen, als er een verschil tussen gemeentes ontstaat is er in zo'n geval niet meer sprake van een 'eerlijke' competitie.

Bocaloca Wrote:In alle betogen komt alleen maar naar voren dat je eigenlijk graag wil horen hoe goed heracles het wel niet voor elkaar heeft getuige geen geld, geen opleiding bla bla

Bij deze: Jeuh heracles

Ik neem Heracles in sommige gevallen gewoon als voorbeeld omdat dit een makkelijk voorbeeld voor mij is. En what the hell, wat zou het mij intresseren hoe jullie over Heracles denken? Geen moer.

Tjah dan moet je zorgen dat je gemeente wel geld in de club steekt. Heeft op zich verder niets met eerlijk/oneerlijk te maken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#35
D'r an met de lippe Wrote:
Bocaloca Wrote:ALs almelo nie wil helpen heeft het dus niet met de club te maken maar met de gemeente.

Duh. En dat probeer ik nu juist uit te leggen, als er een verschil tussen gemeentes ontstaat is er in zo'n geval niet meer sprake van een 'eerlijke' competitie.

volgens mij probeerden wij dat aan jou uit te leggen. jij probeerde uit te leggen dat het niet eerlijk was dat de een meer leent dan de ander. :razz:
Reply
#36
Bocaloca Wrote:Tjah dan moet je zorgen dat je gemeente wel geld in de club steekt. Heeft op zich verder niets met eerlijk/oneerlijk te maken

Beetje kort door de bocht...

waf Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Bocaloca Wrote:ALs almelo nie wil helpen heeft het dus niet met de club te maken maar met de gemeente.

Duh. En dat probeer ik nu juist uit te leggen, als er een verschil tussen gemeentes ontstaat is er in zo'n geval niet meer sprake van een 'eerlijke' competitie.

volgens mij probeerden wij dat aan jou uit te leggen. jij probeerde uit te leggen dat het niet eerlijk was dat de een meer leent dan de ander. :razz:

Waf, ik zeg nog altijd dat er dan geen sprake is van een 'eerlijke' competitie. Bovendien heb jij het nu over lenen, bovenstaande quote van mij ging over het geld pompen van een gemeente in een club waar de club zelf niks voor te doen hoeft :wink:
Reply
#37
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:Het huren van Gluscevic, is dat geen competitievervalsing? Huren is niks anders dan: We willen hem graag hebben, hij wil graag naar ons toe, maar de vraagprijs is te hoog. Die kunnen we niet betalen, dus huren we hem een half jaar om toch in de eredivisie te blijven.....

Voor huren betaal je meestal een huursom, mijnheer Mukkus.

Ja, klopt. Deze huursom is vele malen lager dan zijn vraagprijs, die Heracles niet kan betalen. Dus eigenlijk is ie te duur voor Heracles, anders hadden ze hem wel gekocht. Kortom; Heracles haalt te dure spelers om in de eredivisie te blijven. Competitievervalsing, een transfer halverwege het seizoen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#38
Op 2-jarige leeftijd :wink: kan je ook nog niet weten dat in deze wereld niet alles altijd eerlijk is. Eigenlijk is bijna niets echt eerlijk. :roll:

Edit: Kijk bijvoorbeeld maar eens naar die piepjonge, trolachtige ajaciedjes. Goud geld verdienen en iedereen, behalve zichzelf, de schuld geven als het even niet goed gaat. (Aldus hun voorzitter) :8:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#39
Bredanaar Wrote:Edit: Kijk bijvoorbeeld maar eens naar die piepjonge, trolachtige ajaciedjes. Goud geld verdienen en iedereen, behalve zichzelf, de schuld geven als het even niet goed gaat. (Aldus hun voorzitter) :8:

Hiermee vermoed ik dat jij denkt dat ik de schuld bij een ander leg? Daartegen ga ik mij in ieder geval niet verdedigen aangezien ik de eerste zou zijn om de tegenpartij te feliciteren bij een nederlaag en enig zelfkritiek ook echt wel aan de dag kan leggen. Hoewel ik mij nu alsnog verdedigd heb, maarja, opkomen voor eigen mening zit dan ook in mijn bloed.

Anyway, het één en ander is nu wel duidelijk. Nogmaals ben ik over enkele zaken anders gaan denken maar over sommige zaken blijf ik bij mijn standpunt.
Daarbij laat ik het dan ook.
Reply
#40
Dat vermoeden van jou is niet juist; ik kwam op dit zijspoor doordat het over "niet eerlijk" ging. Had geen directe betrekking op mijn gedachte over jou.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#41
Bredanaar Wrote:Eigenlijk is bijna niets echt eerlijk. :roll:

Calimero
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#42
D'r an met de lippe Wrote:
harry_bierdop Wrote:Haha dank je maar das ook wat overdreven.. zoals ik al zei: er is niks nieuws onder de zon. De schuld was vorig jaar zelfs groter en daarop is vorig jaar al ingelopen. Dat dit nu pas naat buiten komt doordat het puntensysteem aangepast is, is misschien lullig maar das ook alles.

Ik wist iig al wat er nu allemaal gepubliceerd wordt.

Hmm oke. Goed om te lezen dat NEC dan in ieder geval op de weg terug is. Voor volgende week wens ik je overigens ook veel sterkte, zul je nodig hebben :wink:

Autocombi Hakkuh :waf: !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#43
Bredanaar Wrote:Dat vermoeden van jou is niet juist; ik kwam op dit zijspoor doordat het over "niet eerlijk" ging. Had geen directe betrekking op mijn gedachte over jou.

Mooi. Het klopt overigens wel wat je schreef, verwende sloebers zijn het :wink:

harry_bierdop Wrote:Autocombi Hakkuh :waf: !

Netjes, wij moesten vorig jaar en dit jaar met de bus naar Nijmegen. Belachlijk, meteen reden waarom ik er op voorhand al niet heen wou. Maar we zullen zien bierdop, ben er nog lang niet gerust op maar wie weet recht Heracles na 7 wedstrijden zonder winst de rug. Het is hard nodig, dat moge duidelijk zijn...
Jullie daarentegen hebben het jaar toch erg knap nog afgesloten!
Reply
#44
Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote:Eigenlijk is bijna niets echt eerlijk. :roll:

Calimero

Typische ajaxreactie :lol: :lol:

:wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#45
Zojuist het hele verhaal (6 pagina's) in de VI gelezen. Toch wel erg negatief geschreven, tevens zitten er diverse fouten en extra aandikkende overdrijvende uitspraken in die het nog even extra smeuig (Gerben?) maken.

Uitspraken als "Van Delft riep elke zomer dat europees voetbal het doel was" etc zijn gewoon klinkklare onzin... Van Delft heeft 1 x op de open dag (2002) gezegd dat NEC op de lange termijn mee wil doen in het linker rijtje met af en toe een uitschieter naar Europees voetbal.. dat jaar haalde NEC prompt europees voetbal! Zo staan er meer diverse onwaarheden in...

Feit blijft wel dat ik vind dat Van Delft en Co er vrij laconiek over doen, ondanks dat deze gegevens vrij oud zijn voor hun.

Ook met uitspraken als "Ik maak me echt geen zorgen over die paar miljoentjes" en dat ie net te laat voorzitter is geworden want als het aan hem had gelegen was er dus echt een stadion gekomen in Elst voor Vites én NEC ( :letitallout: :letitallout: ) ben ik toch helemaal niet blij.

Ik zal het morgen nog eens goed doorlezen, nu eerst een (live)toernooitje :razz: !

Valt me trouwens vies tegen van "NEC'er" (uhummm) Derksen dat ie zo zijn clubje zo laat afschilderen in zijn eigen blad. Hij zal wel gedacht hebben dat zo'n verhaal in Nijmegen iedereen wil lezen en dat goed is voor de losse verkoop!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#46
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeext



RBC onder curatele gesteld door KNVB
Geschreven door Pieter Ooms op donderdag, 11 januari om 10:51

De KNVB heeft eerste divisieclub RBC onder verscherpte toezicht gesteld. De club uit Roosendaal heeft de financiën niet op orde, want naast het tekort in het seizoen 2005/06 van 60.000 euro dreigt er nu een gat van vier ton.

“Zit je bij de bond in categorie drie, dan ben je buitengewoon gezond, in twee ben je veilig, in één is de situatie zorgelijk. Wij zijn teruggezet van twee naar één,” reageert RBC-directeur Manfred Laros tegenover BN/De Stem. “We moeten dit seizoen nog vier ton binnenhalen en ik heb grote twijfels of dat gaat lukken.”

Laros heeft echter een plan opgesteld waarmee de club voorlopig gered moet worden. De club wil de transferrechten op spelers verkopen. “Een sponsor of een investeerder zou die rechten geheel of gedeeltelijk kunnen kopen. Als zo’n speler dan vertrekt, deelt hij naar verhouding in de winst. Zo kunnen we al iets verdienen aan het feit dat we nu een goede selectie hebben.”

Naast het verkopen van de transferrechten, moeten ook een obligatielening en leningen bij derden voorlopig de problemen oplossen. Voor de langere termijn staat het stadion op het programma. "Verder moeten we nu eerst heel creatief onze liquiditeit verbeteren. Voor de langere termijn zijn structurele maatregelen nodig om de club financieel stabieler te maken. Dat kan alleen door uitbreiding van het stadion.“

De financiële problemen van RBC komen voort uit extra investeringen die gedaan zijn om in de eredivisie te blijven. “Clubs krijgen een vergoeding bij degradatie, maar voor het maximale bedrag van zes ton moet je drie jaar op rij eredivisie hebben gespeeld. Om die bonus veilig te stellen zijn er destijds spelers gehaald en heeft de club flinke verliezen geleden.”
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#47
Hans van Delft maakt zich geen zorgen | Door: JJ, ForzaNEC.nl
Gepubliceerd: Vandaag 14:56 | Laatst bijgewerkt: Vandaag 15:05 | 4 reacties

Hans van Delft nuanceert de uitspraken die deze week in de Voetbal International worden gedaan. Tegenover ForzaNEC verklaart de ex-voorzitter dat NEC inderdaad een schuld van 3,8 miljoen heeft maar dat men bezig is dit af te bouwen en dat het bij niemand een verrassing was. ''Dit was al bekend bij de mensen die het moeten weten.''

Vanaf het vliegveld op Maspalomas – de investeerders vertrekken vandaag weer uit Gran Canaria – reageert Hans van Delft tegenover ForzaNEC op het artikel dat deze week in de Voetbal International verscheen. Hierin wordt verklaard dat NEC een schuld van maar liefst negen miljoen euro heeft en dat de investeerders en de gemeente Nijmegen hier niets van af wisten.

Van Delft: ''Ach, het is rustig in de media en dan krijg je dit soort verhalen.'' De ex-voorzitter maakt zich alles behalve zorgen. ''Die bedragen zitten als volgt in elkaar. De 'schuld' aan de investeerders is momenteel ongeveer vijf miljoen euro. Die is niet zomaar opvraagbaar en dat levert dus ook geen problemen op. Daarnaast hadden we nog een schuld van 4,4 miljoen. Vorig jaar hebben we zeshonderdduizend euro winst gemaakt en die is van die schuld afgegaan. Blijft er 3,8 over.''

Het plan was al om jaarlijks de winst te gebruiken om de schulden af te lossen, net zolang totdat NEC schuldenloos is. Dat de club nu ineens in categorie 1 van de KNVB is geplaatst komt volgens Van Delft door veranderingen van het systeem en niet door veranderingen bij NEC. ''Zij hebben een aantal zaken verscherpt waardoor we nu in deze categorie zijn geplaatst. Ze kijken nu wat over onze schouder mee maar ik maak me daar geen zorgen over. We zijn bezig de schuld af te lossen en dat gaat lukken.''

Van Delft ontkent dat de investeerders niet op de hoogte waren van de schuld. ''Bij de mensen bij wie het bekend moest zijn was het ook bekend. Dat geldt ook voor Paul Depla, maar het is logisch dat hij schrikt van zo’n artikel. We hebben de huur voor het stadion echter altijd betaald.''

De winst die de komende jaren behaald moet worden wordt telkens gebruikt om de schuld af te lossen. Daarbij is de hoop gevestigd op de uitbreiding van De Goffert. ''De toezegging voor de topsporthal is er al. Daaraan gaat de verbouwing van De Goffert gekoppeld worden dus die toezegging komt er ook, daar ben ik van overtuigd.'' Het gaat daarbij om een uitbreiding van de capaciteit naar 18.000.

Mocht NEC in de komende jaren een speler weten te verkopen is niet direct duidelijk wie daarvan de winst opstrijkt. Dat zal afhankelijk zijn van om welke speler het gaat. Sommige voetballers zijn eigendom van één investeerder, sommige zijn eigendom van de hele investeerdersgroep. Bovendien lijkt het er op dat NEC zelf ook redelijk geïnvesteerd heeft in transferkosten en salarissen. Dat er in de afgelopen vijf jaar geen speler verkocht is, is dan ook de reden van de schuld die momenteel dus 3,8 miljoen bedraagt.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#48
Duidelijker verhaal zo, alleen wel een beetje vreemd dat de schuld van 5 miljoen aan investeerders eventjes weggewuifd wordt omdat die 'niet zomaar opvraagbaar' is. Blijft volgens mij toch gewoon schuld die ooit afgelost moet worden en waarover toch ook een jaarlijkse rente betaald zal moeten worden.
Bij elkaar heeft NEC dus gewoon een schuldenlast van 8,8 miljoen.
Wordt een speler verkocht, dan gaat de winst van deze schuldenlast af, ongeacht wie er in geinvesteerd heeft.
Tkomt allemaal wel op zijn pootjes terecht. En indien niet, dan springt de gemeente Nijmegen wel bij, want de naam NEC is een te grote reclamezuil om te verliezen.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#49
Vitesse in financiële problemen
16 januari 2007, 15:45

Vitesse heeft financiële problemen. Het huishoudboekje van de Arnhemmers laat een schuld van 1,6 miljoen euro zien. Ook zijn de bewoners van het Gelredome sinds december niet meer in staat de huur te betalen.
Directeur Paul van der Kraan erkent dat de schuld van Vitesse de afgelopen maanden groter is geworden. "Dit bestaat uit een huurachterstand en de aflossing van een lening", aldus Van der Kraan tegen Omroep Gelderland.

De schulden van de club van Aad de Mos (foto) aan de gemeente werden maandagavond naar buiten gebracht door de Arnhemse wethouder Willem Hoeffnagel (Financiën). De wethouder en Vitesse hopen door de verkoop van het stadion aan de Deventer projectontwikkelaar Eurocommerce uit de problemen te komen. Wanneer dit bedrijf het stadion in handen heeft, gaat de huur van Vitesse omlaag.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#50
Balthazar Wrote:Vitesse weer/nog in financiële problemen
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#51
Next!

Voortbestaan Vitesse onzeker door megaschuld

22/1/2007 23:06

EXCLUSIEF - 'Het voortbestaan van de onderneming Vitesse is onzeker.' Dat is een van de conclusies uit een rapport van accountantsbureau BDO CampsObers Accountants na het bestuderen van de jaarrekening van de Arnhemse club. Het rapport dateert uit september 2006.
Op 1 juli 2006 had Vitesse een negatief groepsvermogen van 18,6 miljoen euro. Algemeen directeur Paul van der Kraan bevestigt in de nieuwe Voetbal International deze cijfers.

Bijkomend probleem is dat Vitesse zich niet zo maar kan redden door spelers te verkopen. Enkele externe financiers (waaronder Herman Veenendaal, Jan Snellenburg en Cor Guijt) hebben een eigendomsrecht van vijftig procent op alle spelers in de selectie sinds zij in 2003 de club hebben gered met een financiële injectie van zestien miljoen euro.

Welke clubs mogen allemaal tot het betaald voetbal toetreden als NEC, Vitesse, Feyenoord, RBC, Fortuna enzenz straks opgedoekt zijn? :roll: Wordt een beetje moe van dit soort berichten; het loopt toch altijd met een sisser af.
Reply
#52
FC Petr Wrote:
Marshall Wrote:
Peter Wrote:NEC onder curatele door miljoenenschuld

8/1/2007 20:55

NEC heeft een miljoenenschuld en is door de KNVB onder curatele gesteld. De Nijmeegse club kwam onder druk van een onderzoek van Voetbal International met het nieuws naar buiten.
VI ontdekte dat NEC voor miljoenen in de min staat. De club bouwde die schuld op tijdens de periode 2003-2005, met name door het aantrekken van (te) dure spelers als Edgar Barreto (foto) en Andrzej Niedzielan. NEC bracht de gemeente Nijmegen en de sponsors nooit op de hoogte van de negatieve financiële situatie.

:lol: :lol: :lol: Jaaaaarenlang lopen zeiken over de grote Arnhemse broer die miljoenen verkwistte en de bevolking 'benadeelde', staan ze zelf onder curatele! :lol:

:lol: Hehehe, Harry waar blijf je nou met je grote smoel.......

Undecided
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#53
harry_bierdop Wrote:
FC Petr Wrote:
Marshall Wrote:
Peter Wrote:NEC onder curatele door miljoenenschuld

8/1/2007 20:55

NEC heeft een miljoenenschuld en is door de KNVB onder curatele gesteld. De Nijmeegse club kwam onder druk van een onderzoek van Voetbal International met het nieuws naar buiten.
VI ontdekte dat NEC voor miljoenen in de min staat. De club bouwde die schuld op tijdens de periode 2003-2005, met name door het aantrekken van (te) dure spelers als Edgar Barreto (foto) en Andrzej Niedzielan. NEC bracht de gemeente Nijmegen en de sponsors nooit op de hoogte van de negatieve financiële situatie.

:lol: :lol: :lol: Jaaaaarenlang lopen zeiken over de grote Arnhemse broer die miljoenen verkwistte en de bevolking 'benadeelde', staan ze zelf onder curatele! :lol:

:lol: Hehehe, Harry waar blijf je nou met je grote smoel.......

Undecided

:lol:
Reply
#54
En weer munitie voor Harry :wink: :

Quote:'Voortbestaan Vitesse onzeker'
23 januari 2007

De financiële problemen bij Vitesse lijken nog groter te zijn dan aanvankelijk gedacht werd. Accountantsbureau BDO CampsObers Accountants stelt, na bestudering van de jaarcijfers van de Arnhemse club, dat 'het voortbestaan van de onderneming Vitesse onzeker is'. Dit meldt Voetbal International.

Vorige week werd al bekend dat Vitesse nog een fikse schuld had bij de gemeente Arnhem, maar inmiddels blijkt dat de financiële problemen veel groter zijn. Algemeen directeur Paul van der Kraan bevestigt in VI dat de club een negatief groepsvermogen van 18,6 miljoen euro heeft. Bijkomend probleem is dat de club niet zomaar spelers kan verkopen om deze schuld af te lossen, omdat de selectie deels in handen is van een groep externe financierders.
Reply
#55
Gerben Zonderland Wrote:En weer munitie voor Harry :wink: :

Quote:'Voortbestaan Vitesse onzeker'
23 januari 2007

De financiële problemen bij Vitesse lijken nog groter te zijn dan aanvankelijk gedacht werd. Accountantsbureau BDO CampsObers Accountants stelt, na bestudering van de jaarcijfers van de Arnhemse club, dat 'het voortbestaan van de onderneming Vitesse onzeker is'. Dit meldt Voetbal International.

Vorige week werd al bekend dat Vitesse nog een fikse schuld had bij de gemeente Arnhem, maar inmiddels blijkt dat de financiële problemen veel groter zijn. Algemeen directeur Paul van der Kraan bevestigt in VI dat de club een negatief groepsvermogen van 18,6 miljoen euro heeft. Bijkomend probleem is dat de club niet zomaar spelers kan verkopen om deze schuld af te lossen, omdat de selectie deels in handen is van een groep externe financierders.

En Charisteas gaat naar Feyenoord. :razz:
Reply
#56
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:En weer munitie voor Harry :wink: :

Quote:'Voortbestaan Vitesse onzeker'
23 januari 2007

De financiële problemen bij Vitesse lijken nog groter te zijn dan aanvankelijk gedacht werd. Accountantsbureau BDO CampsObers Accountants stelt, na bestudering van de jaarcijfers van de Arnhemse club, dat 'het voortbestaan van de onderneming Vitesse onzeker is'. Dit meldt Voetbal International.

Vorige week werd al bekend dat Vitesse nog een fikse schuld had bij de gemeente Arnhem, maar inmiddels blijkt dat de financiële problemen veel groter zijn. Algemeen directeur Paul van der Kraan bevestigt in VI dat de club een negatief groepsvermogen van 18,6 miljoen euro heeft. Bijkomend probleem is dat de club niet zomaar spelers kan verkopen om deze schuld af te lossen, omdat de selectie deels in handen is van een groep externe financierders.

En Charisteas gaat naar Feyenoord. :razz:

En Andy v/d Meyde en Nwanko Kanu naar PSV.
Reply
#57
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:En weer munitie voor Harry :wink: :

Quote:'Voortbestaan Vitesse onzeker'
23 januari 2007

De financiële problemen bij Vitesse lijken nog groter te zijn dan aanvankelijk gedacht werd. Accountantsbureau BDO CampsObers Accountants stelt, na bestudering van de jaarcijfers van de Arnhemse club, dat 'het voortbestaan van de onderneming Vitesse onzeker is'. Dit meldt Voetbal International.

Vorige week werd al bekend dat Vitesse nog een fikse schuld had bij de gemeente Arnhem, maar inmiddels blijkt dat de financiële problemen veel groter zijn. Algemeen directeur Paul van der Kraan bevestigt in VI dat de club een negatief groepsvermogen van 18,6 miljoen euro heeft. Bijkomend probleem is dat de club niet zomaar spelers kan verkopen om deze schuld af te lossen, omdat de selectie deels in handen is van een groep externe financierders.

En Charisteas gaat naar Feyenoord. :razz:

En Andy v/d Meyde en Nwanko Kanu naar PSV.

:8:
Reply
#58
Gerben Zonderland Wrote:En Andy v/d Meyde en Nwanko Kanu naar PSV.

Denk het niet:
A. Die staan niet onder contract bij Chelsea.
B. Heeft Chelsea ook geen belangstelling voor.

Vanaf vandaag de Sportweek met een artikel over de relatie PSV - Chelsea. Daarin zou staan dat niet alleen Alex (en ook Alcides) eigendom is/zijn van Chelsea, maar dat de 'engelsen' ook een aardige vinger in de pap hebben gehad bij het aantrekken van o.a. Gomes, Farfan en Salcido.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#59
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:En Andy v/d Meyde en Nwanko Kanu naar PSV.

Denk het niet:
A. Die staan niet onder contract bij Chelsea.
B. Heeft Chelsea ook geen belangstelling voor.

Vanaf vandaag de Sportweek met een artikel over de relatie PSV - Chelsea. Daarin zou staan dat niet alleen Alex (en ook Alcides) eigendom is/zijn van Chelsea, maar dat de 'engelsen' ook een aardige vinger in de pap hebben gehad bij het aantrekken van o.a. Gomes, Farfan en Salcido.

Ja, maar die vermoedens waren er altijd wel. Misschien dat Chelsea die niet (helemaal) gefinancierd hebben, maar er zullen ongetwijfeld eerste opties op koop enzo in die contractjes gebakken zijn.
Reply
#60
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:En Andy v/d Meyde en Nwanko Kanu naar PSV.

Denk het niet:
A. Die staan niet onder contract bij Chelsea.
B. Heeft Chelsea ook geen belangstelling voor.

Vanaf vandaag de Sportweek met een artikel over de relatie PSV - Chelsea. Daarin zou staan dat niet alleen Alex (en ook Alcides) eigendom is/zijn van Chelsea, maar dat de 'engelsen' ook een aardige vinger in de pap hebben gehad bij het aantrekken van o.a. Gomes, Farfan en Salcido.

Dat zal best, maar die 3 laatstegenoemde spelers gaan PSV gewoon 40 miljoen euro opleveren.
Reply


Forum Jump: