The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC Groningen - Feyenoord
#31
waf Wrote:12 wedstrijden gespeeld en al uit geweest bij grun, twente, utrecht, roda fietstas en psvee. ik zie het nog zonnig in.

Eerlijk gezegd heb ik het idee dat Feyenoord een ploeg is die zich op kan trekken aan de tegenstander. De beste wedstrijden hebben ze gespeeld tegen sterkere tegenstanders, ook gisteren was Feyenoord gewoon steeds gevaarlijk in de uitvallen. Denk dat een Heracles of Willem II uit voor dit Feyenoord net zo lastig is als Utrecht of Roda JC uit, omdat ze in die duels zelf meer het spel zullen moeten maken.

T staat echter als een paal boven water dat Feyenoord het zwaarste programma van de top-3 heeft gehad, terwijl Ajax pas na de winter alle moeilijke uitwedstrijden krijgt. Zolang iedereen fit blijft is Feyenoord kanshebber (zoals je al aangaf hebben ook Ajax (en PSV) absoluut geen wereldachterhoede), maar vind de vervangers van geblesseerden nog steeds meteen een ernstige verzwakking. Gewoon bidden dat Gio en Makaay fit blijven en Feyenoord heeft een minstens net zo grote titelkans als PSV en Ajax.
Reply
#32
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:12 wedstrijden gespeeld en al uit geweest bij grun, twente, utrecht, roda fietstas en psvee. ik zie het nog zonnig in.
Ajax heeft al Utrecht, AZ, Feyenoord en Heracles uit gehad, dus dat ontloopt elkaar niet zoveel.

cry Ajax 3 lastige dus, Feyenoord 6. Ontloopt elkaar inderdaad maar 3 lastige uitduels en bijbehorend puntverlies. :| En van die 3 uitduels die je noemt won Ajax er 1 terecht, had het 1x geluk en dat puntje tegen Feyenoord was ook eerder teveel dan te weinig.
Reply
#33
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Opvallend dat ze zo vaak de nul houden met zo'n matige verdediging.

dus omdat we een keer in de laatste minuut verliezen, met 3 goals in het laaste kwartier waarbij hofland in de fout gaat, en jan van halst dat vervolgens (overigens keurig) onder een vergrootglas legt, heeft feyenoord een matige verdediging. ontzettende opportunist (ik weet nu al wat je repliek is en die gaat over de wedstrijden tegen twente en psvee).

houd jij je maar lekker bezig met je eigen matige verdediging. ik heb nieuws voor je: de kansen waaruit groningen scoorde waren nog niet half zo groot als de kansen die fietstas kreeg. het waren nog best mooi goals.
Hou toch eens op met dat modewoordje van je, dat ook niet eens klopt aangezien ik al tijden zeg dat ik de verdediging van Feyenoorder matig tot zwak vind en zeker het zwakste deel van de ploeg, dus blijkbaar luister je ook niet goed.
En niet alleen Hofland ging in de fout, ook Bahia en Lucius.

En jij heb thet toch altijd over jij-bakken cry

Ja, daar heeft ie wel een puntje wafmans! :razz:
Reply
#34
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:12 wedstrijden gespeeld en al uit geweest bij grun, twente, utrecht, roda fietstas en psvee. ik zie het nog zonnig in.
Ajax heeft al Utrecht, AZ, Feyenoord en Heracles uit gehad, dus dat ontloopt elkaar niet zoveel.

cry Ajax 3 lastige dus, Feyenoord 6. Ontloopt elkaar inderdaad maar 3 lastige uitduels en bijbehorend puntverlies. :| En van die 3 uitduels die je noemt won Ajax er 1 terecht, had het 1x geluk en dat puntje tegen Feyenoord was ook eerder teveel dan te weinig.
Lul toch niet zo slap man. Ten eerste heb ik het er niet over hoe de wedstrijden gingen, maar welke wedstrijden er gespeeld zijn.
Ten tweede noem je Heracles niet terwijl je in een post erboven nog zegt dat het wel een lastige pot is #-o
En net of Groningen en Vitesse nou zo fantastisch presteren thuis :roll:
En ik noem voor het gemak ook de Graafschap niet, terwijl die pas 1x verloren hebben thuis...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:12 wedstrijden gespeeld en al uit geweest bij grun, twente, utrecht, roda fietstas en psvee. ik zie het nog zonnig in.
Ajax heeft al Utrecht, AZ, Feyenoord en Heracles uit gehad, dus dat ontloopt elkaar niet zoveel.

cry Ajax 3 lastige dus, Feyenoord 6. Ontloopt elkaar inderdaad maar 3 lastige uitduels en bijbehorend puntverlies. :| En van die 3 uitduels die je noemt won Ajax er 1 terecht, had het 1x geluk en dat puntje tegen Feyenoord was ook eerder teveel dan te weinig.
Lul toch niet zo slap man. Ten eerste heb ik het er niet over hoe de wedstrijden gingen, maar welke wedstrijden er gespeeld zijn.
Ten tweede noem je Heracles niet terwijl je in een post erboven nog zegt dat het wel een lastige pot is #-o
En net of Groningen en Vitesse nou zo fantastisch presteren thuis :roll:
En ik noem voor het gemak ook de Graafschap niet, terwijl die pas 1x verloren hebben thuis...

feyenoord uit is doorgaans helemaal niet lastig voor ajakkes.

dat je heracles uit in dat rijtje zet en eigenlijk ook nog grafschaap wilde noemen, zegt voor mij genoeg hoe jij ajakkes inschat. :razz:
Reply
#36
Zie eerst maar eens van beiden te winnen, dan praten we wel verder.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:12 wedstrijden gespeeld en al uit geweest bij grun, twente, utrecht, roda fietstas en psvee. ik zie het nog zonnig in.
Ajax heeft al Utrecht, AZ, Feyenoord en Heracles uit gehad, dus dat ontloopt elkaar niet zoveel.

cry Ajax 3 lastige dus, Feyenoord 6. Ontloopt elkaar inderdaad maar 3 lastige uitduels en bijbehorend puntverlies. :| En van die 3 uitduels die je noemt won Ajax er 1 terecht, had het 1x geluk en dat puntje tegen Feyenoord was ook eerder teveel dan te weinig.
Lul toch niet zo slap man. Ten eerste heb ik het er niet over hoe de wedstrijden gingen, maar welke wedstrijden er gespeeld zijn.
Ten tweede noem je Heracles niet terwijl je in een post erboven nog zegt dat het wel een lastige pot is #-o
En net of Groningen en Vitesse nou zo fantastisch presteren thuis :roll:
En ik noem voor het gemak ook de Graafschap niet, terwijl die pas 1x verloren hebben thuis...

Jij noemt Heracles uit lastig, ik niet. Als je Heracles en de Graafschap uit al als lastig gaat omschrijven, wat zijn dan de makkelijke uitduels? Alleen Excelsior en VVV?

Groningen en Vitesse zijn gewoon ploegen die elk seizoen zeker van 1 of 2 toppers punten afsnoepen in eigen huis en dus lastige uitduels waar geen enkele topploeg er bij voorbaat vanuit kan gaan dat het wel even 3 punten kan pakken. Vitesse is overigens wel nog de 'makkelijkste' van de lastige uitduels.

De lastige 7 zijn behalve de onderlinge duels op 'super sunday':
Twente, Heerenveen, Roda JC, Vitesse, Groningen, NAC en Utrecht.
De makkelijkere 7 uitduels zijn:
Excelsior, Sparta, VVV, Heracles, de Graafschap, NEC, Willem II.
Reply
#38
Quote:De makkelijkere 7 uitduels zijn:
Excelsior, Sparta, VVV, Heracles, de Graafschap, NEC, Willem II.
Ben benieuwd wat de twentenaren hiervan denken
The great old Ludwig von...
Reply
#39
gittermaster Wrote:
Quote:De makkelijkere 7 uitduels zijn:
Excelsior, Sparta, VVV, Heracles, de Graafschap, NEC, Willem II.
Ben benieuwd wat de twentenaren hiervan denken

Ehhh... en de Ajacieden??? Teveel gedronken gisteren, ouwe rups? :razz:
Reply
#40
idd, maar Twente volgens mij sinds '94 niet meer hier gewonnen...
The great old Ludwig von...
Reply
#41
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:12 wedstrijden gespeeld en al uit geweest bij grun, twente, utrecht, roda fietstas en psvee. ik zie het nog zonnig in.
Ajax heeft al Utrecht, AZ, Feyenoord en Heracles uit gehad, dus dat ontloopt elkaar niet zoveel.

cry Ajax 3 lastige dus, Feyenoord 6. Ontloopt elkaar inderdaad maar 3 lastige uitduels en bijbehorend puntverlies. :| En van die 3 uitduels die je noemt won Ajax er 1 terecht, had het 1x geluk en dat puntje tegen Feyenoord was ook eerder teveel dan te weinig.
Lul toch niet zo slap man. Ten eerste heb ik het er niet over hoe de wedstrijden gingen, maar welke wedstrijden er gespeeld zijn.
Ten tweede noem je Heracles niet terwijl je in een post erboven nog zegt dat het wel een lastige pot is #-o
En net of Groningen en Vitesse nou zo fantastisch presteren thuis :roll:
En ik noem voor het gemak ook de Graafschap niet, terwijl die pas 1x verloren hebben thuis...

Jij noemt Heracles uit lastig, ik niet. Als je Heracles en de Graafschap uit al als lastig gaat omschrijven, wat zijn dan de makkelijke uitduels? Alleen Excelsior en VVV?

Groningen en Vitesse zijn gewoon ploegen die elk seizoen zeker van 1 of 2 toppers punten afsnoepen in eigen huis en dus lastige uitduels waar geen enkele topploeg er bij voorbaat vanuit kan gaan dat het wel even 3 punten kan pakken. Vitesse is overigens wel nog de 'makkelijkste' van de lastige uitduels.

De lastige 7 zijn behalve de onderlinge duels op 'super sunday':
Twente, Heerenveen, Roda JC, Vitesse, Groningen, NAC en Utrecht.
De makkelijkere 7 uitduels zijn:
Excelsior, Sparta, VVV, Heracles, de Graafschap, NEC, Willem II.

en ad wim heeft het over slap lullen. cry

weinig aan je betoog toe te voegen. behalve dan dat bepaalde ploegen je wel of niet liggen. voor feyenoord is vitesse-uit doorgaans lastiger dan roda uit, voor psvee en ajakkes juist andersom dacht ik.

heracles, nec en grafschaap kunnen ook best lastig zijn, maar die moet je gewoon winnen om kampioen te worden.
Reply
#42
gittermaster Wrote:
Quote:De makkelijkere 7 uitduels zijn:
Excelsior, Sparta, VVV, Heracles, de Graafschap, NEC, Willem II.
Ben benieuwd wat de twentenaren hiervan denken

Dat je er een keer punten verspeeld wil niet zeggen dat het opeens een moeilijke uitwedstrijd is. Sparta uit blijft gewoon tot de makkelijkste helft van je uitwedstrijden behoren al verspeelt elke topper wel een keer punten in het rijtje makkelijkere uitduels. PSV moet nu bv. naar de Graafschap wat in goede doen is, het kan spoken op de Vijverberg en bij PSV speelt er vanalles ivm trainers enzo, maar dat doet niks af aan het feit dat de Graafschap tot de makkelijkere uitduels in een seizoen behoort die je als topploeg gewoon moet kunnen winnen.
Reply
#43
gittermaster Wrote:idd, maar Twente volgens mij sinds '94 niet meer hier gewonnen...

Twente is ook geen topploeg, dus dan is elke uitwedstrijd een lastige. Voor een subtopper is het absoluut geen schande om tegen Sparta slechts gelijk te spelen. Voor Sparta zijn subtoppers thuis juist de duels die ze moeten winnen om uit de gevarenzone te blijven.
Reply
#44
Peter Wrote:Jij noemt Heracles uit lastig, ik niet. Als je Heracles en de Graafschap uit al als lastig gaat omschrijven, wat zijn dan de makkelijke uitduels? Alleen Excelsior en VVV?

Groningen en Vitesse zijn gewoon ploegen die elk seizoen zeker van 1 of 2 toppers punten afsnoepen in eigen huis en dus lastige uitduels waar geen enkele topploeg er bij voorbaat vanuit kan gaan dat het wel even 3 punten kan pakken. Vitesse is overigens wel nog de 'makkelijkste' van de lastige uitduels.

De lastige 7 zijn behalve de onderlinge duels op 'super sunday':
Twente, Heerenveen, Roda JC, Vitesse, Groningen, NAC en Utrecht.
De makkelijkere 7 uitduels zijn:
Excelsior, Sparta, VVV, Heracles, de Graafschap, NEC, Willem II.
Dit is al heel wat zinniger dan de vorige post. Heracles heeft laten zien het topploegen behoorlijk lastig te kunnen maken, dus dat noem ik zeker een lastige uitwedstrijd, mede door het kunstgras.

En ik noem De Graafschap niet lastig, maar gezien het feit dat ze dit seizoen pas 1x thuis verloren hebben, het sowieso goed doen en volgens mij ook thuis vaak goed presteren, lijkt me die niet bij de makkelijkere uitduels passen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Jij noemt Heracles uit lastig, ik niet. Als je Heracles en de Graafschap uit al als lastig gaat omschrijven, wat zijn dan de makkelijke uitduels? Alleen Excelsior en VVV?

Groningen en Vitesse zijn gewoon ploegen die elk seizoen zeker van 1 of 2 toppers punten afsnoepen in eigen huis en dus lastige uitduels waar geen enkele topploeg er bij voorbaat vanuit kan gaan dat het wel even 3 punten kan pakken. Vitesse is overigens wel nog de 'makkelijkste' van de lastige uitduels.

De lastige 7 zijn behalve de onderlinge duels op 'super sunday':
Twente, Heerenveen, Roda JC, Vitesse, Groningen, NAC en Utrecht.
De makkelijkere 7 uitduels zijn:
Excelsior, Sparta, VVV, Heracles, de Graafschap, NEC, Willem II.
Dit is al heel wat zinniger dan de vorige post. Heracles heeft laten zien het topploegen behoorlijk lastig te kunnen maken, dus dat noem ik zeker een lastige uitwedstrijd, mede door het kunstgras.

En ik noem De Graafschap niet lastig, maar gezien het feit dat ze dit seizoen pas 1x thuis verloren hebben, het sowieso goed doen en volgens mij ook thuis vaak goed presteren, lijkt me die niet bij de makkelijkere uitduels passen...

Dus je vind idd alleen Excelsior en VVV-uit makkelijk? :|
Reply
#46
Zeg ik dat dan? :roll:

Weinig uitduels zijn echt makkelijk en het hangt er ook maar vanaf hoe de ploeg zelf draait. Op basis van de afgelopen seizoenen zou ik VVV, Excelsior, Willem II, Sparta en NEC als 'makkelijk' (wedstrijden die topploegen moeten winnen) betitelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Ad Wim Wrote:Zeg ik dat dan? :roll:

Weinig uitduels zijn echt makkelijk en het hangt er ook maar vanaf hoe de ploeg zelf draait. Op basis van de afgelopen seizoenen zou ik VVV, Excelsior, Willem II, Sparta en NEC als 'makkelijk' (wedstrijden die topploegen moeten winnen) betitelen.

Ik zie nog steeds niet waarom je Willem II, NEC en Sparta makkelijker vind dan de Graafschap of Heracles. Het zijn alle vijf ploegen die toppers incidenteel van de zege afhouden.
Reply
#48
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Opvallend dat ze zo vaak de nul houden met zo'n matige verdediging.

dus omdat we een keer in de laatste minuut verliezen, met 3 goals in het laaste kwartier waarbij hofland in de fout gaat, en jan van halst dat vervolgens (overigens keurig) onder een vergrootglas legt, heeft feyenoord een matige verdediging. ontzettende opportunist (ik weet nu al wat je repliek is en die gaat over de wedstrijden tegen twente en psvee).

houd jij je maar lekker bezig met je eigen matige verdediging. ik heb nieuws voor je: de kansen waaruit groningen scoorde waren nog niet half zo groot als de kansen die fietstas kreeg. het waren nog best mooi goals.

erg kut dit verlies, feyenoord had dat niet meer weg mogen geven, maar de wilskracht van grun was enigszins voorspelbaar met een thuiswedstrijd na die grote nederlagen van ze.

toch schijnt het een mooie pot geweest te zijn met veel strijd, en dan is het geen schande te verliezen daar.

12 wedstrijden gespeeld en al uit geweest bij grun, twente, utrecht, roda fietstas en psvee. ik zie het nog zonnig in.

Hofland speelde bij psvee uit, ook al zo beroerd. Erg jammer want in andere wedstrijden speelde hij top. Op zo'n moment moet Bahia eens laten zien dat hij er staat. Maar die laat zich kinderachtig 2x voorbijlopen bij de 3-2. Lucius geeft een bal voor de goals langs ipv hem het stadion uit te rammen.
Gewoon een offday voor de complete defensie. Op De Cler na uiteraard. Dat is gewoon NL elftal materiaal maar dat ziet iedereen behalve Van Basten.
Het is te hopen dat Greene weer gaat spelen. Zijn opbouwende kwaliteiten zijn ook veel beter dan die van Bahia. Verder zit Jordi Buijs nog op de bank. Hij speelde de complete voorbereiding maar is nu niet te zien.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#49
Legion Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Opvallend dat ze zo vaak de nul houden met zo'n matige verdediging.

dus omdat we een keer in de laatste minuut verliezen, met 3 goals in het laaste kwartier waarbij hofland in de fout gaat, en jan van halst dat vervolgens (overigens keurig) onder een vergrootglas legt, heeft feyenoord een matige verdediging. ontzettende opportunist (ik weet nu al wat je repliek is en die gaat over de wedstrijden tegen twente en psvee).

houd jij je maar lekker bezig met je eigen matige verdediging. ik heb nieuws voor je: de kansen waaruit groningen scoorde waren nog niet half zo groot als de kansen die fietstas kreeg. het waren nog best mooi goals.

erg kut dit verlies, feyenoord had dat niet meer weg mogen geven, maar de wilskracht van grun was enigszins voorspelbaar met een thuiswedstrijd na die grote nederlagen van ze.

toch schijnt het een mooie pot geweest te zijn met veel strijd, en dan is het geen schande te verliezen daar.

12 wedstrijden gespeeld en al uit geweest bij grun, twente, utrecht, roda fietstas en psvee. ik zie het nog zonnig in.

Hofland speelde bij psvee uit, ook al zo beroerd. Erg jammer want in andere wedstrijden speelde hij top. Op zo'n moment moet Bahia eens laten zien dat hij er staat. Maar die laat zich kinderachtig 2x voorbijlopen bij de 3-2.

Tsja.. 2 pure linkspoten in de defensie he. Tegen PSV speelde Hofland aan de rechterkant, nu Bahia, maar beiden blijken dat niet te kunnen. Verder is het een bekend probleem dat ze beiden traag zijn.

Lucius hield zich in het Feyenoord van vorig seizoen prima staande, maar nu het niveau daar omhoog is gegaan richting nationale top zie je gewoon dat hij dat niveau, net als bij PSV, net niet aankan. Ideale 12e man, op veel posities inzetbaar bij blessures, maar een basisplek onwaardig bij een elftal dat kampioen van NL wil worden.
Reply
#50
Legion Wrote:Hofland speelde bij psvee uit, ook al zo beroerd. Erg jammer want in andere wedstrijden speelde hij top. Op zo'n moment moet Bahia eens laten zien dat hij er staat. Maar die laat zich kinderachtig 2x voorbijlopen bij de 3-2. Lucius geeft een bal voor de goals langs ipv hem het stadion uit te rammen.
Gewoon een offday voor de complete defensie. Op De Cler na uiteraard. Dat is gewoon NL elftal materiaal maar dat ziet iedereen behalve Van Basten.
Het is te hopen dat Greene weer gaat spelen. Zijn opbouwende kwaliteiten zijn ook veel beter dan die van Bahia. Verder zit Jordi Buijs nog op de bank. Hij speelde de complete voorbereiding maar is nu niet te zien.

weer dat gelul bij psvee uit. dat waren gewoon 2 weergaloze goals van perez, kon je toch echt weinig aan doen. en idd, hij stond daar rechts centraal. hij is zeker te langzaam, maar nu lijkt het net of hij er niets van kan en dat vind ik onzin.

het was hofland die de 'fouten' maakte, niet zozeer bahia. die berg kwam er bij bahia op wilskracht mooi langs. is het een fout van de verdediger (die minder kan doen in het strafschopgebied) of is het goed van de aanvaller? bahia staan er de hele tijd in op een zwaar veld, die gast kwam er net in, was fit, gretig, ik vind het toch wel begrijpelijk dat hij op zo'n moment net wat meer kracht heeft.

elk doelpunt is eigenlijk een persoonlijke fout, als er geen fouten gemaakt worden wordt er niet gescoord, ik vond dat berg en nevland het gewoon goed deden.

ik vind het ook wel iets te gemakkelijk om te zeggen dat hofland in die ene situatie korter moest dekken. in de hele wedstrijd verloor hofland (zo hoorde ik) elk kopduel. dan kan ik me voorstellen dat je een keer besluit niet het duel aan te gaan, maar een stap terug te doen om zo te kunnen anticiperen. als er een goal uit valt is het een fout, als hij de bal opvangt is het goed gezien. het is allemaal zo relatief.

dat die man uit zijn rug wegloopt kun je ook nuanceren. als hij meeloopt (hoewel hij het duidelijk niet zag dus die keuze maakte hij niet echt) valt er een gat in het midden. normaal gesproken moet de rechtsback die man oppikken. maar daar staat helaas theo.
Reply
#51
Peter Wrote:Tsja.. 2 pure linkspoten in de defensie he. Tegen PSV speelde Hofland aan de rechterkant, nu Bahia, maar beiden blijken dat niet te kunnen. Verder is het een bekend probleem dat ze beiden traag zijn.

tegen ajakkes ging het prima. wat nou niet kunnen? omdat ze elk 1 wedstrijd een foutje maken? :roll:

Quote:Lucius hield zich in het Feyenoord van vorig seizoen prima staande, maar nu het niveau daar omhoog is gegaan richting nationale top zie je gewoon dat hij dat niveau, net als bij PSV, net niet aankan. Ideale 12e man, op veel posities inzetbaar bij blessures, maar een basisplek onwaardig bij een elftal dat kampioen van NL wil worden.

eensch
Reply
#52
Ad Wim Wrote:Dit is al heel wat zinniger dan de vorige post.

dat jij het met je tennisbek eerst niet begrijpt, wil niet zeggen dat het niet zinnig was. bovendien was het inhoudelijk niet anders, het is alleen wat duidelijker uitgelegd voor de josti's onder ons.
Reply
#53
waf Wrote:
Peter Wrote:Tsja.. 2 pure linkspoten in de defensie he. Tegen PSV speelde Hofland aan de rechterkant, nu Bahia, maar beiden blijken dat niet te kunnen. Verder is het een bekend probleem dat ze beiden traag zijn.

tegen ajakkes ging het prima. wat nou niet kunnen? omdat ze elk 1 wedstrijd een foutje maken? :roll:

Die bal kan ik makkelijk terugkaatsen: dus omdat het tegen ajakkes 1 wedstrijd prima ging kan het altijd wel? :razz:
Ik ben gewoon van mening dat 2 linkspoten (of 2 rechtspoten) centraal achterin een duidelijke verzwakking van je verdediging oplevert. Een beetje linksbuiten heeft bij voorbaat een lekker avondje tegen Lucius en een linksbenige rechter centrale verdediger (Bahia of Hofland). Ik vind Vlaar geen betere speler (wel talentvoller) dan Bahia en zeker niet dan Hofland, maar toch denk ik dat Feyenoord de goals van gisteren niet had tegen gekregen met hem in de ploeg. Ook qua opbouw lijkt een rechtspoot en een linkspoot centraal me beter dan 2 links- of rechtspoten trouwens.
Reply
#54
Het gaat erom dat als Hofland een mindere wedstrijd speelt, dat Bahia iets extras moet laten zien. Mij valt hij alleen in negatieve zin op. Ik herinner me nog een rode kaart in de Aarsrena. Ik vind gewoon dat Greene een kans moet krijgen. Dat is nou wel een speler die punten voor je pakt.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#55
Of Jordi Buijs een kans geven.. bij PSV pakte het gokje met Marcellis ook prima uit.
Reply
#56
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Tsja.. 2 pure linkspoten in de defensie he. Tegen PSV speelde Hofland aan de rechterkant, nu Bahia, maar beiden blijken dat niet te kunnen. Verder is het een bekend probleem dat ze beiden traag zijn.

tegen ajakkes ging het prima. wat nou niet kunnen? omdat ze elk 1 wedstrijd een foutje maken? :roll:

Die bal kan ik makkelijk terugkaatsen: dus omdat het tegen ajakkes 1 wedstrijd prima ging kan het altijd wel? :razz:
Ik ben gewoon van mening dat 2 linkspoten (of 2 rechtspoten) centraal achterin een duidelijke verzwakking van je verdediging oplevert. Een beetje linksbuiten heeft bij voorbaat een lekker avondje tegen Lucius en een linksbenige rechter centrale verdediger (Bahia of Hofland). Ik vind Vlaar geen betere speler (wel talentvoller) dan Bahia en zeker niet dan Hofland, maar toch denk ik dat Feyenoord de goals van gisteren niet had tegen gekregen met hem in de ploeg. Ook qua opbouw lijkt een rechtspoot en een linkspoot centraal me beter dan 2 links- of rechtspoten trouwens.

je kaatst maar een end raak, maar ajakkes was niet de enige wedstrijd die bahia goed functioneerde. sterker nog, hij heeft het de meeste wedstirjden gewoon goed gedaan.

2 linkspoten is niet alles, maar je hebt wel een mandekker nodig en doorgaans doet bahia dat goed. nogmaals, ook gisteren vond ik het niet echt een fout van hem. zijn enige echte zwakte is zijn beperkte opbouwende vermogen, maar dat gaat al stukken beter en bovendien: dat had alex ook niet echt (vooral niet in het begin).

ik denk dat hij tegen heracles begint met greene, maar ik weet echt niet of het verschil maakt of die gisteren gespeeld had. greene is gewoon een veel mindere verdediger en dan sta je misschien binnen 10 minuten wel op 0-2 achter.

en: er bestaan geen beetje linksbuitens meer in nederland. :razz:
Reply
#57
Quote:en: er bestaan geen beetje linksbuitens meer in de eredivisie. :razz:
Reply
#58
Peter Wrote:bij PSV pakte het gokje met Marcellis ook prima uit.
Icon_question

Wat ik ervan zie, is het 3x niks...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Dit is al heel wat zinniger dan de vorige post.

dat jij het met je tennisbek eerst niet begrijpt, wil niet zeggen dat het niet zinnig was. bovendien was het inhoudelijk niet anders, het is alleen wat duidelijker uitgelegd voor de josti's onder ons.
Het was inhoudelijk absoluut anders, gefrustreerde vent met je altijd sympathieke bewoordingen. Hij heeft het daarvoor over hoe de wedstrijden verliepen, maar daar gaat deze discussie helemaal niet over. En hij spreekt zichzelf tegen.
En het dan zelf over josti's hebben Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:bij PSV pakte het gokje met Marcellis ook prima uit.
Icon_question

Wat ik ervan zie, is het 3x niks...

Da valt wel mee hoor!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: