The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Twente - Ajax
#31
Klaas-Jan Huntelaar 20
Klaas-Jan Huntelaar 29
Ryan Babel(Klaas-Jan Huntelaar) 44
Klaas-Jan Huntelaar(Urby Emanuelson) 74

1-4 yeaah,
als je The Hunt als captain mag je wel heel blij zijn
[color=#FF0000][size=117][url=http://www.tpgs.nl/]Its The Fucking Society[/url][/color][/size]
Reply
#32
The Society Wrote:Klaas-Jan Huntelaar 20
Klaas-Jan Huntelaar 29
Ryan Babel(Klaas-Jan Huntelaar) 44
Klaas-Jan Huntelaar(Urby Emanuelson) 74

1-4 yeaah,
als je The Hunt als captain mag je wel heel blij zijn

Maar dat hebben alleen mensen die heel laag geklasseerd staan / er geen verstand van hebben :wink:
Reply
#33
Nou das dan mooi kut. We moesten een keer tegen een aardige nederlaag aanlopen. Jammer alleen dat dat net tegen die amsterdammers moet gebeuren. Helaas, maargoed wij worden 4e Ajax 3e en dus zal er revanche komen in de play offs. We waren vandaag te angstig, te veel ontzag voor Ajax, wat helemaal niet nodig was. Maargoed, jammer dat ik er niet bij kon zijn. Straks naar Atletico - Deportivo en proberen de kater weg te spoelen.
Reply
#34
Nette overwinning.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#35
Geen moment gedacht dat we het lastig zouden krijgen in Enschede maar dat het zo makkelijk zou zijn had ik niet verwacht.
Als we nou volgende week ook winnen in Eindhoven (want zonder Alex is dat ploegie niet zo gek veel) is mijn seizoen iig weer een beetje goed gemaakt.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#36
jammer dat ik voor Sneijder heb gekozen in mijn team en niet voor Huntelaar.
Verder natuurlijk een prima weekend
The great old Ludwig von...
Reply
#37
Jajaja bla bla bla.
Daar heb je VMG weer die de scheids op de kop geeft......

Vuile omgekochte kutbelg die zelf een bet heeft geplaatst op de neuzen kon het niet laten om alles af te fluiten als wij voor gevaar zorgden. Pas nadat de neuzen met 4-1 voor stonden en hij zijn geld binnen heeft kwam hij met goedmakertjes. Die Belg z'n nase reikt van Vlaanderen tot aan Amsterdam. En vanavond laten ze bij Studio Neus natuurlijk weer niet zien hoe wij twee pingels hadden moeten krijgen (beide hands) en hoe wij twee tegengoals kregen nadat we tot twee keer toe geen hoekschop kregen.

Ja ja, calimero bla bla.
Ajaxpubliek, you only sing when you're winning. Jaja gefrustreerd bla bla.

Goed gevoetbald Twente, we waren beter in alle opzichten. Als alles wordt afgefloten als je voor gevaar zorgt kun je er niks aan doen. Vandaag waren wij de betere, chapeau!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#38
Zit het diep?

En beter vond ik jullie niet, al was 1-2 een betere score geweest gezien het wedstrijdbeeld.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#39
Hulde voor Ajax; ze moeten erg goed zijn geweest als ik de nabeschouwing bij LdL zo hoor. Hopelijk ist volgende week 'gewoon' weer ruk. :p
Reply
#40
Vret Mien Gras Wrote:Onzin verhaal!

Tsja, de scheids gaf Ajax ook geen pingel wat een duidelijke was...

Daar hoor ik je ook niet over..

Jullie beter in alle opzichten? Ik had al een vaag vermoeden dat ze in het oosten van het land geen verstand van het spelletje hadden.. Ik weet niet welke wedstrijd je gezien hebt, maar dat was niet de wedstrijd van vanmiddag.

Verdiende overwinning van Ajax, al ben ik het wel met je eens dat de 1-4 licht geflatteerd was...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#41
Vret Mien Gras Wrote:Jajaja bla bla bla.

vanaf vandaag dus geen commentaar meer op Ad Wim? Notworthy
Reply
#42
T00L Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Jajaja bla bla bla.

vanaf vandaag dus geen commentaar meer op Ad Wim? Notworthy

Zucht.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#43
Lekkere vrije trap uit stand van Huntelaar. :8: En die van Babel mag er ook wezen. :o Zulke goals zijn dus nodig om in Twente te kunnen winnen.
Reply
#44
Vret Mien Gras Wrote:Jajaja bla bla bla.
Daar heb je VMG weer die de scheids op de kop geeft......

Vuile omgekochte kutbelg die zelf een bet heeft geplaatst op de neuzen kon het niet laten om alles af te fluiten als wij voor gevaar zorgden. Pas nadat de neuzen met 4-1 voor stonden en hij zijn geld binnen heeft kwam hij met goedmakertjes. Die Belg z'n nase reikt van Vlaanderen tot aan Amsterdam. En vanavond laten ze bij Studio Neus natuurlijk weer niet zien hoe wij twee pingels hadden moeten krijgen (beide hands) en hoe wij twee tegengoals kregen nadat we tot twee keer toe geen hoekschop kregen.

Ja ja, calimero bla bla.
Ajaxpubliek, you only sing when you're winning. Jaja gefrustreerd bla bla.

Goed gevoetbald Twente, we waren beter in alle opzichten. Als alles wordt afgefloten als je voor gevaar zorgt kun je er niks aan doen. Vandaag waren wij de betere, chapeau!

Wel grappig dat Rutten zelf al zegt dat ze verdiend hebben verloren.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#45
Vret Mien Gras Wrote:En vanavond laten ze bij Studio Neus natuurlijk weer niet zien hoe wij twee pingels hadden moeten krijgen (beide hands) en hoe wij twee tegengoals kregen nadat we tot twee keer toe geen hoekschop kregen.

Wat ik zei, vuile pro-ajax media.
En wel zeiken dat Huntelaar een pingel had moeten krijgen.

En nu hou ik op met janken, kut Ajax.
Oh ja, en dat trieste Ajax-volk is niks beter dan de kakkerlakken, zingen over vuurwerk!!!!!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#46
Vret Mien Gras Wrote:Oh ja, en dat trieste Ajax-volk is niks beter dan de kakkerlakken, zingen over vuurwerk!!!!!

Zal je dit jaar nog een keer aan moeten horen, Heracles komt nog op bezoek. Maar je moet weten dat 95% van de Heracles aanhang die liederen verafschuwd.

Verder jammer resultaat voor jullie, maar het seizoen kan toch al niet meer kapot in Enschede.
Reply
#47
Vret Mien Gras Wrote:Jajaja bla bla bla.
Daar heb je VMG weer die de scheids op de kop geeft......

Vuile omgekochte kutbelg die zelf een bet heeft geplaatst op de neuzen kon het niet laten om alles af te fluiten als wij voor gevaar zorgden. Pas nadat de neuzen met 4-1 voor stonden en hij zijn geld binnen heeft kwam hij met goedmakertjes. Die Belg z'n nase reikt van Vlaanderen tot aan Amsterdam. En vanavond laten ze bij Studio Neus natuurlijk weer niet zien hoe wij twee pingels hadden moeten krijgen (beide hands) en hoe wij twee tegengoals kregen nadat we tot twee keer toe geen hoekschop kregen.

Ja ja, calimero bla bla.
Ajaxpubliek, you only sing when you're winning. Jaja gefrustreerd bla bla.

Goed gevoetbald Twente, we waren beter in alle opzichten. Als alles wordt afgefloten als je voor gevaar zorgt kun je er niks aan doen. Vandaag waren wij de betere, chapeau!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#48
Xtragaap4de
Ik vond dat Huntelaar na de beelden geen pingel had moeten hebben. Ogararu ook niet.
Overigens wat Depor zegt, vind ik ook wel opvallend.
Rutten zegt dat de 1-4 de verhouding op het veld goed weergaf.
The great old Ludwig von...
Reply
#49
Fabian, ben je al thuis?
Zeg eens wat jij vindt van de voor jullie puik fluitende Belg?
En heb je nog wat meegemaakt van de kleine relletjes, ik was nml druk bezig met jullie bussen te saboteren dus ik heb het verder niet meegemaakt.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#50
Vret Mien Gras Wrote:Ajaxpubliek, you only sing when you're winning.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=Z10wMGXH0-Y">http://www.youtube.com/watch?v=Z10wMGXH0-Y</a><!-- m -->

You're support, you're support, you're support is fucking shit! :p
Reply
#51
Vret Mien Gras Wrote:ik was nml druk bezig met jullie bussen te saboteren dus ik heb het verder niet meegemaakt.....

Held!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#52
Bumme Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:ik was nml druk bezig met jullie bussen te saboteren dus ik heb het verder niet meegemaakt.....

Held!

Hmm ok, dat tering publiek wou vuurwerk zien en dat wou ik ze dus geven :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#53
Vret Mien Gras Wrote:Fabian, ben je al thuis?
Zeg eens wat jij vindt van de voor jullie puik fluitende Belg?
En heb je nog wat meegemaakt van de kleine relletjes, ik was nml druk bezig met jullie bussen te saboteren dus ik heb het verder niet meegemaakt.....

Kom net binnen wandelen, geheel naar de klote, maar tevreden.
Gister wezen stappen, moet je dus niet doen als je de hele dag in auto's/bussen mot zitten... :eeeek:

Ik vond die Belg erg strak fluiten, eigenlijk ook wel goed.
Die handsbal kon hij nooit zien, vanuit waar hij stond. Ik zag hem wel, en daarvoor had de grensrechter moeten vlaggen. Persoonlijk vond ik dat een pingel.
De vele corners heb ik niets van meegekregen. Bijvoorbeeld die redding van Heitinga tegen Bakkal (was te zien op Talpa), die tikte hij net tegen Bakkal aan, achter, dus achterbal. Heel vakkie P uit z'n ster, gingen wel 20 liters bier naar Steek (verdomde zonde, had het dan gewoon even komen brengen!). :lol:

En die liedjes over vuurwerk ? Ach, onderweg ben ik op 30 km van Enschede al een spandoek tegengekomen met 'Hamas hamas enfin' en op 15 km nog een keer 'Hamas hamas' (waar al een busje Ajacieden gestopt was en het spandoek aan het verwijderen was) en op 10 km 'Hier valt niets te halen' (ook die stond al deels in de hens) :lol:
Maar als er al 2x hamas hamas ergens te lezen valt, lokt dat gewoon reacties uit. Zelf doe ik daar niet om mee, ik lach me wel suf om die reacties van die Duitsers. Er was er 1 zo kwaad, sprong op en kukelde 2 rijen naar beneden bij 2 oudere dames op schoot... :Big Grin !

Relletjes ? Wat Duitse kinders die probeerde een hekje te forceren, maar toen er 2 stewards aankwamen renden ze alle 25 weer weg. :wink:

Terechte overwinning, niet eens geflatteerd.
Volgende week die boeren, ook maar weer kaarten voor gehaald, ondanks dat het het lelijkste, walgelijkste uitvak van NL is.
Reply
#54
Ach allemaal leuk en aardig maar dit was slechts de generale repetitie. En je weet wat ze daar over zeggen. Een slechte generale......
Reply
#55
Tukker_Rulez Wrote:Ach allemaal leuk en aardig maar dit was slechts de generale repetitie. En je weet wat ze daar over zeggen. Een slechte generale......

Helemaal gelijk in. Als jullie zo blijven voetballen als jullie doen, zien we jullie in de plee - offs weer..
Reply
#56
Wat is het toch weer Studio Ajax, ongelooflijk met die Jack Puke
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#57
Ekslem Wrote:Wat is het toch weer Studio Ajax, ongelooflijk met die Jack Puke

Calimero
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#58
Vind het dit keer wel meevallen, PSV de hemel in gepraat en Alex ook...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#59
Ik hoor niemand over de overtreding van Sneijder, die had wel rood verdiend vond ik. En uiteraard verdiende Ogararu een pingel.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#60
Tuurlijk was dat geen pingel, Ogararu gaat veels te makkelijk liggen. Dan was die handsbal boven het hoofd van van der Wiel (dacht ik) een duidelijkere.

[Image: strafschop.gif]
Reply


Forum Jump: