The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Seizoen 2009 - 2010
waf Wrote:
Peter Wrote:
Bumme Wrote::crazy:

Vanwaar die crazy? Tis naast de Otten Cup ook nog een Dancetour in Eindhoven die dag waar duizenden mensen op af komen. Bovendien heeft in dat weekend van de 3e speelronde alleen het zuiden nog bouwvak. Politieinzet is dan dus lastig EN veel fans op vakantie. Plan dan een topper waarin AZ of Ajax thuis speelt in de 3e speelronde of plan PSV-Ajax in de 4e speelronde als het zuiden terug is van vakantie.

een paar strijdigheden met de logica:

1. veel politie is met vakantie, maar er is wel een dancetour waar duizen mensen op afkomen EN de finale van de otten cup.
2. als al die psv supporters met vakatie zijn, wat is het probleem dan? dan heb je toch geen politie nodig?

\Big Grin/

1. Das dus nog net te regelen, PSV-Ajax erbij lijkt mij gewoon teveel van het goede. Vooral de combinatie van een dancefeest met een voetbaltopper lijkt me lastig.
2. Stadion zit dus heus wel vol, alleen voor de helft met volk dat normaal niet komt kijken en nu een mazzeltje heeft.

Verder boeit t ook weinig, in het begin van het seizoen vallen toch geen beslissingen en dan pik ik het uitduel wel mee als mn maat kan.
Reply
VVV en RKC willen ook graag de wedstrijden tegen AZ en Twente op andere datums zien. Bij voorkeur op de vrijdag na zware CL-uitwedstrijden van deze teams en wanneer ze tevens veel blessures en schorsingen hebben. De datums volgens t.z.t.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Peter Wrote:Dancetour in Eindhoven die dag waar duizenden mensen op af komen.

Ach, zoveel onrust zal er niet ontstaan bij een concert van 'de Drie Pinten'. :Big Grin
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:VVV en RKC willen ook graag de wedstrijden tegen AZ en Twente op andere datums zien. Bij voorkeur op de vrijdag na zware CL-uitwedstrijden van deze teams en wanneer ze tevens veel blessures en schorsingen hebben. De datums volgens t.z.t.

:roll:

Dus jij vind t logisch dat een topper gepland wordt op een dag dat het halve politiekorps op vakantie is en er in de stad al 2 andere evenementen te doen zijn?

Als je echt denkt dat het erom gaat dat PSV wil spelen op een gunstig tijdstip om zo van Ajax te kunnen winnen heb je het nog niet echt begrepen. Als ze speelronde 3 en 4 omwisselen komt dat op alle fronten beter uit voor de politie Eindhoven.
Reply
Quote:Ook voor Ajax valt de topper zo vroeg in het seizoen ongelukkig. Ajax begint de competitie al met een zware uitbeurt bij FC Groningen en heeft net als PSV half augustus verplichtingen in de voorronde van de Europa League.
nou, eerlijk is eerlijk, dat zijn ook verdomd goeie redenen! :roll:
Reply
Heerenveen - Roda JC is al op vrijdagavond in de laatste week van mijn vakantie! In de vakantie slaap ik altijd uit tot 's avonds half 9! Plannen ze deze wedstrijd om 20:45! Hoe komen ze erbij! Achterlijk competitieprogramma, kut KNVB....
Reply
waf Wrote:
Quote:Ook voor Ajax valt de topper zo vroeg in het seizoen ongelukkig. Ajax begint de competitie al met een zware uitbeurt bij FC Groningen en heeft net als PSV half augustus verplichtingen in de voorronde van de Europa League.
nou, eerlijk is eerlijk, dat zijn ook verdomd goeie redenen! :roll:

De politieinzet-problemen zal de enige reden zijn waarom dit duel mogelijk verzet wordt. Blijf dat gewoon een goede reden van PSV vinden. Of Ajax moet vanuit Amsterdam extra politie inzetten. Daar zijn ze immers veelal terug van vakantie dus dat lijkt me een reëele optie. Of het moet zijn dat die net als de politie Eindhoven al 3 andere evenementen moeten regelen dat weekend, dan zal ook dat lastig worden.

Dat van Ajax over een zwaar programma is uiteraard huilebalkerij, maar dat zal Bumme vast niet :crazy: vinden itt de redenen van PSV. :-k
Reply
:crazy: = de Ottencup en de vakantie.
Een "zwaar programma" is dat ook.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote::crazy: = de Ottencup en de vakantie.

Als je je er wat meer in had verdiept weet je dat dat niet de (enige) redenen zijn. Dat heeft PSV gewoon zo naar buiten gebracht om de supporters een beetje te paaien van "kijk eens wat we allemaal voor jullie willen doen", al is een topper in de bouwvak plannen terwijl de bouwvak elders in het land allang voorbij is natuurlijk ook niet erg netjes van de KNVB.. geef dan AZ of Ajax een topper thuis.
Maar goed hoofdreden is dus de politie-inzet. Halve corps is dan op vakantie en in dat weekend vallen ook Decibel Outdoor en Dancetour. Met je halve corps 3 van zulke evenementen in 1 weekend onder controle houden is behoorlijk lastig en dat kan ik begrijpen. En dat zal dus ook de enige reden zijn ALS het verzet wordt.
Reply
Peter Wrote:
Bumme Wrote::crazy: = de Ottencup en de vakantie.

Als je je er wat meer in had verdiept weet je dat dat niet de (enige) redenen zijn. Dat heeft PSV gewoon zo naar buiten gebracht om de supporters een beetje te paaien van "kijk eens wat we allemaal voor jullie willen doen", al is een topper in de bouwvak plannen terwijl de bouwvak elders in het land allang voorbij is natuurlijk ook niet erg netjes van de KNVB.. geef dan AZ of Ajax een topper thuis.
Maar goed hoofdreden is dus de politie-inzet. Halve corps is dan op vakantie en in dat weekend vallen ook Decibel Outdoor en Dancetour. Met je halve corps 3 van zulke evenementen in 1 weekend onder controle houden is behoorlijk lastig en dat kan ik begrijpen. En dat zal dus ook de enige reden zijn ALS het verzet wordt.

hoe weet jij nou of het halve politiekorps met vakantie is. dat zou nogal belachelijk zijn, dat ze de helft vrijgeven. dat kan en zal de politie dus spreiden.

het zijn allemaal drogredenen. psvee wil gewoon niet zo vroeg tegen ajakkes. psvee moet zijn muil houden en spelen.
Reply
=D>
Reply
waf Wrote:psvee wil gewoon niet zo vroeg tegen ajakkes.

PSV wil best zo vroeg tegen Ajax, garantie voor 3 punten is altijd lekker in het begin. Ajax is nog altijd degene die niet durft "omdat ze zo'n zwaar programma hebben in het begin". :razz:
Reply
#-o
Reply
Peter Wrote:Halve corps is dan op vakantie en in dat weekend vallen ook Decibel Outdoor en Dancetour. Met je halve corps 3 van zulke evenementen in 1 weekend onder controle houden is behoorlijk lastig en dat kan ik begrijpen.

Niet lullen over het probleem, gewoon zoeken naar een oplossing:

Opties:
1) Dansfeesten ergens anders in België.
2) Agenten terugroepen van verlof.
3) PSV-Ajax naar andere datum: 3 punten in mindering voor PSV.
Komt straks nog bij dat het die zondag een koopzondag is. En in de sporthal Veldhoven is een struisvogelkeurmarkt en bij basisschool 'Brabantse inteelt' in Eindhoven-Zuid houden ze een rommelmarkt ten bate voor de Stichting 'Homofiele en pedofiele priesters uit Brabant zijn ook mensen'.

Niet zeiken gewoon voetballen.
Hier komt het regelmatig voor dat in Heerenveen én er een WK-schaatsen is (14.000 toeschouwers) en een wedstrijd van SC Heerenveen is (26.000 toeschouwers). En dat in een dorp van iets meer dan 30.000 inwoners. En die 4 veldwachters op de fiets zeggen alleen tegen elkaar: "Zo, wat'n drukte...."
Reply
Daar ik weiger in het Philipsstadion te komen ben ik voor de 2e keer naar Guusje Meeuws geweest (1e keer was een jaar of 5-6 geleden in Groningen, theatertour, de openingsavond, slechts 25% van de zaal was gevuld, wat een feest!).

Dit keer in het Abe stadion, erg gezellig, al is de muziek nou niet echt heel erg mijn smaak, vind het gewoon lekker klinken en ging puur om het uitje. Het centrum van Heerenveen is niet vele groter dan dat van Kampen, maar het was er zeer gezellig, ik heb er trouwens de hele middag geen politie gezien. Bij het stadion wel wat veldwachters, die om beurten met Gerald Sibon op de foto wilden.
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Halve corps is dan op vakantie en in dat weekend vallen ook Decibel Outdoor en Dancetour. Met je halve corps 3 van zulke evenementen in 1 weekend onder controle houden is behoorlijk lastig en dat kan ik begrijpen.

Niet lullen over het probleem, gewoon zoeken naar een oplossing:

Opties:
1) Dansfeesten ergens anders in België.
2) Agenten terugroepen van verlof.
3) PSV-Ajax naar andere datum: 3 punten in mindering voor PSV.
Komt straks nog bij dat het die zondag een koopzondag is. En in de sporthal Veldhoven is een struisvogelkeurmarkt en bij basisschool 'Brabantse inteelt' in Eindhoven-Zuid houden ze een rommelmarkt ten bate voor de Stichting 'Homofiele en pedofiele priesters uit Brabant zijn ook mensen'.

Niet zeiken gewoon voetballen.
Hier komt het regelmatig voor dat in Heerenveen én er een WK-schaatsen is (14.000 toeschouwers) en een wedstrijd van SC Heerenveen is (26.000 toeschouwers). En dat in een dorp van iets meer dan 30.000 inwoners. En die 4 veldwachters op de fiets zeggen alleen tegen elkaar: "Zo, wat'n drukte...."

Koopzondag kan ook best een reden zijn PSV-Ajax uit te stellen hoor. Volgens mij zijn er wel vaker wedstrijden verboden door burgemeester wegens koopzondagen.

Verder heb je voor een potje Heerenveen-VVV en tegelijk wat schaatsfans natuurlijk een stuk minder politie nodig dan bij een topper als PSV-Ajax plus een dancefeest waar ook een bepaald niet al te lief volk op af komt dus die vergelijking gaat niet op. Bovendien wordt er in de zomervakantie van de politie niet geschaatst.

En sinds wanneer krijg je 3 punten in mindering als een conceptspeelschema gewijzigd moet worden? Krijgt NEC er dus mogelijk 6 in mindering omdat ze van 2 van de 3 thuisduels in augustus afwillen? :-k
Reply
Dugarry Wrote:Daar ik weiger in het Philipsstadion te komen

Hoe komt t? Undecided
Reply
Weleens aan de infrastructuur gedacht in een dorp als Heerenveen? D'r lopen hier 4 wegen vanaf de snelweg het dorp in. Daar moeten dan zo'n beetje al die toeschouwers langs naar het ALS en Thialf....weet niet hoe jullie dat doen, maar over het algemeen zet men dan politie in het verkeer te regelen.

Zoals Dugarry al zegt: Heerenveen heeft een klein centrum. Wat denk je dat er kan gebeuren als een paar duizend man (schaatstoeschouwers komen smoorbezopen uit Thialf) richting die 12 kroegen in het centrum stuiteren....

En hoe weet je dat het tegen VVV was? En geen NEC, NAC of FC Twente bijvoorbeeld. Laat ik Feyenoord en Ajax nog achterweg.

En ja, PSV moet dan 3 punten in mindering krijgen. Waarom? Omdat PSV eigenlijk altijd 3 punten in mindering moet krijgen, omdat het PSV is. Hakkuh
Reply
Dus Friezen zijn echt zo dom om 2 grote stadions neer te knallen zonder te bedenken dat ze dan mss ook wat wegen moeten aanliggen? :eeeek:
Reply
Peter Wrote:Dus Friezen zijn echt zo dom om 2 grote stadions neer te knallen zonder te bedenken dat ze dan mss ook wat wegen moeten aanliggen? :eeeek:

Niet zo dom om het halve politiekorps op vakantie te sturen, als er 2 dancefeesten georganiseerd zijn! Terwijl de mogelijkheid bestaat dat PSV weleens een thuiswedstrijd zou kunnen hebben.... Hakkuh

Kun je nu misschien verder gaan huilen op het PSV-forum met je lotgenoten?
Reply
Mukkus Wrote:Weleens aan de infrastructuur gedacht in een dorp als Heerenveen? D'r lopen hier 4 wegen vanaf de snelweg het dorp in.

dat is toch heel overzichtelijk? :|
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Dus Friezen zijn echt zo dom om 2 grote stadions neer te knallen zonder te bedenken dat ze dan mss ook wat wegen moeten aanliggen? :eeeek:

Niet zo dom om het halve politiekorps op vakantie te sturen, als er 2 dancefeesten georganiseerd zijn! Terwijl de mogelijkheid bestaat dat PSV weleens een thuiswedstrijd zou kunnen hebben. : hakkuh:

Met t halve korps kun je best 2 dancefeesten organiseren in 1 weekend hoor. Als de KNVB je dan echter opeens ook nog een PSV-Ajax opdringt.

En thuiswedstrijd kan overigens best. Als je speelrondes 3 en 4 wisselt is PSV tevreden denk ik. Spelen we in dat laatste weekend van de bouwvak nog steeds thuis maar dan tegen NAC. Dat kan evt. ook makkelijk op zaterdagavond en scheelt extreem veel politieinzet in vergelijking met PSV-Ajax.

Alleen zal Ajax met spelen in de 4e speelronde ook niet akkoord gaan omdat hun seizoensstart dan nog steeds te zwaar is en PSV-Ajax dan net na een Europese pot van ze valt. :roll:
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Weleens aan de infrastructuur gedacht in een dorp als Heerenveen? D'r lopen hier 4 wegen vanaf de snelweg het dorp in.

Maar het staat wel snel vol, zodra iedereen van de snelweg af is. En dat krijgt pake Tjitze in bejaardentehuis 'Grutte Pier' (staat om de hoek bij Thialf) een beroerte. Ambulance (die hebben we hier ook al!) moet er dan heen, maar alles staat stil, want iedereen moet naar een stadion....

Ga maar eens naar Zandvoort op een zondagmiddag bij 32 graden.....van de snelweg afkomen lukt nog wel, en dan?
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:

Maar het staat wel snel vol, zodra iedereen van de snelweg af is. En dat krijgt pake Tjitze in bejaardentehuis 'Grutte Pier' (staat om de hoek bij Thialf) een beroerte. Ambulance (die hebben we hier ook al!) moet er dan heen, maar alles staat stil, want iedereen moet naar een stadion....

Ga maar eens naar Zandvoort op een zondagmiddag bij 32 graden.....van de snelweg afkomen lukt nog wel, en dan?

als je op een zondagmiddag met 32 gr naar zandvoort gaat verdien je het dat er geen politie is. dat moet helemaal uit de hand escaleren. geen politie voor nodig.

en dat andere voorbeeld: ook al heb je 300 agenten, dan nog staan die 4 straten van jullie vol. sterker nog, dan staan ze nog voller.

moet pake maar lekker naar een bejaardenhuis in lemmer. bejaardenhuis 'het gezellige avondje' kan ik aanbevelen.
Reply
Peter, blijf er toch niet op ingaan. In H'veen en A'dam is alles altijd goed en fantastisch en hebben ze nooit problemen. Bij H'veen hebben ze ook politie inzet nodig idd, 10 platte petten en een stuk of 6 verkeersregelaars op de fiets die elk jaar op dezelfde plek staan. Houseparty's houden ze al jaren niet meer in friesland omdat ze er geen fatsoenlijk geluid kunnen opleveren en oh ja, dan heb je nog 1 x per jaar (max!!, maar daar dat is volgens Mukkus regelmatig Undecided Undecided ) ofzo een keer een groot schaatsfestijn (EK of WK) dat vaak nog in de winterstop gehouden wordt of anders.....heeeey dat is toevallig, 20 en 21 maart 2010 is het WK Allround in H'veen en zeeeeer toevallig is Heerenveen-NEC ineens op vrijdagavond 19 maart en niet gewoon op zondags zoals elk jaar Heerenveen - NEC is. Hmm toch erg toevallig...

Politie inzet in augustus is heel vaak een probleem, niet alleen in E'hoven maar overal. Maar goed... Mukkus zal wel 3 punten eisen voor NEC-Heerenveen 2e speelronde want wij hebben ook te weinig politie.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Je hebt ook nog Wereldbekerwedstrijden in Heerenveen
En eventueel nederlandse wedstrijden enzo :oops:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ja dat snap ik maar dat zijn geen hele grote evenementen. Je hebt ook nog NK korte baan, NK sprint en weet ik wat meer maar dat zijn geen evenementen waar 2 dagen lang 14000 man op afkomen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Peter, blijf er toch niet op ingaan.

Nee, dat doe jij wel. Undecided

Harry, waar praten we over? Een conceptschema. CONCEPT. Dat is nog niet definitief. Dat betekent dat de clubs, gemeentes, overheden en weet ik veel wie nog bezwaar kunnen maken en dat er nog wijzigingen zullen komen. En Peter maar huilen, dus ik ga ook nog wat extra benzine naar zee dragen. Niet op zondagmiddag naar Zandvoort bij 32 graden, want dan verdien je het niet dat er politie is.....

En vervolgens ga jij er ook nog even lekker serieus op in. Enneh, Houseparties hebben we inderdaad niet meer. Da's voor wijven en homo's.
We hebben nu Guus Meeuwis voor de echte kerels als Dugarry.

En ik eis geen 3 punten voor NEC-Heerenveen. Jullie hebben in Nijmegen vast wel wat boefjes in de reclassering rondlopen die de 6 trekkers en 5 paardenkarren met Heerenveen-supporters naar de Goffert kunnen begeleiden....

Moraal van het hele verhaal: Eerst het definitieve speelschema afwachten en dan gaan huilen. Die Peter gaat sowieso al huilen voordat ie klappen krijgt. Waarschijnlijk zal ie zijn broek dan ook al volgezeken hebben.
Reply
harry_bierdop Wrote:Ja dat snap ik maar dat zijn geen hele grote evenementen. Je hebt ook nog NK korte baan, NK sprint en weet ik wat meer maar dat zijn geen evenementen waar 2 dagen lang 14000 man op afkomen.

Clubkampioenschappen, Districtskampioenschappen, Regiokampioenschappen, Shorttrack, Kunstrijden, Ijsdansen, Curling, 'Vrij' schaatsen, Ijshockey, Darts, bijeenkomsten van Jehova's.....dat Thialf moet je niet onderschatten! :wink:
Reply
Mukkus Wrote:Moraal van het hele verhaal: Eerst het definitieve speelschema afwachten en dan gaan huilen.

Huh? Dus vanmiddag op die vergadering moeten alle clubs zeggen "prima hoor dat concept" waarna de KNVB het definitief vaststelt en alle clubs moeten gaat zeuren over dingen die niet kunnen?

Zo'n concept is er juist om te kunnen zeuren over zaken die niet kunnen zoals een voetbaltopper in dezelfde stad als waar dat weekend 2 dancefeesten zijn en het halve corps op vakantie is. Tenzij Ajax zelf een lading agenten meeneemt uit Amsterdam.
Reply

Forum Jump: