The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB-Beker 23/24/25-01
#31
Dre Wrote:
Mukkus Wrote:
Dre Wrote:He jij bent slim.

Hij heet niet voor niets Ekslim.

Aha dat verklaart een hoop. Is dat trouwens de nieuwe straat woord voor erg slim?

Nee, eigenlijk betekent het 'hoop stront', maar laten we Ekslem maar laten geloven dat het 'erg slim' is in straattaal. Niet verder vertellen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#32
Mukkus Wrote:
Dre Wrote:
Mukkus Wrote:
Dre Wrote:He jij bent slim.

Hij heet niet voor niets Ekslim.

Aha dat verklaart een hoop. Is dat trouwens de nieuwe straat woord voor erg slim?

Nee, eigenlijk betekent het 'hoop stront', maar laten we Ekslem maar laten geloven dat het 'erg slim' is in straattaal. Niet verder vertellen.

Aha my lips are sealed! Brother too the sheep!
Insane life.
Reply
#33
Mooi, straks weet het hele forum het! Dan moeten we zien te voorkomen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#34
SLOTJE :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#35
Of AZ wint voor de zoveelste keer zijn thuiswedstrijd niet tegen een Sparta in vorm. 1-1. :8:
Reply
#36
KNVB woest over vraagtekens bekerloting

24/1/2007 8 :46

De KNVB heeft geen goed woord over voor een aantal trainers uit de Jupiler League dat vraagtekens heeft gezet bij de loting voor de achtste finale van de KNVB-beker. De voetbalbond beraadt zich zelfs op de mogelijkheid de aanklager betaald voetbal in te schakelen om MVV-coach Jurrie Koolhof te bestraffen.
'Ik dacht dat de Chinese gokwereld alleen in België actief was', was een van de gewraakte uitspraken die Koolhof dinsdag deed in het Algemeen Dagblad. De coach vond het wel heel toevallig dat zijn MVV op bezoek moest bij het sterke AZ, een duel dat dinsdag overigens kansloos met 5-0 werd verloren door de Limburgers. 'Voor Tien blijven op deze manier de beste vier clubs uit de Eredivisie over.'

De KNVB reageerde woensdag in het AD bij monde van woordvoerder Frank Huizinga als door een adder gebeten. 'Ik had Koolhof graag uitgenodigd om live bij de loting aanwezig te zijn, maar als hij een vergelijking maakt met de Chinese gokwereld, blijft hij maar lekker thuis met zijn krokodillentranen. Wat een Calimero-gedrag.'

Huizinga legt uit dat gesjoemel met de loting onmogelijk is. Tegenwoordig worden de clubs door de balletjes uit een elektronisch apparaat aan elkaar gekoppeld en daarop is geen invloed uit te oefenen.

Koolhof was overigens niet de enige trainer die de eerlijkheid van de loting in twijfel trok. Gert Aandewiel (met Haarlem op bezoek bij Ajax) en Mike Snoei (met Go Ahead Eagles uit bij PSV) hadden ook commentaar. Volgens Snoei wordt er in de voetbalwereld al weken over gesproken. 'Dit is allemaal te toevallig.'

:lol: :lol: Calimero
The great old Ludwig von...
Reply
#37
nee, alleen die waf verzint altijd complotten!
Reply
#38
Waffie Koolhof, Jurrie Koolwaf
Reply
#39
Chinese gokmafia smafia, voor de gokmafia zijn dit soort wedstrijden juist goed als ze de grotere teams om kunnen kopen dat geeft de meeste winst, dus wat meneer Calimero Koolhof allemaal loopt te blaten slaat nergens op.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#40
Quote:FC Twente 0 - 1 NAC Breda

31. Salmon 0-1


Quote:FC Utrecht 0 - 0 RBC Roosendaal


Quote:Sparta Rotterdam 1 - 1 RKC Waalwijk

9. Moreno Freire 1-0
17. Van de Haar 1-1

Quote:Ajax 0 - 0 Haarlem
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#41
Shew-Atjon al na 22 minuten gewisseld. Die speelt dit weekend dus niet waarschijnlijk, was al lichtgeblesseerd. Pannekoekenachterhoede bij Utrecht.
Reply
#42
Keep up the good work, NAC =D>
Reply
#43
Luirink en Jaliens ballen morgen met jong AZ mee in Kerkrade. Die staan dus zaterdag wrs niet alweer fris in de basis.
Reply
#44
Van Dijk er ook uit :eeeek:
Wie dit leest is gek
Reply
#45
Kleine Jan Wrote:Van Dijk er ook uit :eeeek:

Hamstring blessure!
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#46
Aiii.. gelukkig ben ik last minute voor Caluwe gegaan. Nog steeds kans om voor het eerst dit seizoen met 11 man te starten. :|
Reply
#47
KRUYSSIE!!!!!! 1-0
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#48
Touma maakt gelijk tegen NAC via een pingel

d8 dat Kufo die nam
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#49
Peter Wrote:Aiii.. gelukkig ben ik last minute voor Caluwe gegaan. Nog steeds kans om voor het eerst dit seizoen met 11 man te starten. :|

Ik had nog genoeg geld voor Caluwe :cry:
Wie dit leest is gek
Reply
#50
Kleine Jan Wrote:
Peter Wrote:Aiii.. gelukkig ben ik last minute voor Caluwe gegaan. Nog steeds kans om voor het eerst dit seizoen met 11 man te starten. :|

Ik had nog genoeg geld voor Caluwe :cry:

Niet alles geloven Jantje, ik maakte maar een grapje. :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#51
FC Petr Wrote:
Kleine Jan Wrote:
Peter Wrote:Aiii.. gelukkig ben ik last minute voor Caluwe gegaan. Nog steeds kans om voor het eerst dit seizoen met 11 man te starten. :|

Ik had nog genoeg geld voor Caluwe :cry:

Niet alles geloven Jantje, ik maakte maar een grapje. :wink:

Ik weet niet of ik nou :letitallout: of :Big Grin moet zijn
Wie dit leest is gek
Reply
#52
Toch zal de kaptein niet zomaar gewisseld zijn. :o
Reply
#53
FC Utrecht-RBC Roosendaal 1-0
Een doelpunt van Rick Kruys was woensdag tegen RBC Roosendaal voldoende voor een plaats in het toernooi om de kwartfinale van de KNVB Beker.

Foeke Booy kende de nodigde personele problemen voor het duel met de nummer twee van de eerste divisie. Met name in de verdediging. Shew-Atjon startte toch in de basis, maar moest al na 22 minuten spelen naar de kant omdat hij te veel last had van de blessure aan zijn achillespees. In de tweede helft kon ook centrale verdediger Pieters niet verder spelen.

Tijdens de eerste 45 minuten zorgden beide ploegen nauwelijks voor hoogtepunten in Galgenwaard. Na een kwartier was er een mogelijkheid voor Nelisse na voorbereidend werk van Fortuné. Aan de andere kant mocht Martha zomaar doorgaan in buitenspelpositie. Hij had echter te veel tijd nodig, waardoor hij drie FC Utrecht-verdedigers tegenover zich vond. De beste kans in de eerste helft was vlak voor rust voor RBC. Martha raakte de paal.

Van Dijk bleef na de pauze in de kleedkamer achter. Hij werd vervangen door Jean-Paul de Jong. Ook in de beginfase van de tweede helft zorgden de aanvallen van RBC voor het meeste gevaar. Vorm verkeek zich bijna op een inzet van Guijt die op de lat belandde. Drie minuten later bereikte Duplan met een scherpe voorzet Vos, maar de routinier raakte de bal met te weinig overtuiging.

RBC deed woensdag weinig onder voor FC Utrecht. Maar waar de Roosendalers de kansen onbenut lieten, toonde de thuisclub zich deze keer wel slagvaardig. In de eerste geslaagde Utrechtse aanval van de tweede helft trapte Kruys de bal langs Friebel. RBC kwam die tik niet meer te boven en kon na de 1-0 geen vuist meer maken. Fortuné had de beslissing kunnen brengen. Hij passeerde verdediger Fleur, maar stuitte op Friebel.

--
Shew-Atjon en Pieters dus op zn minst twijfelachtig nu voor over 3 dagen (heeft Utrecht dan nog wel verdedigers over?). Over evt. blessure van van Dijk blijkt niks, dus dat zal wel met een sisser aflopen.
Reply
#54
NAC wint weer knap! Wat is het toch opeens stil op het forum #-o
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#55
Lamme Lennie Wrote:NAC wint weer knap! Wat is het toch opeens stil op het forum #-o

Omdat de tukkers nog niet terug zijn flapdrol, waarom reageer ik ook, sukkel die ik ben.

Nac speelde goed, strak op de man en Twente kon moeilijk kansen creeren de eerste helft. Toch kwamen er 100% kansen, maar Nac scoorde de eerste goal. De tweede helft was Twente veel beter, bal op lat, gemiste intikkers, maar werd door een redelijk fluitende Bossen vies genaaid eind tachtigste minuut. Robbie verdedigde correct uit en Naccer viel over Robbie nadat Robbie viel; overtreding........
Bossen had gewoon koude kloten en wou geen verlenging, hij had zeker ook Zonneveld in zijn eigen team. Uiteraard valt de voorspelbare goal. Bossen sucks! Jammer dat hij aan het einde van de pot zijn stempel nog even op de wedstrijd moest drukken.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#56
Straks eens even kijken of je terecht de scheidsrechter de schuld geeft.
Toch bedankt voor je reaktie, flapdrol :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#57
Lamme Lennie Wrote:Straks eens even kijken of je terecht de scheidsrechter de schuld geeft.
Toch bedankt voor je reaktie, flapdrol :razz:

Bekijk de samenvatting maar, je zult het zeker met me eens zijn. Verder floot hij aardig, begrijp het niet verkeerd.
Pech gehad, helaas. Aissati maakte trouwens een puike invalbeurt. Als hij niet onderuit geschoffeld werd dan had hij gescoord. Het leek alsof Engelaar niet wou scoren tegen zijn oude club, Karim had zijn dag niet, Brama was drama en Kufo shad zijn vizier niet op scherp, Heubach man of the match naar mijn mening. En toch hadden we moeten winnen, schade!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#58
Leuke goal van Sparta! =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#59
Peter Wrote:Pannekoekenachterhoede bij Utrecht.

Hup Cornelisse!
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#60
Als je de penalty voor Twente geeft moet je die vrije trap voor NAC ook geven. Ik vond de eerste nog minder een overtreding dan de tweede. Die Wielaert slaat zijn been om die Salmon heen zonder dat de bal in de buurt is, terwijl die Naaizatti tegen een stilstaande Nakker oploopt die niet met het spel meedoet en terwijl de bal allang weg is. :roll:
Reply


Forum Jump: