The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB beker 2007-2008
#31
Quote:'We willen winnen van PSV, da's echt geen grapje.

PSV kan vanavond de borst natmaken. De Eindhovenaren nemen het in het Abe Lenstra stadion op tegen Jong Heerenveen, dat in het bekertoernooi mag uitkomen vanwege het vorig jaar behaalde landskampioenschap bij de beloften. Dat lijkt misschien een eenvoudig avondje voor PSV, maar daar denkt Heerenveen heel anders over.

De ploeg van coach Henk Herder heeft onder meer de beschikking over Braziliaans international Afonso Alves. Hij speelt voor het eerst sinds lange tijd weer in het blauw-wit gestreept, omdat hij in de clinch lag met het bestuur. In de voorhoede krijgt hij gezelschap van de nieuwste Brazliaanse aankoop Paulo Henrique.

Hoofdtrainer Gertjan Verbeek neemt zelf vanavond plaats op de tribune van hoofdklasser Argon, de tegenstander van de hoofdmacht in het bekertoernooi. Hij zit een schorsing uit, nadat hij de vierde official een duw gaf. Het eerste elftal zal maar vijftien spelers tellen terwijl het beloftenteam achttien man sterk is.

Hij geeft aan dat er heel wat gedold wordt onderling in de kleedkamer over het meespelen van Alves. Dingen zoals 'Met Alves winnen we van PSV', zijn dan ook geen zeldzaamheid. ,,Da's geen grapje, da's hartstikke ernst", zegt Verbeek in De Pers. ,,We willen winnen van PSV, da's echt geen grapje, nee. En 't is ook geen 1 april."

Verbeek zou zelf overigens wél als coach van het tweede op de bank kunnen gaan zitten vanavond. ,,Het leuke is eigenlijk dat ik het tweede elftal zou mogen coachen, wist je dat?", zegt hij tegen de verslaggever. ,,Officieel staat in de rapportage dat ik geschorst ben voor twee wedstrijden en op het moment dat het eerste elftal competitie of bekerverplichtingen heeft. Ze (de KNVB-tuchtcommissie, red.) zijn blijkbaar een zinnetje vergeten. Er staat verder niet bij dat ik geen andere activiteiten mag hebben", merkt hij op. ,,Nou ja, ik zal er maar geen misbruik van maken."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#32
De vraag is waar de supporters van Heerenveen nu gaan kijken?

Zit er over te denken om ff naar Heerenveen te toeren?

Wat kost het kaartje en heb ik een visum nodig??
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#33
Tripplexxx Wrote:heb ik een visum nodig??

Hoezo? Hebben ze eindelijk je rijbewijs afgepakt?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#34
Treesong Wrote:
Tripplexxx Wrote:heb ik een visum nodig??

Hoezo? Hebben ze eindelijk je rijbewijs afgepakt?

Heb je een rijbewijs nodig om te rijden dan??
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#35
Tripplexxx Wrote:heb ik een visum nodig??
Vergeet je inentingen niet !!!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#36
Tripplexxx Wrote:heb ik een visum nodig??

Resultaat homo-test:
Tripplexxx Wrote:98 %

Ja, je hebt een visum nodig.

de nieuwe Wrote:
Tripplexxx Wrote:heb ik een visum nodig??
Vergeet je inentingen niet !!!

Zeker niet vergeten! We zitten hier niet te wachten op mond-en-klauwzeer, gekke koeienziekte en andere homo-gerelateerde soa's.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#37
Maar ff soaeus Mukkus,

Wordt het kamp verdeeld in 2en? Kan me voorstellen dat de wedstrijd tegen PSV meer aanspreekt dan een wedstrijdje tegen Argon.

Ik ga echt ff kijken denk ik vanavond. Is zo'n 70 km van me vandaan, dus slechts 18 minuutjes rijden :8:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#38
Tripplexxx Wrote:Maar ff soaeus Mukkus,

Wordt het kamp verdeeld in 2en? Kan me voorstellen dat de wedstrijd tegen PSV meer aanspreekt dan een wedstrijdje tegen Argon.

Ik ga echt ff kijken denk ik vanavond. Is zo'n 70 km van me vandaan, dus slechts 18 minuutjes rijden :8:

Jong Heerenveen speelt thuis tegen PSV, Heerenveen uit tegen Argon. Ik zie het probleem niet. Veel Heerenveenfans zullen niet afreizen naar Mijdrecht.....en zullen ervoor kiezen om naar Jong Heerenveen - PSV te gaan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#39
Heerenveen Xtragaap4de
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#40
PSV [gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#41
Vites Undecided
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#42
Haarlem Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#43
harry_bierdop Wrote:Vites Undecided

Nee, NEC doet het lekker tot op heden dit seizoen :lol: :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#44
Amor Fati Wrote:
Peter Wrote:
Amor Fati Wrote:vanavond eens kijken bij Jong-Heerenveen - PSV.
Ze krijgen in ieder geval aardige spelers om op te stellen, aangezien het 'grote' Heerenveen tegen Argon maar 3 wissels meeneemt; een aanvaller een middenvelder en een verdediger :Big Grin leuk als Vandenbussche geblesseerd raakt Wink

1-4. Alves, Farfan, Koevermans, Lazovic en Perez als doelpuntenmakers.

welke minuten wordt er gescoord? dan weet ik wanneer ik op moet letten of wanneer ik net wat drinken kan gaan halen...

'4 0-1
'22 0-2
'37 1-2
'63 1-3
'86 1-4

maarre jij gaat voetbal kijken puur voor de goals? Saai.
Reply
#45
K - Gomes
V - Jan Kromkamp V - Carlos Salcido V - Manuel da Costa V - Mike Zonneveld
M - Edison Méndez M - Timmy Simons M - Kenneth Perez
A - Jefferson Farfán A - Danny Koevermans A - Jonathan Reis

PSV neemt het duel in ieder geval serieus
Reply
#46
Reis op de vleugel.. verrassend! Ben benieuwd of het wat is. Verder erg aanvallend. 3 spiten en Perez en Mendez erachter. Mooi duel voor Da Costa om zich te bewijzen, alleen zal hij wel weer wat beginnersfouten maken door een gebrek aan concentratie en lichtzinnigheid.

Opstelling Jong sc Heerenveen:
Van Dijk, Alves, Henrique, Jeroen Drost, Garciá-Garciá, Loohuis, Henrico Drost, Mattes, Smárason, Balkestein en Siwe.
Reply
#47
ajax heeft het zwaar tegen kozakken boys...1-0 heitinga
groningen achter tegen ijsselmeervogels
psv ook nog 0-0

leuk hoor die beker
Reply
#48
Tsja, dat zie je elk jaar.. al die amateurclubs hebben de avond van het jaar en leven hier al vanaf de loting naar toe. Voor de eredivisieclubs is het een klotetussendoortje waar niemand op zit te wachten. Ajax en PSV hebben net toppers achter de rug en krijgen nu dit..
Reply
#49
groningen draait het om...
alleen psv nog op 0-0...komt vast ook goed..of dan toch alves?
Reply
#50
Ik hoop op Alves....

Voordeel 1 Psv uit de beker :8:
Voordeel 2 Alves doet weer mee tegen Fey en rolt ook hen op :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#51
Helaas Ekslem.. tis al 0-1. Doelpunt Reis, assist Perez.

Jong Stormvogels heeft trouwens gelijk gemaakt tegen NAC, das dan wel weer geinig met het oog op zaterdag. Moet NAC tenminste nog wat moeite doen. En ADO (uiteraard) en Zwolle zijn tegen amateurs met een gelijke stand gaan rusten.
Reply
#52
Pff.. Feyenoord is echt om te huilen. Als Alves zondag weer meespeelt bij Heerenveen krijgen ze het nog zwaar zo.
Reply
#53
Ik zit te wachten op de 1-1 van Kozakken Boys :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#54
Ik zit te wachten op de 3-2 van VVV!! :wink:
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem
Reply
#55
Ik zit te wachten op de 1-0 van Be Quick. :p

Voor de bezoekers van jong Heerenveen - PSV: was er wat aan of speelde PSV op zn elfendertigst naar een saaie 0-3?
Reply
#56
Wat izt die Johan bij v Hanegem in zijn reet zeg Puke
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#57
Di Marci Wrote:Ik zit te wachten op de 3-2 van VVV!! :wink:

Daar is ie al :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#58
Di Marci Wrote:Ik zit te wachten op de 3-2 van VVV!! :wink:
precies wat je wil..3-2..helaas speelt vvv uit...pardo overigens
Reply
#59
ajax 1-1 ongelofelijk...prutsers
Reply
#60
kooltje Wrote:
Di Marci Wrote:Ik zit te wachten op de 3-2 van VVV!! :wink:
precies wat je wil..3-2..helaas speelt vvv uit...pardo overigens

lelijke wrat dat het is!!
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem
Reply


Forum Jump: