The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Waarom wordt Ajax zo gehaat?
You do not have permission to vote in this poll.
1. Ajax is de grootste club en jaloezie maakt haat
20.97%
13 20.97%
2. Veel ajacieden zijn vaak hooghartig en arrogant
9.68%
6 9.68%
3. Veel ajacieden roepen te vaak dat ze de beste zijn
12.90%
8 12.90%
4. Er zijn teveel aanwijzingen dat de KNVB Ajax steunt
4.84%
3 4.84%
5. Scheidsrechters en de tuchtcommissie matsen Ajax te vaak om het geloofwaardig en objectief te maken
6.45%
4 6.45%
6. Ajaxspelers zijn vaak kleine jonge etterbakkies met een ontzettend grote bek, die naast hun schoenen lopen en op veel te grote voet leven
4.84%
3 4.84%
7. Veel landelijke media schromen over het algemeen niet om alles wat Ajax is goed te praten en wat fout is te bagatelliseren en onwetende goedgelovige (vaak jonge) kijkers te hersenspoelen
12.90%
8 12.90%
8. Veel landelijke media zorgen ervoor dat Ajax bovenmatig, vooral positief, in het nieuws komt en het produkt Ajax hiermee aantrekkelijk te maken voor sponsors en hierdoor andere clubs tekort doen
11.29%
7 11.29%
9. Veel ajacieden vinden alles, buiten Amsterdam, van laag niveau en/of provinciaal en/of minderwaardig en/of een stelletje calimero's
16.13%
10 16.13%
Total 62 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Waarom wordt Ajax zo gehaat?
#31
ik weet absoluut zeker dat ik die opmerking dat ik hoop dat je vrouw er zelf 1 uitpoept niet gemaakt heb. Ik meen wel eens iets dergelijks op dit form gelezen te hebben maar weet niet meer wie daarbij betrokken waren. Ik herinner me ook dat iemand een g-voetballer als grap misbruikte. Zoek het maar uit met je insinuaties, maar ik sta hier ver boven. Dat jij het polletje niet goed vindt dat mag. Dat jij me beticht van stemmingmakerij is jouw mening maar niet de mijne. Ik vind dat ik juist inspeel op de actualiteit en heb geprobeerd om alles zoveel mogelijk op een rijtje te zetten. Dat het niet helemaal perfect klopt dat is dan jammer maar het is niet mijn beroep, polletjes maken.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#32
gittermaster Wrote:"Ik mag hopen dat je vrouw er zelf een uitpoept"

Dan noem je hem toch gewoon 'Bredanaar'? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#33
nee hoor, Bredanaar, dat was jij niet.. Laat mij maar insinueren... Sta jij er maar ver boven en speel maar in op de actualiteit. En je herinnering is dus verkeerd want er werd geen g-voetballer als grap misbruikt, de selectie van PSV was het lijdend voorwerp in die...
En het is inderdaad mijn mening en die gaf ik omdat je mijn opmerking ongefundeerd vond.
Je hebt alles ook prima op een rijtje gezet, zeer objectief, pure stemmingmakerij.

O je bent geen polletjesmaker van beroep, nou dan is het je vergeven :roll:
Probeer de strekking van mijn verhaal toch eens te begrijpen man, ipv dat gezever over dat je geen polletjesmaker van beroep bent
The great old Ludwig von...
Reply
#34
Polletjes? Dan moet je bij van Breukelen zijn.
May The Schwartz Be With You
Reply
#35
Hoe maak ik polletjes....
http://www.nproject.org/nl/modelspoor-sc...kruid.html
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#36
Davydoff Wrote:Ik denk alleen dat je als 'gloryhunter' de laatste paar jaar niet echt meer aan je trekken komt bij Ajax. Dus er zal vast wel een andere reden zijn waarom mensen nu nog supporter zijn van Ajax.

dit is natuurlijk een ongelooflijk kutargument. als je eenmaal een keus gemaakt hebt houdt je daar aan vast. anders was het helemaal erg geweest.

Quote:De haat voor United is gigantisch in Engeland. En je hoort veel dezelfde redenen als bij Ajax. Fans zijn glory hunters en arrogant, het stadion is sfeerloos, spelers zijn arrogant en natuurlijk is de voetbalbond altijd op de hand van United. Kapitaalinjecties zijn daar niet alleen de reden van.

dat klopt, maar tot en met de jaren 80 was manu helemaal niet zo populair als nu (toen gold dat juist voor liverpool, net als de haat). dat werd anders toen ze successen gingen halen, dan komen er heel veel gloryhunters op af. maar wat dat betreft is de gelijkenis wel treffend, pas vanaf de successen eind jaren 60 kregen ajakkes veel fans. daarvoor speelde ajakkes nauwelijks een rol en waren amsterdommers vnl fan van dws. maar manu is van oudsher een club met heel veel identiteit.

dat het stadion van manu sfeerloos zou zijn heb ik nog nooit gehoord, maar ik kan me daar wel wat bij voorstellen omdat er veel gloryhunters zitten. ik weet alleen dat dat bij arsenal zo is (ook zo'n gloryhuntermeelopersclub).
Reply
#37
gittermaster Wrote:Wat mij opvalt is dat jij Waf met alles volgt.


das niet zo gek hoor, er zijn er heel veel die er zo over denken, ik heb alleen het gevoel dat ajakkessieden het bagatelliseren of het eenvoudigweg neit begrijpen.
Reply
#38
Bredanaar Wrote:waf:
Quote:een beetje net zo nep als psvee.
:-k
Geen idee wat je bedoelt. Zit je mij een beetje uit mijn tent te lokken of zo?

nee, ik vind psvee een beetje nep. beetje manu/chelsea in het klein. heeft ook veel gloryhunters aangetrokken in de jaren 80, was daarvoor een stuk onbeduidender. dat zie je nu oa nog terug in het saaie publiek (net zoals bij arsenal en kennelijk manu).

laat onverlet dat ik respect heb voor ouwe lullen zoals jij :razz: die ook al voor de successen in de jaren 80 supporter waren, maar dat geldt voor elke club.
Reply
#39
waf Wrote:waren amsterdommers vnl fan van dws.(ook zo'n gloryhuntermeelopersclub).


Gelul, maar dat heb ik je al een keer uitgelegd, alleen wil je er niet aan.

Het was:

Noord: Volewijckers
West: DWS
Oost: Ajax
Zuid: Blauw Wit


En veel mensen van DWS ( havenarbeiderswijk) zijn overgestapt naar Feyenoord, vanwege haat richting Ajax.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#40
wij zijn de Volewijckers, de club uit Amsterdam, komt het erop aan (goal) strijden wij spontaan (goal) voor de eer der groen witte vaan...
The great old Ludwig von...
Reply
#41
waf Wrote:
Davydoff Wrote:Ik denk alleen dat je als 'gloryhunter' de laatste paar jaar niet echt meer aan je trekken komt bij Ajax. Dus er zal vast wel een andere reden zijn waarom mensen nu nog supporter zijn van Ajax.

dit is natuurlijk een ongelooflijk kutargument. als je eenmaal een keus gemaakt hebt houdt je daar aan vast. anders was het helemaal erg geweest.

Als je aan je keuze vasthoudt, ongeacht de prestaties van het team, dan vervalt de typering glory hunter toch per definitie.
In mijn optiek zijn glory hunters namelijk mensen die clubhoppen langs de teams die op dat moment succesvol zijn. Stopt het succes, dan stopt ook de support.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#42
Ronnie D. Wrote:
waf Wrote:
Davydoff Wrote:Ik denk alleen dat je als 'gloryhunter' de laatste paar jaar niet echt meer aan je trekken komt bij Ajax. Dus er zal vast wel een andere reden zijn waarom mensen nu nog supporter zijn van Ajax.

dit is natuurlijk een ongelooflijk kutargument. als je eenmaal een keus gemaakt hebt houdt je daar aan vast. anders was het helemaal erg geweest.

Als je aan je keuze vasthoudt, ongeacht de prestaties van het team, dan vervalt de typering glory hunter toch per definitie.
In mijn optiek zijn glory hunters namelijk mensen die clubhoppen langs de teams die op dat moment succesvol zijn. Stopt het succes, dan stopt ook de support.

dan hanteren wij dus een verschillende definitie.

ik geef mijn (ruime) uitleg van gloryhunterisme en dan ga jij dat vervolgens toetsen aan je eigen (nogal enge) definitie toetsen. das niet eerlijk he.

als je voor een club kiest vanwege de prijzen dan ben je wat mij betreft al een gloryhunter.
Reply
#43
Wie is er dan niet eerlijk vraag ik me af.
De persoon die de term letterlijk gebruikt? Of de persoon die hem zo ruim interpreteert dat hij in zijn eigen straatje past?
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#44
Ronnie D. Wrote:Wie is er dan niet eerlijk vraag ik me af.
De persoon die de term letterlijk gebruikt? Of de persoon die hem zo ruim interpreteert dat hij in zijn eigen straatje past?

oh, dus je vindt dat jij de term wel letterlijk gebruikt en ik niet? wat een gelul man.

wat jij doet is de definitie van een gloryhunter zo eng maken dat niemand er onder valt (wss om vervolgens te kunnen concluderen dat ajakkessieden dus geen gloryhunters zijn).

en eigen straatje? wss doel je ook daarmee op mij. weer oneerlijk he, jij probeert immers met je eerste reactie mijn interpretatie in jouw definitie te proppen om vervolgens doodleuk vast te stellen dat mijn redenering niet klopt. tamelijk arrogant vind je niet?

maw, jij stelt dat mijn redenering per definitie niet klopt, terwijl dat alleen volgens jouw definitie niet zo is. ik op mijn beurt stel nergens dat jouw redenering niet klopt, alleen dat je definitie eng is. maar wss zul je dat verschil ook nu nog niet begrijpen.
Reply
#45
waf Wrote:
Ronnie D. Wrote:Wie is er dan niet eerlijk vraag ik me af.
De persoon die de term letterlijk gebruikt? Of de persoon die hem zo ruim interpreteert dat hij in zijn eigen straatje past?

oh, dus je vindt dat jij de term wel letterlijk gebruikt en ik niet? wat een gelul man.

Geen gelul. Jou definitie slaat op meelopers. Glory hunter klinkt misschien leuker, maar dekt niet de lading die jij er aan geeft.

Quote:wat jij doet is de definitie van een gloryhunter zo eng maken dat niemand er onder valt (wss om vervolgens te kunnen concluderen dat ajakkessieden dus geen gloryhunters zijn).
En jij maakt hem zo breed dat ongeveer 99% van alle supporters van Nederland er onder kunnen worden gepropt.

En weer moet je het betrekken op het feit dat ik Ajax supporter ben. Waar is dat voor nodig? Je zal mij namelijk niet zien ontkennen dat er glory hunters onder de aanhang van Ajax zitten hoor.
Ik stel enkel maar dat die weer afhaken zodra het succes voorbij is. Dan zoeken ze namelijk weer een andere club met succes.

Quote:en eigen straatje? wss doel je ook daarmee op mij.
weer oneerlijk he, jij probeert immers met je eerste reactie mijn interpretatie in jouw definitie te proppen om vervolgens doodleuk vast te stellen dat mijn redenering niet klopt. tamelijk arrogant vind je niet?

Ik doel inderdaad op jou ja. Maar dat lijkt me een open deur intrappen aangezien ik het niet eens ben met jou allles overkoepelende definitie.
En wat is er arrogant aan om te stellen dat jou definitie mank gaat?
Glory hunters blijven namelijk zelden een enkele club aanhangen.

Quote:maw, jij stelt dat mijn redenering per definitie niet klopt, terwijl dat alleen volgens jouw definitie niet zo is. ik op mijn beurt stel nergens dat jouw redenering niet klopt, alleen dat je definitie eng is. maar wss zul je dat verschil ook nu nog niet begrijpen.

Ik stel enkel maar dat jou interpretatie zo breed is dat iedereen die niet van geboorte fan is van een bepaalde club daaronder weg kan worden gezet. En daar ben ik het niet mee eens. En als jij die definitie te smal vindt, dan zij dat maar zo.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#46
Ronnie D. Wrote:Geen gelul. Jou definitie slaat op meelopers. Glory hunter klinkt misschien leuker, maar dekt niet de lading die jij er aan geeft.

als ik meelopers zou bedoelen dan zou ik wel meelopers zeggen. het is al helemaal geen synoniem, misschien in jouw enge definitie, maar dat moet je maar lekker zelf weten.

ik maak zelf wel uit welke lading ik aan een term geef.

Quote:En jij maakt hem zo breed dat ongeveer 99% van alle supporters van Nederland er onder kunnen worden gepropt.

dat ben ik niet met je eens, maar daar ging de discussie helemaal niet over. ik stelde allen vast dat jij 'oneerlijk' discussieerde door voor waar aan te nemen dat je eigen definitie waar was en vervolgens doodleuk te concluderen dat mijn redenering niet klopt.

Quote:En weer moet je het betrekken op het feit dat ik Ajax supporter ben. Waar is dat voor nodig?


omdat ik vermoed dat dat wat met jouw definitie te maken heeft.

Quote:Je zal mij namelijk niet zien ontkennen dat er glory hunters onder de aanhang van Ajax zitten hoor.
Ik stel enkel maar dat die weer afhaken zodra het succes voorbij is. Dan zoeken ze namelijk weer een andere club met succes.

welnee man, die mensen die jij definieert als gloryhunter zijn er nauwelijk. maar dat er veel gloryhunters zijn bij ajakkes die binnen mijn definitie is voor mij een gegeven. ook bij feyenoord zitten die trouwens.

Quote:Ik doel inderdaad op jou ja. Maar dat lijkt me een open deur intrappen aangezien ik het niet eens ben met jou allles overkoepelende definitie.

dat stelde ik al vast he, onze definities zijn verschillend. daar had je het wat mij betreft bij kunnen laten hoor. mijn opmerking over niet eerlijk discussieren ging zoals gezegd ergens anders over.

Quote:En wat is er arrogant aan om te stellen dat jou definitie mank gaat?

dat zeg ik niet he. het is arrogant om te veronderstellen dat jouw definitie de juiste is en daaruit te concluderen dat de mijn redenerning dus niet klopt.

Quote:Glory hunters blijven namelijk zelden een enkele club aanhangen.

ik denk je meelopers bedoelt. :razz:

Quote:Ik stel enkel maar dat jou interpretatie zo breed is dat iedereen die niet van geboorte fan is van een bepaalde club daaronder weg kan worden gezet.

nee dat stelde je niet. dat stel je in deze post pas.

Quote:En daar ben ik het niet mee eens. En als jij die definitie te smal vindt, dan zij dat maar zo.

dat moet je vooral lekker vinden. maar misschien moet je voortaan gewoon eens kijken wat ik nou eigenlijk opschrijf voordat je gaat reageren?
Reply
#47
waf Wrote:omdat ik vermoed dat dat wat met jouw definitie te maken heeft.

Noem eens een reden waarom dat met mijn definitie te maken moet hebben.
Ongeacht bij welke club vind ik het een triest fenomeen.
Ik zie dus totaal de relevantie tot mijn clubvoorkeur niet.

Quote:dat stelde ik al vast he, onze definities zijn verschillend. daar had je het wat mij betreft bij kunnen laten hoor. mijn opmerking over niet eerlijk discussieren ging zoals gezegd ergens anders over.

Had simpelweg gezegd dat je het er niet mee eens bent en onderbouw het.
Altijd leuk als je een duscussiepunt probeert te vervuilen met een beschuldigend vingertje naar de ander. Nare manier van discusieren vind ik dat.

Quote:dat zeg ik niet he. het is arrogant om te veronderstellen dat jouw definitie de juiste is en daaruit te concluderen dat de mijn redenerning dus niet klopt.

Welke kant je het opdraait maakt niet uit. Ik ben van mening dat ik gelijk heb. Zit verder niks arrogants achter.
Geef maar aan waar ik mis zit. En misschien geef ik je zelfs wel gelijk.
Nu knal je er enkel wat losse flodders uit als eng, oneerlijk en arrogant.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#48
Nietes.
May The Schwartz Be With You
Reply
#49
Berend Botje Wrote:Nietes.

Donnie?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#50
Ronnie D. Wrote:Noem eens een reden waarom dat met mijn definitie te maken moet hebben.

omdat ajakkessieden vaak gloryhunters genoemd worden.

Quote:Ongeacht bij welke club vind ik het een triest fenomeen.
Ik zie dus totaal de relevantie tot mijn clubvoorkeur niet.

ik wel. je hebt er belang bij een enge definitie te hanteren zodat de club die naar mening van anderen veel gloryhunters heeft toch eigenlijk niet veel gloryhunters heeft. het is niet zo moeilijk hoor.

Quote:Had simpelweg gezegd dat je het er niet mee eens bent en onderbouw het.

nou ga je het weer omdraaien. ik had in deze discussie al aangegeven wat ik onder een gloryhunter verstond, voordat jij met de opmerking kwam dat je daar per definitie (lees jouw definitie) niet aan voldeed als je geen meeloper bent. dat ik het daarmee niet eens was, was al lang duidelijk.

Quote:Altijd leuk als je een duscussiepunt probeert te vervuilen met een beschuldigend vingertje naar de ander. Nare manier van discusieren vind ik dat.

en daarom doe je het nu zelf? ik zeg alleen dat het niet eerlijk is jouw definitie voor waar aan te nemen. dat je een andere mening hebt interesseert me geen zier. je discussiert gewoon niet zuiver, als ik je daarop wijs hoef je niet meteen te gaan huilen hoor.

Quote:Welke kant je het opdraait maakt niet uit. Ik ben van mening dat ik gelijk heb. Zit verder niks arrogants achter.
Geef maar aan waar ik mis zit. En misschien geef ik je zelfs wel gelijk.

je maakt een feit van jouw mening. dat is het arrogante. maar je ziet het niet, en aangezien ik het niet uit blijf leggen laat ik het er maar bij.
Reply
#51
Man lul toch niet over zuiver discussieren. Je haalt er zaken bij die niet terzake doen, je zit hier continue te letterneuken over hoe iemand iets volgens jou bedoeld, en vervuilt de discussie ermee tot een punt dat het zo onoverzichtelijk als de pest word zodat jij zogenaamd je punt hebt gemaakt.

Veel plezier met je zogenaamde gelijk zou ik zeggen.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#52
Ronnie D. Wrote:Man lul toch niet over zuiver discussieren. Je haalt er zaken bij die niet terzake doen, je zit hier continue te letterneuken over hoe iemand iets volgens jou bedoeld, en vervuilt de discussie ermee tot een punt dat het zo onoverzichtelijk als de pest word zodat jij zogenaamd je punt hebt gemaakt.

Veel plezier met je zogenaamde gelijk zou ik zeggen.

je kan het duidelijk niet aan. en als je 2 zulke grammaticafouten in 1 zin maakt bevestigt dat alleen maar je domheid denk ik.

dat het voor jou onoverzichtelijk is, wil niet zeggen dat het onoverzichtelijk is he.. 8-[
maar denk vooral dat ik gelijk wil hebben, of wil krijgen van jou. dat interesseert me toch geen zier man. Undecided
Reply
#53
Wel ja, Waf begint over grammaticafouten bij een ander.

Net alsof jij nooit een grammaticale fout maakt.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#54
Jansoe Wrote:Wel ja, Waf begint over grammaticafouten bij een ander.

Net alsof jij nooit een grammaticale fout maakt.

jawel hoor, maar nooit 2 in 1 post. :razz:
Reply
#55
heb m echt drie keer doorgelezen, maar kon helaas de tweede fout in je vorige post niet vinden :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
#56
bedoeld, word... moet ik doorgaan Wink
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#57
gittermaster Wrote:heb m echt drie keer doorgelezen, maar kon helaas de tweede fout in je vorige post niet vinden :razz:

je vergist je wel vaker [-X
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#58
uuuuh, wat wil je hiermee zeggen Bredanaar, zit t je nog dwars? waar heb ik me wel vaker vergist?
The great old Ludwig von...
Reply
#59
gittermaster Wrote:uuuuh, wat wil je hiermee zeggen Bredanaar, zit t je nog dwars? waar heb ik me wel vaker vergist?

je bent ooit voor ajakkes geworden, dat is wel de ultieme vergissing.
Reply
#60
fout! Ik ben geboren als ajacied. Hier ben ik logischerwijs niet meer vanaf gestapt
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: