The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nederland - Frankrijk
#31
ja zeker, ik snap hte en het zou zeker kunnen, maar mijn gevoel zegt dat we iets onoverwinnelijks hebben op dit moment.
Ajax won in 95 in de poulefase 2 x van AC Milan en ook in de finale werden ze weer verslagen.
De groep die er staat oogt zeer volwassen en ik denk dat ze op hun hoede zijn tegen wie ze ook moeten spelen.
Ik heb besloten zaterdag naar Basel af te reizen met een maatje en iets van de feeststemming mee te krijgen aldaar
The great old Ludwig von...
Reply
#32
gittermaster Wrote:ja zeker, ik snap hte en het zou zeker kunnen, maar mijn gevoel zegt dat we iets onoverwinnelijks hebben op dit moment.
Ajax won in 95 in de poulefase 2 x van AC Milan en ook in de finale werden ze weer verslagen.
De groep die er staat oogt zeer volwassen en ik denk dat ze op hun hoede zijn tegen wie ze ook moeten spelen.
Ik heb besloten zaterdag naar Basel af te reizen met een maatje en iets van de feeststemming mee te krijgen aldaar

ik dacht al, wie zijn in godsnaam die mongolen die naar zwitserland afreizen om daar op een plein met een paar andere josti's voetbal te kijken....

gelukkig ken ik er nu 1. :wink:
Reply
#33
waf Wrote:ik heb er gewoon een slecht gevoel bij als het geluk te snel op raakt. het kan geen feest blijven. ook wk 2006 begon goed, maar dat was gauw klaar.

heb gewoon een gevoel dat als italie van frankrijk wint of andersom, ze ver gaan komen. daarmee wil ik geen gelijk of ongelijk hebben, gewoon een gevoel, kan net zo goed anders uitpakken.

2006 was toch een heel ander verhaal? Met de hakken over de sloot tegen Servië en Ivoorkust en een beetje laf gelijk spelen tegen de Argentijnen was in het geheel niet zo overtuigend als wat we nu te zien hebben gekregen. Ik heb dit EK nog 0x gezien dat Oranje zich liet opfokken of provoceren, geen opstootjes, niks. Zelfs niet tegen de oerzuigers uit Italië, dus een veldslag a la Portugal zit er nu ook niet in.

This is different, maar ik begrijp dat je je wilt indekken :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#34
waf Wrote:
gittermaster Wrote:ja zeker, ik snap hte en het zou zeker kunnen, maar mijn gevoel zegt dat we iets onoverwinnelijks hebben op dit moment.
Ajax won in 95 in de poulefase 2 x van AC Milan en ook in de finale werden ze weer verslagen.
De groep die er staat oogt zeer volwassen en ik denk dat ze op hun hoede zijn tegen wie ze ook moeten spelen.
Ik heb besloten zaterdag naar Basel af te reizen met een maatje en iets van de feeststemming mee te krijgen aldaar

ik dacht al, wie zijn in godsnaam die mongolen die naar zwitserland afreizen om daar op een plein met een paar andere josti's voetbal te kijken....

gelukkig ken ik er nu 1. :wink:
:razz: ach ja, of ik nu naar de kroeg ga, of 6 uurtjes rij om in basel te zitten.
Vorig toernooi was ik bij de wedstrijd tegen Ivoorkust en dat was echt super. Nu gaat t nog beter, ben erg benieuwd
The great old Ludwig von...
Reply
#35
Ik ga waarschijnlijk ook. Mits we een rolstoel kunnen fixen 8-[
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#36
Bocaloca Wrote:een rolstoel

[gay]

[Image: B2%20oranje.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#37
waf Wrote:ik heb er gewoon een slecht gevoel bij als het geluk te snel op raakt. het kan geen feest blijven. ook wk 2006 begon goed, maar dat was gauw klaar.

heb gewoon een gevoel dat als italie van frankrijk wint of andersom, ze ver gaan komen. daarmee wil ik geen gelijk of ongelijk hebben, gewoon een gevoel, kan net zo goed anders uitpakken.

Zaterdag of zondag in 1 of andere nabeschouwing: "Gewonnen van Frankrijk en Italie met goed voetbal, maar wat nou als Nederland een keer achterkomt in een wedstrijd, hoe zullen ze dan reageren?"

Iedereen zat met de mond vol tanden, op 1 na. Die zei: "Tsja...."

Vond het wel een interessante stelling, beide keren kom je voor en vervolgens kun je de wedstrijd uitspelen. Stel: zaterdag tegen Rusland / Zweden, en na een kwartier 0-1 achter.....ik ben ook wel benieuwd, hoe we dat gaan 'handlen'.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#38
Mwoah, toen die Fransen de 2-1 maakten, kwam het 3 seconden later weer goed. Vroeger was Oranje op zo'n moment in paniek geraakt... nu knallen ze gewoon door :8:

Ik moet het allemaal ook nog zien gebeuren, maar een team dat in zo'n run zit waar alles lukt, is moelijk te stoppen. Die Zweden hebben we ook met een minder ballend Oranje vaak genoeg opgerold - en toen was Zweden beter dan nu. Voor die Russen ben ik ook niet echt bang, maar het zal net als in '88 op de semi's aankomen. Winnen we die (wrs van de Fransen weer), dan worden we kampioen in de finale tegen de Turken :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#39
Mukkus Wrote:
waf Wrote:ik heb er gewoon een slecht gevoel bij als het geluk te snel op raakt. het kan geen feest blijven. ook wk 2006 begon goed, maar dat was gauw klaar.

heb gewoon een gevoel dat als italie van frankrijk wint of andersom, ze ver gaan komen. daarmee wil ik geen gelijk of ongelijk hebben, gewoon een gevoel, kan net zo goed anders uitpakken.

Zaterdag of zondag in 1 of andere nabeschouwing: "Gewonnen van Frankrijk en Italie met goed voetbal, maar wat nou als Nederland een keer achterkomt in een wedstrijd, hoe zullen ze dan reageren?"

Iedereen zat met de mond vol tanden, op 1 na. Die zei: "Tsja...."

Vond het wel een interessante stelling, beide keren kom je voor en vervolgens kun je de wedstrijd uitspelen. Stel: zaterdag tegen Rusland / Zweden, en na een kwartier 0-1 achter.....ik ben ook wel benieuwd, hoe we dat gaan 'handlen'.

wat moeten ze zeggen dan? fantastische vraag ook weer

als nederland een keer achter komt zullen ze eerst weer gelijk moeten komen voor ze op voorsprong kunnen komen.
Reply
#40
Mac Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:ik heb er gewoon een slecht gevoel bij als het geluk te snel op raakt. het kan geen feest blijven. ook wk 2006 begon goed, maar dat was gauw klaar.

heb gewoon een gevoel dat als italie van frankrijk wint of andersom, ze ver gaan komen. daarmee wil ik geen gelijk of ongelijk hebben, gewoon een gevoel, kan net zo goed anders uitpakken.

Zaterdag of zondag in 1 of andere nabeschouwing: "Gewonnen van Frankrijk en Italie met goed voetbal, maar wat nou als Nederland een keer achterkomt in een wedstrijd, hoe zullen ze dan reageren?"

Iedereen zat met de mond vol tanden, op 1 na. Die zei: "Tsja...."

Vond het wel een interessante stelling, beide keren kom je voor en vervolgens kun je de wedstrijd uitspelen. Stel: zaterdag tegen Rusland / Zweden, en na een kwartier 0-1 achter.....ik ben ook wel benieuwd, hoe we dat gaan 'handlen'.

wat moeten ze zeggen dan? fantastische vraag ook weer

als nederland een keer achter komt zullen ze eerst weer gelijk moeten komen voor ze op voorsprong kunnen komen.

het is natuurlijk een heel interessant punt. nederland heeft ook met deze kwaliteiten vaak genoeg aangetoond lastig pressie voetbal te kunnen spelen. nu kwamen we 2 keer op voorsprong, en als je deze kwaliteit de ruimte geeft blijkt het ouderwets 'poepen zonder douwen'. ik moet het ook nog maar eens zien wat ze er van bakken als ze achter komen, hoewel ze tegen italie ook voor de 1-0 uitgespeelde mogelijkheden kregen, waaronder die van nistelrode toen hij de keeper omspeelde.
Reply
#41
Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#42
Als we achter komen moet Bassie gewoon zorgen dat Robben, van Persie, v/d Vaart en Sneijder alle vier in het veld staan om de aanvoer naar Ruud te verzorgen. Met die 4 draai je de achterhoedes vol houten klazen van Rusland en Zweden makkelijk dol. Notworthy
Reply
#43
Treesong Wrote:
waf Wrote:ik heb er gewoon een slecht gevoel bij als het geluk te snel op raakt. het kan geen feest blijven. ook wk 2006 begon goed, maar dat was gauw klaar.

heb gewoon een gevoel dat als italie van frankrijk wint of andersom, ze ver gaan komen. daarmee wil ik geen gelijk of ongelijk hebben, gewoon een gevoel, kan net zo goed anders uitpakken.

2006 was toch een heel ander verhaal? Met de hakken over de sloot tegen Servië en Ivoorkust en een beetje laf gelijk spelen tegen de Argentijnen was in het geheel niet zo overtuigend als wat we nu te zien hebben gekregen. Ik heb dit EK nog 0x gezien dat Oranje zich liet opfokken of provoceren, geen opstootjes, niks. Zelfs niet tegen de oerzuigers uit Italië, dus een veldslag a la Portugal zit er nu ook niet in.

This is different, maar ik begrijp dat je je wilt indekken :razz:

aha, daar is het oude indekken weer. [Image: xtragaap4de.gif]

nee, dat was wat mij betreft geen ander verhaal. ook toen waren we na twee wedstrijden in de poel des doods door naar de volgende ronde. het ging veel makkelijker dan verwacht. de wedstrijd tegen argentinie deed er niet meer toe.

ook in de eerste ronde in 2006 liet nederland zich niet opfokken of provoceren, dus ik begrijp mijn goed niet waarom je dat er bij haalt.
Reply
#44
Of ik lijd aan Korsakoff of jij hebt een ander toernooi gezien 2 jaar gelee. Het was niet zo dat we die Serven en Ivorianen met twee vingers in de neus van de mat hebben gespeeld. Ze waren een stuk minder sterk dan vooraf werd aangenomen, maar dan was het nog steeds 1-0 en 2-1. :-k

Ik zie nu heel andere voetballers aan het werk dan 2 jaar terug, met name de voormalige Ajax-mannetjes op ut middenveld. Maar blijf maar lekker zwartgallen en doemdenken en wat-alsen... de statistieken zijn in je voordeel. Ik blijf zo lang het kan genieten van Oranje! [gay] Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#45
Treesong Wrote:Of ik lijd aan Korsakoff of jij hebt een ander toernooi gezien 2 jaar gelee. Het was niet zo dat we die Serven en Ivorianen met twee vingers in de neus van de mat hebben gespeeld. Ze waren een stuk minder sterk dan vooraf werd aangenomen, maar dan was het nog steeds 1-0 en 2-1. :-k

Ik zie nu heel andere voetballers aan het werk dan 2 jaar terug, met name de voormalige Ajax-mannetjes op ut middenveld. Maar blijf maar lekker zwartgallen en doemdenken en wat-alsen... de statistieken zijn in je voordeel. Ik blijf zo lang het kan genieten van Oranje! [gay] Hakkuh

=D> Go Treesong! Alleen vind ik niet dat de statistieken in zijn "voordeel" zijn, maar goed. Wafmans (hihi, mans!) is natuurlijk een negatieve zeurpiet bij uitstek. Komt door jarenlang deprimerend havenslavenvoetbal kijken... :razz:
Reply
#46
Treesong Wrote:Of ik lijd aan Korsakoff of jij hebt een ander toernooi gezien 2 jaar gelee. Het was niet zo dat we die Serven en Ivorianen met twee vingers in de neus van de mat hebben gespeeld. Ze waren een stuk minder sterk dan vooraf werd aangenomen, maar dan was het nog steeds 1-0 en 2-1. :-k

met makkelijk bedoel ik dat we ons na 2 wedstrijden al kwalificeerden terwijl dat vantevoren ook niet voor mogelijk gehouden werd. de wedstrijden verliepen net zo als nu, ivoorkust was ook sterker denk ik. de uitslagen waren alleen iets minder geflateerd.

de goegemeente in dit land vindt nederland beter dan het in werkelijkheid is. jij bent daar 1 van. eigenlijk verbaast dat ook niet.
Reply
#47
Flixieluv Wrote:Wafmans (hihi, mans!) is natuurlijk een negatieve zeurpiet bij uitstek.

ach gut, als je niet blind achter dat oerhollandse veel te positieve gezeik aanloopt, is natuurlijk de enige gerechtvaardigde conclusie dat je dus negatief bent. gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.

blijven jullie dan maar lekker in de veronderstelling dat we 2x emt 2 vingers in de neus hebben gewonnen. komt natuurlijk door jarenlang tussen de meelopers zitten (om maar even net zo'n treurige en niet geestige oneliner er tegen aan te gooien als lixiefluvmans :roll: ...)
Reply
#48
Flixieluv Wrote:Alleen vind ik niet dat de statistieken in zijn "voordeel" zijn, maar goed. Wafmans (hihi, mans!) is natuurlijk een negatieve zeurpiet bij uitstek. Komt door jarenlang deprimerend havenslavenvoetbal kijken... :razz:

De kans dat we de finale winnen is statistisch erg klein, dus de kans is groter dat waf kan ziejewellen als we weer eens stranden ergens :8:

Afijn, het is nu gewoon anders dan toen ook al was het resultaat vrijwel identiek. Was het 2 jaar geleden niet na Servië dat Persie en plein publique ging emmeren over het feit dat Robben een egoïstische teringhond was? Zie ik nu niet meer gebeuren... 't zijn allemaal blije teamspelers geworden die saampjes gaan eten en gezellig muziekjes draaien voor de wedstrijd. En moesten ze tegen Ivoorkust niet anderhalve helft lang die 2-1 verdedigen zonder dat ze wat terug konden doen? Is nu ook wel anders... ALLES is anders!

En nee, ik heb hier geen roze bril gekocht

[Image: HANS_ANDERS.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#49
Treesong Wrote:De kans dat we de finale winnen is statistisch erg klein, dus de kans is groter dat waf kan ziejewellen als we weer eens stranden ergens :8:

oh, nou zeg, dat zal een hoop voldoening geven. :roll:
Reply
#50
Ik zie de uitnodiging 2 maanden geleden nog op de mat vallen: "Beste meneer en mevrouw Bumme, zaterdag 21 juni gaan wij trouwen. We zouden het leuk vinden als je rond 20:30 uur aanwezig bent. Tot dan, het bruidspaar".

Nu wist ik toen al dat er dan waarschijnlijk een EK wedstrijd zou zijn dus heb ik gelijk gekeken welke pot dit was. Tot mijn opluchting zag ik dat deze wedstrijd een pot zou zijn tussen de nummer 1 uit "onze" poule en de runner-up uit poule D. Als we al door zouden gaan dan zeker niet als groepswinnaar dus ik had best zin in dat feestje......... en dan misschien als toetje zondag de 22e nog lekker ergens Oranje kijken

Hoe anders liep het....................... Heb ondertussen wel vernomen dat het bruidspaar echt niks om voetbal geeft en (tot op heden) niet van plan is om tv's neer te laten zetten.

Jullie zullen dus begrijpen dat ik druk doende ben een goede reden te verzinnen om zaterdag vanaf het begin van de tweede helft mijn snor te drukken. Ik denk dat we de oppas maar vragen om rond de klok van kwart voor tien te bellen dat we toch echt even naar huis moeten..................
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#51
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:Wafmans (hihi, mans!) is natuurlijk een negatieve zeurpiet bij uitstek.

ach gut, als je niet blind achter dat oerhollandse veel te positieve gezeik aanloopt, is natuurlijk de enige gerechtvaardigde conclusie dat je dus negatief bent. gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.

blijven jullie dan maar lekker in de veronderstelling dat we 2x emt 2 vingers in de neus hebben gewonnen. komt natuurlijk door jarenlang tussen de meelopers zitten (om maar even net zo'n treurige en niet geestige oneliner er tegen aan te gooien als lixiefluvmans :roll: ...)

:| Slecht geslapen, meneertje?

Bedankt voor de jij-bak, om te beginnen. Ik denk verder helemaal niet dat we tot nu toe met 2 vingers in de schnaze hebben gewonnen, zoals ik je afgelopen vrijdag ook al zei (ook ik vond iig Frankrijk beter dan NL), maar je bent wel erg veel aan het mekkeren dat je bang bent dat NL eruit vliegt. Een beetje een klaagmans ben je op z'n zachtst gezegd wel! Maar dat valt dus te verklaren; het komt door je seizoenskaart... :wink:
Reply
#52
Bumme Wrote:Jullie zullen dus begrijpen dat ik druk doende ben een goede reden te verzinnen om zaterdag vanaf het begin van de tweede helft mijn snor te drukken. Ik denk dat we de oppas maar vragen om rond de klok van kwart voor tien te bellen dat we toch echt even naar huis moeten..................

Zal een lekkere drukke boel worden dan... Mijnheer en Mevrouw Bumme lekker drie uur klaverjassen met het bruidspaar cry

Waar is het ergens?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#53
Bumme Wrote:Ik zie de uitnodiging 2 maanden geleden nog op de mat vallen: "Beste meneer en mevrouw Bumme, zaterdag 21 juni gaan wij trouwen. We zouden het leuk vinden als je rond 20:30 uur aanwezig bent. Tot dan, het bruidspaar".

Nu wist ik toen al dat er dan waarschijnlijk een EK wedstrijd zou zijn dus heb ik gelijk gekeken welke pot dit was. Tot mijn opluchting zag ik dat deze wedstrijd een pot zou zijn tussen de nummer 1 uit "onze" poule en de runner-up uit poule D. Als we al door zouden gaan dan zeker niet als groepswinnaar dus ik had best zin in dat feestje......... en dan misschien als toetje zondag de 22e nog lekker ergens Oranje kijken

Hoe anders liep het....................... Heb ondertussen wel vernomen dat het bruidspaar echt niks om voetbal geeft en (tot op heden) niet van plan is om tv's neer te laten zetten.

Jullie zullen dus begrijpen dat ik druk doende ben een goede reden te verzinnen om zaterdag vanaf het begin van de tweede helft mijn snor te drukken. Ik denk dat we de oppas maar vragen om rond de klok van kwart voor tien te bellen dat we toch echt even naar huis moeten..................

:eeeek: Zuurrrrrr! Vreemd dat ze geen tv's neerpunteren.
Reply
#54
Flixieluv Wrote:Maar dat valt dus te verklaren; het komt door je seizoenskaart... :wink:

Stel je voor dat Feijenoord op een dag Champions League haalt en zo zal spelen als het Nederlands elftal nu. En dan Juventus en Olympique Lyon met resp. 3-0 en 4-1 van de mat blaast, met een ons geluk uiteraard. Zou waf dan ook zo mekkeren? :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#55
Flixieluv Wrote:Zuurrrrrr! Vreemd dat ze geen tv's neerpunteren.

Zo vreemd is dat niet. Het is verboden volgens pagina 48 van dit boekje Dead

[Image: 9789075535099.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#56
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:Wafmans (hihi, mans!) is natuurlijk een negatieve zeurpiet bij uitstek.

ach gut, als je niet blind achter dat oerhollandse veel te positieve gezeik aanloopt, is natuurlijk de enige gerechtvaardigde conclusie dat je dus negatief bent. gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.

blijven jullie dan maar lekker in de veronderstelling dat we 2x emt 2 vingers in de neus hebben gewonnen. komt natuurlijk door jarenlang tussen de meelopers zitten (om maar even net zo'n treurige en niet geestige oneliner er tegen aan te gooien als lixiefluvmans :roll: ...)

:| Slecht geslapen, meneertje?

Bedankt voor de jij-bak, om te beginnen. Ik denk verder helemaal niet dat we tot nu toe met 2 vingers in de schnaze hebben gewonnen, zoals ik je afgelopen vrijdag ook al zei (ook ik vond iig Frankrijk beter dan NL), maar je bent wel erg veel aan het mekkeren dat je bang bent dat NL eruit vliegt. Een beetje een klaagmans ben je op z'n zachtst gezegd wel! Maar dat valt dus te verklaren; het komt door je seizoenskaart... :wink:

blinde, en overigens ook dove (omdat ik je dat ook live heb proberen uit te leggen en toen deed je nog net of je het snapte), ik ben helemaal niet bang dat we er uit vliegen, het zou jammer zijn, maar het is geen feyenoord, het is neusranje maar. het gaat er mij om dat alle meelopers elkaar weer blind napraten en dat het maar weinigen gegeven is ook maar een beetje objectief of iig realistisch naar de wedstrijden te kijken.

en als jij, anders dan treesong, niet van mening bent dat we tot nu toe met 2 vingers in de neus 2 wedstrijden hebben gewonnen, dan moet je niet zijn post beamen of toejuichen, maar tegenspreken. dat voorkomt een hoop verwarring en bespaart mij een uitleg waarom ik die conclusie trek (terwijl je dat zelf uiteraard ook had kunnen bedenken).

en ja ik heb slecht geslapen dit weekend. gek he? maar laat dat nou net niet de reden zijn dat ik jou (weer) moet corrigeren. :razz:
Reply
#57
Ik zeg nergens dat we Italië en Frankrijk met twee vingers in de neus hebben weggespeeld, onzettendegoebbelsdatjed'rbent :-s
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#58
Bumme Wrote:Ik zie de uitnodiging 2 maanden geleden nog op de mat vallen: "Beste meneer en mevrouw Bumme, zaterdag 21 juni gaan wij trouwen. We zouden het leuk vinden als je rond 20:30 uur aanwezig bent. Tot dan, het bruidspaar".

Nu wist ik toen al dat er dan waarschijnlijk een EK wedstrijd zou zijn dus heb ik gelijk gekeken welke pot dit was. Tot mijn opluchting zag ik dat deze wedstrijd een pot zou zijn tussen de nummer 1 uit "onze" poule en de runner-up uit poule D. Als we al door zouden gaan dan zeker niet als groepswinnaar dus ik had best zin in dat feestje......... en dan misschien als toetje zondag de 22e nog lekker ergens Oranje kijken

Hoe anders liep het....................... Heb ondertussen wel vernomen dat het bruidspaar echt niks om voetbal geeft en (tot op heden) niet van plan is om tv's neer te laten zetten.

Jullie zullen dus begrijpen dat ik druk doende ben een goede reden te verzinnen om zaterdag vanaf het begin van de tweede helft mijn snor te drukken. Ik denk dat we de oppas maar vragen om rond de klok van kwart voor tien te bellen dat we toch echt even naar huis moeten..................

Daar moeten mijn schoonouders ook heen Undecided
Toevallig in de buurt van Rotterdam, ene Koen?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#59
Treesong Wrote:
Flixieluv Wrote:Maar dat valt dus te verklaren; het komt door je seizoenskaart... :wink:

Stel je voor dat Feijenoord op een dag Champions League haalt en zo zal spelen als het Nederlands elftal nu. En dan Juventus en Olympique Lyon met resp. 3-0 en 4-1 van de mat blaast, met een ons geluk uiteraard. Zou waf dan ook zo mekkeren? :-k

dat ligt er dus aan hoe he, nietsbegrijpende meelopende flapdrol. als je overtuigend wint zal ik zeggen dat we overtuigend winnen, als we geflateerd winnen zal ik zeggen dat we geflateerd winnen.

en als jij het er niet mee eens bent omdat je door het hard achter de goemeente aan te lopen te weinig tijd hebt om na te denken, dan noem jij dat mekkeren en negatief. :roll:
Reply
#60
Treesong Wrote:Ik zeg nergens dat we Italië en Frankrijk met twee vingers in de neus hebben weggespeeld, onzettendegoebbelsdatjed'rbent :-s

dat zou ik inderdaad maar ontkennen nu. wat wil je dan zeggen met die zin. je wilt toch een tegenstelling maken? of wil je me gelijk geven dat beide wedstrijden voetbaltechnisch niet echt overtuigend waren. maar dan hoef je dat niet op te schrijven.

anders overigens dan het ek 88, waar we voetbaltechnisch wel overtuigend begonnen (maar resultaat technisch niet)
Reply


Forum Jump: