The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

KNVB Beker 2010-2011
de graafschap of VVV inderdaad wel... :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
Als je op Feyenoord doelt... volgens mij stonden we vorig jaar in de finale. Met een programma van az thuis, psv uit en twente thuis uit m'n hoofd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
maar das niet 2 x op rij CC. en twente was natuurlijk een cadeautje. Maar ik maak maar een geintje hoor....
Reply
Welkom Rachel.
Reply
Hup v Boekel =D>
Ben het eens met Utrecht... veel te makkelijk die rode kaart
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
theo janssen zondag nog: we werden w e e r genaaid door de scheids.

nu heb ik hem nog niet gehoord.....
Reply
Ekslem Wrote:Hup v Boekel =D>

Eens, maar wat te bedenken van die trap van Janko.

Gevaarlijk spel, zonder geel, mits je een tegenstander (fors) raakt, dan is het gevaarlijk spel met geel, danwel rood.

Blamage weer die arbiters hier, al was die mafkees die Chelsea - Man. Utd. floot ook lang niet zuiver op de graad.
Reply
Dugarry Wrote:

Gevaarlijk spel, zonder geel, mits je een tegenstander (fors) raakt, dan is het gevaarlijk spel met geel, danwel rood.

Blamage weer die arbiters hier, al was die mafkees die Chelsea - Man. Utd. floot ook lang niet zuiver op de graad.

Celcius of Fahrenheit? :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
Dugarry Wrote:

Celcius of Fahrenheit? :wink:

Undecided djeez, die gast is zo dom....
Reply
Hiep hiep hallo, hiep hiep hallo Calimero
Reply
Iemand die slomo-beelden van een joggende Verhoeven gezien bij SBS? cry Undecided
Reply
Overdune Wrote:Iemand die slomo-beelden van een joggende Verhoeven gezien bij SBS? cry Undecided

:lol: Ik zie dat ie nu al zweet voor op de teamfoto. Tis ook een eind lopen vanuit de kleedkamer met zo'n postuur.

Maar Lennie zit met een stiffie voor de TV!
Reply
Mijn held! En weer heeft de tegenstander niet weten te scoren! Verhoeven in de finale! \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Overdune Wrote:Iemand die slomo-beelden van een joggende Verhoeven gezien bij SBS? cry Undecided

Het leek verdomme Jurrasic park wel!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Het speklaagje van Jeroen heeft gewoon zijn voordelen:
"Maarten had wat last, waardoor ik mocht beginnen. Het was fijn om weer een wedstrijd te mogen spelen. Ik had niet veel te doen, maar ik bleef wel warm hoor."
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Dugarry Wrote:Hiep hiep hallo, hiep hiep hallo Calimero

Gast, tap eens uit een ander vaatje, met je autoreply. :| Ik schaam me dood dat jokers als jij ook Ajax fan (pretenderen te) zijn.
Reply
Ik ben om LL. Verhoeven is ook een held voor mij... Smile
Tegen (ik meen) ADO kwam het gevoel al op, toen hield ie Ajax op de been en deze beelden, hoewel niet gezien, zeggen genoeg.
Jurrasic Parc; fantastisch
Reply
:!:
Ik heb een droom.
Reply
Wát een mooie pot. Met een dikverdiende winnaar.. zelfs de Ajax-fans moeten eerlijk kunnen toegeven dat Twente gewoon de beste ploeg heeft. Alleen zij wilden/konden voetballen. Mooie erehaag van beide ploegen trouwens op het einde.
Reply
Twente =D>

Op naar de titel.
Reply
Ik ben helemaal niet voor Twente maar toch ben ik hartstikke blij dat ze gewonnen hebben. Vooral gezien de zwaarte van de tegenstanders naar de finale toe een zeer verdiende overwinning. Feli Twente =D> =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Peter Wrote:Wát een mooie pot. Met een dikverdiende winnaar.. zelfs de Ajax-fans moeten eerlijk kunnen toegeven dat Twente gewoon de beste ploeg heeft. Alleen zij wilden/konden voetballen. Mooie erehaag van beide ploegen trouwens op het einde.

Was inderdaad mooie pot!
Vond Twente niet beter, zowel eerste helft als verlenging was Ajax in mijn ogen de betere ploeg.
Vrije trap waar 3-2 uitkomt kan je ook andere kant opgeven.
Volgende week gaat voor mij uitmaken hoe jammer het is dat we de beker niet gewonnen hebben. Als we dan niet winnen is dit extra zuur, nu is de schade nog te overzien.

Feli Tukkers!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Wát een mooie pot. Met een dikverdiende winnaar.. zelfs de Ajax-fans moeten eerlijk kunnen toegeven dat Twente gewoon de beste ploeg heeft. Alleen zij wilden/konden voetballen. Mooie erehaag van beide ploegen trouwens op het einde.

Was inderdaad mooie pot!
Vond Twente niet beter, zowel eerste helft als verlenging was Ajax in mijn ogen de betere ploeg.
Vrije trap waar 3-2 uitkomt kan je ook andere kant opgeven.
Volgende week gaat voor mij uitmaken hoe jammer het is dat we de beker niet gewonnen hebben. Als we dan niet winnen is dit extra zuur, nu is de schade nog te overzien.

Feli Tukkers!

Verlenging ok, logisch ook omdat Twente al 90 minuten gas had gegeven, maar ik vond Ajax echt op zn PSV's spelen. Ook de 1e helft vond ik Twente duidelijk de enige ploeg die echt naar voren wilde. Ajax kwam 2x op de helft van Twente en jast ze er beiden in. Dat is ook een kwaliteit, maar maakt je niet meteen beter.

Overigens komt Twente komend weekend een 2-0 achterstand nooit meer te boven in een kolkende Arena, dus Ajax hoeft alleen maar hetzelfde als gisteren te doen om kampioen te worden. Aan de andere kant zal Ajax in eigen huis meer moeten komen en dat is weer in het voordeel van Twente met Chadli en Ruiz die toch niet de sloomste zijn.
Reply
Doodziek, wat een dag. Heenweg deden die pokkebussen er ruim 3 uur over waardoor ik pas om 10 voor 6 in het stadion zat. Gelukkig wel net op tijd dus want hoorde dat er ook nog een aantal te laat waren. 2-0 voorsprong denk je die zit wel in de pocket maar helaas toch niet. Vooral denk ik door die veel te makkelijke snelle eerste tegentreffer. Haal je de rust met 2-0 speel je de wedstrijd rustig uit. En dan nog die zure treffer 2 minuten voor tijd. Gelukkig genoeg tijd gehad om tot rust te komen.
Reply
Had jij je bussie ook gesloopt op de heenweg waardoor je niet terugkon of niet? :p
Reply
Nee ik zat gelukkig in een vrij normale bus. Buiten wat gebonk op de ramen en de bagagevakken geen rare dingen. De bus die voor ons reed gebeurde wel rare dingen, hadden de middendeur opengesloopt en stonden op een gegeven moment naar buiten te pissen tijdens het rijden. Debielen.

Terugweg ging gelukkig wel wat sneller, die duurde 'maar' 2 uur nadat we al ruim een uur hadden staan wachten op de parkeerplaats. Volgende keer zeker met de trein.
Reply
treintje was ideaal. uurtje heen, anderhalf uurtje terug Smile
Was jammer, ik vind t moeilijk om te zeggen wie er beter was deze pot. Ik denk dat Ajax meer balbezit had, maar vooral op eigen helft.
Het ging in mijn ogen echt op en neer qua initiatief.
Twente oogde wat gevaarlijker dan Ajax in de reguliere speeltijd, echter de beste kansen waren wel voor Ajax, alleen had Twente wel weer meer kansjes.
Over 90 minuten was imo Twente ietsje sterker, in de verlenging was Ajax dat. Ik had deze pot graag penaties gezien, was een mooie afsluiting geweest.
Het wedstrijdverloop valt me overigens niet tegen, want ik had eerlijk gezegd verwacht dat Twente sterker zou zijn en Ajax draait de laatste weken niet echt goed. Op basis van deze wedstrijd heb ik er echt vertrouwen in volgende week.
Misschien door een rood-witte bril, maar ik vond Blom echt in t voordeel van Twente fluiten gisteren. (Overigens doet dit niets op de winst af). Feli tukkers
Reply
'Aanklager gaat duel tussen Vertonghen en Ruiz aandachtig bestuderen'

Frank de Boer en Michel Preud’homme drukten hun spelers op het hart zondag in de finale van het toernooi om de KNVB-beker vooral niet tegen een rode kaart op te lopen met het oog op de laatste speeldag van de Eredivisie van komende zondag. Volgens De Telegraaf is de kans aanwezig dat Bryan Ruiz wellicht toch het slotduel van het seizoen moet missen.

De aanvaller van de Enschedeërs ging tien minuten voor rust wild een luchtduel met Jan Vertonghen aan, raakte de verdediger met zijn elleboog, waarna de Ajacied ter aarde stortte. De beelden zullen volgens De Telegraaf mogelijk worden bestudeerd door de aanklager betaald voetbal.

De vraag die daarbij centraal staat, is of de dienstdoende scheidsrechter Kevin Blom of een van zijn assistenten het voorval heeft waargenomen. FC Twente veroverde zondag haar tweede prijs van het seizoen, na de Johan Cruijff-schaal.

---
Daaaaar gaaaaaaan we dan... dat wordt een schorsing. Undecided
Reply
Was ook donker rood, maar goed, straffen op beelden moet afgeschaft worden met 5 KNVB-ers langs de lijn die gewoon eens uit hun doppen moeten kijken :eeeek:
Reply
mocht ie geschorst worden, gaan ze toch gewoon in beroep?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply

Forum Jump: