The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




SC Heerenveen - PSV
#31
Frits Wrote:ik zit ook te kijken op sopcast (kwaliteit is wel beroerd!!)

Ben net thuis, welk kanaal moeten we hebben?
Reply
#32
was alleen eerste helft Sad zie nu niks meer staan
2-1 trouwens Smile
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#33
Frits Wrote:was alleen eerste helft Sad zie nu niks meer staan
2-1 trouwens Smile

Jammer!

Edje van Kromkamp? Eens een Fries altijd een Fries....
Reply
#34
ja ik zie er weer 1 robbinnonline... kwaliteit zal nog wel slecht zijn
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#35
hier perfect beeld op de digitene Smile
Wie dit leest is gek
Reply
#36
robinnonline ook perfect nu Smile en graties
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#37
2 keer :yellow: = diamonds voor Mendez.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#38
en sluss!! Big Grin
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#39
Frits Wrote:robinnonline ook perfect nu Smile en graties

Hier op t werk ook graties!
Wie dit leest is gek
Reply
#40
Icon_evil

feli Mukkus
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#41
:cheers:

Brabantse nachten zijn lang, ja lang, ja lang, lalalalalalalala.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#42
Als Ajax verliest zie je meteen allemaal smilies van Feyenoorders en PSV-ers, maar zo zijn Ajacieden gelukkig niet.



































































:excited: :excited: :excited: :nanana: :nanana: :nanana:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#43
leuke wedstrijd gezien. Heerenveen had de eerste helft een veldoverwicht, met Beerens als uitblinker. Mendez werd helemaal dolgedraaid.

Tweede helft was evenwichtiger. Marcellis stond op Beerens, die een stuk minder gevaarlijk was. Maar PSV bleef weinig brengen vond ik. Alsof niemand echt zin had om te voetballen, op Lazovic en Simons na. Salcido verdedigde wederom sterk.

Man van de wedstrijd werd Beerens, op basis van de eerste helft eigenlijk. Bak Nielsen en Jong-a-pin verdienden het allebei ook zeker. Meer nog dan Beerens vind ik. Terechte overwinning, meer kansen en meer strijd.
Mijn gras is groener
Reply
#44
Lamme Lennie Wrote:Als Ajax verliest zie je meteen allemaal smilies van Feyenoorders en PSV-ers, maar zo zijn Ajacieden gelukkig niet.
Calimero





























































:wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#45
Amor Fati Wrote:Terechte overwinning, meer kansen en meer strijd.

strijd kan ik niet over oordelen, ik denk wel dat ik weet hoe psvee speelde, zo zakelijk was het vorige week bij sparta ook (maar daar stonden ze met 0-3 voor).

maar de kansen van psvee die ze in de samenvatting stopten waren toch echt veel groter dan de paar mogelijkheden die ik zag van heerenveen. wel mooi om te zien dat heerenveen druk kon zetten doordat alves dubbele dekking kreeg.
Reply
#46
waf Wrote:
Amor Fati Wrote:Terechte overwinning, meer kansen en meer strijd.

strijd kan ik niet over oordelen, ik denk wel dat ik weet hoe psvee speelde, zo zakelijk was het vorige week bij sparta ook (maar daar stonden ze met 0-3 voor).

Xtragaap4de Kap toch eens met geloven dat PSV zo ongelofelijk zakelijk en verdedigend speelt. Gisteren gewoon 58% balbezit in Friesland. De enige ploeg in Nederland die in uitduels meer aan durft te vallen is AZ.

Heb zelf alleen de samenvatting gezien. Kansen over en weer waarbij Heerenveen misschien een tikkie dreigender was.. gelijkspel leek mij echter de meest terechte uitslag. Als Farfan die bal in de 65e minuut gewoon rustig schiet is het 1-2 en was PSV mss wel de gelukkigste geweest. En ach.. t was alweer een half jaar geleden dat PSV een competitiewedstrijd verloor dus zo erg is het nou ook weer niet. Wink Feli Friezen!
Reply
#47
Peter Wrote:Gisteren gewoon 58% balbezit in Friesland. De enige ploeg in Nederland die in uitduels meer aan durft te vallen is AZ.

Statistiekenjournalistiek! Hoeveel van dat balbezit was op de helft van Heerenveen EN met aanvallende intentie? Balletje-breed op de middenlijn is natuurlijk GEEN aanvallend voetbal. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#48
waf Wrote:wel mooi om te zien dat heerenveen druk kon zetten doordat alves dubbele dekking kreeg.

PSV was zo ongelofelijk bang voor Alves. Zodra hij de bal kreeg doken er 2 man op plus een derde die rugdekking gaf. Simons heb ik nauwelijk over de middenlijn gezien, die bleef maar rugdekking geven. Mede daardoor had Heerenveen een overwicht op het middenveld: 5 verdedigers en 4 ingestelde aanvallers (Lazovic, Perez, Bakkal en Farfan), waarbij Perez en Bakkal nog een klein beetje meeverdedigde. Die Mendez werd continue overlopen op dat middenveld. En dat % balbezit? PSV hield de bal lang in de ploeg om een opening te zoeken, en die vonden ze nauwelijks. Vaak einidgde dat met een lange bal op Farfan of op Lazovic.

Viel me zwaar tegen van PSV dat ze zich zo aanpasten aan Heerenveen (lees: Alves).
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#49
Peter Wrote:Xtragaap4de Kap toch eens met geloven dat PSV zo ongelofelijk zakelijk en verdedigend speelt.

ik heb ze zelf zo zien spelen :| en vertel erbij dat dat wss kwam door de tussenstand :roll: maar dat ik niet uitsluit dat ze zo altijd spelen :roll:

en bovendien heb ik helemaal niets tegen zakelijk spelen. :roll:
Reply
#50
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Gisteren gewoon 58% balbezit in Friesland. De enige ploeg in Nederland die in uitduels meer aan durft te vallen is AZ.

Statistiekenjournalistiek! Hoeveel van dat balbezit was op de helft van Heerenveen EN met aanvallende intentie? Balletje-breed op de middenlijn is natuurlijk GEEN aanvallend voetbal. :8:
Die smiley kan wel weg hoor =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
waf Wrote:
Peter Wrote:Xtragaap4de Kap toch eens met geloven dat PSV zo ongelofelijk zakelijk en verdedigend speelt.

ik heb ze zelf zo zien spelen :| en vertel erbij dat dat wss kwam door de tussenstand :roll: maar dat ik niet uitsluit dat ze zo altijd spelen :roll:

en bovendien heb ik helemaal niets tegen zakelijk spelen. :roll:

Jaja, dat weet ik allemaal wel, maar iedere ploeg (op een AZ in goede doen na) speelt zijn uitduels tegenwoordig zo, terwijl jij er alleen continu bij PSV op terugkomt. Xtragaap4de
Reply
#52
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Gisteren gewoon 58% balbezit in Friesland. De enige ploeg in Nederland die in uitduels meer aan durft te vallen is AZ.

Statistiekenjournalistiek! Hoeveel van dat balbezit was op de helft van Heerenveen EN met aanvallende intentie? Balletje-breed op de middenlijn is natuurlijk GEEN aanvallend voetbal. :8:

Ik wilde ook niet beweren dat PSV aanvallend speelt in zulke duels, zie verder mijn reaktie op waf. :p
Reply
#53
Mukkus Wrote:
waf Wrote:wel mooi om te zien dat heerenveen druk kon zetten doordat alves dubbele dekking kreeg.

PSV was zo ongelofelijk bang voor Alves. Zodra hij de bal kreeg doken er 2 man op plus een derde die rugdekking gaf. Simons heb ik nauwelijk over de middenlijn gezien, die bleef maar rugdekking geven. Mede daardoor had Heerenveen een overwicht op het middenveld: 5 verdedigers en 4 ingestelde aanvallers (Lazovic, Perez, Bakkal en Farfan), waarbij Perez en Bakkal nog een klein beetje meeverdedigde. Die Mendez werd continue overlopen op dat middenveld. En dat % balbezit? PSV hield de bal lang in de ploeg om een opening te zoeken, en die vonden ze nauwelijks. Vaak einidgde dat met een lange bal op Farfan of op Lazovic.

Viel me zwaar tegen van PSV dat ze zich zo aanpasten aan Heerenveen (lees: Alves).

Welke ploeg past zich niet aan aan Alves? Als je die uit de pot speelt heb je al heel wat gewonnen, de rest van de ploeg is nou eenmaal niet geweldig.
Reply
#54
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Gisteren gewoon 58% balbezit in Friesland. De enige ploeg in Nederland die in uitduels meer aan durft te vallen is AZ.

Statistiekenjournalistiek! Hoeveel van dat balbezit was op de helft van Heerenveen EN met aanvallende intentie? Balletje-breed op de middenlijn is natuurlijk GEEN aanvallend voetbal. :8:

Ik wilde ook niet beweren dat PSV aanvallend speelt in zulke duels, zie verder mijn reaktie op waf. :p

Wat wilde je dan beweren? Dat PSV wel aan durft te vallen, maar het niet kan?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#55
Nee, dat op een AZ in goede doen na elke ploeg in zulke duels defensief speelt.

Maar als jij dan zegt dat 58% scorebordjournalistiek is slaat dat nergens op. Als PSV zolang rond kon tikken achterin betekend dat dus dat Heerenveen weinig druk zette en dus zelf ook terugzakte. Confused
Reply
#56
Peter Wrote:Nee, dat op een AZ in goede doen na elke ploeg in zulke duels defensief speelt.

Maar als jij dan zegt dat 58% scorebordjournalistiek is slaat dat nergens op. Als PSV zolang rond kon tikken achterin betekend dat dus dat Heerenveen weinig druk zette en dus zelf ook terugzakte. Confused
Xtragaap4de
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#57
Peter Wrote:Nee, dat op een AZ in goede doen na elke ploeg in zulke duels defensief speelt.

Maar als jij dan zegt dat 58% scorebordjournalistiek is slaat dat nergens op. Als PSV zolang rond kon tikken achterin betekend dat dus dat Heerenveen weinig druk zette en dus zelf ook terugzakte. Confused

En dus?
Heerenveen zet geen druk en PSV speelt het balletje rond. Dat is geen aanvallend voetbal?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#58
Sparta had,als ik het me goed herinner, vorige week meer bbz in de wedstrijd van PSV. Zakelijk en verdedigend gespeeld van PSV dus!!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#59
Jansoe Wrote:Sparta had,als ik het me goed herinner, vorige week meer bbz in de wedstrijd van PSV. Zakelijk en verdedigend gespeeld van PSV dus!!

Nee, dat kwam door het scoreverloop. Wink
Reply
#60
Peter Wrote:Nee, dat op een AZ in goede doen na elke ploeg in zulke duels defensief speelt.

Maar als jij dan zegt dat 58% scorebordjournalistiek is slaat dat nergens op. Als PSV zolang rond kon tikken achterin betekend dat dus dat Heerenveen weinig druk zette en dus zelf ook terugzakte. Confused

Nee, zoals ik zei, kon PSV op enkele mogelijkheden na, geen opening vinden. Door het slechte uitverdedigen van Heerenveen kwam PSV weer steeds in balbezit en begon het hele feest opnieuw.

%bbz is mooi, Peter. Hoe verklaar dat Heerenveen dan meer schoten op doel had, meer corners en vaker buitenspel? Daaruit kun je meer concluderen. Maar goed, jij grijpt het enig positieve punt aan om geen gezichtsverlies te hebben. Prima, maar die 2-1 blijft staan. Hup Ajax, hup Feyenoord!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: