Threads: 76
Lamme Lennie Wrote:Hou toch op man, ik heb de wedstrijd niet eens gezien
ik had het over ajakkessieden, dat ben jij blijkbaar niet. maar het is helemaal tries dat je reageert met een :roll: smiley als je het niet eens hebt gezien.
Quote:en baseerde me op verschillende bronnen die aangaven dat het een onterecht vlagsignaal was.
als je het niet gezien hebt kan het zo zijn dat die bronnen niet kloppen en ook kan het zijn dat het gek is dat de scheids zijn grens overruled. dat gebeurt immers zelden.
Quote:Ik kan niet zeggen over eventuele schwalbes en volgens mij heb je mij nooit gehoord over het gevalletje Tomasson.
ik had het over alle ajakkessieden. beetje gechargeerd, misschien was jij die ene uitzondering. oh nee, jij bent geen ajakkessied.
Quote:Maar mooi dat je weer reageert alsof er een olifant op je teentjes is getrapt, geeft de overwinning van Ajax (met of zonder schwalbes) toch weer wat meer glans. Ik heb zelfs liever dat ze onterecht winnen, aangezien de reacties van o.a. jou dan veel leuker zijn.
als je meer doelpunten maakt dan de ander is de overwinning altijd terecht. het gaat er om dat ajakkes weer bevoordeeld is. ik geloof uiteraard dat meespeelt dat heel de media tranen met tuiten heeft gebruld dat sneuarez geen pingel kreeg in de kuip en dat nijhuis van te voren onder druk is gezet en het tegendeel wilde bewijzen.
maar de reden doet er niet toe, een schwalbe is beloond en de enige die het geen schwalbe vinden zijn ajakkessieden. typisch hoor.
gittermaster Wrote:Ik kan het niet laten om nog een laatste keer te reageren.
zo voorspelbaar.
Quote:ik ben in een discussie nog nooit weggelopen
ik heb je wel vaker horen zeggen dat je niet meer zou reageren hoor. ik heb geen zin om het op te zoeken. maar goed, je stelt je gewoon laf op. je doet net of ik gek ben terwijl alleen ajakkessieden het geen schwalbe vinden. misschien zou je je eigen waarneming eens moeten heroverwegen dan misplaast verontwaardigd gaan zitten doen.
Quote:en heb ook nog nooit gehuild
geloof ik niet
Quote: dus waar dat "weer" op slaat is me een raadsel. Waarschijnlijk een reactie om me toch nog te laten reageren, zo niet dan is dit nog triester dan niet reageren :roll:
gelukt. \  /
Quote:Ik zeg ook dat er volgens mij sprake van contact is en daar baseer ik mijn mening op, in ieder geval was er duidelijk geen sprake van contact bij JdT.
Jij hanteert het uitlokken van een pingel als maatstaf voor een schwalbe, ik stel dat een schwalbe een duikeling is, zonder dat er contact geweest is.
werkelijk een idiote maatstaf. je kan ook weinig anders zeggen als je pro ajakkes bent en het trieste gedrag van sneuarez kennelijk niet wil zien en niet wil afkeuren. zegt mij genoeg hoor.
Threads: 312
Waf ga eens werken jij! :p
Threads: 208
Peter Wrote:De scheidsrechter van tegenwoordig zeg. Die van gister bij PSV-Utrecht presteerde het zelfs om zowel zwaar tegen Utrecht als tegen PSV te fluiten. Beide clubs klaagden over de 'partijdige' scheids. 
Hoorde die Chutanier gister idd klagen op de Radio over de scheids. Toen dacht ik bij mezelf wtf. Ik vond hem juist in het nadeel van PSV fluiten. Waarheid zal dus wel ergens in het midden liggen.
Over die vergelijking vd schwalbes van JDT en Suarez. Die van JDT was gewoon te kansloos uitgevoerd. Die van Suarez was een stuk professioneler, want hij weet nu eenmaal wanneer en hoe een goede schwalbe te maken. Feit blijft dat in beide gevallen geprobeerd wordt om de scheidsrechter te foppen en je tegenstander te naaien. Omdat die van JDT heel slecht was maakt het niet erger of minder erger dan die van Suarez. Blijft gewoon allebei kwalijk.
Trouwens iemand opgevallen dat de Jong ook al viel voordat ie geraakt werd??
EDIT: wij trainden vroeger in de jeugd voor de grap weleens op schwalbes. IK weet dat bv de jeugd bij W2 ook traint op hoe te vallen (maar dat is volgens mij met het ook op vorkomen van blessures). Zouden ze bij Ajax toevallig trainen op schwalbes?? :8: Mss dat JTD daar een keer kan meetrainen :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 325
Suarez heeft het gewoon in zuid-amerika geleerd. Daar schijnt het heel standaard te zijn en gestimuleerd te worden. Het is jammer dat ie dit nu weer doet, zeker in een wedstrijd als deze. Denk namelijk dat ajax hoe dan ook wel gewonnen zou hebben gisteravond. Nu is ie het komende half jaar weer de lul en zal ie heel vaak het nadeel van de twijfel krijgen, terwijl hij net weer enigszins credit begon te krijgen.
Blijft gewoon erg jammer dat hij dit soort dingen doet. Als je hem weer ziet gisteravond blijft het gewoon bij bijna elke actie genieten hoe hij weer z'n tegenstander(s) de baas is.
Ach ja gelukkig hebben we nu Suk!
Mac Wrote:Blijft gewoon erg jammer dat hij dit soort dingen doet. Als je hem weer ziet gisteravond blijft het gewoon bij bijna elke actie genieten hoe hij weer z'n tegenstander(s) de baas is.
beaam
Threads: 27
Ik kan jullie aanraden om eens 90 minuten Inter te kijken en dan te letten op de heer Maicon.
DIe maakt, werkelijk waar, op elke m2 van het veld een schwalbe....
Die eerste was een schwalbe, ik hou er niet van, jammer dat hij het blijft doen. Maar ook dat hoge been van de Fauw is gewoon dom, scheids loopt erachter , en vanuit dat perspectief kan ik me voorstellen dat je contact 'denkt' of ziet....
Die 2e was hands, scheids stond daar bovenop....
Goal 3 en 4 waren dan gewoon weer goed, vooral de 4e was een klasse goal.
Scheidsrechters, you win some, you lose some.
Die 4e had ie eigenlijk gewoon moeten kaatsen :8: , maar zat er idd wel lekker in.
Threads: 12
Fabian Wrote:Ik kan jullie aanraden om eens 90 minuten Inter te kijken en dan te letten op de heer Maicon.
Die eerste was een schwalbe, ik hou er niet van, jammer dat hij het blijft doen. Maar ook dat hoge been van de Fauw is gewoon dom, scheids loopt erachter , en vanuit dat perspectief kan ik me voorstellen dat je contact 'denkt' of ziet....
Netjes dat jij dit iig objectief beschrijft. Komt bij mij de 'als-vraag' weer opzetten. Want het toekennen van die 2 strafschoppen en de doelpunten daaruit hebben het verloop van de rest van de wedstrijd uiteraard beinvloed. Maar ja, als.....
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Mac Wrote:Denk namelijk dat ajax hoe dan ook wel gewonnen zou hebben gisteravond.
ja, ik weet dat toch niet. de 1ste helft was ronduit slecht van ajakkes, en eigenlijk vond ik roda gevaarlijker. bij de discutabele 1-0 was het voor ajakkes een stuk makkelijker voetballen en toen kreeg (heb ik niet gezien trouwens) junker die kans op 1-1. bij de 2-0 en rood is het natuurlijk helemaal gedaan.
ik ben benieuwd hoe ajakkes zich houdt tegen twente.
Threads: 24
waf Wrote:Mac Wrote:Denk namelijk dat ajax hoe dan ook wel gewonnen zou hebben gisteravond.
ja, ik weet dat toch niet. de 1ste helft was ronduit slecht van ajakkes, en eigenlijk vond ik roda gevaarlijker. bij de discutabele 1-0 was het voor ajakkes een stuk makkelijker voetballen en toen kreeg (heb ik niet gezien trouwens) junker die kans op 1-1. bij de 2-0 en rood is het natuurlijk helemaal gedaan.
Kans van Junker was levensgroot ... Elke professionele spits moet zo'n bal iig op goal schieten (Junker schoof hem naast). En wat ik van de samenvatting heb begrepen was FC Twente - Heracles een dramatische pot van Twente die minimaal in een gelijkspel had moeten eindigen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Box Brother Wrote:waf Wrote:Mac Wrote:Denk namelijk dat ajax hoe dan ook wel gewonnen zou hebben gisteravond.
Kans van Junker was levensgroot ... Elke professionele spits moet zo'n bal iig op goal schieten (Junker schoof hem naast). En wat ik van de samenvatting heb begrepen was FC Twente - Heracles een dramatische pot van Twente die minimaal in een gelijkspel had moeten eindigen.
die wedstrijd heb ik ook ff zitten kijken (en dan mis je dus de kans van junker) en ik vond echt dat heracles het betere van het spel had. maar ja, als je niet scoort verdien je niet te winnen. en twente heeft ruiz, en dat is toch een kwaliteit.
even los van die kans van junker, ik vind die gast wel een groot verschil met zijn tijd bij fietstas. toen vond ik hem niks, nu oogt hij veel fitter.
Overigens die 2e pingel... hij wordt overduidelijk geraakt maar is er dan niemand die vind dat het been van De Jong naar dat van De Fauw gaat? Hij springt al op, is eigenlijk al hoger als die benen van De Fauw en dan hangt hangt ie zijn linkerbeen ineens naar beneden tegen dat van De Fauw aan.
kijk naar de 3e herhaling in dit filmpje (beetje slechte kwaliteit); na 6.46!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=VMZ0_gjgsPE">http://www.youtube.com/watch?v=VMZ0_gjgsPE</a><!-- m -->
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Dat vroeg ik mezelf ook al hardop af Harry (in een eerdere post in dit topic)
Threads: 103
waf Wrote:Lamme Lennie Wrote:Hou toch op man, ik heb de wedstrijd niet eens gezien
ik had het over ajakkessieden, dat ben jij blijkbaar niet. maar het is helemaal tries dat je reageert met een :roll: smiley als je het niet eens hebt gezien.
Is het niet nog triester om smileys te verzinnen die er helemaal niet zijn?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Lamme Lennie Wrote:waf Wrote:Lamme Lennie Wrote:Hou toch op man, ik heb de wedstrijd niet eens gezien
Is het niet nog triester om smileys te verzinnen die er helemaal niet zijn?
nee, dat is niet nog triester. maar dat was voyou idd, daar heb ik me in vergist.
dan is het dus niet helemaat triest, maar gewoon triest.
Threads: 40
1e pingel was een schwalbe (al zei Nijhuis nadien dat hij de uitgestoken voet van die Roda speler (De fauw?) zag en dat Suarez daardoor viel).Vanuit het oogpunt van de scheids zou je daar dus voor kunnen fluiten...
2e was vlagsignaal maar goed gezien van Nijhuis dat de bal van speler van Roda kwam en dus door liet spelen. De Jong echter kreeg de bal ook tegen de hand, maar kon daar verder niet overdreven veel aan doen. 2e pingel terecht, 1e niet.
Wel dik en dik verdiend gewonnen verder..
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
Jansoe Wrote:Wel dik en dik verdiend gewonnen verder..
waar je dit op baseert is me echt een raadsel. tot de 1-0 was ajakkes nergens en die 1-0 was nog een cadeautje ook.
Ik ga het je ook niet uitleggen ook, want jij leest toch selectief.
Tuurlijk is het hands, hij duwt zelfs met zijn rechterhand de bal zodanig dat hij zijn actie daarop kan voortzetten; vervolgens zet hij aan om via het been van de Fauw zijn duikeling in te zetten. Zeer onterechte toekenning van ook deze strafschop dus. De intense vreugde van Suarez nadat hij die versierde penalties heeft benut is, om het eens heel netjes uit te drukken, niet bevordelijk voor mijn waardering voor de mens Suarez  :nono: :nono:
Vooruit PSV !!!!
Threads: 103
waf Wrote:Jansoe Wrote:Wel dik en dik verdiend gewonnen verder..
waar je dit op baseert is me echt een raadsel. tot de 1-0 was ajakkes nergens en die 1-0 was nog een cadeautje ook.
Maar wel gewoon verdiend?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 27
Bredanaar Wrote:Fabian Wrote:Ik kan jullie aanraden om eens 90 minuten Inter te kijken en dan te letten op de heer Maicon.
Netjes dat jij dit iig objectief beschrijft. Komt bij mij de 'als-vraag' weer opzetten. Want het toekennen van die 2 strafschoppen en de doelpunten daaruit hebben het verloop van de rest van de wedstrijd uiteraard beinvloed. Maar ja, als.....
Het beinvloed de pot ook. Tot de 1-0 speelde Ajax ronduit slecht, al was het de 2e helft wel iets beter.
Zeker de eerste helft vond ik Roda beter, qua passing, positiespel en automatismen, ze creerden toen ook niet echt veel trouwens.
Threads: 114
waf Wrote:Jansoe Wrote:Wel dik en dik verdiend gewonnen verder..
waar je dit op baseert is me echt een raadsel.
Ajax scoort 4x en Roda scoort niet. Ajax dus terecht gewonnen, hebben 4 doelpunten meer gemaakt dan de tegenstander en dan verdien je het om te winnen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Mukkus Wrote:waf Wrote:Jansoe Wrote:Wel dik en dik verdiend gewonnen verder..
Ajax scoort 4x en Roda scoort niet. Ajax dus terecht gewonnen, hebben 4 doelpunten meer gemaakt dan de tegenstander en dan verdien je het om te winnen.
eens, ze hebben verdiend gewonnen. niet met mijn stelling aan de haal gaan he. maar het predikaat 'dik en dik' stuit mij tegen de borst. je hebt namelijk niet op eigenkracht goals gemaakt. 1 door de scheids, en de rest viel vanaf het moment dat je tegen 10 man kwam te staan. tot de 1-0 gaf ik er geen gulden voor.
waf Wrote:Mukkus Wrote:waf Wrote:Jansoe Wrote:Wel dik en dik verdiend gewonnen verder..
eens, ze hebben verdiend gewonnen. niet met mijn stelling aan de haal gaan he. maar het predikaat 'dik en dik' stuit mij tegen de borst. je hebt namelijk niet op eigenkracht goals gemaakt. 1 door de scheids, en de rest viel vanaf het moment dat je tegen 10 man kwam te staan. tot de 1-0 gaf ik er geen gulden voor.
wat zit je nou te lullen met je stelling. Als jij 1-0 al verdiend gewonnen vindt, dan is een vier keer zo hoge score toch logisch dik en dik verdiend? Je ondergraaft je eigen stelling. Dat jij (en ik ook overigens) de manier waarop, eigenlijk onaanvaardbaar vindt (maar wat doe je er tegen) doet daar niets aan af.
Vooruit PSV !!!!
Threads: 114
Bredanaar Wrote:waf Wrote:Mukkus Wrote:waf Wrote:Jansoe Wrote:Wel dik en dik verdiend gewonnen verder..
wat zit je nou te lullen met je stelling. Als jij 1-0 al verdiend gewonnen vindt, dan is een vier keer zo hoge score toch logisch dik en dik verdiend? Je ondergraaft je eigen stelling. Dat jij (en ik ook overigens) de manier waarop, eigenlijk onaanvaardbaar vindt (maar wat doe je er tegen) doet daar niets aan af.
\  /
Oh, my god, we bought Kenny!
Bredanaar Wrote:Als jij 1-0 al verdiend gewonnen vindt, dan is een vier keer zo hoge score toch logisch dik en dik verdiend?
waarom? ik kan een 1-0 kennelijk dikker verdiend vinden dan een 4-0. als je meer doelpunten scoort dan een ander heb je verdiend gewonnen, maar als de tegenpartij er zelf 4 inschiet vind ik dat niet meer verdiend dan een zelfgemaakte 1-0.
jij past mijn stelling aan (namelijk als je 1-0 verdiend vindt vindj je 2-0 twee keer zo verdiend) en zegt vervolgens dat ik die aangepaste stelling ondergraaf. das nie eerlijk he.
overigens praat ik liever over terecht dan over verdiend bedenk ik me. ajakkes verdient het nooit om te winnen, ajakkes moet immers dood.
Threads: 31
Lamme Lennie Wrote:Voyou Wrote:En ja hoor, Nijhuis geeft een penalty voor Ajax en negeert zijn grensrechter die heeft gevlagd voor buitenspel... :roll:
edit: en de halve Roda-bank naar de tribune gestuurd 
Jammer dat je er dan niet even bij vermeldt dat het een onterecht vlagsignaal was en Nijhuis dus terecht door liet spelen.
Klopt, maar zoals hier al meer is aangegeven kon Nijhuis absoluut niet zien of het buitenspel was of niet (mijn bron: langs de lijn gisteravond, redelijk neutraal dus). Hij gokt dus gewoon, dat hij in dit geval goed gokt doet mi niet ter zake.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Nijhuis had (tenminste dat zei hij zelf na afloop) meteen gezegd dat de bal via een speler van Roda kwam en dat het daardoor geen buitenspel kon zijn. Dat kon hij dus best wel duidelijk waarnemen.
Jansoe Wrote:Nijhuis had (tenminste dat zei hij zelf na afloop) meteen gezegd dat de bal via een speler van Roda kwam en dat het daardoor geen buitenspel kon zijn. Dat kon hij dus best wel duidelijk waarnemen.
dat zou eigenlijk de enige accepteptabele reden zijn om zijn grens te overrulen.
|