The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum supporter part 3
#31
Mac Wrote:helaas pas van 4 man geld mogen ontvangen Sad Dit betekent dat we dit jaar dus gewoon 100 euro uit eigen zak moeten gaan betalen.

Wel hulde aan deze 4 betalers aangezien de meesten meer dan 5 euro hebben gegeven!

mijn storting is toch niet op de Boca manier verdwenen he? Wink
Reply
#32
:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#33
Fantastisch jongens! door alle bijdrages zitten we nu op 120 euro wat dus bijna het bedrag is wat we kwijt zijn aan de server! Daarbij opgeteld de mensen die nog wat van ons te goed hadden en we hebben het dus gecoverd dit jaar!

Hieronder een rijtje met de mensen van wie ik een betaling heb ontvangen:
Berend botje
Bumme
LL
Assyriska FF
GZ
Forever
Waf
Hoef
KJ
Fred Naaigaren
Tool

Mensen die 'in natura' betaal hebben of nog wat te goed hadden:
Jansoe
Gittermaster
Ricochan
Ekslem

Volgens mij is dit het rijtje. Mocht ik je vergeten zijn neer te zetten in het laatste rijtje zeg het dan even. Dit was uit m'n hoofd dus grote kans dat ik iemand vergeten ben.

Sta je niet in het eerste rijtje is er iets misgegaan met je betaling neem dan ook even contact op dan controleren we alles.
Reply
#34
waarom hebben de twee forummers met het hoogste aantal posts niet betaald?

sloeber-sloeberer-sloeberst.
Reply
#35
waf Wrote:waarom hebben de drie forummers met het hoogste aantal posts niet betaald?

sloeber-sloeberer-sloeberst.
The great old Ludwig von...
Reply
#36
gittermaster Wrote:
waf Wrote:waarom hebben de drie forummers met het hoogste aantal posts niet betaald?

sloeber-sloeberer-sloeberst.

van de top 10 hebben er eigenlijk maar 2 betaald en van die 2 is 1 de organisator. :|

en betaling in natura is natuurlijk ook enorm sloeberig.
Reply
#37
Quote:van ons te goed hadden en we hebben het dus gecoverd dit jaar!

natura is denk ik een wat ongelukkige keuze ik heb Mac niet gepijpt.
Had m eerder een bedrag betaald voor iets wat niet was doorgegaan (wat overigens het bedrag ruim dekt) en toen gezegd verleng mijn supporterschap er maar van ipv het terug te storten. Volgens mij geldt voor Jansoe hetzelfde, de andere 2 weet ik niet, hebben misschien wel hand en spandiensten verleend.
The great old Ludwig von...
Reply
#38
yep jij en jansoe was idd eigenlijk gewoon betaald.

ekslem en rico hebben hun prijs van ct 'ingeleverd', wat ook de kosten ruim dekt.

niet echt sloeberig dus mi
Reply
#39
gittermaster Wrote:
Quote:van ons te goed hadden en we hebben het dus gecoverd dit jaar!

natura is denk ik een wat ongelukkige keuze ik heb Mac niet gepijpt.
Had m eerder een bedrag betaald voor iets wat niet was doorgegaan (wat overigens het bedrag ruim dekt) en toen gezegd verleng mijn supporterschap er maar van ipv het terug te storten. Volgens mij geldt voor Jansoe hetzelfde, de andere 2 weet ik niet, hebben misschien wel hand en spandiensten verleend.

bedankt voor je uitgebreide verhaal, maar ik had het dus kennelijk niet over jou. :wink:
Reply
#40
Smile
Ik begreep goed wat je bedoelde en wilde toch ff uitleggen hoe t zat...
The great old Ludwig von...
Reply
#41
Mac Wrote:yep jij en jansoe was idd eigenlijk gewoon betaald.

ekslem en rico hebben hun prijs van ct 'ingeleverd', wat ook de kosten ruim dekt.

niet echt sloeberig dus mi

In dat geval;

Ik heb nog een muismat tegoed... dan lever ik die wel in! Mag ik dan in het rijtje van forumsupporters :razz: ?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#42
harry_bierdop Wrote:
Mac Wrote:yep jij en jansoe was idd eigenlijk gewoon betaald.

ekslem en rico hebben hun prijs van ct 'ingeleverd', wat ook de kosten ruim dekt.

niet echt sloeberig dus mi

In dat geval;

Ik heb nog een muismat tegoed... dan lever ik die wel in! Mag ik dan in het rijtje van forumsupporters :razz: ?

En ik heb nog een prijs als winnaar van Nacompetitiemanager te goed! :razz:
Reply
#43
Niet zeiken en gewoon dokken. Ik stel voor om iedereen uit de top 25 die niet betaalt te ignoren :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#44
Lamme Lennie Wrote:Niet zeiken en gewoon dokken. Ik stel voor om iedereen uit de top 25 die niet betaalt te ignoren :wink:

En dan heeft Mac 200 euro over. Wat gaan we daarvan doen? :o
Reply
#45
Ow ben jij er zoeentje. Wachten tot iedereen een rondje heeft gehaald en als niemand meer dorst heeft aanbieden om een rondje te halen [-X

Met het geld dat over is kan het forum volgend jaar betaald worden.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#46
Lamme Lennie Wrote:Ow ben jij er zoeentje. Wachten tot iedereen een rondje heeft gehaald en als niemand meer dorst heeft aanbieden om een rondje te halen [-X

Met het geld dat over is kan het forum volgend jaar betaald worden.

Ik mag niet drinken van mn ouders dus zo eentje ben ik er niet. :p
Reply
#47
Lamme Lennie Wrote:Ow ben jij er zoeentje. Wachten tot iedereen een rondje heeft gehaald en als niemand meer dorst heeft aanbieden om een rondje te halen [-X

keurige omschrijving. =D>

de eindhovense vrek Wrote:Ik mag niet drinken van mn ouders dus zo eentje ben ik er niet. :p
:| oh, had ll het over alcohol? (en kom maar niet met het antwoord dat jij ook niet op alcohol doelde....
Reply
#48
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ow ben jij er zoeentje. Wachten tot iedereen een rondje heeft gehaald en als niemand meer dorst heeft aanbieden om een rondje te halen [-X

keurige omschrijving. =D>

de eindhovense vrek Wrote:Ik mag niet drinken van mn ouders dus zo eentje ben ik er niet. :p
:| oh, had ll het over alcohol? (en kom maar niet met het antwoord dat jij ook niet op alcohol doelde....

Ik doelde ook niet op alcohol.
Reply
#49
Ik heb het topic ook even op het tennisforum gepost, want ook zij maken gebruik van het forum.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#50
Heb meteen 5 euri overgemaakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
Is een horloge 'sponsoren' van een eurootje of 70 (???) sloeberig?
Ben ik het niet mee eens, maar goed...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#52
waf Wrote:
gittermaster Wrote:
Quote:van ons te goed hadden en we hebben het dus gecoverd dit jaar!

natura is denk ik een wat ongelukkige keuze ik heb Mac niet gepijpt.
Had m eerder een bedrag betaald voor iets wat niet was doorgegaan (wat overigens het bedrag ruim dekt) en toen gezegd verleng mijn supporterschap er maar van ipv het terug te storten. Volgens mij geldt voor Jansoe hetzelfde, de andere 2 weet ik niet, hebben misschien wel hand en spandiensten verleend.

bedankt voor je uitgebreide verhaal, maar ik had het dus kennelijk niet over jou. :wink:

ekslem en ik hebben een horloge gedoneerd, dus dat lijkt mij ook niet sloeberig, selchts 5 euro betalen is dan eerder sloeberig !
Reply
#53
Mijn bericht dat ik nog 5 EUR zou overmaken is verdwenen door die back-up.

Ik zie nu dat ik die 5 euro ook niet meer hoef over te maken..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#54
Ricochan Wrote:ekslem en ik hebben een horloge gedoneerd, dus dat lijkt mij ook niet sloeberig, selchts 5 euro betalen is dan eerder sloeberig !

kost het tegenwoordig al meer dan 5 euro om een keer horloge te grijpen op de kermis?
Reply
#55
T00L Wrote:
Ricochan Wrote:ekslem en ik hebben een horloge gedoneerd, dus dat lijkt mij ook niet sloeberig, selchts 5 euro betalen is dan eerder sloeberig !

kost het tegenwoordig al meer dan 5 euro om een keer horloge te grijpen op de kermis?


Sterker nog, het is mij nog nooit gelukt om dat ding eruit te vissen Sad dus dat heeft klauwen met geld gekost !
Reply
#56
Tis me 1x gelukt, maar toen het horloge in die bak viel was het glas gebarsten en ik kreeg geen nieuwe Icon_evil

Sindsdien hou ik het bij de schiettent :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#57
Treesong Wrote:Tis me 1x gelukt, maar toen het horloge in die bak viel was het glas gebarsten en ik kreeg geen nieuwe Icon_evil

Sindsdien hou ik het bij de schiettent :wink:

Het glas van de horloge of van die grijpautomaat?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#58
xal ff kijken of ik nog kredietwaardig ben these days.
Reply
#59
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Tis me 1x gelukt, maar toen het horloge in die bak viel was het glas gebarsten en ik kreeg geen nieuwe Icon_evil

Sindsdien hou ik het bij de schiettent :wink:

Het glas van de horloge of van die grijpautomaat?

Wat denk je zelf? Confused
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#60
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Tis me 1x gelukt, maar toen het horloge in die bak viel was het glas gebarsten en ik kreeg geen nieuwe Icon_evil

Sindsdien hou ik het bij de schiettent :wink:

Het glas van de horloge of van die grijpautomaat?

Wat denk je zelf? Confused

Ik raak altijd in de war als ik bij jou in een zin 'gelukt' zie staan. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: